päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,909 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#9963 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Ei ole kyl vissiin ikinä tullut tällästä settiä pokerissa :D & O___o

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Freja

Posts: 8,775

#9964 • • Freja Sihteeri
Tää elohiiri. Vieläkin. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kolera

Posts: 4,256

#9965 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
totesin kouluun päästyäni että tänään on kiva päivä. Mä oon koukuttunu jo melkee tohon pyöräilyy täs paris viikos.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

ValaX

Posts: 3,891

#9966 • • ValaX

Kolera, 7.10.2008 16:05:
totesin kouluun päästyäni että tänään on kiva päivä. Mä oon koukuttunu jo melkee tohon pyöräilyy täs paris viikos.


Mikä susta tulee isona...?
Kolera

Posts: 4,256

#9967 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

VaLa, 7.10.2008 16:06:
---
Kolera, 7.10.2008 16:05:
totesin kouluun päästyäni että tänään on kiva päivä. Mä oon koukuttunu jo melkee tohon pyöräilyy täs paris viikos.

---

Mikä susta tulee isona...?


no se hippien ja bommaajien pamputtaja eli ainaki väliaikanen vartija =P

mut sanottaanko että tolle eriskummalliselle tunteenpurkaukselle oli varmaan syynä se et ton pyöräilyn myötä viimosetki vkl jälkeiset hermostuneisuudet ja vapinat katos ja tuli taas rauhallinen olo

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#9968 • • gnomex Guest

Freja, 5.10.2008 20:57:
Tää elohiiri. Vieläkin. :D


Vasemmassa yläluomessa 3 kuukautta and counting... *piis*
Mimir

Posts: 1,366

#9969 • • Mimir Rouva Yninä
3-vuotias muksu neuvoi mua tänään dvd-soittimen ja kolmen kaukosäätimen käytössä enkä oo ihan varma, kummasta se kertoo enemmän :D

--
[Wings are growing on her.]

Freja

Posts: 8,775

#9970 • • Freja Sihteeri

gnomex, 7.10.2008 16:56:
Vasemmassa yläluomessa 3 kuukautta and counting... *piis*



Oikee alaluomi o/ *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

wiwi

Posts: 1,575

#9971 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mun tämänpäiväinen sekoilu työvuorojen kanssa. Piti lähteä hyvissä ajoin kaverin luo tampereelle, kunnes havaitsin eilen töissä että mullahan on tänään iltavuoro. Noh, sain vaihdettua sen aamuksi yhden tytön kanssa ja luulin tulevani tänään töihin 9.15-17.15 väliseksi ajaksi. Klo 10 aikoihin pomo huomasi, että vuoro, johon "vaihdoin" olikin 10.30-19.30., eikä kenelläkään ollut vuoroa jota olisi voitu sopivasti pidentää. Sovittiin, että jään klo 19 asti ja lähden tampereella huomenna. Ilmoitin kaverille, etten tulekaan.

Kello 16.15 työkaveri tuli sanomaan, että voi tehdä vuoroni siitä hetkestä sovittuun klo 19 asti. Nyt olen bussissa ja pian toivottavasti junassa matkalla tampereelle.

Uskomatonta sähläystä. Onneksi en ole mikään uusi siellä. Ja onneksi on niin ihania ja ymmärtäväisiä työkavereita ja pomo. Oon myös mennyt muutamaan kertaan etuajassa töihin sekä pari kertaa vapaapäivänä. Lisäksi oon ilmoittanut, etten pääse töihin koska olen kipeä vain kuullakseni, ettei mulla olisikaan töitä.

Mystisin juttu oli tänään se, mistä olin keksinyt vuoron jota menin tekemään, kun ei sellaista ollut listassa ollenkaan.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

ramsau

Posts: 403

#9972 • • ramsau chuck my norris
Ihan ihme päivä ollut tänään töissä.. *ding*

Olen joutunut kirjaimellisesti painimaan kunnolla yhden asiakkaan kanssa, heittänyt 3 ihmistä muutenkin pihalle ja yksi herra tarjosi tuhannen euron (988,60e) tippiä (josta kylläkin kieltäydyin) jos olisin kiellosta huolimatta myynyt vielä pari siiperiä.

Ihme juttuja taas.
yertle

Posts: 421

#9974 • • yertle

Freja, 7.10.2008 17:21:
---
gnomex, 7.10.2008 16:56:
Vasemmassa yläluomessa 3 kuukautta and counting... *piis*

---


Oikee alaluomi o/ *nauru*




Toi on niin ärsyttävää. Mullaki oli pari vuotta sitte joku kuukauden tai päälle jommas kummas yläluomessa. Ei onneks mitenkää jatkuvasti mut joka päivä se pisti aina nykimään. Mistähä se johtuu et tollasii ihme kohtauksii tulee *ding*
sapeli

Posts: 11,768

#9975 • • sapeli jokukukamikä?

MiMoSa, 9.10.2008 08:51:
Täällä kuoli pari viikkoa sit 25-vuotias tyttö baarissa allergiseen reaktioon. Nyt selvis, et aiheuttaja oli maito.*whaat* http://www.iltalehti.fi/uutiset/200810098396149_uu.shtml
Onneks ei oo itellä noin pahoja allergioita, aika kamala juttu.*uuh*



Ei voi olla miettimättä että olisko tällä jotain tekemistä sen melamiini-jutun kanssa... Tuskinpa kuitenkaan.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

MiMoSa

Posts: 1,664

#9976 • • MiMoSa

sapeli, 9.10.2008 08:55:
---
MiMoSa, 9.10.2008 08:51:
Täällä kuoli pari viikkoa sit 25-vuotias tyttö baarissa allergiseen reaktioon. Nyt selvis, et aiheuttaja oli maito.*whaat* http://www.iltalehti.fi/uutiset/200810098396149_uu.shtml
Onneks ei oo itellä noin pahoja allergioita, aika kamala juttu.*uuh*

---


Ei voi olla miettimättä että olisko tällä jotain tekemistä sen melamiini-jutun kanssa... Tuskinpa kuitenkaan.


Ei kait sillä ole. Kuulin jo aiemmin, että se tyttö oli ollut todella allerginen maidolle ja pähkinöille, mutta pähkinää mä aiheuttajaks tietenkin ajattelin. En oo ikinä ennen kuullut, että maito voi aiheuttaa noin pahan reaktion, mutta näköjään sekin on sitten mahdollista.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Freja

Posts: 8,775

#9979 • • Freja Sihteeri

MiMoSa, 9.10.2008 09:01:
En oo ikinä ennen kuullut, että maito voi aiheuttaa noin pahan reaktion, mutta näköjään sekin on sitten mahdollista.



On se joo...
Täs mua si mietityttää, et eikö nainen muka tiennyt olevansa maitoproteiinille tms allerginen, vai luuliko ettei nyt kulaus voisi vielä mitään aiheuttaa?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Syder

Posts: 2,255

#9980 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Todennäköisempää on ettei muistanu kysyä onko drinkissä maitoa.

--
Divida et impera.