päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,807,451 views

Mimir

Posts: 1,366

#2821 • • Mimir Rouva Yninä
Näin äsken sivusilmällä, et lattiaa pitkin menee jotain mustaa. Käännyin kattomaan, ni meidän rakas kilppari oli onnistunu mönkimään mun alusvaatekaappiin ja jääny kiinni korsettiin, sitä se sitte hinas pitkin lattiaa *lmao* Ei oo ees eka kerta ku se vetää mun alusvaatteita ympäriinsä, sillä on vissiin vähän jänniä mielitekoja *nauru*

--
[Wings are growing on her.]

Aune-mummo

Posts: 543

#2822 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
Tulin töihin ja joku ihanainen oli tuonut mulle levyn ja viestissä luki rakkausballadeja Sannalle.
Ainoa huonopuoli on, se et en tiedä keneltä se on : (
onni3mk

Posts: 3,973

#2823 • • onni3mk Onni on.
Mullon ihan hassu fiilis. On niinkun hyvä fiilis, mut ei kumminkaan. Vuorotellen tapahtuu jotain semmosta, mikä on ihan sukasta ja jotain mikä on aivan ihanaa. Nyt en tiedä kummin päin olisin...

--
Onni on.

sapeli

Posts: 11,768

#2824 • • sapeli jokukukamikä?

Mimir, 12.1.2006 11:55:
Ei oo ees eka kerta ku se vetää mun alusvaatteita ympäriinsä, sillä on vissiin vähän jänniä mielitekoja *nauru*



Onks se tyttö- vai poikakilpikonna? *hih* Kuitenkin aina kun sä et oo kotona ni se keimailee siellä sun alusvaatteissa peilin edessä ja meikkailee *lmao*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

AnssiV

Posts: 1,798

#2825 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
Vaikkei tuo Tony Halme mikään henkilökohtainen idolini olekkaan niin oon vetäny tässä aika monta vuotta periaatteella "tosimies ei sanoja ja salaattia syö". Tänään menin sitten ottamaan sen suuren askeleen että ihan oma-alotteisesti söin...niin siis salaattia (aika jännä kokemus sinänsä)*pepsodent*...toivottavasti tämä ei jatku tätä pidemmälle sillä voi kaveripiiri huomattavasti pienentyä jos alan hetken mielijohteesta syömään sanojanikin...*justjoo**nauru*
Mimir

Posts: 1,366

#2826 • • Mimir Rouva Yninä

sapeli, 12.1.2006 14:47:
Onks se tyttö- vai poikakilpikonna? *hih* Kuitenkin aina kun sä et oo kotona ni se keimailee siellä sun alusvaatteissa peilin edessä ja meikkailee *lmao*



Eläinlääkäri ei osannut varmuudella sanoa, mutta veikkasi sitä pojaksi. Nyt alko kyllä tosissaan pelottaa, että mitähän täällä tapahtuu sillon, kun en oo näkemässä *lmao*

--
[Wings are growing on her.]

illusion

Posts: 1,061

#2827 • • illusion team-sauna :D
tänää on 13päivä perjantai.. eli pahan onnenpäivä*ding*
eli tulee varmasti hajoomus viikonloppu*poks*
ezzy

Posts: 8,060

#2828 • • ezzy Droid-pappa

aapee, 12.1.2006 16:32:
Vaikkei tuo Tony Halme mikään henkilökohtainen idolini olekkaan niin oon vetäny tässä aika monta vuotta periaatteella "tosimies ei sanoja ja salaattia syö". Tänään menin sitten ottamaan sen suuren askeleen että ihan oma-alotteisesti söin...niin siis salaattia (aika jännä kokemus sinänsä)*pepsodent*...toivottavasti tämä ei jatku tätä pidemmälle sillä voi kaveripiiri huomattavasti pienentyä jos alan hetken mielijohteesta syömään sanojanikin...*justjoo**nauru*



Saman tein itsekin jokin aika sitten ja jäin kiinni salaatteihin. Tekee aivan kokoajan mieli *lmao*
Ennen jätin aina salaatit ruokaillessakin, mutta nyt ne tulee syötyä :)
AnssiV

Posts: 1,798

#2829 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

ezzy, 13.1.2006 01:34:


Saman tein itsekin jokin aika sitten ja jäin kiinni salaatteihin. Tekee aivan kokoajan mieli *lmao*
Ennen jätin aina salaatit ruokaillessakin, mutta nyt ne tulee syötyä :)



Niin no itse en vielä tässä vaiheessa kokenut minkäänlaista kiinnijäämis-tunnetta mutta ehkä se sieltä pikkuhiljaa, ainakin kiva lisä kaikkien perussuomisapuskoiden rinnalle.*joo* *hymy*
vaavu

Posts: 1,324

#2830 • • vaavu vara-vana
Tänään on perjantai 13. päivä!!!!1 Take cover! Run for your lives!

Ja vielä Nuutin päivänä! Kyllä vanha kansa tietää, sillä: ''Hyvä Tuomas joulun tuopi, paha Nuutti pois sen viepi.'' Tänä vuonna Nuutti taitaa olla erityisen pahana. :(
-Santtu-

Posts: 1,965

#2831 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

ezzy, 11.1.2006 21:32:
Espoossa on pajunkissat auenneet jo...luonto hiiiieman sekaisin


O_o



Ootko ihan varma tästä?

Nimittäin Espoossa kasvaa teiden varsilla lumimarja-pensaita joiden valkoiset marjat jää niihin vaikka lehdet on pudonneet, ja ne näyttää varsinkin kaukaa aika hämäävästi pajunkissoilta..

T:kasvitieteilijä *tirsk*
ezzy

Posts: 8,060

#2832 • • ezzy Droid-pappa

-Santtu-, 13.1.2006 12:03:
---
ezzy, 11.1.2006 21:32:
Espoossa on pajunkissat auenneet jo...luonto hiiiieman sekaisin


O_o

---


Ootko ihan varma tästä?

Nimittäin Espoossa kasvaa teiden varsilla lumimarja-pensaita joiden valkoiset marjat jää niihin vaikka lehdet on pudonneet, ja ne näyttää varsinkin kaukaa aika hämäävästi pajunkissoilta..

T:kasvitieteilijä *tirsk*



O_o

Onhan tuokin mahdollista. Oli kyllä kieltämättä aika outoa *ding*

Nyt vasta muistin tarkalleen missä tuon spottasin, se oli kirppiksen parkkiksella Vallilassa. Muuallakin kuulemma spotattu "pajunkissoja"
Avatar
#2835 • • *Mirri* Guest
Mä ees o tajunnu et o perjantai..*ding* Menny vapailta duuniin vast keskiviikkona ni ei o ihan toi viikkorytmi kohillaan... Ihmettelinpä hetken kaikkien hehkutusta vlopusta. *iloinen*
Fresia

Posts: 764

#2837 • • Fresia vähän outo
Tentti huomenna ja 150 sivua vie lukematta. Väsyttää niin paljon, et on yksinään hauskaa pelkästään siitä, et näen hauskoja sarjakuvia hyllyssä. Tulee niin kiva päivä ja ilta. *hih*

Kiva et on pienestä hauskaa, mut lukeakin pitäis et ymmärtäisin ees mitä ne kysyy siin tentissä...ja nukkuakin pitäis ennen tenttiä, etten oo yhtä sekopäinen kuin tänään. Ei tulis kyl mitään, varsinkin jos kavereita on näköetäisyydellä... *justjoo*

*igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

sapeli

Posts: 11,768

#2838 • • sapeli jokukukamikä?
Ajelin koko leuan ensimmäistä kertaa ... ööö ... about seitsemään vuoteen? Oli vähän totuttelua *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jahas

Posts: 1,435

#2839 • • Jahas
ASOT 230 # TUNE OF THE WEEK: Kyau vs Albert - Kiksu (Euphonic)

*ding*
Nauskiss

Posts: 532

#2840 • • Edited Nauskiss

ezzy, 13.1.2006 12:09:
---
-Santtu-, 13.1.2006 12:03:
---
ezzy, 11.1.2006 21:32:
Espoossa on pajunkissat auenneet jo...luonto hiiiieman sekaisin

---

Ootko ihan varma tästä?

Nimittäin Espoossa kasvaa teiden varsilla lumimarja-pensaita joiden valkoiset marjat jää niihin vaikka lehdet on pudonneet, ja ne näyttää varsinkin kaukaa aika hämäävästi pajunkissoilta..

---

Onhan tuokin mahdollista. Oli kyllä kieltämättä aika outoa *ding*

Nyt vasta muistin tarkalleen missä tuon spottasin, se oli kirppiksen parkkiksella Vallilassa. Muuallakin kuulemma spotattu "pajunkissoja"



Tässä todiste siitä, että lehdetkin jo puhkeavat:

http://img256.imageshack.us/img256/8288/lehti4te.jpg

Ei oo mun ottama kuva, mutta on tosiaan otettu tänä ´keväänä´. *joo*

[ Löytyi täältä: http://veloena.blogspot.com/ ]

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.