päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,858,002 views

ezzy

Posts: 8,060

#7561 • • Edited ezzy Droid-pappa

Individual, 28.9.2007 11:02:
---
ezzy, 27.9.2007 18:05:
http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=371680

Aivan vitun kova jätkä :D

ps. tunnistakaa toi eka biisi plx, törkeen kova.

---


On ehkä viilein tyyppi ikinä. *whaat* Hyvii noi lakeijat, joista eka antaa vettä ja toinen ojentaa flaban tms. käteen, että mitä bileitä teknoviikinki kunnioittaa läsnäolollaan seuraavaksi.



Ja noi muuvsit, groundbreaking shit, man *jiihaa*

Miten mulle tulee Testo ja Raudo mieleen tosta *pepsodent*
Jago

Posts: 4,039

#7563 • • Jago un-trained monkee
Mä ihmettelin pomolta tullutta viestii jossa se sano että maanaintaina sitä ja tätä uutta.. ihmettelin että miks se sellasta tähän aikaan viikosta ilmottaa*nauru*
En ollu yhtää tajunnu että tänäänhän on perjantai. mä oon elänyt koko viikon tiistaita*ding*(pitkä päivä on ollu kyl näin jälkeenpäin kun ajattelee*nauru*)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#7564 • • Rujo Mutantti Guest
Squarepusherin Come on my selectoria täytyy nopeuttaa melko roimasti että sen saa vaihdettua M.A. Nummisen ja Dj Sanen Älä peräänny! 2006:een.

Mainio lopetusbiisi.
kiiki

Posts: 491

#7565 • • kiiki hankala
Oon jo tunnit näpytellyt excelkaavioita iha fiiliksissä *ding*

Kaikesta sitä voikin innostua kun aihe kiinnostaa!
elysha

Posts: 53

#7566 • • elysha pimkie!
se, miten nopeesti iltaisin tulee jo pimeää *ding*

--
Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Miika

Posts: 893

#7567 • • Miika
Opin hyppiin ykspyöräsellä hyppynarua, vaikken osaa mennä sillä eteenpäin.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#7568 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Miika, 28.9.2007 15:19:
Opin hyppiin ykspyöräsellä hyppynarua, vaikken osaa mennä sillä eteenpäin.



Voi apua sun kanssa :D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Freja

Posts: 8,775

#7569 • • Freja Sihteeri
Mä sain netin toimiin.


En usko tätä vieläkään todeksi.


En vaan usko.

super O_O

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#7571 • • Freja Sihteeri
Ei tää mun the net toimi vielkää kunnol, enkä ymmärrä miks.
Aamul tää ei toiminu ollenkaa. Si sain sen taas vahingossa toimiin. Mä tiedän, et mul o piileviä kykyjä, mut mä haluisin oppii myös ymmärtään niitä, et tajuais vähä mitä tekee.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#7572 • • Peikkotyttö
optikon mukaan mukaan olenkin huono(n)näköinen,saanen siis lähi aikoina lukulasit/2-teholinssit

oon aina mukamas omasta mielestäni nähny kaikkialle tosi hyvin:(

ai prkl ku on kallista lystiä..*grr*

--
Groove is in the Heart

Zandy

Posts: 273

#7573 • • Zandy

Peikkotyttö, 29.9.2007 23:55:
optikon mukaan mukaan olenkin huono(n)näköinen,saanen siis lähi aikoina lukulasit/2-teholinssit

oon aina mukamas omasta mielestäni nähny kaikkialle tosi hyvin:(



Mä taas koen, että mun näköni on huonontunut huomattavasti, mutta optikon mukaan mä näen ihan hyvin. No jos "hyvin näkeminen" on sitä, että joutuu mieheltään kyselemään Kampin alennusmyynneissä, että mitä kaikkia tuotteita tossa -50% julisteessa mainostetaan, niin joo, kyllä mä silloin näen ihan hyvin.

Pitäisi varmaan vaihtaa optikkoa. *ding*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#7574 • • Peikkotyttö

Zandy, 30.9.2007 00:18:
---
Peikkotyttö, 29.9.2007 23:55:
optikon mukaan mukaan olenkin huono(n)näköinen,saanen siis lähi aikoina lukulasit/2-teholinssit

oon aina mukamas omasta mielestäni nähny kaikkialle tosi hyvin:(


---


Mä taas koen, että mun näköni on huonontunut huomattavasti, mutta optikon mukaan mä näen ihan hyvin. No jos "hyvin näkeminen" on sitä, että joutuu mieheltään kyselemään Kampin alennusmyynneissä, että mitä kaikkia tuotteita tossa -50% julisteessa mainostetaan, niin joo, kyllä mä silloin näen ihan hyvin.

Pitäisi varmaan vaihtaa optikkoa. *ding*


silmäasema,siel oot sokee ku lepakko.

--
Groove is in the Heart

%

Posts: 568

#7575 • • %
Nissen siellä oot lasien hankkimisen jälkeenkin sokea kuin lepakko.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

%

Posts: 568

#7576 • • %

Freja, 29.9.2007 09:48:
Ei tää mun the net toimi vielkää kunnol, enkä ymmärrä miks.
Aamul tää ei toiminu ollenkaa. Si sain sen taas vahingossa toimiin. Mä tiedän, et mul o piileviä kykyjä, mut mä haluisin oppii myös ymmärtään niitä, et tajuais vähä mitä tekee.



Tarkista kaapelit, vaihtamalla ne toisiin ja sen jälkeen kokeile vaihtaa modeemia.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

nethr

Posts: 763

#7577 • • Edited nethr !!
Oon ollu Facebookissa häröilemässä ehkä 4 tuntia nyt (kai)... *ding* Enkä oo ees töissä parhaillaan... Outoo, huolestuttavaa ja mielenkiintoista sinäänsä o_O

--
xD

Kit^

Posts: 798

#7578 • • Kit^ ihme höpöttäjä
kemujen jatkoilla tapahtu outoja jatkoja.. ja oli muuten yks niistä harvoista jatkoista ku oon lähteny sielt ku muut jää viel remuu..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

mummoankka

Posts: 369

#7579 • • Edited mummoankka
Menin illalla partsille tupakalle, ja ihmeekseni totesin että joku poika koittaa mennä meijän autoon (ensin nano sekunnin kuvittelin että se on broidi, kunnes tajusin ettei broidilla olis mitään asiaa meidän autoon, 01 yöllä *ding*) Hetken katsoin monttu auki poikien tökeröä lukon räpellystä, ja ihmettelin kirkkaan punaista tukkaa.. No olihan se suu pakko avata: "mitäs meinasit sieltä mun autosta etsiä.. Hei helvetin poika, voitko vastata"

"no en mitäääää..." poika siihen sitte, ja yritti rauhallisesti kävellä pois. Sillä välin toi mieheni ehti jo lähteä ulos poikien perään.
No siinä välissä tapahtui mitä tapahtui... pojat kuitenkin tavoitti hyvin läheltä, oli ehkä maailman hölmöimmät autovarkaat, kun olivat tulossa toista kautta jo takasin. Ja ehkä maailman helpoimmat myös tunnistaa, punasilla hiuksillaan.. *justjoo*
Posliinitkin sitten asiaa selvitelemään. Oli pojilta löytynyt taskusta haravanpiikkejä, kun kuulemma avaimet jääny kotio.. toiselta oli kysyneet että asutkos täällä, niin poika oli sitten vastannut että muutaman sadan kilsan päässä (meinasi kävellen kotiinsa mennä vissiin, tai sitten lainata meidän autoa....)
Ja ikää näillä pikku kriminaaleilla oli ollu jotain 15 kieppeillä. Huhhu.. kuinka typeriä autovarkaat on nykyään? *eikä*
Freja

Posts: 8,775

#7580 • • Freja Sihteeri

%, 30.9.2007 04:43:
Tarkista kaapelit, vaihtamalla ne toisiin ja sen jälkeen kokeile vaihtaa modeemia.



Hmm.

Noh, Saunalahen teknisen tuen hemmo suositteli, et käyn ostaas jonkin muun ku buffalon, tai si et ostan tarpeeks pitkän piuhan et saan ton zyxelin boksin kytkettyä suoraan koneeseen. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been