päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,807,408 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7441 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Lyylikki, 17.9.2007 10:34:
Mulla on ollu ajoittaista huimausta koko viikon. Se alkoi keskiviikkona töissä, kun söin hammassärkyyn Panacodin ja esim. tänään huimaa. Onkohan mulla vinksahtanut joku jossakin. Ei kiva *hmph*



Miten voimakasta huimausta se on? onko se kiertävää? mullekin iski viime helmikuussa 2 viikon yhtäjaksoinen huimaus, joka onneks sitten lähti pikkuhiljaa omia aikojaan. Kyllä siinä jonkin verran säikähti O__o joutu oleen ihan saikullakin sen takia.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Oliwer

Posts: 799

#7442 • • Oliwer

Hyzenthlay, 17.9.2007 18:34:
---
Lyylikki, 17.9.2007 10:34:
Mulla on ollu ajoittaista huimausta koko viikon. Se alkoi keskiviikkona töissä, kun söin hammassärkyyn Panacodin ja esim. tänään huimaa. Onkohan mulla vinksahtanut joku jossakin. Ei kiva *hmph*

---


mullekin iski viime helmikuussa 2 viikon yhtäjaksoinen huimaus, joka onneks sitten lähti pikkuhiljaa omia aikojaan. Kyllä siinä jonkin verran säikähti O__o joutu oleen ihan saikullakin sen takia.



Itse sain joskus useita viikkoja kestävät epämiellyttävät huimaukset aikaiseksi itselleni kuntoilemalla niskan ja hartioiden lihakset yksinkertaisesti liian jumiin. Verenkierto ei ollut enää normaali ja aivot sai virheellistä informaatiota pään asennosta jne.
Eikä tuo olotila ollut yllättäen edes kivulias ja kesti aikansa ennenkuin se paikallistettiin. Hieromalla sit lähti se viimein.
Huimaus voi tietysti johtua monesta muustakin asiasta. Kuitenkin varsin epämiellyttävä olotila pidemmän päälle, johon ainakin itse halusin apua. *joo*
sapeli

Posts: 11,768

#7443 • • sapeli jokukukamikä?

Birgie, 17.9.2007 16:32:
Oon nukkunu viime yönä noin 10 tuntia ja tänään jo kahdet päikkärit á 2 tuntia.
En tajua yhtään miten voin olla näin väsynyt. *whaat*



Mä arvelisin et elimistö taistelee jotain pöpöä vastaan *joo* Usein kun mulla on ollut oikein väsypäiviä niin muut ympärillä sairastelee ja itse on selvinnyt sillä väsypäivällä *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ezzy

Posts: 8,060

#7444 • • ezzy Droid-pappa

sapeli, 17.9.2007 19:14:
---
Birgie, 17.9.2007 16:32:
Oon nukkunu viime yönä noin 10 tuntia ja tänään jo kahdet päikkärit á 2 tuntia.
En tajua yhtään miten voin olla näin väsynyt. *whaat*

---


Mä arvelisin et elimistö taistelee jotain pöpöä vastaan *joo* Usein kun mulla on ollut oikein väsypäiviä niin muut ympärillä sairastelee ja itse on selvinnyt sillä väsypäivällä *hymy*



Saako arvata kuka tää pöpö on :D
synkri

Posts: 5

#7445 • • Edited synkri
oot vaan nukkunu liikaa, ei tee katos hyvä sekään
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7446 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Oliwer, 17.9.2007 19:02:
Itse sain joskus useita viikkoja kestävät epämiellyttävät huimaukset aikaiseksi itselleni kuntoilemalla niskan ja hartioiden lihakset yksinkertaisesti liian jumiin. Verenkierto ei ollut enää normaali ja aivot sai virheellistä informaatiota pään asennosta jne.
Eikä tuo olotila ollut yllättäen edes kivulias ja kesti aikansa ennenkuin se paikallistettiin. Hieromalla sit lähti se viimein.
Huimaus voi tietysti johtua monesta muustakin asiasta. Kuitenkin varsin epämiellyttävä olotila pidemmän päälle, johon ainakin itse halusin apua. *joo*



Hmm.. oiskohan syy ollut toi *ding* olin just ollu pari viikkoa flunssassa ja seuraavat pari viikkoa angiinassa ja koko ajan koneella siis. Mut huimaus oli niin voimakasta, et tuntu ettei edes suoraan kävellyt. Koko ajan O__o-olo siis. Siistiä, kun on tällasia juttuja mitkä ei koskaan selvii.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jocular

Posts: 1,359

#7447 • • Jocular Janni
yritin ettiä googlesta vappu pimiän ja space catin "kaks marjaa" -kuvaa ja löysin itseni ottaman kuvan hakusanalla vappu pimiä.. *ding* Gnomex:

gnomex.jpg

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

alphamagic

Posts: 3,628

#7448 • • alphamagic

Enkeli, 17.9.2007 17:07:
Koira oli paskonu matolle, ei oo tehny sitä ehkä 6kk *ding*



Oho *uuh*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#7449 • • gnomex Guest

Jocular, 17.9.2007 20:07:
yritin ettiä googlesta vappu pimiän ja space catin "kaks marjaa" -kuvaa ja löysin itseni ottaman kuvan hakusanalla vappu pimiä.. *ding* Gnomex:

gnomex.jpg


Ei oo sun ottama kuva. Lohikarme otti Nousu Shop Launch Partyssä 2004.
Jocular

Posts: 1,359

#7450 • • Jocular Janni

gnomex,
Ei oo sun ottama kuva. Lohikarme otti Nousu Shop Launch Partyssä 2004.



miks se löyty mun rush 2004 kansiosta alkuperäsenä mis oot jonen kans? :P

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Birgie

Posts: 1,311

#7453 • • Birgie Kikati

sapeli, 17.9.2007 19:14:
---
Birgie, 17.9.2007 16:32:
Oon nukkunu viime yönä noin 10 tuntia ja tänään jo kahdet päikkärit á 2 tuntia.
En tajua yhtään miten voin olla näin väsynyt. *whaat*

---


Mä arvelisin et elimistö taistelee jotain pöpöä vastaan *joo* Usein kun mulla on ollut oikein väsypäiviä niin muut ympärillä sairastelee ja itse on selvinnyt sillä väsypäivällä *hymy*



Toi kuulostaa kyllä oikeen järkeenkäyvältä selitykseltä, oon itse aika harvoin sairas ja nythän on flunssapöpöt taas valloillaan.

Treenitki tuntu tänään tosi rankoilta. *hikoil*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

lostgone

Posts: 2,493

#7454 • • lostgone
Ois ehkä tarjolla parikin mulle isoa haastetta..mahdollisuutta..nakkia..
Pitäis kai uskaltaa, jos niitä tullaan tarjoamaan.*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

KooKie

Posts: 4,338

#7455 • • KooKie aka. Petress Pan
Que, missä tilanteessa tulee yksityis-/ryhmäviesteissä "Uusin" -namiskan alle "-1 viikko"?! :DDD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Cloud

Posts: 2,162

#7458 • • Cloud Game Freak

crissy, 18.9.2007 14:00:
---
Apo, 18.9.2007 13:58:
http://www.tasa-arvo.fi/Resource.phx/tasa-arvo/ajank/ajassa20040308.htx


---
Toisen tasa-arvopalkinnon sai K-Supermarket Raisio Center, jonka 49 työntekijästä naisia on 41. Yritys on esimerkki siitä, miten myös pienehkö työpaikka voi panostaa tasa-arvon edistämiseen.
---

---


what what!!?? mitä tasa-arvoa tässä on!? hahaha!!



Jeps ei tuo kyllä tasa-arvolta vaikuta. Kyllä ton homman pitäisi mennä kumpaankin suuntaan. Onhan näitä tapauksia huom-vähemmän varmasti näinpäin, mutta silti kyllä se mun mieleen aiheuttaa säröä.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Vi-ci

Posts: 61

#7460 • • Vi-ci
Huomaa että on huono sää, asiakkaat vaan valittaa hela dagen... Yhtään jaksa enää... En kyl vastaa koht puhelimeen *hmph*