päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,581 views

nethr

Posts: 763

#10001 • • nethr !!
Tsättäilin tos n 10v vanhemman kolleegan kans maailman menosta ja siitä et me erottiin v03 lopussa (töiden osalta). Vaikka ja mitä on tapahtunu sen jälkeen (no, tietty/yllätys) ExExExEx- duunissa, ni pistää kyl pään ¿SPAIN?:lle.... Etenkin kun, no, asiat on, hmm.... MUUTTUNU (mä luulin ettei se oo mahdollista - en kyl tosissani). Phfiuuuuf...... Ja kaikkee sen päälle *hikoil* *paineita* *olennysenarvoinen* *fiilistelpiinail* (no ei noist pitäs otta stressii)

Huh. Kyllä joskus hyvät työ-ystävys-tms- suhteet on ihan jees. Ja tajusin et ollaankin nähty viimekes kai n 6v sitten.

Hei pysäyttäkää oikeesti tää aika *pepsodent*

--
xD

Freja

Posts: 8,775

#10002 • • Freja Sihteeri
Mielenkiintoset mustelmat ympäri kehoa. Mä en tajuu, kai mulle si vaa ilmestyy niitä ilman mitää isompia kolhuja. Ikinä huomaa ite mitään.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Quakey

Posts: 692

#10003 • • Quakey

magpie, 11.10.2008 13:47:
Ihmiset joilta nähtävästi itse jää huomaamatta kuinka paljon he valittavat kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä. Joskus se mariseminen on melkein koomista, mut suurimmaksi osaksi kanssaihmisille puuduttavaa. Harmi ettei moiselta voi välttyä, ihan sama minne menee niin sama kurnutus jatkuu samoista asioista. Sitä voi yrittää olla noteeraamatta, mutta pidemmän päälle mahdotonta olla ottamatta siitä negatiivista fiilistä itselleen. Näiden samojen ihmisten kanssa keskustelun kääntäminen mukavempiin tai neuraalimpiin asioihin on toivotonta, sitä seuraa syvä hiljaisuus. Mutta voi sitä lapsenomaisen riemun määrää kun päästään taas omiin lempiaiheisiin, valitukseen, jonkun ihmisen yksityiselämän arvosteluun, omituisiin tapoihin, tyhmyyteen, virheisiin, rumaan naamaan, ryhmästä ulos painostamiseen yms. Kyllähän tuolla varmasti jotain saavuttaa tässä elämässä, tietenkin jos se sattuu olemaan prioriteeteissa ykkössijalla.
Voisiko kuitenkin olla niin että erilaisuus on hyvästä? Yleensä varmaan ne liiankin samanlaiset ja toisiaan yllättävän paljon muistuttavat henkilöt ovat toistensa kurkuissa kiinni.



hihih :P näin on .... on se aika järkkyy jos on itellä tosi hyvä fiilis sit joku tollane valittaja heppu tulee pilaan sun päivän :(
Freja

Posts: 8,775

#10005 • • Freja Sihteeri
Tää äitin ja iskän tietsa, joka varmasti vetelee viimesiään.
Äsken näyttö meni yllättäen pimeeks, si neonvihreeks, takaa kuului jotain ihme napsahteluääniä (:D), sitten näyttö meni jälleen pimeeks ja ku palas näkymä niin kaikki oli hemmetin isolla.
Sain jotenki fiksattuu tän normaaliks, kun sit kuului "poks" ja näyttö meni pimeeks ja palautui jälleen normaaliks mut taas eri resolla.
Tää on ollu söpön lilaan vivahtavan värine tää koko näyttö, ja ny tää o lähes normaali.

Ihme jos ei räjähdä :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Funktion

Posts: 1,720

#10006 • • Funktion over 9000

Freja, 11.10.2008 22:10:
Tää äitin ja iskän tietsa, joka varmasti vetelee viimesiään.
Äsken näyttö meni yllättäen pimeeks, si neonvihreeks, takaa kuului jotain ihme napsahteluääniä (:D), sitten näyttö meni jälleen pimeeks ja ku palas näkymä niin kaikki oli hemmetin isolla.
Sain jotenki fiksattuu tän normaaliks, kun sit kuului "poks" ja näyttö meni pimeeks ja palautui jälleen normaaliks mut taas eri resolla.
Tää on ollu söpön lilaan vivahtavan värine tää koko näyttö, ja ny tää o lähes normaali.

Ihme jos ei räjähdä :D



Kuvaputkinäyttö joka vetelee viimesiään..

Käske vaihtaan pois, se meinaan oikeesti voi posahtaa..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Amma

Posts: 2,383

#10007 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Tuli sattumalta syötyä Fazerin lakua samalla kun fixailin kuvia, joissa on yksi Fazerin suvun jäsen.

--
*etsiskel*

sapeli

Posts: 11,768

#10008 • • sapeli jokukukamikä?
Lueskelen malariaestolääkityksestä, ja tuli vastaan harvinaisen "kapulakielinen" selostus:

Malaronen vaikuttavat aineet, atovakoni ja proguaniilihydrokloridi, vaikuttavat kahta eri reittiä nukleiinihappojen replikaatioon tarvittavien pyrimidiinien biosynteesiin. Atovakoni vaikuttaa P.falciparumiin estämällä mitokondrioissa tapahtuvaa elektronien kuljetusta sytokromi bc1 –kompleksitasolla ja näin mitokondrioiden membraanipotentiaali laskee. Proguaniili vaikuttaa kahdella eri tavalla. Toisaalta proguaniili vaikuttaa sykloguaniilimetaboliittinsa kautta estämällä dihydrofolaattireduktaasia, joka puolestaan vaikuttaa deoksitymidyylisynteesin. Toisaalta vaikutus välittyy sykloguaniilimetaboliitista riippumatta, sillä proguaniili, mutta ei syklogualiini, pystyy malariaparasiiteissä potentoimaan atovakonin aiheuttamaa mitokondrioiden membraanipotentiaalin laskua. Viimeksi mainittu vaikutustapa saattaa selittää atovakonin ja proguaniilin välillä havaittavaa synergiaa, kun lääkeaineita käytetään samanaikaisesti.

Ei voinut olla nauramatta kuinka vaikealukuista tuo oli... *nauru*

PS: onko ihmisillä hyviä/huonoja kokemuksia eri malariaestolääkityksistä? Niitä on näköjään muutamaa erilaista ja moni on ilmoittanut ainakin joistain aika inhottaviakin sivuvaikutuksia - olisi ikävä viettää lomareissu nähden pelkkiä painajaisia tai koko ajan huipaten, mutta vielä inhottavampi olisi kuolla malariaan.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

MiMoSa

Posts: 1,664

#10009 • • MiMoSa

sapeli, 13.10.2008 13:46:
PS: onko ihmisillä hyviä/huonoja kokemuksia eri malariaestolääkityksistä? Niitä on näköjään muutamaa erilaista ja moni on ilmoittanut ainakin joistain aika inhottaviakin sivuvaikutuksia - olisi ikävä viettää lomareissu nähden pelkkiä painajaisia tai koko ajan huipaten, mutta vielä inhottavampi olisi kuolla malariaan.


Ite käytin keväällä Afrikassa vieraillesani Malaronea, eikä mulla ole siitä mitään muuta huonoa sanottavaa kun hinta.*nauru* Käsittääkseni se aiheuttaa kaikista vähiten sivuvaikutuksia (tietty siinäkin oli mahdollisia sivuvaikutuksia lueteltu pitkä lista, mut kait ne on aika harvinaisia), mut hintakin on sitten sen mukainen. Ite ei kyl tarvinnut kauaa pohtia, otanko halvemmat vai kalliimmat lääkkeet, loma olis ollut pilalla, jos aika olis mennyt pahoinvoidessa hotellihuoneessa.*hymy*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

remotion

Posts: 5,283

#10010 • • remotion nostatus guru
Tulee silloin tällöin aina katsottua nettistatistiikkaa omalta sivustolta.
Toiseksi kovimmaksi lataaja-maaksi oli noussut Kiina tämän kuun aikana, nyt kolmanneksi tippuneen Yhdysvaltojen ohi.
Mm. tälläisestä sivustosta http://202.108.23.172/index.html on vierailtu kokoajan enenevässä määrin. kyseessä jonkun sortin kiinalainen mp3 keskittymä.
Päivän o_O todellakin.

Samalla tuli googlattua muutamalla avainsanalla ja avattua silmiä.
Avatar
#10013 • • Edited Fuzzy Guest
öö....
ei oo kukaan sattunu näkee Anastacian i can feel you -videota... öööö... Monessakohan kasvoleikkauksessa se on käyny?? Kuka helvetti se oli! Äänestä tunnisti heti mut ei helvetti.
Miten voi noin paljo muuttua että ei TOD tunnista ku äänestä. Sick I say!
Late

Posts: 3,441

#10014 • • Edited Late team Lasse
Kävin fiksaamasssa yhden sukulaisen koneen. Niillä oli taloyhtiön yhteinen wlan jossa oli WEP-salaus, aika käsittämätön viritys.. Salasanakin oli ollut sama vuodesta 2004 asti. *ding*

Ihmettelen että millä toi on saatu ylipäätään läpi taloyhtiössä.
-Päivääkään en moista itse käyttäisi. :D
Takyon

Posts: 2,945

#10015 • • Takyon Möwkö
Jumankauta että on muuten kirkas kuu!

Katsoin äsken ikkunasta tien toisella puolella olevan talon peltikattoa, josta kuu heijastuu ja mä häikäistyin :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Optik

Posts: 1,691

#10016 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Tämän päivän o_0 - fiiliksen tarjosi ystävällisesti Elisa..

Kännykkälaskun suuruus oli 0,52 euroa... siis 52 senttiä

Err... mmkay.

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Heli

Posts: 1,489

#10017 • • Heli vai kuka se oli

Optik, 15.10.2008 16:56:
Tämän päivän o_0 - fiiliksen tarjosi ystävällisesti Elisa..

Kännykkälaskun suuruus oli 0,52 euroa... siis 52 senttiä

Err... mmkay.



saletisti nolife *nauru*
mul on ain 60+ euroa, joten oon vaan kade.

--
ei se väärin ole.

kinderi

Posts: 1,783

#10018 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mun maha o.O
Kolmatta viikkoa kipeenä *ding*
Nyt sitten on vessa tullu hyvinkin tutuks. *ding*
Katellaan nyt vielä jonkin aikaa, kivut mä kestän,mut toi vessa ei ole kovinkaan viihtyisä paikka asua.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

wiwi

Posts: 1,575

#10019 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

kindertin, 16.10.2008 00:02:
Mun maha o.O
Kolmatta viikkoa kipeenä *ding*
Nyt sitten on vessa tullu hyvinkin tutuks. *ding*
Katellaan nyt vielä jonkin aikaa, kivut mä kestän,mut toi vessa ei ole kovinkaan viihtyisä paikka asua.


Mahtaiskohan sulla olla stressiä? Mulla on aina "selittämättömiä vatsakipuja" kun ei ole hyvä olla; on stressiä, kiirettä, ahdistusta, epäselvyyttä asioista...Havainnollisinta oli se kun muutin aikoinaan pois vanhempien luota. Sitä ennen olin suunnilleen luullut, että mulla on vatsahaava kun oli niin käsittämätöntä jatkuvaa vatsakipua yms. oireita. Kun sitten pääsin muuttamaan pois ja pystyin hengittämään vapaasti, kivut katosi hyvin nopeasti. :)

Mutta oma päivän O__o se, kun yritän etsiskellä uusia töitä. Oon nyt töissä kaupassa ja jotenkin kuvitellut että tän alan palkkaus ei ole kummoinen (vaik ite oon kyllä tyytyväinen), mutta taisin olla väärässä. Kaikki vähänkään varteenotettavat ja mahdolliset paikat, joita olen bongannut on tosi huonosti palkattuja. Ei huvittaisi vaihtaa ~2€ pienempään tuntipalkkaan ja huonompiin lisiin.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

polly

Posts: 1,259

#10020 • • polly Herra

kindertin, 16.10.2008 00:02:
Mun maha o.O
Kolmatta viikkoa kipeenä *ding*
Nyt sitten on vessa tullu hyvinkin tutuks. *ding*
Katellaan nyt vielä jonkin aikaa, kivut mä kestän,mut toi vessa ei ole kovinkaan viihtyisä paikka asua.



ootko käynyt lääkärissä?
mulla oli vastaavat vaivat pari viikkoa sitten ja virushan siellä jylläsi ;)

apteekista imodiumia niin ei oo vessa niin tuttu paikka ;)