päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,899 views

domi

Posts: 7,069

#3781 • • domi Työn sankari.
Olen herännyt joka yö tällä viikolla tarkalleen kello 05.00, enkä ole löytänyt järkevää selitystä moiseen.
Olen myös nähnyt jokaisena yönä unta Steven Hoaksista, johon järkevän selityksen löytäminen on vielä vaikeempaa.
oooo

Posts: 1,249

#3782 • • oooo

domi, 29.6.2006 23:51:
Olen herännyt joka yö tällä viikolla tarkalleen kello 05.00, enkä ole löytänyt järkevää selitystä moiseen.
Olen myös nähnyt jokaisena yönä unta Steven Hoaksista, johon järkevän selityksen löytäminen on vielä vaikeempaa.



hmmm. mielenkiintoista *hymy* . Mulla tulee myös joskus noita heräämisjuttuja. Steven Hoaks unien näkemiseen en voi yhtyä tällä erää *nauru*.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#3783 • • Aziz Combat Fighter

domi, 29.6.2006 23:51:
Olen herännyt joka yö tällä viikolla tarkalleen kello 05.00, enkä ole löytänyt järkevää selitystä moiseen.
Olen myös nähnyt jokaisena yönä unta Steven Hoaksista, johon järkevän selityksen löytäminen on vielä vaikeempaa.



You've got the gay :(
remotion

Posts: 5,283

#3784 • • remotion nostatus guru

$, 29.6.2006 04:00:
1. Kävin Sedulassa.
2. Loukkasin käden, kun yritin sulkea loossia.
3. Pyysin tiskiltä laastaria.
4. Sain sen.
5. Se on sininen.

6. Se jeesas.


7. Hyvä mieli :D



hehe :D hyvä stoori
hallucinogen

Posts: 8,190

#3785 • • hallucinogen Edain
Nyt oon nähnyt kaiken. Rakennetaan tämmöstä hevostallia ja ei siinä mitään vielä, että hevosten vesi pidetään oikean lömpöisenä lämmityskaapelilla, mutta kun hevosille on kävelykone ja solarium :D Mitä helvettiä hevonen tekee solariumilla? :D Muutenkin ihan kummallinen kohde, katossa roikkuu design-valaisimia yms :D

--
pikku-*possu*

Avatar
#3786 • • aaaaaaaaaa Guest

hallucinogen, 30.6.2006 08:23:
Nyt oon nähnyt kaiken. Rakennetaan tämmöstä hevostallia ja ei siinä mitään vielä, että hevosten vesi pidetään oikean lömpöisenä lämmityskaapelilla, mutta kun hevosille on kävelykone ja solarium :D Mitä helvettiä hevonen tekee solariumilla? :D Muutenkin ihan kummallinen kohde, katossa roikkuu design-valaisimia yms :D


Siis nyt kyllä tää tarttee paljon selvennystä?
Ettet vaan ois nähny unta? *tirsk*
domi

Posts: 7,069

#3787 • • domi Työn sankari.

hallucinogen, 30.6.2006 08:23:
Nyt oon nähnyt kaiken. Rakennetaan tämmöstä hevostallia ja ei siinä mitään vielä, että hevosten vesi pidetään oikean lömpöisenä lämmityskaapelilla, mutta kun hevosille on kävelykone ja solarium :D Mitä helvettiä hevonen tekee solariumilla? :D Muutenkin ihan kummallinen kohde, katossa roikkuu design-valaisimia yms :D


Solariumista: http://forum.sanet.fi/bb/ratsastus/cgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=11;t=006139;p=0
Kävelykoneesta:
http://www.matkaratsastus.com/matkaratsastus/

Et ei ihmetellä turhia! *grr* *nauru*
hallucinogen

Posts: 8,190

#3788 • • hallucinogen Edain

domi, 30.6.2006 09:28:
Et ei ihmetellä turhia! *grr* *nauru*


Mä en protestois yhtään hevosten ylihyvästä kohtelusta jos niistä tuli parempaa makkaraa tolla tapaa *vink* Valitettavasti noi on jotain huippuravihevosia eikä mun metukkaa :(

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#3789 • • hallucinogen Edain

mayah, 30.6.2006 09:41:
Solariumissa taasen ei ole tarkoitus grillata karvaa ruskeammaksi, vaan sitä käytetään selkäkipuisten jne. heppojen hoidossa apuvälineenä.


Eikös pari kuumavesipulloa ajais saman asian? =D

--
pikku-*possu*

Pätkis

Posts: 1,038

#3790 • • Pätkis Pikkis

hallucinogen, 30.6.2006 09:55:
---
mayah, 30.6.2006 09:41:
Solariumissa taasen ei ole tarkoitus grillata karvaa ruskeammaksi, vaan sitä käytetään selkäkipuisten jne. heppojen hoidossa apuvälineenä.

---

Eikös pari kuumavesipulloa ajais saman asian? =D



köyttäisitsä ne jollain teipillä sen hevosen selkään vai*nauru*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

hallucinogen

Posts: 8,190

#3791 • • hallucinogen Edain

Pikkis*, 30.6.2006 10:06:
köyttäisitsä ne jollain teipillä sen hevosen selkään vai*nauru*


*JEESUS*teippi on huomattavasti halvempaa kuin joku solarium *vink*

--
pikku-*possu*

Pätkis

Posts: 1,038

#3792 • • Pätkis Pikkis

hallucinogen, 30.6.2006 10:10:
---
Pikkis*, 30.6.2006 10:06:
köyttäisitsä ne jollain teipillä sen hevosen selkään vai*nauru*

---

*JEESUS*teippi on huomattavasti halvempaa kuin joku solarium *vink*


Ymmärrän. Niil on kuitenkin tallillinen huippumeetwursteja, joten ei siinä enää lasketa. Sitäpaitsi on nopeampaa lykkää se polle yksikseen seisoo lämpölamppujen alle ku alkaa teippaa jotain siihen kiinni*vink*

*ponityttöil*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

hallucinogen

Posts: 8,190

#3793 • • Edited hallucinogen Edain

Pikkis*, 30.6.2006 10:12:
Ymmärrän. Niil on kuitenkin tallillinen huippumeetwursteja, joten ei siinä enää lasketa. Sitäpaitsi on nopeampaa lykkää se polle yksikseen seisoo lämpölamppujen alle ku alkaa teippaa jotain siihen kiinni*vink*

*ponityttöil*


pyh, se on viis sekkaa kun heittää pari kieppiä jesseä metukan ympäri. Ja sitä paitsi selkähoidon kylkiäiseänä tulee ihokarvojen poisto ja siihen ees huippumoderni solarium ei kykene, nih!

--
pikku-*possu*

Avatar
#3794 • • Annakins Guest
Laitetaan nykyinen harjoittelija (eli minä) hoitamaan uuden harjoittelijan valintaa *igor*

ja pakko sanoa, että jokainen kolmesta hakijasta vaikuttaa jollain tapaa oudolta tai epäpätevältä, mut eihän täällä olekaan muuta kriteeriä kuin rahoituksen saaminen... *hohhoijaa*
Verano

Posts: 4,649

#3795 • • Verano Merituuli

mayah, 30.6.2006 14:49:
Tajusin just, että oon tässä katsellu kohta puolisen tuntia tv-shoppia :D



Tuleeks sieltä vielä se jonku taikasekottimen mainos, missä jengi raahautuu krapulassa keittiöön. Iloinen isäntäpari tekee niille munakasta ja muffinsseja, joitten jälkeen voikin taas tehdä ihania drinksuja aamiaisen jatkeeksi.
domi

Posts: 7,069

#3796 • • domi Työn sankari.

Verano, 30.6.2006 14:53:
---
mayah, 30.6.2006 14:49:
Tajusin just, että oon tässä katsellu kohta puolisen tuntia tv-shoppia :D

---


Tuleeks sieltä vielä se jonku taikasekottimen mainos, missä jengi raahautuu krapulassa keittiöön. Iloinen isäntäpari tekee niille munakasta ja muffinsseja, joitten jälkeen voikin taas tehdä ihania drinksuja aamiaisen jatkeeksi.


Eiks se tuu vaan aamuisin, se munanmuotosen ohjussekoittimen mainos...
Verano

Posts: 4,649

#3798 • • Verano Merituuli

mayah, 30.6.2006 14:57:

Juu se tulee itseasiassa just nyt!



*jiihaa*

Tilaa mulle sellanen niin voi aina krapula-aamuina jatkaa siitä mihin edellisenä iltana jäi *joo*
Avatar
#3799 • • Marianne Guest
Iskän katiskaan oli jäänyt jänis..
Fresia

Posts: 764

#3800 • • Fresia vähän outo
Mua pyydettiin ylioppilaskunnan sopo-jaoston puheenjohtajaksi *ding* Mitäh, millä kokemuksella...mukaan kokouksiin aattelin kyl mennä, mut...

Kaverin isosisko pyysi meitä myös suht mielenkiintoiseen miekkariin syksyllä... no, vähän vastapainoa tylsille luennoille ja opiskelijabileille...silti *whaat*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*