päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,855,132 views

Mellu-

Posts: 4,006

#7521 • • Mellu-

RiD, 21.9.2007 20:16:
On se kumma kuinka pieni asia jaksaa naurattaa:
Vaikka paska päivä ollukkin kaikinpuolin, työt menny vituiks sunmuuta. Vieläkin jaksaa huvittaa tämä:
lolo200.jpg

Sain ton vuoronumeron poliisiasemalta ja kun kattelet tota aina välillä ja koitat olla hiljaa ja jonottaa kiltisti tuli sellasia spontaaneja hirnahduksia. Mua katsottiin taas hieman oudosti :C

Hullulla on halvat huvit, tyhmällä ilmaset.



REEEEPS *lmao* mä oisin varmaa purskahatanu täytee nauruu ja juossu ulos nauraa loppuun xDD

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Heli

Posts: 1,489

#7522 • • Edited Heli vai kuka se oli
Töissä on eri ihmisil eri käsitykset kenkien sijoittelusta seinille.

Yks sanoo, että kengät kuuluu olla samoinpäin samalla seinällä as in siten, että jotkut kengät ei oo nokka eteenpäin ja toiset sitten nokka sivullepäin.
Jopa meijän päällikkö -ugh- sanoi, et kaikki kengät samaan suuntaan, kiitos.

Nii kääntelin sit niit kenkii siel puol tuntii (kauheeta puuhaa, yäk) ,kunnes iltapäivällä hokasin, et se yks kenkäosaston uuvelo on menny kääntää ne takasin niin ku ne oli.. eli väärin! *igor*

Kun sehän näyttääkin ihan tosi sekavalta, jos kaikki kipuuttimet on siel ihan mitenpäin sattuu, ja jos niit kenkii ei saa nipsuttimilla oikeinpäin ripustettua, niin minkä takia ne pitää siihen samalle seinälle ees änkeä. Tein turhaa työtä, tekisipä mieli monottaa ( ehe-ehe- ) sitä yhtä uuvattia siellä.

Niin se pointti oli siis se, et oli aika O_o olo.

--
ei se väärin ole.

wiwi

Posts: 1,575

#7523 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Yhestä pojasta tippui tänään raaka makaroni bussin lattialle. Jaksoi naurattaa jopa ennen kahdeksaa aamulla.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

T0mbstone

Posts: 728

#7524 • • T0mbstone The Process.
Huh, nyt tuli flashari viimeyön unesta, kun selailin televisiosta kanavia. Näin unta, että olin joutunut Big Brother ohjelmaan. *justjoo*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#7525 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Mellu-, 26.9.2007 17:32:
---
RiD, 21.9.2007 20:16:
On se kumma kuinka pieni asia jaksaa naurattaa:
Vaikka paska päivä ollukkin kaikinpuolin, työt menny vituiks sunmuuta. Vieläkin jaksaa huvittaa tämä:
lolo200.jpg

Sain ton vuoronumeron poliisiasemalta ja kun kattelet tota aina välillä ja koitat olla hiljaa ja jonottaa kiltisti tuli sellasia spontaaneja hirnahduksia. Mua katsottiin taas hieman oudosti :C

Hullulla on halvat huvit, tyhmällä ilmaset.

---

REEEEPS *lmao* mä oisin varmaa purskahatanu täytee nauruu ja juossu ulos nauraa loppuun xDD



Onks tää joku lahti läppä *ding* Miks mä en nää mitään hauskaa?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#7527 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

domi, 27.9.2007 08:50:
---
Steven Hoaks
Onks tää joku lahti läppä *ding* Miks mä en nää mitään hauskaa?

---

A55 = ASS



No voi jeesus *nauru* Eipä näin aamulla pää jäässä tajunnu tommosta yhtään *tirsk*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

anniharha

Posts: 1,937

#7528 • • anniharha
Yleensä mä en pääse aamulla sängystä ylös millään, myöhästyn koulusta ja nuokun puoleen päivään asti, vaikka olisin mennyt illalla nukkumaan kohtuu ajoissakin. Eilen olin sit yllytyshulluna viettämässä pikkulauantaita, menin nukkumaan ihan liian myöhään ja herätys oli aamulla puoli kahdeksalta. Heräsinkin jo seitsemän jälkeen, kävin suihkussa, söin, ennätin ajoissa kouluun, oon ollut virkeänä messuosastotoimikunnan kokouksessa ja nyt säädän ihan pirteänä kaikkea yleishyödyllistä. Pitää vissiin useamminkin harrastaa myöhäisiä kotiintuloaikoja arki-iltaisin o_________O

--
and though my words could save the world they never come out right

-V-

Posts: 587

#7529 • • -V-
Tää on oikeestaan jo viikon vanha o_O mut laitetaan silti...

Odottelin kaveriani saapuvaksi asematunnelissa siinä Forexin edessä olevalla tuolilla istuen. Siinä lähellä mua istu joku vanhempi mustalaismies. Hetken kuluttua siihen tuli toinen mustalaismies, ja he kävivät seuraavanlaisen keskustelun:

(lue mustalaismurretta vääntäen)

Vanhempi mies (M1): "Terve, missäs sä oot ollu?

Nuorempi mies (M2): "Tuolla kaupungilla pyörimässä.."

M1: Miks ihmeessä?

M2: Yks poka katos jonnekki...

M1: Mä olin kattoo autoo

M2: Ai mitä?

M1: Kertoo merkin ym (en muista)

M2: Ai se on hieno... paketti auto..

M1: Ei sulla olis jotain hienoo puhelinta?

M2: Ei oo.... nyt täytyy lähtee Malmille....

*ding*
ezzy

Posts: 8,060

#7530 • • ezzy Droid-pappa

violet_angel, 27.9.2007 15:03:
Tää on oikeestaan jo viikon vanha o_O mut laitetaan silti...

Odottelin kaveriani saapuvaksi asematunnelissa siinä Forexin edessä olevalla tuolilla istuen. Siinä lähellä mua istu joku vanhempi mustalaismies. Hetken kuluttua siihen tuli toinen mustalaismies, ja he kävivät seuraavanlaisen keskustelun:

(lue mustalaismurretta vääntäen)

Vanhempi mies (M1): "Terve, missäs sä oot ollu?

Nuorempi mies (M2): "Tuolla kaupungilla pyörimässä.."

M1: Miks ihmeessä?

M2: Yks poka katos jonnekki...

M1: Mä olin kattoo autoo

M2: Ai mitä?

M1: Kertoo merkin ym (en muista)

M2: Ai se on hieno... paketti auto..

M1: Ei sulla olis jotain hienoo puhelinta?

M2: Ei oo.... nyt täytyy lähtee Malmille....

*ding*



and?
-V-

Posts: 587

#7531 • • -V-

ezzy, 27.9.2007 15:28:
---
violet_angel, 27.9.2007 15:03:

---
---


and?



No musta oli ainaki jännä kuunnella siinä ku kaks miestä puhuu niin avonaisesti ja kuuluvalla äänellä kadonneista pokista ja ihan selvästi jostain varastetusta tavarasta tai jostain vastaavasta... Enhän tietty varmaks voi mennä, mut sellasen käsityksen mä sain...

Mut tää oli taas vaan mun käsitys, jos joku taas haluu vääntää tästä jotain aihetta, ni siitä vaan...
ezzy

Posts: 8,060

#7532 • • ezzy Droid-pappa

violet_angel, 27.9.2007 15:37:
---
ezzy, 27.9.2007 15:28:
---
violet_angel, 27.9.2007 15:03:

---
---


and?

---


No musta oli ainaki jännä kuunnella siinä ku kaks miestä puhuu niin avonaisesti ja kuuluvalla äänellä kadonneista pokista ja ihan selvästi jostain varastetusta tavarasta tai jostain vastaavasta... Enhän tietty varmaks voi mennä, mut sellasen käsityksen mä sain...

Mut tää oli taas vaan mun käsitys, jos joku taas haluu vääntää tästä jotain aihetta, ni siitä vaan...



Juuh, mä tässä odottelin jotain rasismi-kommentteja, mut ei näemmä tule vielä :D

En kyllä keskustelussa näe mitään outoa.
-V-

Posts: 587

#7533 • • -V-

ezzy, 27.9.2007 16:25:
---
violet_angel, 27.9.2007 15:37:
---
ezzy, 27.9.2007 15:28:
---
violet_angel, 27.9.2007 15:03:

---
---


---

---


---
---


Juuh, mä tässä odottelin jotain rasismi-kommentteja, mut ei näemmä tule vielä :D

En kyllä keskustelussa näe mitään outoa.



Mä en ymmärrä et aina kun mainitsen jonku jutun jostain toisesta "rodusta" kuin meidän vaaleasta Arjalaisesta, niin heti ollaan vetämässä esiin rasismi juttuja...

MÄ EN OO RASISTI!!!! *grr*

Oon aina ollu sitä mieltä, ettei ihmisiä pitäis luokitella "rodun" perusteella, esim just et mustalaiset olis kaikki varastelevia öykkäreitä.

Mut totuuden nimissä, en ole vielä törmännyt mustalaiseen, joka olis ollu "eri maata". Lastenosastolla työskennellessä kaikkein röyhkeimmät ovat vieneet toisen lapsen ulkokengät, vanhempien eväät ja hoitajien kahvikassakin on taukohuoneesta kadonnut, sekä ruokailuvälineet on siivottu vanhempainhuneesta omaan kassiin...

Miksi osaston leikkihuoneen lattia on nykyään hyvin usein vahauksessa juuri silloin kun... ihan siitä syystä että sielä hajoavat paikat ja katoavat lelut...

Mutta ehkä se on niin että ne jotka käyttäytyvät kunnolla jäävät noiden "öykkäreiden" varjoon...

*piis**pepsodent*
ezzy

Posts: 8,060

#7534 • • ezzy Droid-pappa

violet_angel, 27.9.2007 16:45:
---
ezzy, 27.9.2007 16:25:
---
violet_angel, 27.9.2007 15:37:
---
ezzy, 27.9.2007 15:28:
---
violet_angel, 27.9.2007 15:03:

---
---


---

---


---
---


Juuh, mä tässä odottelin jotain rasismi-kommentteja, mut ei näemmä tule vielä :D

En kyllä keskustelussa näe mitään outoa.

---


Mä en ymmärrä et aina kun mainitsen jonku jutun jostain toisesta "rodusta" kuin meidän vaaleasta Arjalaisesta, niin heti ollaan vetämässä esiin rasismi juttuja...

MÄ EN OO RASISTI!!!! *grr*

Oon aina ollu sitä mieltä, ettei ihmisiä pitäis luokitella "rodun" perusteella, esim just et mustalaiset olis kaikki varastelevia öykkäreitä.

Mut totuuden nimissä, en ole vielä törmännyt mustalaiseen, joka olis ollu "eri maata". Lastenosastolla työskennellessä kaikkein röyhkeimmät ovat vieneet toisen lapsen ulkokengät, vanhempien eväät ja hoitajien kahvikassakin on taukohuoneesta kadonnut, sekä ruokailuvälineet on siivottu vanhempainhuneesta omaan kassiin...

Miksi osaston leikkihuoneen lattia on nykyään hyvin usein vahauksessa juuri silloin kun... ihan siitä syystä että sielä hajoavat paikat ja katoavat lelut...

Mutta ehkä se on niin että ne jotka käyttäytyvät kunnolla jäävät noiden "öykkäreiden" varjoon...

*piis**pepsodent*



Juu enpä sinua rasistiksi haukkunutkaan, odotin vaan, että joku varmasti tarttuu siihen. Sama käsitys itselläkin, mitä tuttavapiirissä on manneja liikkunut. Yhden nuoren jannun muistan nuorisotalolta ollessani siellä duunissa, joka tuntui olevan "eri maata", todella mukava tyyppi. Sukuhan noi tuntuu aina pilaavan, kun niistä ei pääse eroon.

Yritin sitten myydä sille tietokonettani, niin eikös sieltä sitten soittanutkin äitiä ja veljeä ja ties mitä sukulaista ja haukkunut mua kusipääksi kun en antanut about ilmaiseksi :)
hemuz

Posts: 2,178

#7535 • • hemuz kätevä emäntä

violet_angel, 27.9.2007 15:37:

No musta oli ainaki jännä kuunnella siinä ku kaks miestä puhuu niin avonaisesti ja kuuluvalla äänellä kadonneista pokista ja ihan selvästi jostain varastetusta tavarasta tai jostain vastaavasta... Enhän tietty varmaks voi mennä, mut sellasen käsityksen mä sain...

---
violet_angel, 27.9.2007 15:03:

MÄ EN OO RASISTI!!!! *grr*

Oon aina ollu sitä mieltä, ettei ihmisiä pitäis luokitella "rodun" perusteella, esim just et mustalaiset olis kaikki varastelevia öykkäreitä.



No mitähän meinaat sitte näillä lauseilla. Mummielestä menee vähän ristiin...
-V-

Posts: 587

#7536 • • -V-

hemuz, 27.9.2007 16:57:
---
violet_angel, 27.9.2007 15:37:

No musta oli ainaki jännä kuunnella siinä ku kaks miestä puhuu niin avonaisesti ja kuuluvalla äänellä kadonneista pokista ja ihan selvästi jostain varastetusta tavarasta tai jostain vastaavasta... Enhän tietty varmaks voi mennä, mut sellasen käsityksen mä sain...

---
violet_angel, 27.9.2007 15:03:

MÄ EN OO RASISTI!!!! *grr*

Oon aina ollu sitä mieltä, ettei ihmisiä pitäis luokitella "rodun" perusteella, esim just et mustalaiset olis kaikki varastelevia öykkäreitä.


---


No mitähän meinaat sitte näillä lauseilla. Mummielestä menee vähän ristiin...



nyt en ymmärtäny mitä tarkotat???
Occu

Posts: 2,528

#7537 • • Occu
te ootte heikoilla jäillä!

--
..::MOI::..

-V-

Posts: 587

#7538 • • -V-

ezzy, 27.9.2007 16:52:
---
violet_angel, 27.9.2007 16:45:
---
ezzy, 27.9.2007 16:25:
---
violet_angel, 27.9.2007 15:37:
---
ezzy, 27.9.2007 15:28:
---
violet_angel, 27.9.2007 15:03:

---


Juu enpä sinua rasistiksi haukkunutkaan, odotin vaan, että joku varmasti tarttuu siihen. Sama käsitys itselläkin, mitä tuttavapiirissä on manneja liikkunut. Yhden nuoren jannun muistan nuorisotalolta ollessani siellä duunissa, joka tuntui olevan "eri maata", todella mukava tyyppi. Sukuhan noi tuntuu aina pilaavan, kun niistä ei pääse eroon.

Yritin sitten myydä sille tietokonettani, niin eikös sieltä sitten soittanutkin äitiä ja veljeä ja ties mitä sukulaista ja haukkunut mua kusipääksi kun en antanut about ilmaiseksi :)



*hali* jee jee
-V-

Posts: 587

#7539 • • -V-

Occu, 27.9.2007 17:02:
te ootte heikoilla jäillä!



*lmao*

Musta tuntuu et nyt ollaan tekemässä kärpäsestä härkänen *tirsk*
ezzy

Posts: 8,060

#7540 • • ezzy Droid-pappa

violet_angel, 27.9.2007 17:00:
---
hemuz, 27.9.2007 16:57:
---
violet_angel, 27.9.2007 15:37:

No musta oli ainaki jännä kuunnella siinä ku kaks miestä puhuu niin avonaisesti ja kuuluvalla äänellä kadonneista pokista ja ihan selvästi jostain varastetusta tavarasta tai jostain vastaavasta... Enhän tietty varmaks voi mennä, mut sellasen käsityksen mä sain...

---
violet_angel, 27.9.2007 15:03:

MÄ EN OO RASISTI!!!! *grr*

Oon aina ollu sitä mieltä, ettei ihmisiä pitäis luokitella "rodun" perusteella, esim just et mustalaiset olis kaikki varastelevia öykkäreitä.


---


No mitähän meinaat sitte näillä lauseilla. Mummielestä menee vähän ristiin...


---


nyt en ymmärtäny mitä tarkotat???



Niin että kutsut niitä varasteleviksi öykkäreiksi ja sit sanot ettet halua, että niitä kutsutaan siksi. Tosin tossa nyt on se ero, että puhuit omasta kokemuksestasi, et kutsunut koko kansaa läpimädäksi jne :)