päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,703 views

Avatar
#3801 • • niomic Guest

Fresia,
Kaverin isosisko pyysi meitä myös suht mielenkiintoiseen miekkariin syksyllä... no, vähän vastapainoa tylsille luennoille ja opiskelijabileille...silti *whaat*



o_0 miekkariin?
Jocular

Posts: 1,359

#3803 • • Jocular Janni
Lupasin äidille, että lähen sen ja ehkä siskon kanssa kattomaan Juanesta.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Avatar
#3804 • • astaroth Guest

Jocular, 3.7.2006 22:03:
Lupasin äidille, että lähen sen ja ehkä siskon kanssa kattomaan Juanesta.


o_O
RiD

Posts: 2,817

#3805 • • RiD Nukemi
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

--
*super* *possu*

Jone

Posts: 8,258

#3806 • • Jone Archibald Haddock

niomic, 3.7.2006 21:56:
---
Fresia,
Kaverin isosisko pyysi meitä myös suht mielenkiintoiseen miekkariin syksyllä... no, vähän vastapainoa tylsille luennoille ja opiskelijabileille...silti *whaat*

---

o_0 miekkariin?



Mielenosoitukseen. Olin vielä pari kuukautta sit niin kalkkis itsekin etten tajunnut mistä nää nuoret puhuu.
Avatar
#3807 • • Annakins Guest

domi, 30.6.2006 14:59:
header_bullet_h.jpg



Toi on ainoa laite, jonka TV-Shop -mainos puree muhun. En kyl ostanu ku on niin kallis :D
Verano

Posts: 4,649

#3808 • • Verano Merituuli

Jone, 3.7.2006 22:26:

Mielenosoitukseen. Olin vielä pari kuukautta sit niin kalkkis itsekin etten tajunnut mistä nää nuoret puhuu.



Miekkari oli miekkari jo viimestään iloisella 70-luvulla.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3809 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mäkään en ole aikasemmin mistään miekkareista kuullut...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jone

Posts: 8,258

#3810 • • Jone Archibald Haddock

Verano, 3.7.2006 23:02:
Miekkari oli miekkari jo viimestään iloisella 70-luvulla.



Vaikka niin sitten, mutta mistäs mä sen tietäisin kun en ole koskaan sellaisessa ollut tai oikeastaan edes moiseen menemistä suunnitellut. Käsittääkseni tota termiä käyttävät lähinnä yliopisto-opiskelijat ja kun en ole sellainenkaan. *joo*
Verano

Posts: 4,649

#3811 • • Verano Merituuli

Jone, 4.7.2006 07:57:
Vaikka niin sitten, mutta mistäs mä sen tietäisin kun en ole koskaan sellaisessa ollut tai oikeastaan edes moiseen menemistä suunnitellut. Käsittääkseni tota termiä käyttävät lähinnä yliopisto-opiskelijat ja kun en ole sellainenkaan. *joo*



Noh, taisit antaa ymmärtää, että korkea ikäsi olisi ainakin osasyynä siihen, ettet sanaa tunne. Nyt olet valaistunut tämänkin osalta :)


Vanhempani tapasivat vasemmistolaisnuoruudessaan käydä miekkareissa. Faija ei btw ole yliopistolla oleillut ja äitikin vain parin vuoden verran. Kolmenkympin kieppeillä olevien vasemmiston järjestötoiminnassa jne vaikuttavien ystävien olen vuosien varrella myös kuullut käyttävän tuota termiä. Osa heistä opiskelee/ on opiskellut yliopistolla, osa ei.

Voi toki olla, että termi on yleisemmässä käytössä painunut unholaan siinä missä itse miekkaritkin ovat pienentyneet sitten niiden kulta-aikojen. Jos en ihan väärin ole käsittänyt, niin mielenosoitukset ja kansalaistoiminta kiinnostavat taas ihmisiä -ja ehkäpä juuri nuorempaa, uutta sukupolvea- jolloin miekkari-sanakin on taas lisääntyvässä käytössä.
Verano

Posts: 4,649

#3812 • • Verano Merituuli

Fresia, 3.7.2006 21:53:
Kaverin isosisko pyysi meitä myös suht mielenkiintoiseen miekkariin syksyllä... no, vähän vastapainoa tylsille luennoille ja opiskelijabileille...silti *whaat*



Tästä piti vielä kysyä, että mikä siinä on niin *whaat* ? Mulle ei oikein auennut.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#3813 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Annakins, 3.7.2006 22:57:
---
domi, 30.6.2006 14:59:
header_bullet_h.jpg

---

Toi on ainoa laite, jonka TV-Shop -mainos puree muhun. En kyl ostanu ku on niin kallis :D



Äiskä osti ton aikoinaan *hih*

Paskat se mitään toiminu *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#3815 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Annakins, 4.7.2006 09:15:
Äh, nyt mun kaikki illuusiot sen tehoista katos taivaan tuuliin! *hih*



No kyl se vähän toimi jos se mitä teet on nestemmäistä tai sisältää muuten paljon nestettä esim: Jotain appelsiini murska systeemiä *joo*

Mutta mikään vähänkin kuivempi sekoitus ei skulannu ihan niin kuin mainoksissa todellakaan.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Verano

Posts: 4,649

#3816 • • Verano Merituuli
Haettiin eilen evästä Ruttikseen sen laidalla olevasta Seston tilalle tulleesta Valintatalosta. Tilahan on suht iso, muttei nyt lähellekään edes pienimpiä supermarketteja. Ovesta kun käveltiin eteenpäin, niin tuli vastaan monta hyllyllistä kirjoja. Katseltiin vähän, et onpas tää Valintatalo kuin paraskin kirjakauppa. Seuraavaks vastaan tuli pesukoneita. Läppäreitä. Taulutelevisioita. You name it.

Niinku _Valintatalossa_ o__O

"Hei kulta, sori että vähän kesti. Se maito oli Valintatalosta loppu, mutta ostin meille tällasen kotiteatterin."
pirpeli

Posts: 5,533

#3817 • • pirpeli

Verano, 4.7.2006 12:05:
"Hei kulta, sori että vähän kesti. Se maito oli Valintatalosta loppu, mutta ostin meille tällasen kotiteatterin."



Mun mielestä Sesto ois saanu jäädä, Markantalo on jotenkin epäilyttävä, ja Valintatalo kanssa :D
Samoin kuin Euronkauppa, jossa saa päänsäryn jostain ihme formaldehydinhajusta...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Verano

Posts: 4,649

#3818 • • Verano Merituuli
Ku Valtsu on ruokakauppa. Ja vielä mainostaa olevansa kaupunkilainen sellainen. Ei kaupunkilaisissa ruokakaupoissa myydä läppäreitä. Jos jossain landella jättimäisessä Prismassa myydään kaikkea talvitakeista pumpattaviin uima-altaisiin ja jääkaappeihin niin okei. Mutta ei nyt Valtsussa hemmetti =D
UnityF

Posts: 15,721

#3819 • • UnityF joo just se
mä oon käyny _saunassa_ lauantaista lähtien joka päivä *super**ding*
(ja mun piti inhoo saunaa) näin se vain sitten näköijään joskus menee *nauru*
Verano

Posts: 4,649

#3820 • • Verano Merituuli

Verano, 4.7.2006 12:14:
Ku Valtsu on ruokakauppa. Ja vielä mainostaa olevansa kaupunkilainen sellainen. Ei kaupunkilaisissa ruokakaupoissa myydä läppäreitä. Jos jossain landella jättimäisessä Prismassa myydään kaikkea talvitakeista pumpattaviin uima-altaisiin ja jääkaappeihin niin okei. Mutta ei nyt Valtsussa hemmetti =D



No ditto, siinä yläkerrassa on tosiaan joku Markantalo. Eihän me voida nyt Jussin kanssa tollasta huomata *igor*

*nauru*