päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,618 views

RainChild

Posts: 909

#7601 • • RainChild

sapeli, 1.10.2007 17:52:
---
RainChild, 1.10.2007 17:47:
---
sapeli, 1.10.2007 11:08:
Mulla on tommonen hedelmäpurkkapussi missä on viiden vai kuuden värisiä purkkia. Onnistuin äsken vetäisemään sieltä kolme kertaa peräkkäin 2 vihreätä purkkaa *ding* Aika pienet todennäköisyydet, tuolla kuitenkin on silmämääräisesti aika tasavertaisesti kaikkia värejä.

edit: OMG, toi on nyt käyny 5 kertaa, enkä oo saanu tietääkseni yhtään vihreetä purkkaa minkään muun värisen kanssa *whaat* täs on ny jotain magiaa
---
Sun pitää mennä lottoomaan taikakätes kanssa? :D

---


Oisko jotain peliä missä voi värejä valkkaamalla voittaa? *hih*



Ruletti *tirsk*

--
Rainchild is back home

RainChild

Posts: 909

#7602 • • RainChild

soturi, 1.10.2007 18:04:
---
RainChild, 1.10.2007 17:46:

Rupes tekee ihan mielettömästi mieli rimpsuluita, erityisesti äidin tekemiä! *slurps* *uuh*

---


Jaa että mitä? o_0



Semmosii... onkohan ne porsaankylkiluukohdista otettui palasii tai jotain. Niis on luita ja jonkun verran lihaa ympäril, leikellää vaa irti toisistaan, marinadi ja uuniin... Hyvää.... rimpsuluut *sydän*

--
Rainchild is back home

soturi

Posts: 194

#7603 • • soturi hypnotoad

RainChild, 1.10.2007 18:12:
---
soturi, 1.10.2007 18:04:
---
RainChild, 1.10.2007 17:46:

Rupes tekee ihan mielettömästi mieli rimpsuluita, erityisesti äidin tekemiä! *slurps* *uuh*

---


Jaa että mitä? o_0

---


Semmosii... onkohan ne porsaankylkiluukohdista otettui palasii tai jotain. Niis on luita ja jonkun verran lihaa ympäril, leikellää vaa irti toisistaan, marinadi ja uuniin... Hyvää.... rimpsuluut *sydän*



No ne on kyl aika hyvii...*joo*

--
ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!

larzizi

Posts: 1,661

#7604 • • larzizi

larzizi, 25.9.2007 20:28:
Mun telkkari sanoi itsensä äsken irti O.o En tiedä miten ihmeessä.. Ehkä se sitten on jo niin vanha, että päätti vaan pimahtaa tänään. Ei saa mukamas enää edes virtaa O.o



Tämän päivän O.o : telkkari toimii taas *ding* Ajattelin vaan äsken koittaa vielä, et jos se olisi kokenut ihmeparantumisen ja mun elämä olisi pelastunut.. ja DING! Toimii!

En kyllä vieläkään tiedä mikä sille tuli ja miten se nyt sitten yhtäkkiä taas toimii O.o

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Apo

Posts: 1,574

#7605 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

larzizi, 1.10.2007 20:13:
---
larzizi, 25.9.2007 20:28:
Mun telkkari sanoi itsensä äsken irti O.o En tiedä miten ihmeessä.. Ehkä se sitten on jo niin vanha, että päätti vaan pimahtaa tänään. Ei saa mukamas enää edes virtaa O.o

---


Tämän päivän O.o : telkkari toimii taas *ding* Ajattelin vaan äsken koittaa vielä, et jos se olisi kokenut ihmeparantumisen ja mun elämä olisi pelastunut.. ja DING! Toimii!

En kyllä vieläkään tiedä mikä sille tuli ja miten se nyt sitten yhtäkkiä taas toimii O.o



Sun kannattaa asentaa palohälytin sen läheisyyteen, rikkinäinen, välillä toimiva sähkölaite syttyy paljon helpommin tuleen kuin ehjä.
_RixU_

Posts: 320

#7607 • • _RixU_
Laskin just, että mulla on 43 turkoosia/vaaleenturkoosia paitaa o_O Kyl mä tiesin, että niitä on monta, mut silti...43! wtf! :D
SyndroDome

Posts: 1,103

#7608 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

_RixU_, 2.10.2007 17:56:
Laskin just, että mulla on 43 turkoosia/vaaleenturkoosia paitaa o_O Kyl mä tiesin, että niitä on monta, mut silti...43! wtf! :D



43?! WTF =D *nauru*

Ai miten niin diggaat turkoosista *hymy*

--
Life is full of choises.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#7609 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

_RixU_, 2.10.2007 17:56:
Laskin just, että mulla on 43 turkoosia/vaaleenturkoosia paitaa o_O Kyl mä tiesin, että niitä on monta, mut silti...43! wtf! :D



Mulla ei taida olla edes yhteensä noin paljon vaatteita :D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Umbala

Posts: 769

#7610 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

mayah, 2.10.2007 19:37:
Aspiriinia mainostetaan telkussa idealla, et tyypit on aerobicissä, jonka jälkeen naisten pukuhuoneessa toinen valittelee et "jalkoja särkee" ja sit toinen tarjoo siihen aspririinia O_o

Niinku oikeesti o_O Mistä asti treenin jälkeistä väsymystä on hoidettu särkylääkkeillä ja miks v*tussa lääketehdas suosittelee sellasta? Miten ois lepopäivä ja venyttely? Saatikka sitte se nautinnon tunne siitä, et tietää tehneensä jotain?


Tuota nyt on pakko kysyy. Auttaaks aspiriini kys. kipuihin? Ja jos auttaa, miksei mainostas?

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

sadesola

Posts: 409

#7611 • • sadesola Kettu mikä kettu
Tapahtui viime viikolla: pesukoneesta kuului
POKS ja se lakkasi toimimasta.

Vuokraemäntä osti minulle uuden pesukoneen.

Uunituore konekaan ei käynnistynyt. Silloin tajusin...
http://media.ncp.fi/turva/sulake/sulake.html

Aquí järjen jättiläinen ja käytännöllisyyden kuningatar.

--
KABOOM!

Umbala

Posts: 769

#7612 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

mayah, 2.10.2007 20:41:

No kyllähän se nyt varmaan auttaa kipuun ku kipuun, mut musta ajatus siitä, et suoraan treenin jälkeen kiskois pukuhuoneessa aspiriinia on hiukan O_o Mä ainaki meen kotiin venyttelemään :D Eri juttu on sit jos vaikka vetää ittensä liian kovilla painoilla täysin jumiin niin, ettei pääse pariin päivään sängystä ylös. Mut et pukuhuoneessa treenin jälkeen? O_o


No siis joo, ei se vältsiin oo se fiksuin tapa. Mutta kyllähän toi nyt mainoksena on fiksu, koska aina löytyy tampioita jotka tsiigaa et "Hei joo, vedänpä ens kerral treenin jälkeen Aspiriinit naamaan ni ei satu." Ja kassa kilisee.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Janisa

Posts: 2,226

#7613 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Saatanpa muuttaa New Jerseyhin. *ding*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

ezzy

Posts: 8,060

#7614 • • ezzy Droid-pappa

_RixU_, 2.10.2007 17:56:
Laskin just, että mulla on 43 turkoosia/vaaleenturkoosia paitaa o_O Kyl mä tiesin, että niitä on monta, mut silti...43! wtf! :D



43 paitaakin on jo aika O_o onko sulla muunkivärisiä :D
%

Posts: 568

#7615 • • %

Umbala, 2.10.2007 20:46:
---
mayah, 2.10.2007 20:41:

No kyllähän se nyt varmaan auttaa kipuun ku kipuun, mut musta ajatus siitä, et suoraan treenin jälkeen kiskois pukuhuoneessa aspiriinia on hiukan O_o Mä ainaki meen kotiin venyttelemään :D Eri juttu on sit jos vaikka vetää ittensä liian kovilla painoilla täysin jumiin niin, ettei pääse pariin päivään sängystä ylös. Mut et pukuhuoneessa treenin jälkeen? O_o

---

No siis joo, ei se vältsiin oo se fiksuin tapa. Mutta kyllähän toi nyt mainoksena on fiksu, koska aina löytyy tampioita jotka tsiigaa et "Hei joo, vedänpä ens kerral treenin jälkeen Aspiriinit naamaan ni ei satu." Ja kassa kilisee.


Ja pari vois vetäistä ennen treeniä niin ei tuu sydänkohtausta liian rankasti treenatessa.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Avatar
#7616 • • Galadhan Guest

mayah, 2.10.2007 19:37:
Aspiriinia mainostetaan telkussa idealla, et tyypit on aerobicissä, jonka jälkeen naisten pukuhuoneessa toinen valittelee et "jalkoja särkee" ja sit toinen tarjoo siihen aspririinia O_o



Noi Aspirin-mainokset on kyllä tarttunu omiinkin ottimiin aika hanakasti. Herättää melkoisia puistatuksia myös idea työntäyteisestä päivästä, jossa "Aspirin auttaa jaksamaan" ja "Aspirin - siihen minä luotan". Mitähän seuraavaksi? "Pervitin - ja pusket vaikka läpi harmaan kiven"... *ding*
sapeli

Posts: 11,768

#7617 • • sapeli jokukukamikä?

Galadhan, 3.10.2007 07:57:
---
mayah, 2.10.2007 19:37:
Aspiriinia mainostetaan telkussa idealla, et tyypit on aerobicissä, jonka jälkeen naisten pukuhuoneessa toinen valittelee et "jalkoja särkee" ja sit toinen tarjoo siihen aspririinia O_o
---
Noi Aspirin-mainokset on kyllä tarttunu omiinkin ottimiin aika hanakasti. Herättää melkoisia puistatuksia myös idea työntäyteisestä päivästä, jossa "Aspirin auttaa jaksamaan" ja "Aspirin - siihen minä luotan". Mitähän seuraavaksi? "Pervitin - ja pusket vaikka läpi harmaan kiven"... *ding*



Toisaalta vähän väliä saa lukea Tieteen Kuvalehdestä tai New Scientistista kuinka koko ajan löydetään uusia hyötyjä asetyylisalisyylihapon käytöstä - jos vain vatsa kestää (esim. normipilleriä pienemmät annokset), kaikki näyttäisi viittaavan siihen että päivittäinen käyttö pidentää elinikää ja auttaa välttämään monia terveysongelmia.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

DagO

Posts: 1,066

#7618 • • DagO häröö

Galadhan, 3.10.2007 07:57:
---
mayah, 2.10.2007 19:37:
Aspiriinia mainostetaan telkussa idealla, et tyypit on aerobicissä, jonka jälkeen naisten pukuhuoneessa toinen valittelee et "jalkoja särkee" ja sit toinen tarjoo siihen aspririinia O_o

---


Noi Aspirin-mainokset on kyllä tarttunu omiinkin ottimiin aika hanakasti. Herättää melkoisia puistatuksia myös idea työntäyteisestä päivästä, jossa "Aspirin auttaa jaksamaan" ja "Aspirin - siihen minä luotan". Mitähän seuraavaksi? "Pervitin - ja pusket vaikka läpi harmaan kiven"... *ding*


Tässä mun ottama kuva muutaman vuoden takaa aspirin mainoksesta. Ne kyllä ton mainostamisen osaa.
sapeli

Posts: 11,768

#7619 • • sapeli jokukukamikä?

sapeli, 1.10.2007 11:08:
Mulla on tommonen hedelmäpurkkapussi missä on viiden vai kuuden värisiä purkkia. Onnistuin äsken vetäisemään sieltä kolme kertaa peräkkäin 2 vihreätä purkkaa *ding* Aika pienet todennäköisyydet, tuolla kuitenkin on silmämääräisesti aika tasavertaisesti kaikkia värejä.

edit: OMG, toi on nyt käyny 5 kertaa, enkä oo saanu tietääkseni yhtään vihreetä purkkaa minkään muun värisen kanssa *whaat* täs on ny jotain magiaa



Sama pussi yhä menossa, eikä mitään muuta väriä ole vieläkään tullut kahta samaan aikaan... Ja vihreitä olen saanut vain yhden kerran niin että niitä on tullut vain yksi jonkin muun värin kanssa... *ding* Kyllä ne tiukasti pitää yhtä!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

SyndroDome

Posts: 1,103

#7620 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Steven Hoaks, 2.10.2007 20:07:
---
_RixU_, 2.10.2007 17:56:
Laskin just, että mulla on 43 turkoosia/vaaleenturkoosia paitaa o_O Kyl mä tiesin, että niitä on monta, mut silti...43! wtf! :D

---


Mulla ei taida olla edes yhteensä noin paljon vaatteita :D



Joo ei varmaan mullakaan =)

--
Life is full of choises.