päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,855,920 views

liikkuva muna

Posts: 2,652

#3061 • • liikkuva muna an egg on the move
Löysin Anttilan 4,95 DVD-tarjouskorista Dan Curtisin Intrudersin jota oon ettiny varmaan viimeset 8 vuotta.. Kersana en saanu kuukauteen unta kun katoin sen. Harmi kun ei enää näin vanhemmalla iällä pasko housuun niin helposti *hmph*

Humanoidiefektit oli kyllä edelleenkin paremmat kun Takenissa jne. megabudjettiufoiluissa.
NextAce

Posts: 2,505

#3062 • • Edited NextAce Alienated

Juhgu, 13.2.2006 15:08:
Thomannilta tuli postia osoitteella

Arvoisa
Juhana Honkanen
katuosoite jne.
FINNLAND

Oli pakko avata vaikka tiesin melko varmasti olevan mainoskirje *hih*



Ihmettelin ite ekan kerran kanssa samaa. Mainoksiahan sieltä vaan puski.

--
-Alienation-

-----

vuokko

Posts: 243

#3063 • • vuokko
tää on tarkemmin tämän päivän aamuyö mut siis siin puol neljä heräsin kolahdukseen ja sellaiseen matalaan kissan kiroiluun -tiettekös sellaseen vihaseen mourunaan (kun koitat esim pitää sitä aloilaan vetillä kun laitetaan rokotus) alakerrasta, jossa koiruus ja koti-tiikelimme pitävät vahtia..
kun kampesin unisena alas niin koira oli ihan huonona.. "mäentehnytmitään, mäentehnytmitään" ja oli lähinnä hämillään kun taas kissa säntäili olohuoneen ikkunalta toiselle kurkkien pihalle irokeesi pystyssä ja häntä kuin pulloharja eli selvästi varsin säikähtäneenä.. vasta sitten tajusin että pihamme (aidalla karsinoitu rivaripiha) liikkeestä aktivoituva kulkuvalo oli päällä
...mitään ei näkynyt...
aamulla kävin katsomas mahdollisia jälkiä mutta sellaisia ei ollut...
kettu? supikoira? sen tiedän ettei katti toisen katin nähdessään tuolleen reagoi..
*whaat*
wiwi

Posts: 1,575

#3064 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mä oon koneella mutsin työhuoneessa ja huomasin just että seinältä mua tuijottaa aikas tuima, paidaton Janne Ahonen. Ei sillä, kyllä täällä on ollut poikakalenteri jo useamman vuoden mutta mitä tekee Ahosen Janne vain yhdellä suksella?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

duvin

Posts: 582

#3065 • • duvin Jay v/d Veen

Juhgu, 13.2.2006 15:08:
Thomannilta tuli postia osoitteella

Arvoisa
Juhana Honkanen
katuosoite jne.
FINNLAND

Oli pakko avata vaikka tiesin melko varmasti olevan mainoskirje *hih*



Niin Suomihan on saksaksi "Finnland"... Mikäs siinä on ihmeellistä?
duvin

Posts: 582

#3066 • • duvin Jay v/d Veen

Juhgu, 13.2.2006 22:38:
Enpä tiennyt. No, kaikkea sitä oppii. Pointti oli kuitenkin tuo heidän käyttämänsä "arvoisa" -titteli :)



Joo kuuluu saksan kielen perusasioihin tuo "Sehr Geehrter"-teitittely - kääntyy suomeks vähän kömpelösti =)

--
nimim. saksa äidinkielenä
Fresia

Posts: 764

#3067 • • Fresia vähän outo
Tentti kysymys: Kerro kolme tällä luentosarjalla oppimaasi asiaa. Esittele ja pohdi näitä asioita. *ding* taitaa proffalla olla kiire eläkkeelle...*nauru*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#3068 • • Peikkotyttö
Kattelin tuossa juuri eri kuntokeskusten hinnastoja ajatuksenani alkaa mahdollisesti kuntoilemaan tässä keväällä...
Mutta jumaliste niitä hintoja!! *pökr* Ainakin varmasti laihdun,kun rahaa ei jää enää syömiseen*eiei*

--
Groove is in the Heart

Lost-Soul

Posts: 3,107

#3072 • • Lost-Soul los pallos
Oon kuunnellu jo pitkää et ihanku jostain kuuluis tasainen piippaus.. piip piip piip piip piip
Noin viisi tuntia ihmettelin mistä se tulee kunnes löysin kännykkäni joka piti tuota piippausta.. ei siinä mitään näytöllä näkynyt ja se loppui heti kun painoin jotain näppäintä.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Cloudberry

Posts: 493

#3073 • • Cloudberry

taitaa proffalla olla kiire eläkkeelle...*nauru*



Same here, paitsi ettei mua paljon naurattanut kun oli kolme eri tenttikirjaa, joista yks oli melkei 400-sivuinen tiiliskivi, ja sit yks (yhteensä viidestä, kohtuutonta!) tenttikysymyksestä oli "Esittele jokin laajempi teema kirjasta ja kommentoi sitä",

WTF *ding*

ja sit pisteet oli tietty pyöreä nolla, jos opiskelijan valitsema 'laajempi teema' tai siitä esitetyt huomiot ei miellyttänyt proffaa...ja kun ei ollut mitään tietoa siitä mitä se äijä hakee vastaukseksi, about puolet opiskelijoista reputti kurssin. *dissaa*

No okei meitä oli joku 80 opiskelijaa ja kirjoja kirjastossa ruhtinaalliset 10 kappaletta, en usko että kaikilla oli edes mahdollisuutta lukea tentiin.
Itse ennakoin ja otin kylmänrauhallisesti valokopiot kirjoista. Vahtimestari meinas vähän hermostua ku olin niin monta tuntia putkeen säätämässä ja eka loppu koneesta paperit, sitten muste ja sitte taas paperit..

Mutta sitte siinä oli vielä semmonenki kysymys asiasta, jota en muista/löytäny että mainittais missään niistä tenttikirjoista. Oli sit pakko improvisoida sen pohjalta mitä tiesi/muisti muista lähteistä.. Ihan yhtä hyvät tai huonot esseet kirjoitin joka kerta, eli hylsyt ei voinu johtua siitäkään. Kävin uusimassa ton kurssin kirjaosion kahdesti ennen kuin meni läpi.. Jos ei ois menny joulukuisessa tentissä ni ois pitäny käydä koko s-tanan kurssi uudestaan, kiitos tutkintorakenneuudistuksen, eikä sillä luento-osasuorituksella ois tehny enää mitään. Vähän niinku noilla valokopioilla nyt.. *dissaa*

Ja kurssin laajuus tosiaan oli silloin aikoinaan se 3ov =ei minkäänlaisessa rationaalisessa suhteessa vaadittuun työmäärään. Nyt laajuus on tiputettu 3 ov:sta 3 opintopisteeseen, koska se on muutenkin ihan turha pilipaliliirumlaarum kurssi =katsaus historiallisiin kehitys- ja oppimispsykologisiin teorioihin, joilla ei tee käytännössä juuri mitään, eli samat asiat on suorittanu jo lukion psykologiassa.. argh. Silti, taas puolet uusista opiskelijoista reputti, vaiks ei ne voi olla sen tyhmempiä kuin mekään oltiin, ja vaatimustasokin on laskenut, joten..

Oon ihan varma että se ukko reputtaa tahallaan puolet kurssista, vain koska se voi *grr*, ja antaa lopuille randomilla huonohkot numerot, koska kaikki on vaan iloisia kun saa pakollisen kurssin suoritettua.. *uuh*



Onneksi on ihaniakin proffia, kuten meijän aikuiskasvatuksen psykan proffa. *plur*
ezzy

Posts: 8,060

#3074 • • ezzy Droid-pappa

Juhgu, 15.2.2006 20:35:
Conan o'brienin suomivisiitti. Hieman noloa touhua. :P



Huomenta Suomen haastattelijan "Mr. President Halonen" tms oli kyl paha moka. Muuten ko. haastattelijan englanti oli hemmetin hyvää, toisin kuin kaikilla muilla haastattelijoilla jne...halonen tietty loistavimpana esimerkkinä.
Tropico

Posts: 246

#3075 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Kokeilin sattumalta googlen kuvahakua sanalla: klubitus.
..ja ja meinas silmät pomppaa päästä ku 5:nä kuvana
poseeraa meiän KOIRA! *iloinen* *kuolaa* *plur*.
Android

Posts: 3,908

#3076 • • Edited Android
Jatkuvana riesana ollut alaetuhammas päätti sitten lopullisesti sanoa sopimuksen irti. Herätessäni siihen sattui, tunnistelin kielellä ja kas kumma hammas halkesi keskeltä kahtia. Voisivat hammaslääkärit puolestani jo poistaa sen kokonaan.
lostgone

Posts: 2,493

#3077 • • Edited lostgone

mayah, 16.2.2006 08:22:
"Paris Hilton nolasi itsensä
Mä en nyt tiedä mikä tässä on oudointa; se että

a) joku oikeesti ei tiedä Lontoon olevan Englannissa
b) Paris ei suostu esiintymään koiransa kanssa koska se on lihonnut
vai
c) on uutinen, että Paris Hilton nolasi itsensä


Jostain syystä mä tahdon väittää, että joko Guardianin - tai Iltasanomien toimitus on vääntänyt jutun sellaiseksi, että se täyttää lehtien "hei, katsokaa mikä blondi!" -osion. Tuskin sarkasmi on täysin vieras keksintö Paris Hiltonillekaan? IMO*piis*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Lallu

Posts: 356

#3078 • • Edited Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
Dead or alive- youn spin me around. Biisi ja video molemmat TOSi o_O
ezzy

Posts: 8,060

#3079 • • ezzy Droid-pappa

mayah, 16.2.2006 08:22:
"Paris Hilton nolasi itsensä

Blondi perijätär Paris Hilton nolasi itsensä täydellisesti antaessaan haastattelun arvostetulle The Guardian -lehdelle. Britannian muotiviikoille osallistuva Paris ei tiennyt, että Lontoo sijaitsee Isossa Britanniassa. Paris luuli myös aiemmin, että Euroopassa puhutaan ainoastaan ranskaa.

- Joo, tota, oon mä nyt jo käynyt Lontoossa monta kertaa, Paris vastasi Guardianin toimittajalle, joka kysyi, yllättikö perijätärtä se, että Lontoossa puhutaan englantia.

Paris ihmetytti myös kertomalla, ettei suostu esiintymään enää Tinkerbell-koiransa kanssa, koska se on lihonut liikaa."

http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihdeuutiset.htm#id1129708

Mä en nyt tiedä mikä tässä on oudointa; se että

a) joku oikeesti ei tiedä Lontoon olevan Englannissa
b) Paris ei suostu esiintymään koiransa kanssa koska se on lihonnut
vai
c) on uutinen, että Paris Hilton nolasi itsensä



d) että joku jaksaa lukea mitään mikä liittyy hiltoniin...
sapeli

Posts: 11,768

#3080 • • sapeli jokukukamikä?
Sapsu teki salaattia *whaat*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.