päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,908 views

MiMoSa

Posts: 1,664

#7921 • • MiMoSa

Ana-5000, 5.11.2007 13:37:
---
MiMoSa, 4.11.2007 20:49:
Ilta-Sanomissa oli juttua Britneyn tuhlaamisesta ja sit siinä luki seuraavaa: "Britney tienasi viime vuonna arviolta 737 000 dollaria eli reilut 510 000 euroa kuussa". *ding* Mielenkiinnosta haluaisin kyllä tietää, että minkäköhänlaisella laskuopilla noi kuukausiansiot on saatu!*tirsk*

---


Toi dollarimääräkin on kuukausittainen..


Juu, kyl mä sen tajusin. Huvitti vaan tuo moka tossa.*hymy*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

MiMoSa

Posts: 1,664

#7922 • • MiMoSa

mikke, 5.11.2007 13:38:
---
MiMoSa, 4.11.2007 20:49:
Ilta-Sanomissa oli juttua Britneyn tuhlaamisesta ja sit siinä luki seuraavaa: "Britney tienasi viime vuonna arviolta 737 000 dollaria eli reilut 510 000 euroa kuussa". *ding* Mielenkiinnosta haluaisin kyllä tietää, että minkäköhänlaisella laskuopilla noi kuukausiansiot on saatu!*tirsk*

---

Niin siis onks sun mielestä tossa dollarin kurssi pielessä vai... ? :) Mun mielestä toi on ihan selkee juttu. 737000 dollaria = 510000 euroa kuukaudessa. Sen verran Britney siis tienas kuukaudessa. Eihän tossa vuosituloista puhuttu mitään :)


Eikö?*vink**nauru*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Miksan

Posts: 1,464

#7923 • • Edited Miksan

MiMoSa, 4.11.2007 20:49:
Ilta-Sanomissa oli juttua Britneyn tuhlaamisesta ja sit siinä luki seuraavaa: "Britney tienasi viime vuonna arviolta 737 000 dollaria eli reilut 510 000 euroa kuussa". *ding* Mielenkiinnosta haluaisin kyllä tietää, että minkäköhänlaisella laskuopilla noi kuukausiansiot on saatu!*tirsk*


No ei se nyt mun mielestä paha moka oo.
Britney tienas viime vuonna arviolta 510000 kuukaudessa

Toki sen ois pikkasen selkeemmin voinu kirjottaa, mutta kyllä se noinki perille välittyy ihan hyvin.
Saarre

Posts: 1,151

#7924 • • Saarre
taas vuotta vanhempi, ja päivä toimii vaan tekosyynä vetää jurrit O_o.
what has happened?

--
*tähti* Full hearts cant lose

MiMoSa

Posts: 1,664

#7925 • • MiMoSa

Miksan, 5.11.2007 13:56:
No ei se nyt mun mielestä paha moka oo.
Britney tienas viime vuonna arviolta 510000 kuukaudessa

Toki sen ois pikkasen selkeemmin voinu kirjottaa, mutta kyllä se noinki perille välittyy ihan hyvin.


Nyt itseasiassa vasta tajusin, miten tuo lause pitäis mieltää et se menis oikein. Oon koko ajan vaan tajunnut sen väärin. Joten joko mä en vaan tajua tai sit toi olis tosiaan voitu kirjottaa vähän selkeämminkin.*hymy*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#7927 • • Mao & Taikahattu UG-///
Näin meillä:

Päiväys Aika Paikkakunta Tarkistuspisteen tiedot


marraskuu 05, 2007 13:46 Helsinki - Finland Lähetys noudettu

marraskuu 05, 2007 16:58 Helsinki - Finland Lähetyspaikka

marraskuu 05, 2007 22:32 Helsinki - Finland Lähtenyt

marraskuu 06, 2007 00:21 Brussels - Belgium Saapunut

marraskuu 06, 2007 03:02 Brussels - Belgium Käsittely

marraskuu 06, 2007 03:02 Brussels - Belgium Lähtenyt

marraskuu 06, 2007 06:11 Arlanda - Sweden Saapunut

marraskuu 06, 2007 08:26 Arlanda - Sweden Lähtenyt

marraskuu 06, 2007 12:20 Tallinn - Estonia Saapunut


Helpompaa ja nopeampaa olis ollu pistää paketti eri firman kyydissä suoraan lahden yli... :D

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Umbala

Posts: 769

#7928 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

MaoTse, 6.11.2007 13:20:
Näin meillä:

Päiväys Aika Paikkakunta Tarkistuspisteen tiedot



marraskuu 05, 2007 13:46 Helsinki - Finland Lähetys noudettu

marraskuu 05, 2007 16:58 Helsinki - Finland Lähetyspaikka

marraskuu 05, 2007 22:32 Helsinki - Finland Lähtenyt

marraskuu 06, 2007 00:21 Brussels - Belgium Saapunut

marraskuu 06, 2007 03:02 Brussels - Belgium Käsittely

marraskuu 06, 2007 03:02 Brussels - Belgium Lähtenyt

marraskuu 06, 2007 06:11 Arlanda - Sweden Saapunut

marraskuu 06, 2007 08:26 Arlanda - Sweden Lähtenyt

marraskuu 06, 2007 12:20 Tallinn - Estonia Saapunut


Helpompaa ja nopeampaa olis ollu pistää paketti eri firman kyydissä suoraan lahden yli... :D


Et sattuis oleen DHL:llä duunissa *nauru*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

ezzy

Posts: 8,060

#7930 • • ezzy Droid-pappa

%, 2.11.2007 15:29:
---
mariq, 2.11.2007 14:49:
---
J Raninen, 2.11.2007 09:49:
Valvontakamera kuvaa alemmassa ympyrässä olevaa pankkikortin lukijaa -> sun näppäilemä tunnusluku tallentuu siis johonkin, jonne sen ei välttämättä tarttis tallentua.

---

Noi kortinlukijat on muutenkiin niin kiljuva tietoturvariski et se on ihan uskomatonta! (Oli ihan pakko laittaa kuluttaja-asiamiehelle ilmoitus/aloite.)

Kortilla tommoseen tunnistautuminen on käytännössä ihan sama tilanne kun pankkiautomaatilla asioiminen, paitsi että jälkimmäisen kohdalla on sentä tajuttu suojella käyttäjän yksityisyyttä ja siten tietoturvaa. Kaupassa paitsi kassa, myös kaikki ympärillä olevat asiakkaat näkee sen tunnusluvun kun sen siihen naputtelee, ja vaikkei se tallentuiskaan mihinkään muualle kuin heidän mieliinsä, siitä muodostuu käyttäjälle riski. Harvemmat tykkää kertoa kenellekään tunnuslukuaan, saatika että tykkäis kertoa sen kymmenelle ventovieraalle.

*hmph* *grr*

---

Joo onko noi kortinlukijat todella noin onnettomia, ei mitään suojaa edes sivuilla tai päällä, ton näppäillyn tunnusluvunhan näkee ihan mistäpäin vaan, varmaan myyjä tiskin toisella puolellakin voi siitä tehdä jotain hyviä arvauksia.



En tajua miks se kortinlukija ei voi olla kassan oikealla puolella, jossa kamat pakataan. Ainakin tuijottajien määrä olis vähän pienempi. Mielenkiintoista sitten miten jengi muistaa kännissä tunnuslukujaan...
Avatar
#7931 • • astaroth Guest
ostin juuri ensimmäiset digijulkaisuni
anniharha

Posts: 1,937

#7932 • • Edited anniharha
Oon vieläkin koululla, koko viikko suunnitteilla samanlaisia päiviä ja yötkin menee kotona photarin parissa. Mistä nää kaikki rästit nyt yhtäkkiä ilmaantuivat?



+

käytän paintia. se on PARAS koulun koneiden kuvankäsittely&piirto-ohjelmista. ei mee hyvin.

--
and though my words could save the world they never come out right

wiwi

Posts: 1,575

#7933 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Joku jurpo istu tänään bussissa mun viereen. Ei siinä vielä mitään, mutta kun bussi oli lähes tyhjä ja olin sattunut sijoittamaan mukana olevan omaisuuteni (kassi, jossa penaali ja kirja, vihko sekä hanskat) juuri siihen viereiselle penkille. Tämä siististi pukeutunut 50-60v "herrasmies" sitten tyynesti rojahti mun tavaroitten päälle ja rupesi tuijottamaan eteensä.

Minä: "Ööö...Anteeks".
Kääpä: "Niin?"
Minä: "Mulla oli mun kamat siinä. Vihko ja kassi".
Torspo: "..."

Nostaa persettään sen verran, että saan kassini kiskaistua sen alta ja jatkaa eteensä tuijottamista. Ei pyydä anteeksi ei mitään. Hanskat jää sinne.
Kyllä täytyy aika rajoittunut tapaus olla, jollei huomaa istuvansa penaali arseessa. Ttu. Oispa mulla ollu mun valmiiksi rikkinäiset prillit siellä kassissa. *pepsodent*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#7934 • • peikkolapsi miisa the maskotti
nääh taas närästää. viikon jo putkeen mahassa kuplinu niin perkeleesti ja tuntitolkulla ainaku on jotain syöny. huomenna pitää varmaan ostaa jotai ylimainostettua lääkettä vaivaan.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

golem

Posts: 1,395

#7935 • • golem Golem
Tassa on varmasti paivan o__O, ellei viikonkin o___O, sai lukemaan pariin kertaan uutisen.

Eli tammoinen loytyi CNN:n etusivuilta:

"Cow falls from sky, crushes minivan on road Video"

Suomeksi, Taivaalta tippui lehma ja murskasi auton. Ma oon ulkomailla ja en pysty kattomaan videoita, voiks joku kertoa et mika lappa toi on? Siis et onko se tosiaan lappa, vai onks kaynyt jotain sen tyylista, etta Tornado vei lehman mukanaan taivaisiin =DDD
ezzy

Posts: 8,060

#7936 • • Edited ezzy Droid-pappa

golem, 8.11.2007 00:39:
Tassa on varmasti paivan o__O, ellei viikonkin o___O, sai lukemaan pariin kertaan uutisen.

Eli tammoinen loytyi CNN:n etusivuilta:

"Cow falls from sky, crushes minivan on road Video"

Suomeksi, Taivaalta tippui lehma ja murskasi auton. Ma oon ulkomailla ja en pysty kattomaan videoita, voiks joku kertoa et mika lappa toi on? Siis et onko se tosiaan lappa, vai onks kaynyt jotain sen tyylista, etta Tornado vei lehman mukanaan taivaisiin =DDD



Tippu kalliolta alla olevalla tiellä ajaneen perheen tila-auton konepellille. Se oli aiemmin karannut aitauksestaan jostakin lähimaastosta, jonne se oli tuotu astutettavaksi.
MissKoo

Posts: 1,289

#7937 • • MissKoo
Kissani löysi eilen nänninsä. Imi niitä koko illan *ding* ja kehräsi. En oo koskaan aiemmin kuullu että kissa imee omia nännejään. Saikohan se jotain kiksejä siitä?

*lmao*
Heli

Posts: 1,489

#7938 • • Heli vai kuka se oli

MissKoo, 8.11.2007 08:55:
Kissani löysi eilen nänninsä. Imi niitä koko illan *ding* ja kehräsi. En oo koskaan aiemmin kuullu että kissa imee omia nännejään. Saikohan se jotain kiksejä siitä?

*lmao*



meijän kissa imee jatkuvasti sitä sen semmosta polkuanturaa tai mikä se on,
saa ilm. kiksejä tai jotain. Tätä se tekee erityisesti silloin, kun on päässyt syliin ja kehräilee. sekä kuolaa.

--
ei se väärin ole.

wiwi

Posts: 1,575

#7940 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

H3li, 8.11.2007 12:01:
---
MissKoo, 8.11.2007 08:55:
Kissani löysi eilen nänninsä. Imi niitä koko illan *ding* ja kehräsi. En oo koskaan aiemmin kuullu että kissa imee omia nännejään. Saikohan se jotain kiksejä siitä?

*lmao*
---
meijän kissa imee jatkuvasti sitä sen semmosta polkuanturaa tai mikä se on,
saa ilm. kiksejä tai jotain. Tätä se tekee erityisesti silloin, kun on päässyt syliin ja kehräilee. sekä kuolaa.


Uih! Tahtoo kissan. :(

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.