päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,858,003 views

domi

Posts: 7,069

#9781 • • domi Työn sankari.

crissy, 5.9.2008 15:57:
kyselin kavarilta facebookis kuulumisia nii se laitto mulle rajoitetun profiilin... yhtäkkiä en nääkkään sen koko profiilia.. *justjoo*


Se ei halua olla sun kaveri enää.
crissy

Posts: 1,958

#9782 • • Edited crissy

domi, 5.9.2008 18:34:
---
crissy, 5.9.2008 15:57:
kyselin kavarilta facebookis kuulumisia nii se laitto mulle rajoitetun profiilin... yhtäkkiä en nääkkään sen koko profiilia.. *justjoo*

---

Se ei halua olla sun kaveri enää.



ei vissiinkää:DD

se tais ottaa tän kommentin et " asut ilmeisesti vielä X paikassa" vittuiluna kun vastaus oli "onnea voittajalle! en oo päässy täält tuppukyläst minnekkään"

no olkoot..:DDD
ezzy

Posts: 8,060

#9783 • • ezzy Droid-pappa

crissy, 5.9.2008 22:23:
---
domi, 5.9.2008 18:34:
---
crissy, 5.9.2008 15:57:
kyselin kavarilta facebookis kuulumisia nii se laitto mulle rajoitetun profiilin... yhtäkkiä en nääkkään sen koko profiilia.. *justjoo*

---

Se ei halua olla sun kaveri enää.

---


ei vissiinkää:DD

se tais ottaa tän kommentin et " asut ilmeisesti vielä X paikassa" vittuiluna kun vastaus oli "onnea voittajalle! en oo päässy täält tuppukyläst minnekkään"

no olkoot..:DDD




hahaha :D
wiwi

Posts: 1,575

#9784 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

LiiNa, 4.9.2008 14:26:
Mul on ihan pohjaton mahalaukku! Kävin äsken syömässä lounasbuffetin alkusalaatteineen, pääruokineen ja jälkkäreineen. Salaattia ja pääruokaa tuli otettuu tosi isot keot, kunnon ison miehen annokset ja maha ei siltikään tunnu vielä kauheen täydeltä, lisää ois mahtunut! En nyt viitti ihan nii paljoo kuitenkaan syödä... o_O
Eikä mulla ees ollu mikään kauhee nälkä ku lähin syömään.


Kuulostaa tutulta. Muhun mahtuu myös lähes aina jälkiruoka. Olin poikaystävän kanssa kuukauden reissamassa kesällä, ja huomattiin että vaikka syötiin samaan aikaan ja abt yhtä paljon niin mulla oli oikeastaan koko ajan nälkä ja söin välipaloja meidän yhteisten ruokailujen välillä. Ja tää kaveri on mua +40kg/+15cm kookkaampi.

Poikaystävän sukujuhlissa sen äiti kehuskelee sukulaisille, kuinka olen niin hyvä syömään. *justjoo*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Kolera

Posts: 4,256

#9785 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

wiwi, 7.9.2008 12:18:
---
LiiNa, 4.9.2008 14:26:
Mul on ihan pohjaton mahalaukku! Kävin äsken syömässä lounasbuffetin alkusalaatteineen, pääruokineen ja jälkkäreineen. Salaattia ja pääruokaa tuli otettuu tosi isot keot, kunnon ison miehen annokset ja maha ei siltikään tunnu vielä kauheen täydeltä, lisää ois mahtunut! En nyt viitti ihan nii paljoo kuitenkaan syödä... o_O
Eikä mulla ees ollu mikään kauhee nälkä ku lähin syömään.

---

Kuulostaa tutulta. Muhun mahtuu myös lähes aina jälkiruoka. Olin poikaystävän kanssa kuukauden reissamassa kesällä, ja huomattiin että vaikka syötiin samaan aikaan ja abt yhtä paljon niin mulla oli oikeastaan koko ajan nälkä ja söin välipaloja meidän yhteisten ruokailujen välillä. Ja tää kaveri on mua +40kg/+15cm kookkaampi.

Poikaystävän sukujuhlissa sen äiti kehuskelee sukulaisille, kuinka olen niin hyvä syömään. *justjoo*


nauttikaa nuoruudastanne! =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

wiwi

Posts: 1,575

#9786 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Kolera, 7.9.2008 12:23:
---
wiwi, 7.9.2008 12:18:
---
nauttikaa nuoruudastanne! =P


Jep! Kasvavassa iässähän tässä vielä ollaan. *iloinen*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

SyndroDome

Posts: 1,103

#9787 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Tajusin tassa tanaan, etta ens viikolla pitas tulla takasin suomeen. Toisaalta kiva ja toisaalta ei. Mahtavaa kun nakee taas frendit ja perhetta ja paasee treenaamaan, mutta toisaalta veri vetaa maailmalle niin perkeleesti. Syksyn jos jaksais nyt pysya paikallaan niin hyva olisi. Aasian paratiisi saaria kelaillessa kai sen kestaa *hymy*

Himassa on myos muuttunut moni asia vaikka oon ollut vaan kuukauden veks. Kaks laheista ihmista on lahtenyt myos maailmalla tana aikana ja yksi lahtee reilu viikko sen jalkeen kun tuun ite himaan *uuh*

Noh mut ei kai tassa! Nautitaan nyt viela auringosta kun voidaan *hihu* suomessa sita ei taida olla paljoa enaan luvassa.

--
Life is full of choises.

sapeli

Posts: 11,768

#9788 • • sapeli jokukukamikä?
Lähettiin kaapelitehtaalta kesken Tieston setin ja käveltiin kotiin Etelä-Haagaan. *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Liina

Posts: 161

#9789 • • Liina Ratamurmeli

sapeli, 8.9.2008 04:49:
Lähettiin kaapelitehtaalta kesken Tieston setin ja käveltiin kotiin Etelä-Haagaan. *ding*



Kuin te tolleen? o_O
Lyra

Posts: 666

#9790 • • Lyra

wiwi, 7.9.2008 12:18:
---
LiiNa, 4.9.2008 14:26:
Mul on ihan pohjaton mahalaukku! Kävin äsken syömässä lounasbuffetin alkusalaatteineen, pääruokineen ja jälkkäreineen. Salaattia ja pääruokaa tuli otettuu tosi isot keot, kunnon ison miehen annokset ja maha ei siltikään tunnu vielä kauheen täydeltä, lisää ois mahtunut! En nyt viitti ihan nii paljoo kuitenkaan syödä... o_O
Eikä mulla ees ollu mikään kauhee nälkä ku lähin syömään.

---

Kuulostaa tutulta. Muhun mahtuu myös lähes aina jälkiruoka. Olin poikaystävän kanssa kuukauden reissamassa kesällä, ja huomattiin että vaikka syötiin samaan aikaan ja abt yhtä paljon niin mulla oli oikeastaan koko ajan nälkä ja söin välipaloja meidän yhteisten ruokailujen välillä. Ja tää kaveri on mua +40kg/+15cm kookkaampi.

Poikaystävän sukujuhlissa sen äiti kehuskelee sukulaisille, kuinka olen niin hyvä syömään. *justjoo*





lapamato.
Miinapiina

Posts: 3,494

#9791 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 5.9.2008 22:23:

se tais ottaa tän kommentin et " asut ilmeisesti vielä X paikassa" vittuiluna kun vastaus oli "onnea voittajalle! en oo päässy täält tuppukyläst minnekkään"



hahaha *lmao* *lmao*

--
pinkki on pop!!!

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#9792 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
oikestaan viikonlopun o_O, mut meillä oli himassa perjantaina
spontaanit 70-100 hlön drum'n'bass -bileet. paikalla oli kunnon
soundsystem ja soittamassa jotain paikallisia kuuluisuuksia :D

oli ihan hauskaa, mutta nyt koko talo on niinku sodan jäljiltä :/

--
dasinoaisnvs

anniharha

Posts: 1,937

#9793 • • anniharha

kimono, 8.9.2008 12:34:
oikestaan viikonlopun o_O, mut meillä oli himassa perjantaina
spontaanit 70-100 hlön drum'n'bass -bileet. paikalla oli kunnon
soundsystem ja soittamassa jotain paikallisia kuuluisuuksia :D

oli ihan hauskaa, mutta nyt koko talo on niinku sodan jäljiltä :/



Meillä on tulossa parin viikon päästä kämpästä yökerho! *aplodit*
Suunniteltu mm. kolmea erilaista musiikkipuolta, joista ainaki tanssipuolelle on jo varmistunu dj, ja sit on stand up -esitystä ja paikallinen appro ja miljoona muuta hyvää ideaa jotka täytyy toteuttaa kerralla. 50 tyyppiä jo kutsuttu, katotaan miten meidän kämppä kestää :D

--
and though my words could save the world they never come out right

Lyylikki

Posts: 2,975

#9794 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

anniharha, 8.9.2008 13:12:
Meillä on tulossa parin viikon päästä kämpästä yökerho! *aplodit*
Suunniteltu mm. kolmea erilaista musiikkipuolta, joista ainaki tanssipuolelle on jo varmistunu dj, ja sit on stand up -esitystä ja paikallinen appro ja miljoona muuta hyvää ideaa jotka täytyy toteuttaa kerralla. 50 tyyppiä jo kutsuttu, katotaan miten meidän kämppä kestää :D



Vitsit, että kuulostaa hauskalta idealta *hymy*
anniharha

Posts: 1,937

#9795 • • anniharha

Lyylikki, 8.9.2008 13:28:
Vitsit, että kuulostaa hauskalta idealta *hymy*


No arvaa vaan! Oon niin innoissani et pakko päästä viel hehkuttaa :D

Jyväskylään tuli uusi, kaupungin isoimmaksi markkinoitu ketjuyökerho jota on hypetetty paikalliseksi ruotsinlaivaksi. Itse en ole ko. paikkaan edelleenkään innostunut lähtemään, enkä siitä kavereilta juurikaan mitään hyvää ole kuullut. Päätettiin sit parodioida sitä ja kopioida parit musamaailmat, sloganit ja itseasiassa nimikin ja vääntää ne pilaversioiksi. Loistavaa markkinointia, ollaan nyt jo saatu lähipiiristä enemmän tukijoita kuin tämä alkuperäinen esikuvapaikkamme *nauru*

Niin ja pukukoodinahan on tietenkin "tule parempana kuin olet". Musta tulee sit vissii paikallinen parishilton, tarvii lyhentää joku hame entisestään *lmao*

--
and though my words could save the world they never come out right

crissy

Posts: 1,958

#9796 • • crissy
kaveri laittoi eilen viestin ja kyseli mun työvuoroo.. ( olisivat tulleet kylää, kun edellinen yritys peruuntui) tai niin luulin. Vastasin ja sit ei kuulunu enää mitää, ja ei oo vieläkään kuulunu mitään. hmm:D
wiwi

Posts: 1,575

#9797 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Lyra, 8.9.2008 11:23:
---
wiwi, 7.9.2008 12:18:
---
LiiNa, 4.9.2008 14:26:
Mul on ihan pohjaton mahalaukku! Kävin äsken syömässä lounasbuffetin alkusalaatteineen, pääruokineen ja jälkkäreineen. Salaattia ja pääruokaa tuli otettuu tosi isot keot, kunnon ison miehen annokset ja maha ei siltikään tunnu vielä kauheen täydeltä, lisää ois mahtunut! En nyt viitti ihan nii paljoo kuitenkaan syödä... o_O
Eikä mulla ees ollu mikään kauhee nälkä ku lähin syömään.

---

Kuulostaa tutulta. Muhun mahtuu myös lähes aina jälkiruoka. Olin poikaystävän kanssa kuukauden reissamassa kesällä, ja huomattiin että vaikka syötiin samaan aikaan ja abt yhtä paljon niin mulla oli oikeastaan koko ajan nälkä ja söin välipaloja meidän yhteisten ruokailujen välillä. Ja tää kaveri on mua +40kg/+15cm kookkaampi.

Poikaystävän sukujuhlissa sen äiti kehuskelee sukulaisille, kuinka olen niin hyvä syömään. *justjoo*

---


lapamato.


:D

(Tai sit se, että urheilen suht paljon ja olen kasvissyöjä, vaikuttaa asiaan.)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Freja

Posts: 8,775

#9798 • • Freja Sihteeri
Hassu fiilis. En tiedä, oonko hyvällä vai huonommalla tuulella, enkä tiedä onko tää tunne hyvä vai huono asia.
Jotenki vaa kaiken kaikkiaan jotenkin hämärä fiilis.
Emt. Outoa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Heli

Posts: 1,489

#9799 • • Heli vai kuka se oli

crissy, 8.9.2008 17:39:
kaveri laittoi eilen viestin ja kyseli mun työvuoroo.. ( olisivat tulleet kylää, kun edellinen yritys peruuntui) tai niin luulin. Vastasin ja sit ei kuulunu enää mitää, ja ei oo vieläkään kuulunu mitään. hmm:D



ai jaa, oonksmä sun varakaveri? peruutuspaikalla? O.o

--
ei se väärin ole.

Liina

Posts: 161

#9800 • • Liina Ratamurmeli

wiwi, 8.9.2008 17:52:
---
Lyra, 8.9.2008 11:23:
---
wiwi, 7.9.2008 12:18:
---
LiiNa, 4.9.2008 14:26:
Mul on ihan pohjaton mahalaukku! Kävin äsken syömässä lounasbuffetin alkusalaatteineen, pääruokineen ja jälkkäreineen. Salaattia ja pääruokaa tuli otettuu tosi isot keot, kunnon ison miehen annokset ja maha ei siltikään tunnu vielä kauheen täydeltä, lisää ois mahtunut! En nyt viitti ihan nii paljoo kuitenkaan syödä... o_O
Eikä mulla ees ollu mikään kauhee nälkä ku lähin syömään.

---

Kuulostaa tutulta. Muhun mahtuu myös lähes aina jälkiruoka. Olin poikaystävän kanssa kuukauden reissamassa kesällä, ja huomattiin että vaikka syötiin samaan aikaan ja abt yhtä paljon niin mulla oli oikeastaan koko ajan nälkä ja söin välipaloja meidän yhteisten ruokailujen välillä. Ja tää kaveri on mua +40kg/+15cm kookkaampi.

Poikaystävän sukujuhlissa sen äiti kehuskelee sukulaisille, kuinka olen niin hyvä syömään. *justjoo*

---


lapamato.

---

:D

(Tai sit se, että urheilen suht paljon ja olen kasvissyöjä, vaikuttaa asiaan.)



Jep, se se taitaa olla *nauru*

Mullekkaan ei kyllä eläimet maistu...