päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,700 views

Jutu

Posts: 3,054

#9944 • • Jutu Blondi

crissy, 3.10.2008 11:35:
kohdenro on 999434


Selkeesti mun "mökki" *joo*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Jutu

Posts: 3,054

#9946 • • Jutu Blondi
Kävin kaupassa äsken... Ostin yhen punasen paprikan (kotimainen), litran maitotölkin, juustoa 300g ja viinirypälerasian, ja yhteensä tuli ostoksista 6,90€. Noh, onneks juustoa ei kuitenkaan mee niin paljoo, niin ei aina kaupassa käynti kirpase niin paljoo.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

wiwi

Posts: 1,575

#9948 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Käytiin kaupassa jätkäkaverin kanssa. Ostettiin ruokaa. Tulos 77€, josta vähennetty jo 15€ pullonpalautusrahoja. Mitä helvettiä? Käsittämätön summa. En oo ikinä saanu pelkkiin ruokaostoksiin menemään noin paljon rahaa. Kyllä me ostettiin tavallista enemmän, kun oli kaapit niin tyhjät ja kun on tulossa ruokavieraita, mutta silti. O___o

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

pirpeli

Posts: 5,533

#9949 • • pirpeli

wiwi, 3.10.2008 22:30:
Käytiin kaupassa jätkäkaverin kanssa. Ostettiin ruokaa. Tulos 77€, josta vähennetty jo 15€ pullonpalautusrahoja. Mitä helvettiä? Käsittämätön summa. En oo ikinä saanu pelkkiin ruokaostoksiin menemään noin paljon rahaa. Kyllä me ostettiin tavallista enemmän, kun oli kaapit niin tyhjät ja kun on tulossa ruokavieraita, mutta silti. O___o



Niin...Ruoka ei ole Suomessa kallista...*igor*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

alphamagic

Posts: 3,628

#9950 • • alphamagic

pirpeli, 3.10.2008 22:45:
---
wiwi, 3.10.2008 22:30:
Käytiin kaupassa jätkäkaverin kanssa. Ostettiin ruokaa. Tulos 77€, josta vähennetty jo 15€ pullonpalautusrahoja. Mitä helvettiä? Käsittämätön summa. En oo ikinä saanu pelkkiin ruokaostoksiin menemään noin paljon rahaa. Kyllä me ostettiin tavallista enemmän, kun oli kaapit niin tyhjät ja kun on tulossa ruokavieraita, mutta silti. O___o

---


Niin...Ruoka ei ole Suomessa kallista...*igor*



Totta, jos tällä opiskelijabudjetilla menee vaik parin euron kaa kauppaan ni saa kyl tarkkaan harkita mitä ostaa... Onneks sipuli on halpaa ja kotona on jättisäkki soijarauhetta ni voi sit sijottaa vaik makaroniin *jiihaa* joka kyl myöskin on kallistunu o_O ja maidosta pitäs kai luopuu kokonaan.
Onni on tarjoustuotteet ja pakastin <3

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#9951 • • Hitchhiker

wiwi, 3.10.2008 22:30:
Käytiin kaupassa jätkäkaverin kanssa. Ostettiin ruokaa. Tulos 77€, josta vähennetty jo 15€ pullonpalautusrahoja. Mitä helvettiä? Käsittämätön summa. En oo ikinä saanu pelkkiin ruokaostoksiin menemään noin paljon rahaa. Kyllä me ostettiin tavallista enemmän, kun oli kaapit niin tyhjät ja kun on tulossa ruokavieraita, mutta silti. O___o



Itse huomaa ihan perusostosten kohdalla sen, että menee helposti kaksikymmentä euroa ihan tuosta vain eli kyllä nuo kauppojen hinnat ovat nousseet selkeästi tiettyjen tuotteiden kohdalla. Esim. itse joutunut vähentämään tuon maidon juontia (juon siis laktoositonta maitojuomaa pakosta), ennen meni se litra päivässä ja purkin hinta on se euro kahdeksankymmentä niin on pakko hieman hillitä sitä maidon juontia.
Takyon

Posts: 2,945

#9952 • • Takyon Möwkö
Joku just tiputti mun postiluukusta vuoden -88 Hevoshullu lehden o_O

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

wiwi

Posts: 1,575

#9953 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Hitchhiker, 4.10.2008 17:08:

Itse huomaa ihan perusostosten kohdalla sen, että menee helposti kaksikymmentä euroa ihan tuosta vain eli kyllä nuo kauppojen hinnat ovat nousseet selkeästi tiettyjen tuotteiden kohdalla. Esim. itse joutunut vähentämään tuon maidon juontia (juon siis laktoositonta maitojuomaa pakosta), ennen meni se litra päivässä ja purkin hinta on se euro kahdeksankymmentä niin on pakko hieman hillitä sitä maidon juontia.


Menee kyllä. Mä oon tottunu pääsemään aika edullisesti ruokaostosten kanssa. Lihaa en syö ja kun asuin vielä yksin, hain aina leivän ilmaiseksi. Mulla oli aina vakivarustuksena purkki maitoa, juustoa ja vihanneksia ja hedelmiä. Ja sit kaurahiutaleita, joista vieläkin duunaan joka aamu puuron.

Nyt oon jättäny maitotuotteet pois ruokavaliosta, mikä näkyy selkeesti ruokalaskun suuruudessa. Soijatuotteet, joita käytän aika paljon, maksaa huomattavasti enemmän ku maitotuotteet. Ja sit tietty se hinnannousu päälle. Onneksi koulussa syö hyvin halvalla. (2,60€ ateria.)

Jos en kävisi opiskelun lisäksi töissä, mulle jäisi kuukaudessa ~5€ käyttörahaa. :O

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Zeratul

Posts: 1,170

#9954 • • Zeratul Captain miserable

Takyon, 4.10.2008 19:09:
Joku just tiputti mun postiluukusta vuoden -88 Hevoshullu lehden o_O


Kylläpä oli ystävällinen ihminen joka ton teki, sait sit säki nähdä vaihteeks oikeen rotutammoja! ;D

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Takyon

Posts: 2,945

#9955 • • Takyon Möwkö

Zeratul, 5.10.2008 18:15:
---
Takyon, 4.10.2008 19:09:
Joku just tiputti mun postiluukusta vuoden -88 Hevoshullu lehden o_O

---

Kylläpä oli ystävällinen ihminen joka ton teki, sait sit säki nähdä vaihteeks oikeen rotutammoja! ;D



Mä oon tän viikonlopun aikana nähnyt n. miljoona "rotutammaa" enkä edelleenkään ole tarttunut ensimmäiseenkään :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Zeratul

Posts: 1,170

#9956 • • Zeratul Captain miserable

Takyon, 5.10.2008 18:21:
---
Zeratul, 5.10.2008 18:15:
---
Takyon, 4.10.2008 19:09:
Joku just tiputti mun postiluukusta vuoden -88 Hevoshullu lehden o_O

---

Kylläpä oli ystävällinen ihminen joka ton teki, sait sit säki nähdä vaihteeks oikeen rotutammoja! ;D

---

Mä oon tän viikonlopun aikana nähnyt n. miljoona "rotutammaa" enkä edelleenkään ole tarttunut ensimmäiseenkään :D


Ehkä ton lehen tiputtaja ties et sulle riittää katteleminen? *nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Takyon

Posts: 2,945

#9957 • • Takyon Möwkö

Zeratul, 5.10.2008 18:25:
Ehkä ton lehen tiputtaja ties et sulle riittää katteleminen? *nauru*



*nauru*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

katrihana

Posts: 127

#9958 • • katrihana

Takyon, 4.10.2008 19:09:
Joku just tiputti mun postiluukusta vuoden -88 Hevoshullu lehden o_O



Me harrastettiin aikoinaan Vantaalla asuessani kämppiksen kanssa tuunattujen lehtien toimittamista naapurin pojalle. Hienoa kuulla että joku on jalostanut meikäläisten harrastusta :)

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.

Avatar
#9959 • • REivaaja Guest

katrihana, 5.10.2008 19:08:
Me harrastettiin aikoinaan Vantaalla asuessani kämppiksen kanssa tuunattujen lehtien toimittamista naapurin pojalle. Hienoa kuulla että joku on jalostanut meikäläisten harrastusta :)


Mä joskus baarista tullessani otin pellolta kasan auringonkukkia ja laitoin naapureiden postiluukkuihin. Joku ihme känniväläys...
katrihana

Posts: 127

#9960 • • katrihana

REivaaja, 5.10.2008 19:11:
Mä joskus baarista tullessani otin pellolta kasan auringonkukkia ja laitoin naapureiden postiluukkuihin. Joku ihme känniväläys...



No mut aika kiva känniväläys! Kelpais mullekki*hymy*

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.