päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,865,574 views

Amma

Posts: 2,383

#7961 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Ensin se oli päivän o_O mutta muuttui sittemmin päivän "no okei, ilmankos".

Edelläni ajoi jonkin matkaa citymaasturi-Audi alinopeutta. Ajattelin, että kuski oli ehkä saanut juuri sakot tms. Ajoin siitä sitten ohi, niin ratissa oli noin 80v. pappa.

--
*etsiskel*

larzizi

Posts: 1,661

#7962 • • larzizi
Sain ensimmäisen kutsun vuoden vaihteen juhlintaan. Ja vieläpä Kouvolaan O.o

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

SyndroDome

Posts: 1,103

#7963 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Olipas isäinpäivä.. Eilen ku menin porukoille niin äijä makas siel sammuneena =D Tänään se sit makas darrassa, et hyvää isäinpäivää *nauru* Oli ollu firman pikkujoulut perjantaina ja tuntu jatkuvan eilen kans =P

Että sellasta :) Noh mut silti... Mamma och pappa *sydän*

--
Life is full of choises.

haesul

Posts: 178

#7964 • • haesul :--)
Pieni elohiiri vaivannu koko päivän vasenta silmää

--
*kuolaa*

lostgone

Posts: 2,493

#7965 • • lostgone
Aika kultaa muistot. Mä oon muistanut olevani kotoisin 16 tonnin asukkaan kotoisasta pikkukaupungista ja äsken huomasinkin, että olen asunut lapsuuteni 80 000 asukkaan suurkaupungissa. *ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

ezzy

Posts: 8,060

#7966 • • ezzy Droid-pappa

lostgone, 12.11.2007 22:05:
Aika kultaa muistot. Mä oon muistanut olevani kotoisin 16 tonnin asukkaan kotoisasta pikkukaupungista ja äsken huomasinkin, että olen asunut lapsuuteni 80 000 asukkaan suurkaupungissa. *ding*



haha :D
anniharha

Posts: 1,937

#7967 • • anniharha
Vähän suoristusrautaa ja oma äiti ei tunnista mua. Terrrrve.

--
and though my words could save the world they never come out right

Sand3

Posts: 1,157

#7968 • • Sand3 satuolento
mä lähden kuvaamaan talitiaisia *ding*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

larzizi

Posts: 1,661

#7969 • • larzizi
Opo yrittää saada mua Lahteen jatko-opiskelemaan O.o Miks just Lahteen O.o

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

soturi

Posts: 194

#7970 • • soturi hypnotoad
Joku naapuri kuuntelee jonku sortin konemusaa kohtuu kovalla ku kuuluu kerta munki kämppään...
YO-kyläs ei IKINÄ nää eikä kuule naapureita*igor*

--
ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!

$

Posts: 1,802

#7971 • • $ Destination weekend!
Tää on oikeastaan lauantain o_O mut menköön:

Tultiin sporalla Helsingin keskustaan ja jäädessämme pois Lasipalatsin kohdalla, kaksi n.20-v URPOA rupesivat lyömään ja potkimaan yhtä hevaria. Pari sivullista yritti suojata hevaria, mukaanlukien n. 40-vuotias nainen mutta ne SAATANAN URPOT jatkoivat ja uhosivat käydä päälle jos joku tulisi väliin. Onneksi sillä naisella piti pokka, ja hevari saatiin siirrettyä sivuun.

Se o_O on se, että mä ja kaveri yritettiin ottaa kuvat näistä URPOISTA kännyköillä, mutta kummallakin oli kännyt jääneet videomoodiin. Kun saatiin viimein asetukset kohdalleen, URPOT rupesivat uhoamaan meille, eli kuvat jäivät sitten ottamatta. (Mun Samsung ei edes aloita videokuvausta ilman et sen käynnistää valikosta)

Vituttaa niin maan perkeleesti toi tilanne.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#7972 • • Hitchhiker
Olen ihmetellyt, minkä takia tilaamastani hesaristani ei ole tullut yhtään laskua minulle. Tänäänpä tuokin sitten selvisi, kaikki laskut ovat menneet takaisin hesarin laskutukseen *lmao*. Syytä en tiedä vaikka osoitekkin on oikea ja laskuja on lähetetty jo neljä kappaletta tuosta lyhyestä neljän viikon tilauksesta.

Hyvää toimintaa postilta *dissaa* (työkaverille on käynyt muiden laskujen kanssa samalla tavalla).
Avatar
#7973 • • Annakins Guest
Mulle on viimesen kolmen päivän aikana tullu 500-600 työsähköpostia. Ei mikään ihme, että oon joka päivä ollu n. 1,5-2 tuntia ylitöissä, kun "oikeita" töitä saa tehtyä vasta sähköpostitulvan vaiettua.

Hullua puuhaa.
anniharha

Posts: 1,937

#7974 • • anniharha
Kymmenen tuntia koulussa \\o/
Kai mä sit oikeesti tykkään siitä mitä teen.

--
and though my words could save the world they never come out right

Tarsu

Posts: 2,449

#7975 • • Tarsu

Annakins, Mulle on viimesen kolmen päivän aikana tullu 500-600 työsähköpostia.



tosi hullua.
sopiiko kysäistä mitä teet työksesi?

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

sapeli

Posts: 11,768

#7976 • • sapeli jokukukamikä?
Löysin iteltäni kolmihaaraisen partakarvan *sars* *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

lostgone

Posts: 2,493

#7977 • • lostgone
Ne aikoo nimetä mun vanhan kotikaupungin Kouvolankoskeksi? *ding*
Mitä helvettiä ne juo siellä kuntakokouksissa?!! Mikä ihmeen pakkomielle niillä on Kouvolassa siihen veteen (mm. logossa ja kaupunkisuunnittelussa) q eihän sitä ole ees siellä?*hmph*

Vielä parempaa, mun pikkuveljeni on aloittanut kampanjan *justjoo*
http://www.adressit.com/kouvolankoski

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

mariq

Posts: 2,154

#7978 • • mariq
Yritin juuri kirjautua sähköpostiini klubitus-tunnuksilla.. kumpiakohan tuleekaan käytettyä useammin..? *justjoo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Pätkis

Posts: 1,038

#7979 • • Pätkis Pikkis

lostgone, 15.11.2007 22:32:
Ne aikoo nimetä mun vanhan kotikaupungin Kouvolankoskeksi? *ding*
Mitä helvettiä ne juo siellä kuntakokouksissa?!! Mikä ihmeen pakkomielle niillä on Kouvolassa siihen veteen (mm. logossa ja kaupunkisuunnittelussa) q eihän sitä ole ees siellä?*hmph*

Vielä parempaa, mun pikkuveljeni on aloittanut kampanjan *justjoo*
http://www.adressit.com/kouvolankoski


Mä kuuntelin toissapäivänä ihan samaa radiosta, et mitvit*nauru* vaik ei mitään siteitä sinne olekaan ni kuulostaa suht erikoiselta o_O

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Snaggo

Posts: 1,147

#7980 • • Snaggo ;__;
Poliisi teki just kotietsinnän kämppiksen huonees O_O

--
bojoing.