päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,807,270 views

Sinza

Posts: 2,227

#2901 • • Sinza
Jaiks. VVO tarjos meille kaksiota Tiksistä vain pari päivää hakemuksen jättämisen jälkeen *whaat*! Luotin siihen, et kyllä siinä kestää ja nyt olenkin kusessa kun pitää tehdä päätöksiä tässähetinyt *poks*. Näyttää kyllä pahasti siltä, että musta tulee ihan lähiaikoina vantaalainen *ding**whaat*....

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Jone

Posts: 8,258

#2902 • • Edited Jone Archibald Haddock
Pohkeet on tänään niin jumissa ja infernaalisen kipeät maanantain salitreenistä etten juuri pysty kävelemään, which is funnier than shit.

Venyttely treenin jälkeen, anyone? *nauru*
phear

Posts: 804

#2904 • • phear <X>

Juhgu, 18.1.2006 14:48:
Et mitään, eli ostit mehua 3 euroa / tölkki? :D



No näin tein. Se on kuulemma ko. mehusta ihan käypä hinta. V!ttu mikään mehu ole kolmen euron arvoinen.
Lnn Sika

Posts: 2,847

#2905 • • Lnn Sika

phear, 18.1.2006 17:01:
---
Juhgu, 18.1.2006 14:48:
Et mitään, eli ostit mehua 3 euroa / tölkki? :D

---


No näin tein. Se on kuulemma ko. mehusta ihan käypä hinta. V!ttu mikään mehu ole kolmen euron arvoinen.



jos en väärin muista tuo on sitä mehua mikä on suoraan hedelmistä puristettu,
hinta on ihan käypä.
Kolera

Posts: 4,256

#2906 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

MaSari, 17.1.2006 15:14:

Ps. Puudutuspiikki ei oo mitenkään verrattavissa siihen tunteeseen, kun ne yrittää kiskoa sitä hammasta irti ja kuuluu pahoja rusahduksia! *sars*


Itseasiassa tuo oli juuri sitä suurinta hupia koko operaation aikana kun luu vaan rutisee, kun tädit repii neljää viisaudenhammasta pois. Itselläni olivat normaalisti kasvaneet niin ei ollut mitään ongelmia. Kuulemma oli turvonnut leuat mutta itse en sitä peilistä huomannut.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Nectarine

Posts: 475

#2907 • • Nectarine Rouva T

phear, 18.1.2006 13:26:


Ja omana päivän o_O:na:
Ostin kuudella eurolla kaksi tölkkiä Tropicana mehua saadakseni ilmaisen askelmittarin. Mitä mä teen askelmittarilla?



itse ostin viikko takaperin samaa mehua 3.9e/tölkki, ps. en enää käy linnatuulessa hintojen takia.
viime syksynä innostuin tosta askelmittarista, niinno niinkin kauan et kaks iltaa käytin sitä töissä ja sen jälkeen "se vaan jäi"...

--
Prinsessa Ruusunen

hemuz

Posts: 2,178

#2908 • • hemuz kätevä emäntä
Verotoimistosta kyselivät, että mihkäs tilille palautukset maksetaan *nauru*
Miten tälläsen on voinu unohtaa o_O
ezzy

Posts: 8,060

#2909 • • ezzy Droid-pappa

Niklas N., 18.1.2006 17:36:
---
phear, 18.1.2006 17:01:
---
Juhgu, 18.1.2006 14:48:
Et mitään, eli ostit mehua 3 euroa / tölkki? :D

---


No näin tein. Se on kuulemma ko. mehusta ihan käypä hinta. V!ttu mikään mehu ole kolmen euron arvoinen.

---


jos en väärin muista tuo on sitä mehua mikä on suoraan hedelmistä puristettu,
hinta on ihan käypä.



Ai ihan käypä, vitut...tolla hinnalla saa jo jonkun negromulaton juoksemalla hakemaan sulle hedelmät.

Järjettömiä hintoka. Just tsiigailin kotimaisten tomaattien kilohintoja ja ne on luokkaa vittu 8-9egee!!! joku 3-4x epsanjalaisten hintaisia, mutta niitä nyt ei syö hullukaan, ihan hirveetä paskaa.
hemuz

Posts: 2,178

#2910 • • hemuz kätevä emäntä

ezzy, 18.1.2006 19:18:
---

Järjettömiä hintoka. Just tsiigailin kotimaisten tomaattien kilohintoja ja ne on luokkaa vittu 8-9egee!!! joku 3-4x epsanjalaisten hintaisia, mutta niitä nyt ei syö hullukaan, ihan hirveetä paskaa.



Siks ollaanki tuoreelle tomaatille allergisii, nii ei tarvii ostaa kallista tomaattia *vink*
sapeli

Posts: 11,768

#2911 • • sapeli jokukukamikä?
Miehet saa enemmän nautintoa fyysisestä kostosta kuin naiset - tieteellisesti todistettua... *ding*

http://www.newscientist.com/article.ns?id=dn8605

A lust for vengeance may be hardwired into the male brain. Scans of brain activity suggest that men experience greater satisfaction than women in seeing cheaters get their comeuppance – at least when the punishment is physical.

Siis ei sinänsä mitään uutta, mutta en ollut koskaan tullut ajatelleeksi että se olisi noinkin dramaattinen juttu... Mutta ehkä meissäkin on eroja? *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,774

#2912 • • Freja Sihteeri

Jone, 18.1.2006 15:25:
Venyttely treenin jälkeen, anyone? *nauru*



Me oltii viime viikolla keilaamassa, ja kaks päivää sen jälkee vasen pakara-reisi-pohje-yhdistelmä oli nii jumis ettei päässyt sängystäkään ylös näyttämättä kankean tyhmältä. Totesin että säännöllinen liikunta ja se venyttely ois aika tarpeellista tälle neidille *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

mekaanikko

Posts: 1,176

#2915 • • mekaanikko don selecta

ezzy, 18.1.2006 19:18:
Ai ihan käypä, vitut...tolla hinnalla saa jo jonkun negromulaton juoksemalla hakemaan sulle hedelmät.



No jos nyt lasket että appelsiinit maksaa kaupassa jotain 1,50 /kg ja litraan tuorepuristettua mehua menee suuruusluokkaa 3 kg niin ei toi nyt todellakaan ole paha hinta. Brämhultsin vastaava on vielä kalliimpaa, ja parempaa. Nam!

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

nethr

Posts: 763

#2916 • • nethr !!
Vetäisin hiuksiin eilen kunnon setit silvershampoota ja sitten jotain muuta mömmöä - lopputulos: hiukset osittain lilat *ding* vaikka lähinnä keltaisuutta olis tarkoitus noilla mömmöillä saada pois *nauru* "...Joo, kyllä mä tiedän mitä teen."

--
xD

Dacey

Posts: 671

#2917 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
sain mieshenkilöltä puhelun kenet oon nähny kaks kertaa, että eräs skandeihin laajeneva firma olis kiinnostunu musta *ding*
Nauskiss

Posts: 532

#2918 • • Nauskiss

Darianna^, 19.1.2006 19:24:
sain mieshenkilöltä puhelun kenet oon nähny kaks kertaa, että eräs skandeihin laajeneva firma olis kiinnostunu musta *ding*



Kröhöm... FIRMA on kiinnostunu vai se MIES on kiinnostunu..? *vink*

[Kuten tunnettua: Miehet voi olla aikamoisia veijareita ja keksiä nerokkaita tahi vähemmän nerokkaita peitetarinoita päästäkseen hengaamaan naisihmisten läheisyydessä.]

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#2919 • • Lost-Soul los pallos

Darianna^, 19.1.2006 19:24:
sain mieshenkilöltä puhelun kenet oon nähny kaks kertaa, että eräs skandeihin laajeneva firma olis kiinnostunu musta *ding*


perus verkostomarkkinointi juttui.. "Kaveri" soittaa ja pyytää näkemistä, koska *laita tähän jokin kiva syy*. Sitten sulle kaupataan halpaan 500e hintaan jotain nöönnöönnöö juttuu

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Dacey

Posts: 671

#2920 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

Lost-Soul, 19.1.2006 19:35:
---
Darianna^, 19.1.2006 19:24:
sain mieshenkilöltä puhelun kenet oon nähny kaks kertaa, että eräs skandeihin laajeneva firma olis kiinnostunu musta *ding*

---

perus verkostomarkkinointi juttui.. "Kaveri" soittaa ja pyytää näkemistä, koska *laita tähän jokin kiva syy*. Sitten sulle kaupataan halpaan 500e hintaan jotain nöönnöönnöö juttuu



eip kyse siitä oo *hymy*

ja mitä nauskissin viestiin niin ei ole. Näin sen ekan kerran ku olin ite miehen kanssa käymässä sen duunissa ja se sai sen käsityksen että olen varattu.. tosin eihän sekään mitään estä.

Toisaalta oli syys mikä tahansa ni kyllä mä aijon nää ihmiset tavata *joo* mulla kuitenin on tällä hetkellä muutenkin työpaikka missä viihdyn, niin en menetä mitään