päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,804 views

UnityF

Posts: 15,721

#3881 • • UnityF joo just se
Eilen yöllä meille lensi lepakko sisää keittiön ikkunasta. Meinasin saada sydärin kun tajusin, kun inhoon kaikkia tollaisia otuksia. Se kävi eteisessä ja vessassa ja jonkiajan kuluttua se lensi takaisin ulos kun oli saanu mut jo ihan paniikin partaalle. *hih*
Sen jälkee luonnollisesti piti viel tarkistaa koko asunto hienosti peittoo kääriintyneenä ja sohin verhot ym että se ei ollu enää missää lymyämässä. Sen jälkee uskalsi mennä vasta nukkuu.

Olin kunnon pelkuri *hih* Mut kumpikohan säiköhti enemmän minä vai lepakko.
koitin ettii tietoo lepakoista et mitä ne pelkää ym mut nihkeesti löysin tietoo tai sit en vain osannu.
Mut tänään jonkunäköisen verkon hankinta että tos ikkunasta ei lennä ees kärpästä enää sisää.
hip

Posts: 82

#3883 • • hip kimalaiskissa
olin viikonloppuna 90-vuotiaan mummoni syntymäpäivillä
ja tänään 35-vuotiaan ystäväni muistotilaisuudessa. *ding**whaat**uuh*

--
saniaispuita ja sammakoita,
peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.

Bio

Posts: 4,429

#3884 • • Bio The Bullies / Pinky
Yllättysin tänään huomatessani et on oikeesti hyviäkin ihmisiä maailmassa. Salilta päästyäni olin saanut joltain tuntemattomalta äijältä tekstiviestin, että autossani oli jäänyt vilkku päälle. Mun piti vielä jonkin aikaa kierrellä keskustassa, mut onneks sen äijän ansiosta sain viel auton käyntiin eikä akku ollut tyhjentynyt. Kiitos hänelle :)
-Santtu-

Posts: 1,965

#3885 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Huomasin että tykkään Antti Tuiskun uudesta biisistä.. *ding* *nuotti* Oon mennyt sekaisin *tirsk*
UnityF

Posts: 15,721

#3886 • • UnityF joo just se

UnityF, 17.7.2006 08:53:
Eilen yöllä meille lensi lepakko sisää keittiön ikkunasta. Meinasin saada sydärin kun tajusin, kun inhoon kaikkia tollaisia otuksia. Se kävi eteisessä ja vessassa ja jonkiajan kuluttua se lensi takaisin ulos kun oli saanu mut jo ihan paniikin partaalle. *hih*
Sen jälkee luonnollisesti piti viel tarkistaa koko asunto hienosti peittoo kääriintyneenä ja sohin verhot ym että se ei ollu enää missää lymyämässä. Sen jälkee uskalsi mennä vasta nukkuu.

Olin kunnon pelkuri *hih* Mut kumpikohan säiköhti enemmän minä vai lepakko.
koitin ettii tietoo lepakoista et mitä ne pelkää ym mut nihkeesti löysin tietoo tai sit en vain osannu.
Mut tänään jonkunäköisen verkon hankinta että tos ikkunasta ei lennä ees kärpästä enää sisää.




se lepakko tai eri mistä mie tiiän koitti eilen yölläkin tulla sisää *super**ding*
Onko tää asunto nykyää joku lepakkomagneetti? *ding*
Onneksi nyt on viritelmät et sisää se ei pääse *hymy*
pirpeli

Posts: 5,533

#3887 • • pirpeli

UnityF, 18.7.2006 12:26:
se lepakko tai eri mistä mie tiiän koitti eilen yölläkin tulla sisää *super**ding*
Onko tää asunto nykyää joku lepakkomagneetti? *ding*
Onneksi nyt on viritelmät et sisää se ei pääse *hymy*



Ihan pakko..Sä oot kato niin kuuma mamma, niin kaikenmaailman lepakot pyrkii sisään*nauru**sydän*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

UnityF

Posts: 15,721

#3888 • • UnityF joo just se

pirpeli, 18.7.2006 12:29:
---
UnityF, 18.7.2006 12:26:
se lepakko tai eri mistä mie tiiän koitti eilen yölläkin tulla sisää *super**ding*
Onko tää asunto nykyää joku lepakkomagneetti? *ding*
Onneksi nyt on viritelmät et sisää se ei pääse *hymy*

---


Ihan pakko..Sä oot kato niin kuuma mamma, niin kaikenmaailman lepakot pyrkii sisään*nauru**sydän*



*lmao* *nauru* tää oli kyl päivän piristys *hali*
Avatar
#3891 • • Annakins Guest

annabel, 18.7.2006 14:28:
---
Simppu, 18.7.2006 13:29:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Alankomaat+ei+kiell%C3%A4+pedofiilien+puoluetta/1135220718513
*dissaa**eiei**uuh*

---


Siis voiko toi olla totta *poks* Melkein tekisi mieli jättää Damin reissu väliin ja boikotoida. Viime viikoina on maailmassa tapahtunut niin paljon vääryyttää (näistä mainittakoon vaikka Hizbollah-järjestön toiminta), että alkaa tosissaan mietityttämään, mihin me ollaan menossa ja mihin kaikki päättyy.



Niin, no 82% hollantilaisista haluaisi hallituksen puuttuvan asiaan, joten turhaan jätät Damiin menemättä.
Avatar
#3892 • • Viivi Guest

Annakins, 18.7.2006 14:32:
---
Niin, no 82% hollantilaisista haluaisi hallituksen puuttuvan asiaan, joten turhaan jätät Damiin menemättä.



..ja ne loput 18% joko kannattavat tai eivät ota kantaa. Pelottavaa *dissaa*
Avatar
#3893 • • Annakins Guest

sxx, 18.7.2006 14:35:
---
Annakins, 18.7.2006 14:32:
---
annabel, 18.7.2006 14:28:
---
Simppu, 18.7.2006 13:29:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Alankomaat+ei+kiell%C3%A4+pedofiilien+puoluetta/1135220718513
*dissaa**eiei**uuh*

---

Siis voiko toi olla totta *poks* Melkein tekisi mieli jättää Damin reissu väliin ja boikotoida. Viime viikoina on maailmassa tapahtunut niin paljon vääryyttää (näistä mainittakoon vaikka Hizbollah-järjestön toiminta), että alkaa tosissaan mietityttämään, mihin me ollaan menossa ja mihin kaikki päättyy.

---

Niin, no 82% hollantilaisista haluaisi hallituksen puuttuvan asiaan, joten turhaan jätät Damiin menemättä.
---

Joo, jos ne olisivat kieltäneet tuon niin koko demokratian olisi voinut unohtaa saman tien. Eivät ne kuitenkaan saa rikkoa lakeja vaikka niillä olisikin tommoinen puolue.



Mä siis kommentoin vaan tuota Annabelin mahdollista Dam-boikottia. Tuo 82% on mainittu tuossa kyseisessä artikkelissa.

Itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että vaikka on kuinka paska puolue, niin sananvapaus menee silti edelle.
lostgone

Posts: 2,493

#3894 • • lostgone

Simppu, 18.7.2006 13:29:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Alankomaat+ei+kiell%C3%A4+pedofiilien+puoluetta/1135220718513
*dissaa**eiei**uuh*

Suvaitsevaisen (pluralistisen?) yhteiskuntajärjestelmän haittapuoli. Rajanveto/kieltäminen muuttuu vaikeaksi kun mahdollistetaan mahdollisimman avoin kenttä tuoda jokaiselle mielipiteensä esille. Jos järjestelmää tiukennettaisiin todennäköisesti valitettaisiin kansalaisten oikeuksien kaventamisesta ja osallistumisaste yhteiskuntavaikuttamisessa laskisi.*piis*

En kyllä erityisemmin arvosta kyseistä puoluetta ja toivon saman kannan näkyvän myös sitten vaaleissa q ne Hollanissa seuraavaksi pidetään.*dissaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

lostgone

Posts: 2,493

#3896 • • lostgone

annabel, 18.7.2006 14:28:
---
---
Siis voiko toi olla totta *poks* Melkein tekisi mieli jättää Damin reissu väliin ja boikotoida. Viime viikoina on maailmassa tapahtunut niin paljon vääryyttää (näistä mainittakoon vaikka Hizbollah-järjestön toiminta), että alkaa tosissaan mietityttämään, mihin me ollaan menossa ja mihin kaikki päättyy.

George tietää jo miten kriisi ratkaistaan ja laittaa ulkoministeri Ricen rakentamaan rauhaa. Ihailtavaa on myös miten paljon Bush osaa arvostaa YK:n merkitystä samassa tehtävässä:

Bush manasi myös YK:n pääsihteerin Kofi Annanin kantaa Lähi-idän kriisiin. Hänen mukaansa Annan kuvittelee kaiken hoituvan pelkällä tulitauolla.

Bushin mukaan kriisi loppuisi "saamalla Syyria komentamaan Hizbollah lopettamaan tämä paska".


http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id38739.html

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

kanuuna

Posts: 224

#3897 • • kanuuna

lostgone, 18.7.2006 14:42:
---
En kyllä erityisemmin arvosta kyseistä puoluetta ja toivon saman kannan näkyvän myös sitten vaaleissa q ne Hollanissa seuraavaksi pidetään



Toivottavasti tuosta puolueesta ei tule mikään "protestiäänien" ääniharava ...Siis tarkoitan niitä ääniä, jotka annettaisiin muuten jollekkin "mikkihiirelle", "akuankalle" tai muuten vain tuherrettaisiin jotain äänestyslippuun.

--
...in the year 2039, after their complete destruction of Mother Earth, the human race was searching, looking for a new home...

Avatar
#3898 • • gnomex Guest
Yks risteys onkin tasa-arvoinen o.O Noh, onneks en oo ajanu kolareita. Parempi hokata myöhässä kuin ei koskaan *lmao*
lostgone

Posts: 2,493

#3899 • • lostgone

kanuuna, 18.7.2006 15:00:
Toivottavasti tuosta puolueesta ei tule mikään "protestiäänien" ääniharava ...Siis tarkoitan niitä ääniä, jotka annettaisiin muuten jollekkin "mikkihiirelle", "akuankalle" tai muuten vain tuherrettaisiin jotain äänestyslippuun.


Kyllä mä uskon sen saavan ihan liikaa ääniä. *dissaa*Valtaosa jonkinasteisena protestina ja osa varmaan kannattaa puolueen perusajatuksia oikeastikin niin kauan q äänestys tapahtuu suljettuna.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Lerna

Posts: 320

#3900 • • Lerna

annabel, 18.7.2006 14:28:
Siis voiko toi olla totta *poks* Melkein tekisi mieli jättää Damin reissu väliin ja boikotoida. Viime viikoina on maailmassa tapahtunut niin paljon vääryyttää (näistä mainittakoon vaikka Hizbollah-järjestön toiminta), että alkaa tosissaan mietityttämään, mihin me ollaan menossa ja mihin kaikki päättyy.


Turha ton takia on damia väliin jättää. Ne toteuttaa vaa sananvapauttaan ja omasta mielestä ainaki hyvä niin. Puolueen omia tavoitteita en kommentoi vaikka ne sattuuki olemaan oman moraalikäsitykseni vastaisia..
Tosta Hizbollah-järjestöstä sitte et ei tota lähi-idän kriisiä kannata sen niskoille pistää. Israelin joukot on nyt libanonin hyökkäyksen aikana teurastanu about 10x enemmä siviilejä ku hizbollah. Hizbollahilla on myös siviilipuoli joka ylläpitää kouluja ja sairaaloita