päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,725 views

Miksan

Posts: 1,464

#3841 • • Miksan

Hitchhiker, 4.7.2006 21:52:
Huh oli pikkasen jännää katella netin välityksellä kun discovery nousi korkealle avaruuteen , oli hienon näköstä ei voi muuta sanoa. Tommosen kun vielä näkis paikanpäältä.


Oon skidinä nähnypariki sukkulan lähöä Floridassa.
93 kattetiin tuttujen pihalta Orlandossa ja seuraavana vuonna ajettiin sit jo Cape Canaveralin vastakkaiselle rannalle katteleen, oli kyl hienonnäköstä*Hymy*
Avatar
#3842 • • Annakins Guest

Hitchhiker, 4.7.2006 21:52:
Huh oli pikkasen jännää katella netin välityksellä kun discovery nousi korkealle avaruuteen , oli hienon näköstä ei voi muuta sanoa. Tommosen kun vielä näkis paikanpäältä.



Kyllähän ne sen ylös saivat, mutta saavatko alas..
tomppi

Posts: 1,600

#3843 • • tomppi thzombie ™

Annakins, 5.7.2006 09:52:
Kyllähän ne sen ylös saivat, mutta saavatko alas..


What goes up must come down.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Hitchhiker

Posts: 1,754

#3844 • • Edited Hitchhiker

Annakins, 5.7.2006 09:52:
---
Hitchhiker, 4.7.2006 21:52:
---
Kyllähän ne sen ylös saivat, mutta saavatko alas..


No toivottavasti se tulee ales yhtä hienosti kuin ylöspäin mentäessä. Mut jossain vaihees ois kyll pakko nähdä livenä tommonen.

Edit. typo ja toinen samanlainen perään, en vaan näemmä osaa
martina

Posts: 1,875

#3845 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
irtisanoin itseni tänään. en jaksa sitä ainaista vitutusta ja kusetusta ja loppuunpalamista.
heti tuli onneks sattumalta uus työtarjous toiseen raflaan. meen huomenna kattoo sitä. jos se on mistään kotosin, meen sinne kunnes koulu alkaa taas. :)
lostgone

Posts: 2,493

#3846 • • lostgone
Vähän vitsittää taas jutut mihin tunnun niin uskovani.
evvk ja elämä tapahtuu.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Bio

Posts: 4,429

#3847 • • Bio The Bullies / Pinky
en olekaan sit vähään aikaan nähny noin kovaa sadetta, kun äsken kävin kaupassa.. olin ihan 15-20 sek ulkona ja kastuin totaalisesti :D oli kyl virkistävää *hihu*
blender

Posts: 2,552

#3848 • • Edited blender Arcade | KAIKU

Bio, 10.7.2006 16:58:
en olekaan sit vähään aikaan nähny noin kovaa sadetta, kun äsken kävin kaupassa.. olin ihan 15-20 sek ulkona ja kastuin totaalisesti :D oli kyl virkistävää *hihu*



No ei tuo vielä mitään, täällä satoi kananmunan kokoisia rakeita ja autoja hajoili, tuulilaseja ja konepellit paskana, meni siinä vähän sanattomaksi, vois postailla kuvia noista rakeista, laitoin pakkaseen...

edit: ja tossa kuva:
7487_rae.jpg
Aamu

Posts: 999

#3849 • • Aamu you had me at hello
mä en vaan pysty käsittään tota suomen kelaa.

ensin ne väitti että tienaan kuussa melkein 1800e
jonka jälkeen menin ihan itsekseni kysymään sieltä
että mitenkä ne on päätyneet tähän ratkaisuun,
kun mun kuukausitulot on kuitenkin.... piiiienesti pienemmät. siis oikeesti.
(enkai hakisi edes mitään tukia jos tienaisin noin paljon??)
no. sitten kun siellä ei osattu minua neuvoa,
muutakuin vähän vinisemällä siellä tiskin toisella puolella, että kyllä
tässä kaikki nyt näin ja sitten niin onhan se iso summa..
mutta jos me olemme laskeneet sen niin sitten se on niin ja ei sitä kun se on sitten. mmihkghjkh.
NIIN ELI MISTÄ JA MITEN TE LASKITTE SEN, VOISITTEKO NÄYTTÄÄ MINULLE.
mukanani oli tietysti jo silloin viimeisin palkkakuittini,
jossa käsittääkseni näkyy myös koko vuoden tulot..

noh. koska asiassa ei päästy puuta pidemmälle, soitin äitin hätiin
ja seuraavana päivänä mentiin yhdessä, onneksi eri kassan kanssa juttelemaan,
ja KAS KUMMAA kun tää nainen suostui jopa laskemaan siitä paperistani
ja myöntämään että nyt on tainnut ..pieni.. 500euron laskuvirhe tulla.
ai niinkö .grrrrrr.

no. ei siinä midistä.
kun sekin kuitenkin ylittää asumistuen mahdollisuuteni.
niin empä mä sitä enää sitten saa.
vaikka sinänsä ei haittaa..
koska nyt työpaikka lähempänä ja ei tarvitse enää seutulipun kanssa leikkiä.
köhköh. niin.

eli pohjistin nyt asiani viehkosti.
koska tänään kelalta tulee kirje, jossa ne on SITTENKIN tehneet vähän UUSIA laskelmia,
joiden mukaan tienaan 1845e kk.
ja nyt ne mahdollisesti, ehkä, ei vielä tiedetä, mutta.. saattavat siis haluta rahaa takaisin.

en kyl oikeesti tiedä miten huono matematiikka mulla on,
mutta jos kaksi kertaa kuussa saan tilin, ja ilman verojen pois ottoa se näyttää saldoksi
600/700 (riippuen pyhistä ja iltavuoroista) niin emmä kyllä saa tosta mitenkään 1845e
yhteenlaskettuna siis.
jos joku muu saa. niin voitte kyllä kertoa, missä helvetinkohdassa, minä lasken väärin :D

soripitkätilitysmutkumäenniinkutajuuuuuuuuuuu

--
Do you think the expansion will make me fat?

Bio

Posts: 4,429

#3850 • • Bio The Bullies / Pinky

blender, 11.7.2006 11:55:
No ei tuo vielä mitään, täällä satoi kananmunan kokoisia rakeita ja autoja hajoili, tuulilaseja ja konepellit paskana, meni siinä vähän sanattomaksi, vois postailla kuvia noista rakeista, laitoin pakkaseen...



No okei, äijä pisti paremmaks.. tsiisus, tollanen sattuu jo jos osuu johonkin
kml

Posts: 1,142

#3851 • • kml Keyhole Markup Language

Cera, 11.7.2006 14:04:
noh. koska asiassa ei päästy puuta pidemmälle, soitin äitin hätiin
ja seuraavana päivänä mentiin yhdessä, onneksi eri kassan kanssa juttelemaan,
ja KAS KUMMAA kun tää nainen suostui jopa laskemaan siitä paperistani
ja myöntämään että nyt on tainnut ..pieni.. 500euron laskuvirhe tulla.
ai niinkö .grrrrrr.



En osaa tohon asiaan sillei mitää sanoo, mut äidit on hyviä vauhkoomaan, ne kantsii aina soittaa apuun jos on tollasii ongelmii *nauru*. Oisin ite tehny täsmälleen samoin..

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Dana

Posts: 647

#3852 • • Dana
Sedu Koskinen avaa uuden ravintolan/yökerhon...... PHUKETIIN Voi vi**u!!!! Mä en enää ikinä käy yhdessäkään sk-lafkassa edes vahingossa.. *grr*
hallucinogen

Posts: 8,190

#3853 • • hallucinogen Edain

blender, 11.7.2006 11:55:
No ei tuo vielä mitään, täällä satoi kananmunan kokoisia rakeita ja autoja hajoili, tuulilaseja ja konepellit paskana, meni siinä vähän sanattomaksi, vois postailla kuvia noista rakeista, laitoin pakkaseen...


Uuh aika komeit, ei varmaan tekis hyvää jäädä keskelle jotain aukeaa kun tommosia alkaa tulee taivaalta. No pääsee kakarat ainakin leikkii lumisotaa, tosi voi kirpasta vähän enemmän kuin perinteinen lumppari ;)

--
pikku-*possu*

Jone

Posts: 8,258

#3854 • • Edited Jone Archibald Haddock
Löysin "jenkki-isobroidini" MySpacesta täysin sattumalta. Suht viileetä, koska mulla ei ole ollut mitään tapaa olla siihen yhteydessä vuosiin ja nyt sain jo kuulla kuulumiset niiden ajalta. *hihu*
Tropico

Posts: 246

#3855 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.

Dana, 12.7.2006 08:07:
Sedu Koskinen avaa uuden ravintolan/yökerhon...... PHUKETIIN Voi vi**u!!!! Mä en enää ikinä käy yhdessäkään sk-lafkassa edes vahingossa.. *grr*



Wtf? *ding*

Pitäähän sitä nyt tosin suomalaisten phuketissa yks onnela olla, eikai sitä muuten 2 viikkoa selvii :)
Mut joo, onneks ehti tuollaki käymää ennen niitä onneloita.

Ja tätä tahtia alkaa olee vaikee löytää baaria mikä ei o sk-ravintoloiden nimissä.. (tollee kärjistettynä..)
Dana

Posts: 647

#3856 • • Dana

Tropico, 12.7.2006 11:01:

Wtf? *ding*

Pitäähän sitä nyt tosin suomalaisten phuketissa yks onnela olla, eikai sitä muuten 2 viikkoa selvii :)



*poks* oikeesti..! Marraskuussa se avataan..! Ja oikein SK-reissukin sinne järjestetään jotta kaikki suomalaiset sedula-fanit pääsevät avajaisiin *whaat*
Fyrisch

Posts: 4,525

#3857 • • Fyrisch

Dana, 12.7.2006 11:12:
*poks* oikeesti..! Marraskuussa se avataan..! Ja oikein SK-reissukin sinne järjestetään jotta kaikki suomalaiset sedula-fanit pääsevät avajaisiin *whaat*



ahahaha :DDD

nomut pitäähän kusimunil olla paikka minne mennä phuketis kans
hallucinogen

Posts: 8,190

#3858 • • hallucinogen Edain

Dana, 12.7.2006 11:12:
*poks* oikeesti..! Marraskuussa se avataan..! Ja oikein SK-reissukin sinne järjestetään jotta kaikki suomalaiset sedula-fanit pääsevät avajaisiin *whaat*


Lollers :D Ei kyllä tulis heti mieleen mennä ulkomailla sedulaan joka varmaan paikalliseen tasoon nähden on myös parhaiten hinnoiteltu =D Muutenkin sedulat on tyyliä: Nähnyt yhden niin on nähnyt ne kaikkin.

--
pikku-*possu*

Verano

Posts: 4,649

#3859 • • Verano Merituuli
Mä varasin jo matkan *joo*
Dana

Posts: 647

#3860 • • Edited Dana

hallucinogen, 12.7.2006 11:35:
---
Dana, 12.7.2006 11:12:
*poks* oikeesti..! Marraskuussa se avataan..! Ja oikein SK-reissukin sinne järjestetään jotta kaikki suomalaiset sedula-fanit pääsevät avajaisiin *whaat*

---

Lollers :D Ei kyllä tulis heti mieleen mennä ulkomailla sedulaan joka varmaan paikalliseen tasoon nähden on myös parhaiten hinnoiteltu =D Muutenkin sedulat on tyyliä: Nähnyt yhden niin on nähnyt ne kaikkin.



joojoo, mut pahinta tässä on kuitenkin se et sedukoskinen valloittaa maailmaa.. Se on niinkuin "Pinky&Brainin" Brain, joka aina aamuisin herää pohtien miten se saa vallattua maailman.. ja Nyt se keksi perustaa baarin Aasiaan.. se lähtee siellä leviämään, ja kasvamaan.. Kohta Sedulla rooli Rennyn uusimmassa... aaaaaaaarrgh!!! *hikoil**eikä* PANIIKKI!!