päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,808,149 views

ezzy

Posts: 8,060

#2981 • • ezzy Droid-pappa

martina, 2.2.2006 16:59:
käytiin uimassa tänään kaverin kanssa.

pukukopissa olin matkalla vessaan kun joukko n.4-5 vuotiaita pikkulikkoja alkoi mut nähdessään kiljua kuin viimeistä päivää ja säntäsivät karkuun piiloon?????



Et ollut unohtanu piilareita päähän tms *lmao*

jälkimmäinen oli kyl *sars* *ding*
mekaanikko

Posts: 1,176

#2982 • • mekaanikko don selecta
Tuli postissa sähkönsiirtosopimuksen vahvistus. Ainut vaan etten oo sellaista sopimusta tehnyt, enkä ole espoolainen asunto-osakeyhtiö. Jossain määrin vois harmittaa maksella muiden sähkölaskuja, varsinkin kun arvioitu vuosikulutus oli 40 000 kWh.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

remotion

Posts: 5,283

#2983 • • remotion nostatus guru

martina, 2.2.2006 16:59:
noh, sitten altaille päästyämme, päätimme mennä kokeilemaan terapia-allasta, joka on kuin poreallas. siellä järkytyimme suuresti, koska altaasta löytyi vanhahko tukeva nainen, joka haarat levällään viihtyi "ilmanpaineen" (veden alla tulee koloista paineella vettä, kuplia, kuten poreammeessa) kohadalla.
kysyviin katseisiimme nainen vastasi nautinnollinen virne naamallaan "Se tekee vain hyvää....".

*whaat**sars*

päätettiin yhdessä tuumin, ettei uimahallit ole meidän juttu.



*lmao*
Avatar
#2984 • • Taika Guest
tänä aamuna junaa odotellessani huomasin että jollain oli jäänyt iso valkoinen kirje kuori kiireessä penkille. Kilttinä tyttönä ajattelin käydä viemässä kyseisen kirjeen postilaatikkoon mutta tarkemmin katsottuani huomasin otsikon "sisältää lipun Olympialaisten jääkiekon loppuotteluun" o_O

Mutta koska olen liian tunnolliseksi kasvatettu, kävin viemässä kuoren lippuineen löytötavaratoimistoon.

Eipä kyllä toisaalta olisi ollut edes varaa ostaa lentolippuja Italiaan ja tylsäähän sinne olisi ollut yksin mennä*nauru*
Avatar
#2985 • • Taika Guest

Juhgu, 3.2.2006 08:57:
---
Taika, 3.2.2006 08:52:
huomasin otsikon "sisältää lipun Olympialaisten jääkiekon loppuotteluun" o_O
---


Kuka hullu nyt tuollaista kirjoittaa kuoreen o_O


saattahan se olla ettei siellä kyseisiä lippuja ollut mutta en viitsinyt kuitenkaan kuorta repiä auki ja tarkistaa että oliko liput sitten olympialaisiin vai teatteriin.

ja hyvän pilan on joku keksinyt siinä tapauksessa ettei kuori sisältänyt mitään oikeasti tärkeää*blush*
ezzy

Posts: 8,060

#2986 • • ezzy Droid-pappa

Taika, 3.2.2006 08:52:
Mutta koska olen liian tunnolliseksi kasvatettu, kävin viemässä kuoren lippuineen löytötavaratoimistoon.



Oikein *aplodit*

Saattaa joku olla aika helvetin onnellinen, kun löytää noi liput. Arvoa saattaa olla parikin tonnia riippuen monta lippua siel oli, kun neljästä semi-finaalilipusta pyydetään luokkaa 600e
hrdkvr

Posts: 3,929

#2988 • • hrdkvr KURGO

Taika, 3.2.2006 08:52:
mutta tarkemmin katsottuani huomasin otsikon "sisältää lipun Olympialaisten jääkiekon loppuotteluun" o_O




ettei vaan olis ollut tv lupa maksu lappu..

niil on tollanen kampanja menossa :D

tuskimpa kukaan tulee sitä löytötavaratoimistosta hakee

--
-keep it hard-

tomppi

Posts: 1,600

#2989 • • tomppi thzombie ™

ezzy, 3.2.2006 15:16:
[kuva]


eerie.. Donnie "they made me do it" Darko kaniini.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

ezzy

Posts: 8,060

#2990 • • ezzy Droid-pappa

hardikaveri, 3.2.2006 15:22:
---
ettei vaan olis ollut tv lupa maksu lappu..

niil on tollanen kampanja menossa :D

tuskimpa kukaan tulee sitä löytötavaratoimistosta hakee




HAHAHAHA *lmao* Tuli nyt muuten itsellekin toi mieleen, että kuulin ton mainoksen jossakin ohimennen *lmao*
Kimbou

Posts: 608

#2991 • • Kimbou
Lainaan mun autoa jollekkiin ja sitten soitetaan kun ollaan ite ajeltu sillä ympäriinsä että "vittu etkö sää osaa tankata tätä paskaa että nyt ollaan kehällä bensapiipussa kauheessa ruuhkassa, ja voit olla varma että jätän tän tähän" o__O onko se nyt vittu mun homma hoitaa bensatkin jos ensin lainaan autoa. Pitää varmaan tästä lähin jättää muutama euro autoon ku lainaan sitä jos lainaaja vaikka sattuis poikkeemaan kahvilla
Oisin ymmärtäny kyllä jos sillä ei ois päässy edes huoltamolle asti, mutta kun ite ollaan ajeltu jo 100kilsaa ja olis ihan hyvin voinu käydä tankkaamassa sitä varten siinä saatana on sellanen jännä mittari mikä näyttää jos bensa on lopussa.

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Nectarine

Posts: 475

#2992 • • Nectarine Rouva T
duunipaikan radiolla on oma sielunelämä...
se on jo parina päivänä tehny saman, eli yhtä-äkkiä menny pimeeks ja pamahtanu taas takas päälle parin minuutin jälkeen. suunnilleen samaan aikaan *ding*
tai sit tääl elää joku henki joka lähtettelee mulle merkkejä tuonpuoleisesta.
...tai voisin vaan lähtee kotiin ja kokeilla nukkumista *pökr*

--
Prinsessa Ruusunen

hrdkvr

Posts: 3,929

#2993 • • hrdkvr KURGO

Nectarine, 3.2.2006 16:03:
tai sit tääl elää joku henki joka lähtettelee mulle merkkejä tuonpuoleisesta.
...tai voisin vaan lähtee kotiin ja kokeilla nukkumista *pökr*



pakko olla toi vaihtoehto *joo*

--
-keep it hard-

Individual

Posts: 10,942

#2995 • • Individual HYPNO!

Nectarine, 3.2.2006 16:03:
duunipaikan radiolla on oma sielunelämä...
se on jo parina päivänä tehny saman, eli yhtä-äkkiä menny pimeeks ja pamahtanu taas takas päälle parin minuutin jälkeen. suunnilleen samaan aikaan *ding*



Onko teillä aina sama kanava päällä kuin näin tapahtuu? Koska noi taajuudetkin voi joskus olla pimeenä hetken johtuen lähetysteknillisistä häiriöistä tai säätötöistä?
Fresia

Posts: 764

#2996 • • Fresia vähän outo
Oon kyl kuullut 1700-l. lähtien kehitellyistä rotuopeista mut en kyl tiennyt mihin mittasuhteisiin ne pääsi 1930-l. tultaessa kasvamaan *eikä* Niinku huh huh...ei se mitään, kyllä siitä huumoria sai revittyä, kun joskus 1800-l. on mitattu neljän esim. bushmannin kallon ympäryys ja siitä tietysti yleistetty ties mitä ja tehty ties mitä muuta...1900-l. alussa poliittiset päättäjät vielä uskoi tollasta **** , ja kaikenmoista strelisaatiopolitiikkaa harjoitettiin myös Suomessa...kyllä me ihmiset si kaikkea osataan *dissaa*!

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

ezzy

Posts: 8,060

#2997 • • ezzy Droid-pappa

-K-, 3.2.2006 15:57:
Lainaan mun autoa jollekkiin ja sitten soitetaan kun ollaan ite ajeltu sillä ympäriinsä että "vittu etkö sää osaa tankata tätä paskaa että nyt ollaan kehällä bensapiipussa kauheessa ruuhkassa, ja voit olla varma että jätän tän tähän" o__O onko se nyt vittu mun homma hoitaa bensatkin jos ensin lainaan autoa. Pitää varmaan tästä lähin jättää muutama euro autoon ku lainaan sitä jos lainaaja vaikka sattuis poikkeemaan kahvilla
Oisin ymmärtäny kyllä jos sillä ei ois päässy edes huoltamolle asti, mutta kun ite ollaan ajeltu jo 100kilsaa ja olis ihan hyvin voinu käydä tankkaamassa sitä varten siinä saatana on sellanen jännä mittari mikä näyttää jos bensa on lopussa.



harvinaisen tyylikästä *lmao*
Fresia

Posts: 764

#2998 • • Fresia vähän outo
No hitto. Juttelin yhden lääkäritutun kanssa mun häntäluusta, mikä vaivaa jo viidettä päivää...käski maanantaina painumaan tutkimuksiin, koska oireiden perusteella siinä tai alaselän nikamassa on murtuma. Whaaat...*whaat* Mut se ei oo kosketusarka tai muuta...äh, kuulemma tulehduskipulääkkeitä, rauhallista menoa ja kalkkia. Heh...*ding*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

UnityF

Posts: 15,721

#2999 • • UnityF joo just se
Oon nukkunu 43h.. oon ollu ton 43h aikana 2 kertaa hereillä ja molemilla kerroilla alle 1h..Heräsin äsken. ainakaan ei pitäis olla univelkaa.. *hih* mut 43h.. *ding* ja mikä parasta.. ilman unilääkkeitä!
Nauskiss

Posts: 532

#3000 • • Nauskiss

UnityF, 3.2.2006 18:50:
Oon nukkunu 43h..



Mun pitäis varmaan tehdä toi sama - kunhan vaan ehtisin jossain välissä. Väsyttää niin hitosti koko ajan.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.