Huh. Kyllä joskus hyvät työ-ystävys-tms- suhteet on ihan jees. Ja tajusin et ollaankin nähty viimekes kai n 6v sitten.
Hei pysäyttäkää oikeesti tää aika
11,982 posts, 600 pages, 4,021,930 views
magpie, 11.10.2008 13:47:
Ihmiset joilta nähtävästi itse jää huomaamatta kuinka paljon he valittavat kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä. Joskus se mariseminen on melkein koomista, mut suurimmaksi osaksi kanssaihmisille puuduttavaa. Harmi ettei moiselta voi välttyä, ihan sama minne menee niin sama kurnutus jatkuu samoista asioista. Sitä voi yrittää olla noteeraamatta, mutta pidemmän päälle mahdotonta olla ottamatta siitä negatiivista fiilistä itselleen. Näiden samojen ihmisten kanssa keskustelun kääntäminen mukavempiin tai neuraalimpiin asioihin on toivotonta, sitä seuraa syvä hiljaisuus. Mutta voi sitä lapsenomaisen riemun määrää kun päästään taas omiin lempiaiheisiin, valitukseen, jonkun ihmisen yksityiselämän arvosteluun, omituisiin tapoihin, tyhmyyteen, virheisiin, rumaan naamaan, ryhmästä ulos painostamiseen yms. Kyllähän tuolla varmasti jotain saavuttaa tässä elämässä, tietenkin jos se sattuu olemaan prioriteeteissa ykkössijalla.
Voisiko kuitenkin olla niin että erilaisuus on hyvästä? Yleensä varmaan ne liiankin samanlaiset ja toisiaan yllättävän paljon muistuttavat henkilöt ovat toistensa kurkuissa kiinni.
Freja, 11.10.2008 22:10:
Tää äitin ja iskän tietsa, joka varmasti vetelee viimesiään.
Äsken näyttö meni yllättäen pimeeks, si neonvihreeks, takaa kuului jotain ihme napsahteluääniä (:D), sitten näyttö meni jälleen pimeeks ja ku palas näkymä niin kaikki oli hemmetin isolla.
Sain jotenki fiksattuu tän normaaliks, kun sit kuului "poks" ja näyttö meni pimeeks ja palautui jälleen normaaliks mut taas eri resolla.
Tää on ollu söpön lilaan vivahtavan värine tää koko näyttö, ja ny tää o lähes normaali.
Ihme jos ei räjähdä :D
sapeli, 13.10.2008 13:46:
PS: onko ihmisillä hyviä/huonoja kokemuksia eri malariaestolääkityksistä? Niitä on näköjään muutamaa erilaista ja moni on ilmoittanut ainakin joistain aika inhottaviakin sivuvaikutuksia - olisi ikävä viettää lomareissu nähden pelkkiä painajaisia tai koko ajan huipaten, mutta vielä inhottavampi olisi kuolla malariaan.
Optik, 15.10.2008 16:56:
Tämän päivän o_0 - fiiliksen tarjosi ystävällisesti Elisa..
Kännykkälaskun suuruus oli 0,52 euroa... siis 52 senttiä
Err... mmkay.
kindertin, 16.10.2008 00:02:
Mun maha o.O
Kolmatta viikkoa kipeenä
Nyt sitten on vessa tullu hyvinkin tutuks.
Katellaan nyt vielä jonkin aikaa, kivut mä kestän,mut toi vessa ei ole kovinkaan viihtyisä paikka asua.
kindertin, 16.10.2008 00:02:
Mun maha o.O
Kolmatta viikkoa kipeenä
Nyt sitten on vessa tullu hyvinkin tutuks.
Katellaan nyt vielä jonkin aikaa, kivut mä kestän,mut toi vessa ei ole kovinkaan viihtyisä paikka asua.