päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,246 views

Viltsu

Posts: 2,010

#7882 • • Viltsu noname

Loopy, 31.10.2007 22:28:
---
Viltsu, 31.10.2007 22:19:
---
kenen vuoden tune?

---

Digweedin


Muut myy perseensä, diggers pysyy vireessä, näinkö on?-)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

liikkuva muna

Posts: 2,652

#7883 • • liikkuva muna an egg on the move
udu ì-gukkal mᚠniga énsi-ke4 mí-ašgar giš-nu-zu kuš-ba mi-ni-durunx

"hallitsijan lammas, lihotettu lammas ja viljalla ruokittu pukki istuvat neitsytvuohen nahalla."
Lyylikki

Posts: 2,975

#7884 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Ostin junalipun Kolari-Helsinki ja otin makuupaikan 89,40 e.

Kaverit lähetevät tänään Berliiniin 58 e, edestakaisin.
Freja

Posts: 8,775

#7885 • • Freja Sihteeri
Duunikaveri tuli dissaan mua siitä, et mä kannan finrexinejä töissä mukana.

*ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#7886 • • sapeli jokukukamikä?

Freja, 1.11.2007 12:00:
Duunikaveri tuli dissaan mua siitä, et mä kannan finrexinejä töissä mukana.

*ding*



Nii-i, miten kehtaatki!

(*justjoo* mun mielestä on vaan fiksua pitää mukana tommosia, mullaki särkylääkkeitä ja kofeiinia mukana, ei tosta puuttuis enää ku vitamiinit ni finrexinit ois kasassa *hih*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#7887 • • Freja Sihteeri

sapeli, 1.11.2007 12:06:
(*justjoo* mun mielestä on vaan fiksua pitää mukana tommosia, mullaki särkylääkkeitä ja kofeiinia mukana, ei tosta puuttuis enää ku vitamiinit ni finrexinit ois kasassa *hih*)



En oikeesti ymmärrä! Se tuli tähän mun pöydän luo ja rupes kattoon mun hyllyä, mis on mun eväät. Si se näki finrexinin, otti sen pussin käteensä ja kattoi mua otsa kurtus ja huuli mutrul ja sanoi et "yks kantaa jotai finrexinejä töis mukana" ja viskas sen takas hyllyyn ja naurahti oudosti viel perään. En saanu ihmetykseltäni sanottua mitään.

Hmm? NO SORI ET KANNAN NIITÄ MUKANA :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#7888 • • ezzy Droid-pappa

Freja, 1.11.2007 12:10:
---
sapeli, 1.11.2007 12:06:
(*justjoo* mun mielestä on vaan fiksua pitää mukana tommosia, mullaki särkylääkkeitä ja kofeiinia mukana, ei tosta puuttuis enää ku vitamiinit ni finrexinit ois kasassa *hih*)

---


En oikeesti ymmärrä! Se tuli tähän mun pöydän luo ja rupes kattoon mun hyllyä, mis on mun eväät. Si se näki finrexinin, otti sen pussin käteensä ja kattoi mua otsa kurtus ja huuli mutrul ja sanoi et "yks kantaa jotai finrexinejä töis mukana" ja viskas sen takas hyllyyn ja naurahti oudosti viel perään. En saanu ihmetykseltäni sanottua mitään.

Hmm? NO SORI ET KANNAN NIITÄ MUKANA :D



Ehkä ne käsitetään enemmän "kotihoitotuotteiksi" eli viltin alla juodaan saikulla kuumaa finrexiniä :) Enpä mäkään niitä kanniskelis mukanani, vaan mielummin sitä jotain puranaa roudaa.
Freja

Posts: 8,775

#7889 • • Freja Sihteeri

ezzy, 1.11.2007 12:17:
Ehkä ne käsitetään enemmän "kotihoitotuotteiksi" eli viltin alla juodaan saikulla kuumaa finrexiniä :) Enpä mäkään niitä kanniskelis mukanani, vaan mielummin sitä jotain puranaa roudaa.



Nyt tarkoitan lääkitystä seuraavalla lauseella: Tykkään mielummin niellä nesteitä, kuin kovia klimppejä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

J Raninen

Posts: 950

#7890 • • J Raninen
On noita Finnrexinejä joskus pahimpina kiire/flunssa-aikoina tullu duunissa juotua. Pikkasen vaan alko arveluttaa, että mitähän ne tekee hampaille, kun 10-15min jälkeen alkavat tulla pahvikupin seinistä läpi.. Tuoteselostekin on mukavasti "happoa, happoa, happoa ja väriainetta".
Saara

Posts: 1,954

#7891 • • Saara #2970

J Raninen, 1.11.2007 12:20:
On noita Finnrexinejä joskus pahimpina kiire/flunssa-aikoina tullu duunissa juotua. Pikkasen vaan alko arveluttaa, että mitähän ne tekee hampaille, kun 10-15min jälkeen alkavat tulla pahvikupin seinistä läpi.. Tuoteselostekin on mukavasti "happoa, happoa, happoa ja väriainetta".



Älä sitten ihmettele, jos rupee kroppaan tulemaan semmosia polttavan tuntuisia punaisia läiskiä. Yhtenä sivuvaikutuksena voi saada nokkosrokon, ja se on kiva se <3.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Kit^

Posts: 798

#7892 • • Kit^ ihme höpöttäjä
kuulin kaverilta et yks meiän kaveri on ihastunu muhun.. ja toinen kummastus on hyvin tuttavallinen duunikaveri.. *whaat*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

haesul

Posts: 178

#7893 • • haesul :--)

Kit^, 1.11.2007 20:50:
kuulin kaverilta et yks meiän kaveri on ihastunu muhun.. ja toinen kummastus on hyvin tuttavallinen duunikaveri.. *whaat*


eiks toi sopis paremmi päivän :) - topickiin. *hymy*

--
*kuolaa*

Kit^

Posts: 798

#7894 • • Kit^ ihme höpöttäjä

haesul, 1.11.2007 21:07:
---
Kit^, 1.11.2007 20:50:
kuulin kaverilta et yks meiän kaveri on ihastunu muhun.. ja toinen kummastus on hyvin tuttavallinen duunikaveri.. *whaat*

---

eiks toi sopis paremmi päivän :) - topickiin. *hymy*




ei ny välttämättä.. must noi on lähinnä erittäi hämmentäviä.. duunikaveri lähentelee vaik just alotin siel.. alotti heti ekana päivänä..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

haesul

Posts: 178

#7895 • • haesul :--)

Kit^,
ei ny välttämättä.. must noi on lähinnä erittäi hämmentäviä.. duunikaveri lähentelee vaik just alotin siel.. alotti heti ekana päivänä..


no siis tota ensimmäistä tarkotin. onhan se yleensä mukava tietää ett joku tykkää, vaik tietäskii ettei siitä tulis mitää *hihu*

--
*kuolaa*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7896 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Saara, 1.11.2007 12:51:
Älä sitten ihmettele, jos rupee kroppaan tulemaan semmosia polttavan tuntuisia punaisia läiskiä. Yhtenä sivuvaikutuksena voi saada nokkosrokon, ja se on kiva se <3.



Pharmaca Fennicasta: "Melko harvinaiset (>1/1000 - <1/100): allergiset reaktiot, kuten nokkosihottuma...". aika harva noista perus särkylääkkeistä noita vaikutuksia saa, mutta esim. parasetamoli vois olla joissain suhteessa vähän turvallisempi (esim. panadol hot). Ainakin, jos kärsii herkästi vatsaärsytyksestä, ei asetyylisalisyylihappo ole se ensimmäinen...

J raninen: aika laimee alkoholikin tulee pahvimukista läpi, ei varmaan sitäkään kannata juoda *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sapeli

Posts: 11,768

#7897 • • sapeli jokukukamikä?

J Raninen, 1.11.2007 12:20:
On noita Finnrexinejä joskus pahimpina kiire/flunssa-aikoina tullu duunissa juotua. Pikkasen vaan alko arveluttaa, että mitähän ne tekee hampaille, kun 10-15min jälkeen alkavat tulla pahvikupin seinistä läpi.. Tuoteselostekin on mukavasti "happoa, happoa, happoa ja väriainetta".



Nii on se hirveetä... Tiesithän että askorbiinihappo on sama asia kuin c-vitamiini ja asetyylisalisyylihappo on aspiriini? *vink* No mut joo, kyl mullaki töissä on pahvimuki missä aina välillä kuumentelen ihan normaalia mehua ja seki tulee siitä läpi, aika hepposta tavaraa ovat *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

J Raninen

Posts: 950

#7898 • • Edited J Raninen

sapeli, 1.11.2007 21:48:
---
Nii on se hirveetä... Tiesithän että askorbiinihappo on sama asia kuin c-vitamiini ja asetyylisalisyylihappo on aspiriini? *vink*


Juu, mutta ei tolla tavalla niitä availemalla saa jutusta yhtään niin seksikästä. Akateeminen = tylsä.

Ja kuka niitä laimeita alkoholeja juo?

edit: kuva. Kattelkaas ens kerralla kebabilla käydessä, mitä kohtaa valvontakamerat kuvaa..
Janisa

Posts: 2,226

#7899 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Selasin tassa just klubbaria ja kelasin etta miksi naa sivustot heittaa mut johonkin vuoden takasiin hassakoihin kun paivamaarat menee marraskuulle, kunnes tajusin etta ei perhana, nythan ON marraskuu! *whaat*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

blastic

Posts: 930

#7900 • • blastic ballistic ballstick
Tuli tässä viihteellä käytyä... ja töihin pitäis mennä aamusella.
Noh, saas nähdä miten luonnistuu.