päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,812,845 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#7423 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

J Raninen, 14.9.2007 12:09:
Jotain hämärää täs nyt on..



Kirjoitusvirhe/ajatuskatko?

Lähetä palautetta Maikkariin, niin korjaavat :)
Snowie

Posts: 601

#7424 • • Snowie Ihku Hiutale
Mun elämä. Mä en enää ymmärrä. *ding*
Hupsu

Posts: 1,005

#7426 • • Edited Hupsu

Mark, 14.9.2007 10:00:
w000000t!

http://www.itviikko.fi/page.php?page_id=46&news_id=200722538&rss=8

-M



Ei tossa mitään ihmeellistä ole. Jonkun aikaa sitten palkittiin ensimmäinen yksityinen avaruuteen asti päässy tapaus. Tosin paljon pienemmällä summalla. Tässä pyritään siihen, että myös yksityiset kehittävät teknologiaa avaruuden valloittamiseks. parikyt milliä on ihan hyvä porkkana siihen, mut epäilen vahvasti, ettei kukaan saa kuuhun asti tollasta laitetta ennen vuotta 2012.

edit: summat kohilleen

--
Päivän mietelause?

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#7427 • • Edited Mao & Taikahattu UG-///

mayah, 14.9.2007 16:32:
Oon yksin töissä. Kuuntelen kiksua täysillä.



Vittu! Multa ne vei kajarit pois, eivät ilmeisestikään tykänneet, ku paukutin junkkaa täysillä täällä... :D

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Birgie

Posts: 1,311

#7428 • • Birgie Kikati
Supermegaenerginen olo ja liikaa vaihtoehtoja. Nyt on se hetki kun pitäis pystyä jakautumaan useaksi eri ihmiseksi ja tehdä kaikki nämä asiat yhtä aikaa.

On nälkä ja ei ole nälkä, tekee mieli lenkille ja ei tee mieli lenkille. Pitäis ehkä ottaa yksi olut että rauhoittuisi mutta kello on vasta noin vähän.

UUUUUUUUUUUAAAAAAAAK

*justjoo*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Freja

Posts: 8,775

#7429 • • Freja Sihteeri
Tulin Ouluun, tulin klubbariin, ja mua odotti 133 kommenttia. Hetken mietin et mit vit, mut se oliki vaa Maija *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sallakat

Posts: 2,220

#7430 • • Sallakat jungle, baby !
sain postissa postiennakkolapun, joka väittää että olen tilannut jotain jostain postimyyntipaikasta 40,80euron hintaan. niitä sivuja kun kattelin niin ei kyllä mikään muistikarva värähdäkään *whaat*
myöskin mun sukunimi oli kirjotettu väärin, etten oo selkeesti voinu netissäkään tehdä mitää tilausta, enkä tod ole minnekään soitellukaan tms.

Hiton iso o_O ja pitää vielä odottaa maanantaihin että saan soitettua asiakaspalveluun, että mitäs lähettelette prkl.

Kyllä mulla huono muisti on mutta että ei mikään kello ala soimaan päässä tästä jutusta!
Avatar
#7431 • • Annakins Guest
"Lainasin" eilen äidiltä takaisin Pablo Nerudan Andien mainingit ja löysin sen välistä Lontoon Home-klubin flaijerin vuodelta 1999. Ei mitään hajua miten se on sinne päätynyt. pakkohan se on säilyttää :D
Verano

Posts: 4,649

#7432 • • Verano Merituuli
Se miten eräs ihminen määritteli eräät tapahtumat ja muisti vielä vuodenkin :D
Hitchhiker

Posts: 1,754

#7433 • • Hitchhiker
Kaksi lasia viiniä ja tämä nousee hattuun jo nyt, ei voi olla mahdollista *whaat* (tai on se näemmä *lmao*).
Kon-tiki

Posts: 1,936

#7434 • • Kon-tiki The Unsinkable

Forecast, 12.9.2007 22:10:
Jos haluaa illan ratoksi lukea totuuksia miehistä, suosittelen:


http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4084373&t=4084373
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4091336&t=4091336
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4101996&t=4101996
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4114793&t=4114793

Oksennusvaroitus. Vaikka osittain nämä ovat ihan hauskoja *pepsodent*



*sars**sars**sars* Nyt meni ruoka- ja seksihalut loppuvuodeksi, vaikka kaikkia kohtia en pystynyt edes lukemaan *sars**sars**sars*

Noi kun on hevosharrastajien foorumilla, niin monessa kerrottiin elämästä maaseudulla ja mä lupaan yhä vakaammin olla ikinä muuttamatta mihinkään landelle päinkään!
hemuz

Posts: 2,178

#7435 • • hemuz kätevä emäntä
Mutsi kerto, et sen kaverilta oli tullu hääkuva joulukorttina, viikonloppuna on polttarit ja viikon pääst hääjuhla. Tää kyseinen pariskunta on kuulemma ollu "salaa" naimiissa jo parisen vuotta. o_O
crissy

Posts: 1,958

#7437 • • Edited crissy
mun tän hetkinen työpaikka!!!

tai oikeestaan mun pomo.. siin vasta kummallinen täti!

Kuulin että se oli meinannu jatkaa mun työsopparia ja antaa mulle 60h/3vkoo.. no noi tunnit se olis ottanu sellaselta ihmiseltä kuka jää eläkkeelle joulukuun alussa!!! 0_o!!

Oli sanonu kuulemma tälle työkaverille ettei sille olis kuulemma enää tunteja et se antaa ne mulle!!
WTF! No onneks työkaveri oli nostanu metelin. koska ei päällikkö noin voi tehä! JOs toisella on 60h sopimus niin ne tunnit on oltava.. ei niitä voi ottaa pois ja antaa toiselle 3kk ennen eläkkeelle jäämistä!! Enkä olis ees ottanu niitä. Olisin ennemmin jääny sitte pois, ku astunu toisen jaloille!


Tuolla lafkassa ei ole kuulemma antaa tunteja.. ei ees keittiöpuolelle vaikka siellä on tasan 3 työntekijää.. ja ei oo kuulemma niillekkään antaa täysiä tunteja!? No eipä siellä olekkaan laskettu sen varaan et jos joku sairastuu.. sit ne onki kuses. Keittiöltäkin keittiöpäällikkö lähtee heti kun saa toisen paikan. Sano et mikään ei toimi ja laitteet hajoo, uusia ei saada, eikä tunteja oo tarpeeks..

Tuolta firmasta on yks lähös heti ku päällikkö palaa saikulta, toinen on koulus ja ei tee ku iltoja ja tää pian eläkeläinen ei tee kuin aamuvuoroja.. Me ollaan muiden kanssa laskettu et kyl niit olis ollu, mut en tiiä mitä laskutekniikkaa toi päällikkö oikein käyttää..

No mut toisaalta ei sillä o vitunkaa välii koska mulla on siellä vika viikko menossa

Toi täti on saanu suututettuu kaikki! Jopa karaokevetäjät joista kaikki asiakkaat tykkäs..


Hyvää tulevaisuutta vain!! 0_o!


Soitin pomolle just ja ilmotin et oon saanu toisen paikan ja tehdäänkö se tarvittaessa kutsuttava sopimus.. niin ei kuulemma tartte tehä et ku ON NIIN PALJON TYÖNTEKIJÖITÄ..

M´kay! hahahahha!!!

no saanpahan isomman tilin ens kuus..
Lyylikki

Posts: 2,975

#7438 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mulla on ollu ajoittaista huimausta koko viikon. Se alkoi keskiviikkona töissä, kun söin hammassärkyyn Panacodin ja esim. tänään huimaa. Onkohan mulla vinksahtanut joku jossakin. Ei kiva *hmph*
Birgie

Posts: 1,311

#7439 • • Birgie Kikati
Oon nukkunu viime yönä noin 10 tuntia ja tänään jo kahdet päikkärit á 2 tuntia.
En tajua yhtään miten voin olla näin väsynyt. *whaat*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Avatar
#7440 • • Enkeli Guest
Koira oli paskonu matolle, ei oo tehny sitä ehkä 6kk *ding*