päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,844,428 views

Toykio

Posts: 294

#7463 • • Toykio
Eilen iltalenkillä olin varma, että yksi pariskunta kävelytti näkymätöntä koiraa.
wiwi

Posts: 1,575

#7464 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Näin viime yönä unta että tapasin aamuyöstä laiturin päässä valaan. Se pärskäytti vettä ilmareiästään ja viesti mulle telepaattisesti "heitä mulle kala". Heitin laiturilta löytämäni littaantuneen kalan ja valas kiitti ja katosi hitaasti yöhön. Tunsimme syvällistä yhteyttä. Hetki oli kaunis ja haikea.

Aamulla huomasin miettiväni, kuinka hieno eläin valas on.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Kultakisu

Posts: 145

#7465 • • Kultakisu una sambista

Toykio, 19.9.2007 12:34:
Eilen iltalenkillä olin varma, että yksi pariskunta kävelytti näkymätöntä koiraa.



Mistä näin päättelit *nauru*
Karvinen

Posts: 699

#7466 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Mul ei näy subista alaspäin kanavat mut sit tvtonnit näkyy *ding*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Toykio

Posts: 294

#7468 • • Toykio

Kultakisu, 19.9.2007 18:13:
---
Toykio, 19.9.2007 12:34:
Eilen iltalenkillä olin varma, että yksi pariskunta kävelytti näkymätöntä koiraa.

---


Mistä näin päättelit *nauru*



Se vaan näyti siltä :D
Aluksi ne kääntyi nurmikon puoleen jalkakäytävällä...jolloin koiru ois pissiny ja sitten lähti yhtäkkiä nytkähtävin liikein eteen päin ja käsi sillai ojossa että koira olisi lähtenyt vetämään...
Hassu ajatus silti vaikka ehkä olin ainoa, joka kuvitteli *tirsk*
Kultakisu

Posts: 145

#7469 • • Kultakisu una sambista

Toykio, 19.9.2007 21:27:
---
Kultakisu, 19.9.2007 18:13:
---
Toykio, 19.9.2007 12:34:
Eilen iltalenkillä olin varma, että yksi pariskunta kävelytti näkymätöntä koiraa.

---


Mistä näin päättelit *nauru*

---


Se vaan näyti siltä :D
Aluksi ne kääntyi nurmikon puoleen jalkakäytävällä...jolloin koiru ois pissiny ja sitten lähti yhtäkkiä nytkähtävin liikein eteen päin ja käsi sillai ojossa että koira olisi lähtenyt vetämään...
Hassu ajatus silti vaikka ehkä olin ainoa, joka kuvitteli *tirsk*



Siis täähän kuulostaa ihan loogiselta *hih* ehkä ne kuivaharjotteli!
pirpeli

Posts: 5,533

#7470 • • pirpeli
Mun oli pakko esittää parille nuorelle yks kysymys.
"Mitä muut nuoriso-ohjaajat on täällä tehny?""Jos niitä on siis vain ollut yksi."
Poikien vastaus: "Ne on vaa bostailleet täällä."

Todella upeaa nuorisotyötä. En yhtään ihmettele, että noi ei osaa ottaa kenkiä ja ulkovaatteita pois sisällä.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jocular

Posts: 1,359

#7471 • • Jocular Janni
Naapurin ovessa oli joulukoriste O_o

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

UnityF

Posts: 15,721

#7473 • • UnityF joo just se

Jocular, 20.9.2007 20:09:
Naapurin ovessa oli joulukoriste O_o



Meijän alakerran perheellä on jouluvalot ikkunassa läpi vuoden, sellaiset ärsyttävän vilkkuvat ja yleensä ne on alkusyksystä pitkälle kevääseen 24h päällä.
hemuz

Posts: 2,178

#7474 • • hemuz kätevä emäntä
Yhellä asiakkaalla oli arkun muotonen lompakko. Sit ku se avas sen, niin sit oli monta arkkua vierekkäin. :D o_O
Zapa

Posts: 1,393

#7475 • • Zapa Mr Wrangler

UnityF, 20.9.2007 20:15:
---
Jocular, 20.9.2007 20:09:
Naapurin ovessa oli joulukoriste O_o

---


Meijän alakerran perheellä on jouluvalot ikkunassa läpi vuoden, sellaiset ärsyttävän vilkkuvat ja yleensä ne on alkusyksystä pitkälle kevääseen 24h päällä.



Sairaita ihmisiä ketkä nyt alkaa jouluun valmistautumaan tai jos valmistautuu läpi vuoden....
Avatar
#7477 • • Edited Norb Guest
Tää ei voi olla totta o_O Luulis tolla koulutuksella ja työkokemuksella heruvan enemmän ku 1100 *ding*
Sallakat

Posts: 2,220

#7478 • • Sallakat jungle, baby !
pesukonetta korjattu kaksi kertaa eikä vikaa muka löydy. On se vaan kumma, että kun pesee pyykkiä niin siitä kuuluu jumalaton töräys ja vedet vuotaa lattialle o_O
prkl. nää huoltomiehet on aina vielä just niitä epäsosiaalisimpia tapauksia, kenen kaa okin sitten kiva selvitellä tällästä mysteeriä. BLÄÄH prkl.
sapeli

Posts: 11,768

#7479 • • sapeli jokukukamikä?

Norb, 21.9.2007 11:43:
Tää ei voi olla totta o_O Luulis tolla koulutuksella ja työkokemuksella heruvan enemmän ku 1100 *ding*



Katoin kyl aluks et ihan selkee vitsi, mut sit luin tarkemmin eikä noi kyl oo mitenkään selkeesti mahdottomat kriteerit. Saa noi kyl hetken odotella et Maija Poppanen akateemisella koulutuksella popsahtaa savupiipusta sisään *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

KooKie

Posts: 4,338

#7480 • • KooKie aka. Petress Pan

Norb, 21.9.2007 11:43:
[Sarjassamme: Etsimme alle kolmekymppistä työntekijää, jolla tulee olla maisterin tutkinto ja 20-vuotta työkokemusta.]



:DDDDDDDDDDDDDDD Tosiaan, kuka tuollaisilla meriiteillä tekisi työtä noin halvalla?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!