päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,807,304 views

martina

Posts: 1,875

#2941 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
postissa oli tullut lappunen: "Olemme opiskelijat Lahden ammatti korkeakoulussa. Teemme lahtelaisten teen nautinnon tutkimuksen. Meillä on ilo tarjota teille meidän kotimaan korkea tee laatua. Tämä inkivääri tee on valmistettu Vietnamissa. Toivoisimme, että nauttisitte tätä teetä ja vastaisitte meidän kysymyksiä. Kiitoksia osallistumisesta."

ja mukana lahjapaperista kiedottu pikkupaketti jossa tätä teetä. :D

palautettavassa lapussa kysytään mm. koehenkilön kuukausiansioita.


"Inkiväärii tee on valmistettu luonnolta yrttijäältä, inkivääri teen nautinto antaa hyväolo ja virkistävä.
vaikutus: ilmavaivan karkottaminen, matkan pahoinvointi, yskä, kurkku kipeä jne.. Lämmin kupillinen inkivääri tee sokeri joukkoon antaa sinulle hyvänvoinnin, varsinkin talvella."


i'm sorry, mutta tää todella pelasti mun päivän. *nauru**lmao*

"siksi se on hyvä maku, tuoksuva ja helppoa juoda." -the slogan of the year.
ezzy

Posts: 8,060

#2942 • • Edited ezzy Droid-pappa

mayah, 25.1.2006 07:49:
Tulin töihin, avasin netin, klikkasin osoiteriville ja mietin ainakin neljä sekuntia, et mihin hemmetin sivustolle mun pitikään mennä O_o o_O



eli tietenkin www.mol.fi jos valitsit väärin *lmao*
Amma

Posts: 2,383

#2943 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Mentiin eilen ystiksen kanssa tankkaamaan hänen autoaan. Teboilin hinta 95E:lle oli taululla n. 1,27 euroa/litra. Ystiksellä on Puu- ja erityisalojen liiton jäsenkortti, jolla saa alennusta (yleensä jotakuinkin 0,00001 e/l) Tebarin bensasta. Yllätys oli melkoinen, kun automaatti antoikin bensaa Dieselin hinnalla, joka oli n. 0,5 e/l. O_o

--
*etsiskel*

wiwi

Posts: 1,575

#2944 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Yks ei-tuttu tyttö tuli äsken puhumaan mulle. Mitä? Mikä sitä vaivaa?*vink*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Exlex

Posts: 497

#2945 • • Exlex

wiwi, 25.1.2006 12:56:
Yks ei-tuttu tyttö tuli äsken puhumaan mulle. Mitä? Mikä sitä vaivaa?*vink*



Kai sentään ymmärsit olla hiljaa, kattoa sitä o_O ja juosta karkuun!

:D
Nectarine

Posts: 475

#2946 • • Nectarine Rouva T

mayah, 25.1.2006 07:49:
Tulin töihin, avasin netin, klikkasin osoiteriville ja mietin ainakin neljä sekuntia, et mihin hemmetin sivustolle mun pitikään mennä O_o o_O



mulla oli sama juttu *ding*

--
Prinsessa Ruusunen

SyndroDome

Posts: 1,103

#2947 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Jone, 18.1.2006 15:25:
Pohkeet on tänään niin jumissa ja infernaalisen kipeät maanantain salitreenistä etten juuri pysty kävelemään, which is funnier than shit.

Venyttely treenin jälkeen, anyone? *nauru*



Venyttely??*täh* Never heard. ..*eiei* *nauru*

--
Life is full of choises.

wiwi

Posts: 1,575

#2948 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Exlex, 25.1.2006 13:00:
---
wiwi, 25.1.2006 12:56:
Yks ei-tuttu tyttö tuli äsken puhumaan mulle. Mitä? Mikä sitä vaivaa?*vink*

---


Kai sentään ymmärsit olla hiljaa, kattoa sitä o_O ja juosta karkuun!

:D



No mä olin niin häkeltynyt etten tajunnu juosta mutta se o_O-katse sujuu ihan luonnostaan. Onnistuin kuitenkin sen verran säilyttämään viileyteni etten ottanut kuulokkeita pois. Keskustelu sitten eteni luontevasti niin että mä toistin sanaa jonka parhaiten osaan eli "HÄH?" ja se tyttö itseään. Täytyy joku ukottavuus pitää yllä.*nauru*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

sapeli

Posts: 11,768

#2949 • • sapeli jokukukamikä?

mayah, 25.1.2006 07:49:
Tulin töihin, avasin netin, klikkasin osoiteriville ja mietin ainakin neljä sekuntia, et mihin hemmetin sivustolle mun pitikään mennä O_o o_O



Toi on kyl paha mut mulle käy kans joskus noin - oon niin tottunut että kotona selain avaa suoraan klubbarin *hih*

Oma päivän o_O: miten voi koko viikon ihan hyvin nukkunutta ihmistä väsyttää 10h unien jälkeen? Siis ei semmosta "liikaa nukkunut"-väsymystä vaan ihan sitä normaalia silmiä särkevää väsymystä kun pää sanoo että "lisää unta, kiitos!" *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

rose

Posts: 1,047

#2950 • • rose vakaasti epävakainen

sapeli, 25.1.2006 14:53:
Oma päivän o_O: miten voi koko viikon ihan hyvin nukkunutta ihmistä väsyttää 10h unien jälkeen? Siis ei semmosta "liikaa nukkunut"-väsymystä vaan ihan sitä normaalia silmiä särkevää väsymystä kun pää sanoo että "lisää unta, kiitos!" *ding*



Kerro kun saat selville, sillä mulla on se sama vaiva. Oon nukahtanu kahtena edellisenä iltana ennen kaheksaa illalla ja herääminen tuntuu siltä kun ois nukkunut vaan pari tuntia *ding* Ja voisin nukahtaa hetkenä minä hyvänsä uudestaan ja nukkua varmaan koko päivän..

--
TwistedLife™ Amusement Park

mariq

Posts: 2,154

#2951 • • mariq

rose, 25.1.2006 15:10:
---
sapeli, 25.1.2006 14:53:
Oma päivän o_O: miten voi koko viikon ihan hyvin nukkunutta ihmistä väsyttää 10h unien jälkeen? Siis ei semmosta "liikaa nukkunut"-väsymystä vaan ihan sitä normaalia silmiä särkevää väsymystä kun pää sanoo että "lisää unta, kiitos!" *ding*
---
Kerro kun saat selville, sillä mulla on se sama vaiva. Oon nukahtanu kahtena edellisenä iltana ennen kaheksaa illalla ja herääminen tuntuu siltä kun ois nukkunut vaan pari tuntia *ding* Ja voisin nukahtaa hetkenä minä hyvänsä uudestaan ja nukkua varmaan koko päivän..


Te ootte nukkunu liikaa!!!111
Se väsyttää ihan yhtä paljon ku liian vähän nukkuminen *joo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

ezzy

Posts: 8,060

#2952 • • ezzy Droid-pappa
Päivän O_o ole minä. Olen ollut hereillä seiskasta, jolloin avokki aloitti migreenistä johtuvan huuto-oksennuksen vessassa...oli pakkoa hakea sille buranaa apteekista, kuulosti ettei kullasta ole mitään jäljellä, jos moinen jatkuu *sars*

nyt pitäis jaksaa vielä istua puoleenyöhön duunissa...
RainChild

Posts: 909

#2953 • • RainChild
Lupauduin puolvahingossa kaverini kännikuskiksi ~4 maihin yölle *eikä**eiei* noh, kyl sitä voi joskus... mut ku ei vaan muuten ollu ajatusta valvoa, nii tuun sit heräilee sen soittoon ja lähen ajelee :E *toktok*

--
Rainchild is back home

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#2954 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Apo, 23.1.2006 19:52:
Työnantaja on näemmä vielä laiskempi maksamaan palkkoja ku oon täyttämään tuntikortteja.. palkkaa maksettu viimeks syyskuussa *ding*



Ja sä huomaat sen nyt? jos niin, niin tää on mun päivän O___o

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

innae

Posts: 1,377

#2955 • • innae PaskaJätkä
Tajusin tänään, että mulla tulee elokuussa 6 vuotta stadiin muutosta (joojoo, olen välillä vähän hitdas ihminen).
Aika on mennyt ihan tajuttoman nopeasti.

Hittolainen.

(toivottavasti mä en tänne jämähdä, vaan lähtisin ulkomaille töihin. Ensi vuonna syksyllä katsellaan, kun on saatu baarimestarin erikoisammattitutkinto suoritettua kokonaan...)

--
PaskaJätkä

tomppi

Posts: 1,600

#2956 • • tomppi thzombie ™
Eilisen: Oltiin menossa baariin ja vastaan tuli ala-asteen luokkakaveri Porvoosta. Tää tapahtui siis Vaasassa.

Tänään: Nokian tulos kasvoi ja heikkeni hieman. Ok?!

mtv32601069sc.gif

vs.

yle2601060mo.gif

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

mekaanikko

Posts: 1,176

#2957 • • mekaanikko don selecta

tomppi, 27.1.2006 00:03:
Tänään: Nokian tulos kasvoi ja heikkeni hieman. Ok?!



Absoluuttisesti kasvoi, suhteessa liikevaihtoon heikkeni, vissiin?

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

Jocular

Posts: 1,359

#2958 • • Jocular Janni
Vika duunipäivä cittaris tänää :)
Hyvät todistukset sain kummastaki cittarista :)
Riitelyä kullan kans :(
Pää kipee, eikä tee mieli tehä mitään :(

Eli päivän o_O

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

wiwi

Posts: 1,575

#2959 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mä kuulin eilen uutisista että joku ihan tosissaan ehdottaa kerättäväksi KOKO MAAN KATTAVAA DNA-REKISTERIÄ! Oon mä siitä joskus aikasemminki kuullu mut ei jumalauta, onks ne tosissaan? Millon me saadaan omat mikrosirut joiden avulla meijän liikkeitä voidaan seurata?

Luin myös viime viikolla (hesarista) että on kehitetty lääkkeet joiden avulla ihmisen luonnollinen vuorokausirytmi voidaan muuttaa niin että tarvitsee vaan kaks tuntia unta vuorokaudessa. Siinä puhuttiin tosissaan työpäivän pidentämisestä ja että "nyt meidän pitäisi vaan miettiä, haluammeko ottaa tämän askeleen ja venyttää valveillaoloajan 22-tuntiseksi". Mitä paskaa?!*toktok*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.