päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,815,063 views

UnityF

Posts: 15,721

#3001 • • UnityF joo just se

Nauskiss, 3.2.2006 18:55:
Mun pitäis varmaan tehdä toi sama - kunhan vaan ehtisin jossain välissä. Väsyttää niin hitosti koko ajan.



Mulla on ihan omituinen olo.. millää ei taho kaalii mahtuu et tänään on perjantai *ding*
Mut ainakin huomenna pitäis jaksaa laasereissa sit *joo*
Nauskiss

Posts: 532

#3002 • • Nauskiss

UnityF, 3.2.2006 19:01:
---
Nauskiss, 3.2.2006 18:55:
Mun pitäis varmaan tehdä toi sama - kunhan vaan ehtisin jossain välissä. Väsyttää niin hitosti koko ajan.

---

Mulla on ihan omituinen olo.. millää ei taho kaalii mahtuu et tänään on perjantai *ding*
Mut ainakin huomenna pitäis jaksaa laasereissa sit *joo*



Hih, ihan hyvä vetää tollaset "pikku"-nokoset bileiden pohjiks! *hih*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Kimbou

Posts: 608

#3003 • • Edited Kimbou

ezzy, 3.2.2006 18:14:
---
-K-, 3.2.2006 15:57:
Lainaan mun autoa jollekkiin ja sitten soitetaan kun ollaan ite ajeltu sillä ympäriinsä että "vittu etkö sää osaa tankata tätä paskaa että nyt ollaan kehällä bensapiipussa kauheessa ruuhkassa, ja voit olla varma että jätän tän tähän" o__O onko se nyt vittu mun homma hoitaa bensatkin jos ensin lainaan autoa. Pitää varmaan tästä lähin jättää muutama euro autoon ku lainaan sitä jos lainaaja vaikka sattuis poikkeemaan kahvilla
Oisin ymmärtäny kyllä jos sillä ei ois päässy edes huoltamolle asti, mutta kun ite ollaan ajeltu jo 100kilsaa ja olis ihan hyvin voinu käydä tankkaamassa sitä varten siinä saatana on sellanen jännä mittari mikä näyttää jos bensa on lopussa.

---


harvinaisen tyylikästä *lmao*



Joo onneks tääki saatii taas selvitettyy sillä et " vitutti vaan kävellä pakkasessa monta kilsaa, mut ei siinä nyt kauheesti kyl "löpöö" ollu" nohhh....se siitä anteeks pyydetty ja tyypin hermot tuntien anteeksi annettu :D:D

Ps. tää "stressierkki" oli mun faija :D:D

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

innae

Posts: 1,377

#3004 • • innae PaskaJätkä
Mua pyydettiin tänään/eilen töissä missikisoihin paikkaamaan kisat keskenjättäneen tytön osuuden finaalliin :D
Vastasin vain ettei siitä saa selvää jos mulla on bikibnien yläosa päällä, että olenko mies vai nainen. Lattarintana on hyvä olla :D

--
PaskaJätkä

Android

Posts: 3,908

#3005 • • Android
Kämpässä +12 astetta kun tulin tänne vkl:n jälkeen.
Amma

Posts: 2,383

#3006 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Tänään Jumbossa joku setä oli shoppailemassa. Ei siinä sinänsä mitään ihmeellistä, mutta kun sillä oli olkapäällä iso papukaija (, joka ensin tunki nokkansa sedän suuhun, kun setä puhu puhelimessa ja rupes sitten heiluttelemaan ei-niin-pieniä siipiään kultaliikkeessä). *hihu*

--
*etsiskel*

martina

Posts: 1,875

#3007 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
vanhasta työpaikasta tuli melkeen 200e lomarahoja? luulin, että kaikki maksettiin, kun irtisanouduin syksyllä...? *ding*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#3008 • • Peikkotyttö

Amma, 6.2.2006 19:14:
Tänään Jumbossa joku setä oli shoppailemassa. Ei siinä sinänsä mitään ihmeellistä, mutta kun sillä oli olkapäällä iso papukaija (, joka ensin tunki nokkansa sedän suuhun, kun setä puhu puhelimessa ja rupes sitten heiluttelemaan ei-niin-pieniä siipiään kultaliikkeessä). *hihu*


Huh,onneks ei eksyny mun kassalle asioimaan:D ois saattanu mennä vähän pasmat sekasin

--
Groove is in the Heart

miikku

Posts: 111

#3009 • • miikku
mää kuuntelen leevii*hih**aplodit*
clupipeipe

Posts: 323

#3010 • • clupipeipe
Tulin iltapäivällä himaan ja naapuri kavereineen poltti pilveä tuuletusparvekkeella. Tää ei viel ollu se "o_O" vaan se, että kööri lähti tosi nopeesti menemään kun huomasivat mut. Näytänköhän mä sossutädiltä tai jotain? *nauru*
Jna

Posts: 613

#3011 • • Jna

Amma, 6.2.2006 19:14:
Tänään Jumbossa joku setä oli shoppailemassa. Ei siinä sinänsä mitään ihmeellistä, mutta kun sillä oli olkapäällä iso papukaija (, joka ensin tunki nokkansa sedän suuhun, kun setä puhu puhelimessa ja rupes sitten heiluttelemaan ei-niin-pieniä siipiään kultaliikkeessä). *hihu*



Mä näin ton saman jo viikko sitte samassa paikassa...
Apo

Posts: 1,574

#3012 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Apo, 23.1.2006 19:52:
Työnantaja on näemmä vielä laiskempi maksamaan palkkoja ku oon täyttämään tuntikortteja.. palkkaa maksettu viimeks syyskuussa *ding*
---
Hyzenthlay, 25.1.2006 22:40:
Ja sä huomaat sen nyt? jos niin, niin tää on mun päivän O___o



Ei tilitapahtumii tarvii kattella kunhan tili pysyy tarpeeks plussalla ;) Meillä on käytössä sähköiset tiliotteet joten tiliotteitakaan ei tuu tsekkailtua kovin usein.

Ja rahat tuli nopeesti tilille joten eipä tarvinnu jättää levyjä ostamatta.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3013 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Apo, 7.2.2006 22:22:
Ei tilitapahtumii tarvii kattella kunhan tili pysyy tarpeeks plussalla ;)



Vaihetaaks tilejä? *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ezzy

Posts: 8,060

#3015 • • ezzy Droid-pappa

Apo, 7.2.2006 22:22:
---
Apo, 23.1.2006 19:52:
Työnantaja on näemmä vielä laiskempi maksamaan palkkoja ku oon täyttämään tuntikortteja.. palkkaa maksettu viimeks syyskuussa *ding*
---
Hyzenthlay, 25.1.2006 22:40:
Ja sä huomaat sen nyt? jos niin, niin tää on mun päivän O___o

---


Ei tilitapahtumii tarvii kattella kunhan tili pysyy tarpeeks plussalla ;) Meillä on käytössä sähköiset tiliotteet joten tiliotteitakaan ei tuu tsekkailtua kovin usein.

Ja rahat tuli nopeesti tilille joten eipä tarvinnu jättää levyjä ostamatta.



Joko sulla on harvinaisen hyvä liksa tai sit oot ihan mieletön nolife/isi-liising, jolla ei o menoja O_o
Apo

Posts: 1,574

#3016 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

ezzy, 7.2.2006 22:33:
Joko sulla on harvinaisen hyvä liksa tai sit oot ihan mieletön nolife/isi-liising, jolla ei o menoja O_o



... tai syksyllä päivä viikossa tuntitöistä ei tuu niin paljon rahaa et sitä tarttis huomioida ihan heti kesän jälkeen.
Metsäpiru

Posts: 418

#3018 • • Edited Metsäpiru metsäpiruilee
Joku kirous on oikeesti päälläni. Telon koko ajan itseäni. Äskettäin kun avasin kaapin oven niin lasi lentää sieltä ja saan syvän haavan sormeeni. En ole vielä aikasemmin törmännyt lentäviin laseihin. Ja kyllä, olen selvinpäin*igor*
Fresia

Posts: 764

#3019 • • Fresia vähän outo
Siis miten voin olla edelleen näin seis risteilystä, vaik nukuin eilisen päivän ja viime yönä 14 h *ding* En enää koskaan juo noin paljon ja valvo vajaata kahta vuorokautta *justjoo* (mut oli kyl elämäni paras risteily, kiitos helsingin pojille *hali*) Lisäksi pitäs mennä lääkäriin näyttää mun selkää. YTHS:llä ne käski katsoo, jos liiton vakuutus korvais yksityisellä. Yhdessä paikassa käski etsii erikoistuneempaa ja erikoistuneemmassa käski yleisemmälle. Siis häh, mitä täs nyt teet, miksei äiti enää hoida näitä asioita...*whaat* *blush*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

wiwi

Posts: 1,575

#3020 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Muhun iski eilen vastustamaton halu kuunnella Pet Shop Boysin Very-levyä.*ding* Siitä tuli kovin nostalginen olo.
Tänään luin sattumalta lehdestä että on alkamassa jotkut olympialaiset...
Tajusin myös (Pirkkaa selaillessani) että tämän päivän 6-vuotiaatkin osaavat tehdä tietokoneella enemmän asioita kuin allekirjoittanut. *blush*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.