päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,812,777 views

onni3mk

Posts: 3,973

#2921 • • onni3mk Onni on.
Vein kaks viikkoo sit mun iPodin takuuhuoltoon, kun se ei käynnistyny, eikä kone tunnistanu sitä ja se vaan hajos. Tänään sain sen takasin... ne anto mulle upouuden iPodin *pepsodent*

--
Onni on.

Po`

Posts: 86

#2922 • • Po` n00b

onni3mk, 19.1.2006 19:54:
Vein kaks viikkoo sit mun iPodin takuuhuoltoon, kun se ei käynnistyny, eikä kone tunnistanu sitä ja se vaan hajos. Tänään sain sen takasin... ne anto mulle upouuden iPodin *pepsodent*



Kyllä meillä verkkokauppa.comissa palvelu nääs pelaa :D *joo*

--
*ding*

Epailija

Posts: 5,636

#2923 • • Epailija Physicist, 2nd class.

onni3mk, 19.1.2006 19:54:
Tänään sain sen takasin... ne anto mulle upouuden iPodin *pepsodent*



No tuohan on käsittääkseni ihan normaalia Applen tuotepolitiikkaa. Jos iPodista pitää vaihtaa tai avata yksikin ruuvi, niin asiakas saa kokonaan uuden laitteen. Ohjelmisto-ongelmien ollessa kyseessä asiakas saa kyllä vanhan laitteensa takaisin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jutu

Posts: 3,054

#2924 • • Jutu Blondi
Meillä roikkuu naulakossa moottorisahan ketju *whaat**ding**lmao*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

tomppi

Posts: 1,600

#2925 • • tomppi thzombie ™

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Tarsu

Posts: 2,449

#2928 • • Tarsu
naisten ja mun väliset suhteet!

itsesias toi on lähes joka pvän o_O

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Karvinen

Posts: 699

#2929 • • Karvinen SekaiSin MariSta
siskon kanssa hasssut keskustelut... annan sille mun hyllyn ja tv tason, kysy sit et kuin pitkä ja levee sun muut ne on... en jaksanu ettii mittaa niin mittasin siideri pullolla

"se on levee vajaa 4 pulloo, syvyys 1 pullo korkeus ? pulloo . . . -vitsi, ei mulle mahtuis ku 3,5 pulloo levee hylly. -no, se on vajaa neljä.. venaa... tarkalleen 3.4 pulloo . ." *whaat* *täh*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Fresia

Posts: 764

#2930 • • Fresia vähän outo
Voi elämän kesä mun suuta...en sit ajattele kyl ollenkaan mitä selitän. Tuttujen kanssa sillä ei ole väliä, koska ne osaa ottaa mun läpät läppinä, ei loukkauksina. Äsken treeneissä aloin selostamaan mun ja opiskelukavereiden ennakkoluuloja teekkareita kohtaan, erityisesti mollasin TTY:n titeläisiä. Sit yks tyttö sanoi opiskelevansa siellä kolmatta vuotta eikä puhunut mulle sanaakaan sen jälkeen...*justjoo* Mitäs siihen, ööh, se oli läppä hei...yks mun äärettömän tärkeä ystävä on tietoteekkaria ja tiedän sieltä valtavan määrän tosi mukavia tyyppejä. Mun pitäs varmaan olla hiljaa tai alustaa aina "tämä seuraava asia on läppä, ei tosissaan otettavaa herjausta". *igor*

Tai opettelen muistamaan et toiset on herkempiä kuin toiset...*justjoo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Amma

Posts: 2,383

#2931 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Olin lähdössä kuntokeskuksesta kotiin ja mp3:ssa soi Apulanta. Tullessani pukuhuoneesta aulaan, Toni Wirtanen käveli vastaan. *whaat* *hihu*

--
*etsiskel*

Amma

Posts: 2,383

#2932 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

mayah, 20.1.2006 22:46:
Amma oli kuntokeskuksessa O_o o_O


No ei vaa, oot pincee ja syystä *hihu*


*rekspokstipahtel* Tästä tuli päivän ehdoton =D
En oo kyllä lähelläkään pinceetä, mut kiitti kuitenkin. *plur* *hali*

Mä käyn sitäpaitsi lähinnä tanssimassa. Eihän soo ees mtn oikeeta liikuntaa..

--
*etsiskel*

Lyylikki

Posts: 2,975

#2933 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Huomasin muutaman vuoden käytön jälkeen, että mun siskolta peritty mikroaaltouuni on merkiltään Samsung.

Joo-o. Kyllä mä semmosesta merkistä oon kuullu, kavereilla jopa semmosia puhelimia ja itelläkin MP3 soitin, mutta olin tosissaan luullu, että ne keskittyy tommoseen viihde- ja pienelektroniikkaan. Ei tullu pieneen mieleenkään, että ne tekee mitään kotitalouskoneita. Toki Nokiakin aloitti kumisaappailla ja autonrenkailla, ja sen jälkeen teki näyttöjä ja telkkareita, että...
Everes

Posts: 184

#2934 • • Edited Everes
mulla ei ole rahaa, tänäänkin piti vähän laskea pennejä ennen ruokaostoksia. musta tuntuu että pääsen nauttimaan vielä päivemmällä pikkupikkurahoilla maksamisesta. noh ei se mua haittaa, mitä noloa siinä muka on? rahaa se pienikin on. turha tulla piikittelemään jos ootte jonossa mun takana. joudutte siis odottamaan kun kassaneiti laskee mun 5centit. noh hitaat seuraa nopeita o_O

--
living in irresponsible selibacy

ezzy

Posts: 8,060

#2935 • • Edited ezzy Droid-pappa

Nauskiss, 13.1.2006 15:04:
---
ezzy, 13.1.2006 12:09:
---
-Santtu-, 13.1.2006 12:03:
---
ezzy, 11.1.2006 21:32:
Espoossa on pajunkissat auenneet jo...luonto hiiiieman sekaisin

---

Ootko ihan varma tästä?

Nimittäin Espoossa kasvaa teiden varsilla lumimarja-pensaita joiden valkoiset marjat jää niihin vaikka lehdet on pudonneet, ja ne näyttää varsinkin kaukaa aika hämäävästi pajunkissoilta..

---

Onhan tuokin mahdollista. Oli kyllä kieltämättä aika outoa *ding*

Nyt vasta muistin tarkalleen missä tuon spottasin, se oli kirppiksen parkkiksella Vallilassa. Muuallakin kuulemma spotattu "pajunkissoja"

---


Tässä todiste siitä, että lehdetkin jo puhkeavat:

http://img256.imageshack.us/img256/8288/lehti4te.jpg

Ei oo mun ottama kuva, mutta on tosiaan otettu tänä ´keväänä´. *joo*

[ Löytyi täältä: http://veloena.blogspot.com/ ]



Joo ja tässä tosiaan kuva itsetuhoisista pajunkissoista Espoosta:

kissaseon.jpg
Nauskiss

Posts: 532

#2936 • • Nauskiss

ezzy, 21.1.2006 22:11:
---
Joo ja tässä tosiaan kuva itsetuhoisista pajunkissoista Espoosta.



Toden totta; luonto on sekaisin.

Mutta, voi pajunkissa ja silmu-parkoja, kun nyt ne on kyllä paleltunu totaalisesti - meidän ihmisten ohella... Hrrrr... *uuh*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

S-T

Posts: 1,195

#2937 • • S-T Pieni
Siivosin ja löysin salihanskojeni tuoteselosteen:
hvk.jpg

--
Pieni on kaunista.

Apo

Posts: 1,574

#2940 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Työnantaja on näemmä vielä laiskempi maksamaan palkkoja ku oon täyttämään tuntikortteja.. palkkaa maksettu viimeks syyskuussa *ding*