päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,617 views

%

Posts: 568

#9821 • • %
Chikiitta on vahva ja laadukas brändi, mitä ihmiset on varmaan tottunut ostaan koko ikänsä...tämä voi myös ohjata kulutustottumuksia.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Heli

Posts: 1,489

#9822 • • Heli vai kuka se oli

Janisa, 12.9.2008 00:04:
---
Heli, 11.9.2008 23:07:
miesten menkat *eiei*

---


Mitas ne silloin tekee...? *nauru* On yhta karttysia kuin mekin? *vink*



joo, ne on aivan kamalia. loukkaantuu tosi helposti ja on muutenkin moody! *tirsk*

--
ei se väärin ole.

Avatar
#9823 • • Annakins Guest
En tiennyt, että osaan olla näinkin vihainen jollekin ihmiselle. Outo tunne.
Mimir

Posts: 1,366

#9824 • • Mimir Rouva Yninä
Käytiin pari päivää sitten leffassa kattomassa Wall-E. Mentiin saliin, kateltiin mainokset ja trailerit ja sitte alko ite leffa. Ei siinä muuten mitään, mutta pyörimään lähti Hellboy 2. Kyllä siinä hetken katteli ympärilleen, että oonko mä nyt ihan oikeessa salissa *nauru* Onneks ei oltu ainoat ihmettelijät ja hetken ihmettelyn jälkeen saivat vaihdettua oikean elokuvan tilalle.

--
[Wings are growing on her.]

Ozie

Posts: 1,389

#9825 • • Ozie

Mimir, 12.9.2008 12:31:
Käytiin pari päivää sitten leffassa kattomassa Wall-E. Mentiin saliin, kateltiin mainokset ja trailerit ja sitte alko ite leffa. Ei siinä muuten mitään, mutta pyörimään lähti Hellboy 2. Kyllä siinä hetken katteli ympärilleen, että oonko mä nyt ihan oikeessa salissa *nauru* Onneks ei oltu ainoat ihmettelijät ja hetken ihmettelyn jälkeen saivat vaihdettua oikean elokuvan tilalle.



Käytiin myös pari kuukautta sitte katsomassa Narnia ja kankaalta näkyi vaan tekstit, itse leffa löyty katosta. Ei vaan heijastu kovin hyvin siihen kattoon niin oli vähän hankaluuksia seurata.
Freja

Posts: 8,775

#9826 • • Freja Sihteeri
Tyhjäilin hieman jääkaapin pakastinlokeroa, ja bongasin minttupulloni. Sisältö oli ihan jäähileinä *ding*
Pakastinlokeron tehot ainakin hyvät :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kimbou

Posts: 608

#9827 • • Edited Kimbou

Freja, 13.9.2008 17:19:
Tyhjäilin hieman jääkaapin pakastinlokeroa, ja bongasin minttupulloni. Sisältö oli ihan jäähileinä *ding*
Pakastinlokeron tehot ainakin hyvät :D



joku tehny sulle tenät,*vink* ottanu huikkaa ja laittanu vettä tilalle!! siks se on jäätyny.

ei vaan, kyllähän se kait jäätyy? jäätyy leijonakin. Kossu ei taida enään jäätyä kylläkää.

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Freja

Posts: 8,775

#9828 • • Freja Sihteeri

Kimbou, 13.9.2008 17:42:
joku tehny sulle tenät,*vink* ottanu huikkaa ja laittanu vettä tilalle!! siks se on jäätyny.

ei vaan, kyllähän se kait jäätyy? jäätyy leijonakin. Kossu ei taida enään jäätyä kylläkää.



Juu kyl se o mahdollista et se jäätyy, enemmän mua vaa kummastuttaa se, et se o jäätyny mun jääkaapin pakastinlokerossa. Hyvä ku siel ees marjat pysyy pakastettuina :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Heli

Posts: 1,489

#9829 • • Heli vai kuka se oli
miten joillekin onkin niin vaikeaa imuroidessaan nostella tiellä olevat tavarat ylös asti, eikä vaan siksi kunnes on saanu siit alta imuroitua. en niinku ältsää.

--
ei se väärin ole.

Mimir

Posts: 1,366

#9831 • • Mimir Rouva Yninä

Ozie, 13.9.2008 11:22:
---
Mimir, 12.9.2008 12:31:
Käytiin pari päivää sitten leffassa kattomassa Wall-E. Mentiin saliin, kateltiin mainokset ja trailerit ja sitte alko ite leffa. Ei siinä muuten mitään, mutta pyörimään lähti Hellboy 2. Kyllä siinä hetken katteli ympärilleen, että oonko mä nyt ihan oikeessa salissa *nauru* Onneks ei oltu ainoat ihmettelijät ja hetken ihmettelyn jälkeen saivat vaihdettua oikean elokuvan tilalle.

---


Käytiin myös pari kuukautta sitte katsomassa Narnia ja kankaalta näkyi vaan tekstit, itse leffa löyty katosta. Ei vaan heijastu kovin hyvin siihen kattoon niin oli vähän hankaluuksia seurata.



Oho, no kai toi sentään saatiin korjattua? *whaat* Vois tulla niskat vähän kipeäksi jos koettaisi useamman tunnin katella kattoa :P

--
[Wings are growing on her.]

Freja

Posts: 8,775

#9832 • • Freja Sihteeri

Kimbou, 13.9.2008 17:42:
---
Freja, 13.9.2008 17:19:
Tyhjäilin hieman jääkaapin pakastinlokeroa, ja bongasin minttupulloni. Sisältö oli ihan jäähileinä *ding*
Pakastinlokeron tehot ainakin hyvät :D

---


joku tehny sulle tenät,*vink* ottanu huikkaa ja laittanu vettä tilalle!! siks se on jäätyny.

ei vaan, kyllähän se kait jäätyy? jäätyy leijonakin. Kossu ei taida enään jäätyä kylläkää.



Nyt aamulla tuli huomattua, kun niiden jäähileiden ois kaiken järjen mukaan pitäny jo olla sulaneita, et ne ei ookaan jäähileitä. Ne o vittu sokerihileitä. Eli mun minttupullon sokerit on kiteytyneet siinä pullossa. Wtf? :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Ozie

Posts: 1,389

#9833 • • Ozie

Mimir, 13.9.2008 22:50:
---
Ozie, 13.9.2008 11:22:
---
Mimir, 12.9.2008 12:31:
Käytiin pari päivää sitten leffassa kattomassa Wall-E. Mentiin saliin, kateltiin mainokset ja trailerit ja sitte alko ite leffa. Ei siinä muuten mitään, mutta pyörimään lähti Hellboy 2. Kyllä siinä hetken katteli ympärilleen, että oonko mä nyt ihan oikeessa salissa *nauru* Onneks ei oltu ainoat ihmettelijät ja hetken ihmettelyn jälkeen saivat vaihdettua oikean elokuvan tilalle.

---


Käytiin myös pari kuukautta sitte katsomassa Narnia ja kankaalta näkyi vaan tekstit, itse leffa löyty katosta. Ei vaan heijastu kovin hyvin siihen kattoon niin oli vähän hankaluuksia seurata.

---


Oho, no kai toi sentään saatiin korjattua? *whaat* Vois tulla niskat vähän kipeäksi jos koettaisi useamman tunnin katella kattoa :P



Joo kyl se sit käytiin korjaamas ku kaikki oli hetken kikatellu siel. Ei siit saanu mitään selkoa kun se kuva alko ylimmistä riveistä ja pääty sinne kankaan yläreunaan. Tekstit pysty lukee, mut siihen se sit vähän jäi.
kinderi

Posts: 1,783

#9834 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Nukuin melkein 11 tuntia putkeen *ding*
En ihan heti muista,millonka viimeks oisin noin pitkät unet ottanu. Nyt ei vaan meinaa millään käynnistyä *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

sapeli

Posts: 11,768

#9835 • • sapeli jokukukamikä?
Lähettiin käymään kaupassa pikapikaa, tajuttiin et on sunnuntai ja toi lähi-k-kauppa on kiinni. No, mennään seuraavalle kaupalle minkä tiedetään olevan sunnuntaisin auki. Päästään siihen ovelle ja huomataan et sekin on kiinni. Mitä vittua? Huomattiin et se aukee vast 12:00 ja kello ei ollu viel edes 11:00 - oli pojat aika aikasin liikenteessä... *nauru* Yleensä sunnuntaisin päästään vasta iltapäivällä pystyyn...

No, käytiin sit keskustassa kaupassa... *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#9836 • • Hitchhiker
Joillakin vanhemmilla on kivoja nimityksiä lapsosilleen, bussissa eräs äiti sanoi muksulleen: "tulehan pikku paskapää". Pistää hieman mietityttämään tiettyjen ihmisten kohdalla vanhemmuutta *grr*.
SyndroDome

Posts: 1,103

#9837 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Että sellanen viikko! Tasan viikko sitten pötkötin vielä kaukana kotoa.. Itseasiassa hirveessä darrassa meidän hostellissa :D Mut anyway, keskiviikko aamuna tultiin himaan. Ja nyt sit duunia to,pe,la,su ja treenit päälle *ding**hikoil* Vielä pitäs viis päivää jaksaa. Oikeen kiva paluu arkeen ollut siis. Frendejäkään ei oo kerinnyt näkemään himaan tulon jälkeen vielä oikeestaan ollenkaan :(

Toki tota viikonloppua ei olis tarvinnut olla duunissa, enkä olis kyllä ollutkaan, mutta lupasivat niin hyvät massit, että oli pakko melkeen mennä. Noilla la&su masseilla saan jo taas lennon thaikkuihin *vink* Asiat tärkeysjärjestykseen!

Noooooooooh eiköhän tää tästä. Uus viikko uudet kujeet! *joo*

--
Life is full of choises.

sapeli

Posts: 11,768

#9838 • • sapeli jokukukamikä?
Tonnikalapurkissa oli ruoto, eikä ihan mikään pienikään, vaan semmonen nuppineulan kokoinen. *ding*

No, taitaa olla isompi ihme ettei niitä ole aiemmin tullut vastaan!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kolera

Posts: 4,256

#9839 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

sapeli, 15.9.2008 07:18:
Tonnikalapurkissa oli ruoto, eikä ihan mikään pienikään, vaan semmonen nuppineulan kokoinen. *ding*

No, taitaa olla isompi ihme ettei niitä ole aiemmin tullut vastaan!


sanovat notta olis lähinnä noiden halpispurkkien ongelma nuo ruodot ja suomut

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#9840 • • Edited REivaaja Guest
Jengi täälläkin perustelee suvaitsevaisuuttaan sillä että esim. ei ole rasisti koska on mustia kavereita, mutta mitä helvetin suvaitsevaisuutta se on että suvaitaan kavereita?

Mä ku jotenki ilmeisen virheellisesti oon pitäny suvaitsevaisuutta asiana joka kohdistuu niihin jotka ärsyttää.
Miten esim. Suhtaudut möykkäävään naapuriin.
Jos pidät homoutta normaalina, ei voi imo sanoa suvaitsevaiseksi. Jos taasen pitää homoa syntisenä, mutta kohtelee kaverina, on suvaitsevainen.

Vai oonkohan mä nyt ihan hakoteillä. Jos en, on suvaitsevaisuutta harvalla. Jos kyllä, me ollaan suvaitsevaisia kaikki. Se kuulostaa kivemmalta, joten valitsen jälkimmäisen vaihtoehdon.

Se on niin helppoa valita... Vaikeempaa se näyttäis olevan ymmärtää valintojaan.