päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,871 views

nethr

Posts: 763

#7621 • • nethr !!
OHO 40/2007: Andrea Bocelli: "Nautin kauniista naisista ja hyvästä viinistä"

Siis hä *ding*

--
xD

hallucinogen

Posts: 8,190

#7622 • • hallucinogen Edain

nethr, 3.10.2007 19:11:
OHO 40/2007: Andrea Bocelli: "Nautin kauniista naisista ja hyvästä viinistä"

Siis hä *ding*


Ehkä se tarkoitti kauniilla iso tississiä ja muuten hyvin muodostuneita =).

--
pikku-*possu*

nethr

Posts: 763

#7623 • • nethr !!

hallucinogen, 3.10.2007 19:15:
---
nethr, 3.10.2007 19:11:
OHO 40/2007: Andrea Bocelli: "Nautin kauniista naisista ja hyvästä viinistä"

Siis hä *ding*

---

Ehkä se tarkoitti kauniilla iso tississiä ja muuten hyvin muodostuneita =).



Ok *nauru* Eli tekniikka on vähän sama kuin pistekirjoituksella *lmao*

--
xD

Lyylikki

Posts: 2,975

#7624 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

sadesola, 2.10.2007 20:42:
Tapahtui viime viikolla: pesukoneesta kuului
POKS ja se lakkasi toimimasta.

Vuokraemäntä osti minulle uuden pesukoneen.

Uunituore konekaan ei käynnistynyt. Silloin tajusin...
http://media.ncp.fi/turva/sulake/sulake.html

Aquí järjen jättiläinen ja käytännöllisyyden kuningatar.



Oli hieman alakuloinen tunnelma, mutta sain tästä päivän naurut - kiitos *hali*
sadesola

Posts: 409

#7626 • • Edited sadesola Kettu mikä kettu

Lyylikki, 3.10.2007 19:21:
---

Oli hieman alakuloinen tunnelma, mutta sain tästä päivän naurut - kiitos *hali*



Hienoa. *joo*

Elämäntehtäväni on naurattaa kauniita naisia.
Tällä kertaa osui siis nappiin.

Yleensä jutuilleni nauravat ne karvaisemmat
kaverit ja missioni jää puolitiehen.

--
KABOOM!

pirpeli

Posts: 5,533

#7627 • • pirpeli
Horoskooppi:

Kati,
People insist on watching when you'd rather that they mind their own business. Have a friend or coworker lend you a hand with a difficult project. Preferably someone who has a great deal more experience than you. You will work most productively when placed in a group situation this afternoon.

Nyt oikeesti pelottaa. Mistä hitosta horoskooppi tietää sun elämästä?
(Juu juu, tähtien asennosta, mut siis..... o.O)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#7628 • • Muussika Guest

Galadhan, 3.10.2007 07:57:

Noi Aspirin-mainokset on kyllä tarttunu omiinkin ottimiin aika hanakasti. Herättää melkoisia puistatuksia myös idea työntäyteisestä päivästä, jossa "Aspirin auttaa jaksamaan" ja "Aspirin - siihen minä luotan". Mitähän seuraavaksi? "Pervitin - ja pusket vaikka läpi harmaan kiven"... *ding*



Sama täällä, puistatuksia aiheuttaa. Tässä yhteiskunnassa koitetaan imeä kaikki mehut irti ihmisistä. Aina pitäisi olla kiire, aina pitäisi vetää itsensä äärirajoille. Totta helvetissä kroppa alkaa huutamaan hätämerkkejään siinä vaiheessa, kun olis aika ottaa iisimmin. Ei se päänsärky huvikseen sieltä paukahda, jos siis stressipäänsärystä puhutaan. Mut ei, ei saa pysähtyä - täytyy kiskoa nappia naamaan ja painaa taas täysillä eteenpäin. Täytyy vaimentaa kropan ja mielen hätämerkit ja pusertaa itsestään vielä viimeisetkin mehut.

Whittu miten perseestä voikaan sanoma mainoksessa olla, samoin kuin tuossa mainoksessa, josta mayah täällä kirjoitti. *eiei*

Mä todella toivon, et kukaan ei oo niin tampio, että vetelis aspiriinia naamaan pukuhuoneessa reenin jälkeen. Voi kilin kullit sentäs, totta helvetissä hyvän treenin kuuluu tuntua kropassa!
hane

Posts: 242

#7629 • • hane
Nykyään varsin harvinaisen shoppailupäivän ratoksi pääsen tännekin postaamaan.

Tupla o_O :

- Kari Tapio meni Osuuspankkiin sävy sävyssä kokosininen, kolmiraitaverkka-asu päällä ja sininen Sokoksen kassi kädessä. (kysymys kuuluukin mitä ihmettä se täällä (kuopio) oikein tekee)

- Samalla kadulla, noin 700 metrin pätkällä, yhteensä 3 sammunutta juoppoa kadun varsilla*eiei*

ehkä jopa tripla o_O : mä näen näkyjä!? *whaat*

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

sapeli

Posts: 11,768

#7630 • • sapeli jokukukamikä?
Menkööt tänne äskeisen ilmeeni ansiosta o_O

New Scientistin yhdellä sivulla (http://tinyurl.com/2gpl7q) ihmettelin kun kursori katosi hetkeksi. Sitten se löytyikin uudelleen oikeasta laidasta mainoksen päältä. Hiiri ei kuitenkaan ensin reagoinut liikuttamiseen... Katsopa näetkö sinäkin saman mainoksen ja saman efektin? Mainos on Mercedes-Benzin automainos.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

yoni k

Posts: 667

#7631 • • yoni k disko

hane, 4.10.2007 14:31:
Nykyään varsin harvinaisen shoppailupäivän ratoksi pääsen tännekin postaamaan.

Tupla o_O :

- Kari Tapio meni Osuuspankkiin sävy sävyssä kokosininen, kolmiraitaverkka-asu päällä ja sininen Sokoksen kassi kädessä. (kysymys kuuluukin mitä ihmettä se täällä (kuopio) oikein tekee)



Oisko keikalla jossain siellä ? Sukulaisilla ? *nauru*

Ite oon lukemattomia kertoja nähny täällä Masalassa paikallisen baarin edessä ympärikännissä ja kerran jopa pummimassa röökiä. *nauru*
Verano

Posts: 4,649

#7632 • • Verano Merituuli
Löysin takin O___o
Freja

Posts: 8,775

#7633 • • Freja Sihteeri

Verano, 4.10.2007 20:31:
Löysin takin O___o



Sinäkin! Voi hemmetti oikeesti, ja mä en löydä millään mistään mitään kivaa!
Vielä isompi ongelma on kengät. Oon ny metsästäny 2 kk kivoja kenkiä. En oo vielkää löytäny. Kaikki vanhat hajoaa pian käsiin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Verano

Posts: 4,649

#7634 • • Verano Merituuli

Freja, 4.10.2007 20:45:
Oon ny metsästäny 2 kk kivoja kenkiä. En oo vielkää löytäny. Kaikki vanhat hajoaa pian käsiin.



Vai jalkoihin :D
Freja

Posts: 8,775

#7635 • • Freja Sihteeri

Verano, 4.10.2007 20:47:
Vai jalkoihin :D



:D meinasin tukehtua satsumaan. Niin.

Ihan selvästi viikonloppu lähellä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kon-tiki

Posts: 1,936

#7636 • • Kon-tiki The Unsinkable
Spinning ei "ihan" vastannut odotuksia tänään. Ohjaaja luukutti tapansa mukaan musiikkia kivuliaan kovalla. Viittilöin aiheesta, vola hiljeni mutta kohosi seuraavassa biisissä entistä kovemmalle. Kävin kysyy respasta korvatulppia ja kun niitä ei ollut, kävin spinning-salista juomapulloni pois, menin punttisalille ja päätin käydä jatkossa toisten ohjaajien spinningeissä.

Salilla mulle tuli avautumaan hikinen nainen, 50+. Hänestä mulle kuuluisi porttikielto koko keskukseen, kun olin käyttäytynyt todella törkeästi ja häirinnyt hänen, entisen kilpapyöräilijän, spinning-keskittymistä "kun minulla on aina paikka oven vieressä ja sä kuljit siitä ovesta". Ääntä korottamatta totesin, että ko. ohjaajan tunneilla en enää käykään ja että korvani ovat hyvin herkät mm. huonoilla kaiuttimilla liian kovaa soitetulle musiikille ja paskalle, jota juuri hän puhuu juuri nyt.

o_O pt. 1: Miten kilpapyöräilijän, edes entisen, keskittymiskyky voi järkkyä noin vähästä?

o_O pt. 2: Jos keskittymiskyky on mitä on, miksi pitää valita ns. oma paikka ihmisten kulkureitiltä?
Amarie

Posts: 261

#7637 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Kävin shoppailemassa -> ostin melkein 15e:lla siivousvälineitä ja kotiintultuani siivosin koko kämppäni kuunnellen turmion kätilöitä. 25,5 neliötä imuroinnista lattianpesuun ja kiillotukseen + vessanpesu + ikkunanpesu alle tuntiin. O_o?!?!?!

--
In her eyes I see the sky.

Tarsu

Posts: 2,449

#7638 • • Tarsu

Kon-tiki, Ääntä korottamatta totesin, että ko. ohjaajan tunneilla en enää käykään ja että korvani ovat hyvin herkät mm. huonoilla kaiuttimilla liian kovaa soitetulle musiikille ja paskalle, jota juuri hän puhuu juuri nyt.



aivan vitun hyvä :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Fresia

Posts: 764

#7639 • • Fresia vähän outo
Silmän oireet eivät olleetkaan allergiaa vaan kyynelpussin tulehdus *ding* Jos ei mee ohi viikossa antibiooteilla niin pitää mennä operoitavaksi silmälääkärille *igor*

Nimim. toinen silmä itkee koko ajan *poks* *hih*

Eilisen o_O oli ehdottomasti sairaanhoitaja-siskoni puhelu. Oli kyllä niin hiton hauskaa kuunnella sitä tilitystä *tirsk*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Late

Posts: 3,441

#7640 • • Late team Lasse
Päivän pysäköinti, mahtaa toyotan kuskia vituttaa kömpiä autoon pelkääjän puolelta. *iloinen*
Pistää kyllä miettimään että kuinka juntti ton saabi kuskin täytyy olla. O_o