päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,840,567 views

Mimir

Posts: 1,366

#3041 • • Mimir Rouva Yninä

susanna*, 10.2.2006 11:00:
..meillä ainakin poistetaan se (vaikkakin toisessa liikkeessä) jäänyt häly ettei asiakkaan tarvii joka helvetin kaupassa sinä päivänä jäädä setvimään noita piippauksia..?*ding*



Aivan, tota mä just odotinkin, koska noinhan se yleensä toimii. Jos olisin ollu vielä sen jälkeen menossa muihin kauppoihin ni olisin pyytänytkin, että olisko ne voinu sen kattoa, ettei tarttis joka kaupassa jo sisään mennessä aiheuttaa hälytystä :P

--
[Wings are growing on her.]

Mimir

Posts: 1,366

#3042 • • Mimir Rouva Yninä

mayah, 10.2.2006 11:24:
--Selitys--



Tässähän tulikin ihan uutta infoa, kiitos :)

--
[Wings are growing on her.]

mirah

Posts: 257

#3043 • • mirah Starchild
ompa omituista mennä iltavuoroon kun on tottunu menemään töihin 6.30.
flygfisk

Posts: 327

#3044 • • flygfisk
Menin duuniin 04.30 O_o

Alkoipahan viikonloppu aikaisemmin. :D
Avatar
#3045 • • Galadhan Guest
Oon virkeänä duunissa, eikä vituta. Ihmejuttu.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#3046 • • liikkuva muna an egg on the move
Mystinen tapahtuma!

Mulla oli HTML-dokumentti, jossa koko kirjoitettu teksti oli laitettu taulukon sisään.
Code:
<taulukko alkaa, leveys = 800 pikseliä> sivullinen löpinää jäkäjäkäjäk jukjukjuk </taulukko loppuu>

En jaksa selittää koko tarinaa (eikä ketään kiinnostaisikaan), mutta kaikki browserit satunnaisesti ignoroivat taulukon leveyden. Ts. kun näpytteli F5, niin se jotenkin mystisesti arpo toimiiks toi leveys vai ei.

Sit kun deletoin koko lähdekoodin ja pastesin sen takasin, kaikki toimi niinkun piti ilman mitään nopanheittoja. *lmao*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#3047 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

mayah, 10.2.2006 11:39:
---
Mimir, 10.2.2006 11:34:
Tässähän tulikin ihan uutta infoa, kiitos :)

---


Koko toi homma siis perustuu aika pitkälti vapaaehtoisuuteen. Jos vartijasetä ei ole konkreettisesti nähnyt sun varastavan mitään, ei se voi tehdä mitään. Se voi tulla jututtamaan sua ja kysyä, et "katsottaisko kassiin" mut siihen voi sanoa, et eipä tällä kertaa ja kävellä pois.



Nää on taas näitä ihmeoikeuksia. Onks niillä oikeus soittaa poliisit jos ne ei oo nähny itse rikosta? En oo perehtyny noihin juttuihin. (Vaikka tilanne jossa pultsari kävele alkosta pois ja alkaa piippaamaan)

Voiskojan junassa sanoa tarkastajille, että on ostettu lippu kassissa, muttei teillä oo oikeutta kattoo sinne kassiin, enkä mä jaksa kaivaa sitä sieltä kun on kädet niin kipeet. Soittakaa poliisit tai viekää mut kyttikselle?
sapeli

Posts: 11,768

#3048 • • sapeli jokukukamikä?

alek száhala, 10.2.2006 19:16:
Mystinen tapahtuma!

Mulla oli HTML-dokumentti, jossa koko kirjoitettu teksti oli laitettu taulukon sisään.
(jne)



Html on aika mystistä kyl, tai ainakin selainten omat oikut *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Tripla-T

Posts: 373

#3049 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Kallen pamppu! Ihan vitun sairast.

--
Crom ! - Conan Barbaari

Tripla-T

Posts: 373

#3050 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Hyvää huomenta, kassit hajal, laakist. Uusii maukkait. ps. Terveisii Sieniksel, uudel kaaval

--
Crom ! - Conan Barbaari

Lyylikki

Posts: 2,975

#3052 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Kävin kaupassa. Ostin tarpeet tehdäkseni tänään nagei ja ranei, ja huomenna nakkisoppaa. Kaikki hyödykkeet maksoivat alle yhden euron. Koko kauppalaskukin oli vain karvan verran yli kolme euroa.

JEE!
Lyylikki

Posts: 2,975

#3053 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

mayah,
Koko toi homma siis perustuu aika pitkälti vapaaehtoisuuteen. Jos vartijasetä ei ole konkreettisesti nähnyt sun varastavan mitään, ei se voi tehdä mitään. Se voi tulla jututtamaan sua ja kysyä, et "katsottaisko kassiin" mut siihen voi sanoa, et eipä tällä kertaa ja kävellä pois.



Ja todella jos haluaa heittäytyä hankalaksi, niin näinhän se kannattaa tehdä. Jos kuitenkin on puhtaat jauhot pussissa, niin mitäpä siitä kassin vilauttamisesta mitään haittaakaan on. Säästääpähän omaa, vartijan ja mahdollisen poliisin aikaa siinä sitten (tämähän nyt liittyy sitten siihen aikaisempaankin postaukseen jo).
Fresia

Posts: 764

#3054 • • Fresia vähän outo
Piti mennä istumaan parin koulukaverin kanssa yhteen baariin ja samalla esitellä yks poika näille kavereille. Kaikenmoisten sattumien kautta seura vaihtu täysin ja oon lähdössä ihan toiseen baariin ja yks näistä tyypeistä on sellanen jonka toi poika jo tuntee eikä ne käytönnössä siedä toisiaan *justjoo* Hmm, haluan nähdä ton pojan vie tänään mut en halua olla siinä vaivautuneessa tilanteessa, kun noi kaks kohtaa toisensa...täytyy olla vaan niin humalassa etten voi kuin naureskella tilanteelle *tirsk* Ja nolata itseni jälleen......... *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

zeuzz

Posts: 526

#3055 • • zeuzz digital punk
laskuhumala l. krapula+vapina. uskaltaako tässä tilassa edes mennä nukkumaan?? x_x
Elmiira

Posts: 1,446

#3056 • • Elmiira
Arabian muumi -mukeista maksetaan ihan törkeitä summia tänä
päivänä. Huuto.net:issä erästä mukia oltiin parhaimmillaan ostamassa
109 Eurolla!

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Kenny

Posts: 701

#3057 • • Kenny Hullu Vinosilmä
Ovan ja sen purjehdus taito! *nauru*

--
Tao Tao

Tyeicha

Posts: 5,807

#3058 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
ilta norm. baarissa.. *eikä*

--
-Tyeicha-

lostgone

Posts: 2,493

#3059 • • lostgone
Molemmat vanhempani soittivat samana iltana.*ding* Ilmeisesti minulla ei arvioida menevän vahvasti.*hymy*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

ezzy

Posts: 8,060

#3060 • • ezzy Droid-pappa

Juhgu, 12.2.2006 14:11:
Katsottiin äsken Dawn of the Dead ja Shaun of the Dead, ja sen jälkeen menin keittiöön missä oltiin eilenillalla tehty kännissä tomaattikastiketta kun tultiin bileistä -> seinäkaakeleissa punaisia roiskeita :D




Shaun of the dead on parhautta x)