päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,210 views

crissy

Posts: 1,958

#7842 • • crissy
onkohan kauheen yleistä et jotkut teinarit lisäilee galleriasta random-tyypejä meseen ja kyselee et onks aikaa jutella??
KooKie

Posts: 4,338

#7843 • • KooKie aka. Petress Pan

crissy, 29.10.2007 11:37:
onkohan kauheen yleistä et jotkut teinarit lisäilee galleriasta random-tyypejä meseen ja kyselee et onks aikaa jutella??



On.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

SyndroDome

Posts: 1,103

#7847 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Miika, 29.10.2007 15:09:
---
SpeedHawk, 29.10.2007 12:50:
---
Miinapiina, 27.10.2007 10:15:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200710266770605_ul.shtml

kukin tyylillään *joo*
---
"mun pyörä nussittiin" sai just uuden merkityksen.*lmao*

---


Parasta tyyliä osoitti Teemu Mäki: Nussi Hotel Presidentin edessä Bemaria pakoputkeen jo aikaa sitten.



Ai katos se on pakoputkea nussinut. Url?? En ees haluu tietää mihin kaikkiin muihin paikkoihin se on mulkkunsa työntänyt.

Onhan se toki paljon kaikkea muutakin jännää puuhaillut http://fi.wikipedia.org/wiki/Teemu_M%C3%A4ki

Veikkaisin, että ei oo kaikki ihan himassa. Toki erilaisia taiteellisia näkemyksiä saa olla, mutta meikäläisen makuun menee "vähän" överiks...

--
Life is full of choises.

spoinkel

Posts: 398

#7849 • • Edited spoinkel Alferd Heatpacker
Kun keskustelu nykytaiteesta pitenee, todennäköisyys, että joku mainitsee Teemu Mäen kissantappivideon, lähenee yhtä.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

hallucinogen

Posts: 8,190

#7850 • • hallucinogen Edain
Hehheh.

Tossa pari tuntia sitten soitti eräs henkilö ja kyseli, että miksi ei netti skulaa kun oli perjantaina tehty ja luvattu. että toimii parissa päivässä ja ei vieläkään toimi. Nooh kyselin, että muistaako minkä niminen jantteri tehnyt sen sopparin ja lupaillu ja oliko varmasti just meidän myymälässä. Noh ei muistanut nimeä mut vakuutti, että meidän pisteessä oli. Otin sit tarvittavat tiedot ylös ja soittelin ja etsisin sopparei tunnin verran ja vesiperä kaikkialla. Sit soitin takas ja sanoin, että missään ei oo mitään jälkeä mistään sopparista. Sitten kysyin vielä, että onko nyt ihan varma, että se oli täällä "joojoo, se oli joku nainen..." minä: "meidän pisteessä ei muuten työskentele ainuttakaan naista..." "örrrr, mä tarkistan ja palaan asiaan"

:D

Olihan se hauska raapia päätä ja heiluu puhelimessa ja kuunnella jonotusmusiikkia tunnin verran =). Oli kyl päivän kevennys vaiks joutu turhaa duunia tekee :).

--
pikku-*possu*

blueangel

Posts: 328

#7851 • • blueangel
Meillä on pieni hiiri ongelma meidän talossa, mutta onneksi meillä on kissa. Niitä hiirulaisia on aina silloin tällöin täällä alakerrassa. Viime yönä taas heräsin siihen kun kuuluu vinguntaa ja kissa juoksee hulluna. Tuun kattomaan niin kissa jahtaa yllättäen hiirtä. Yleensä kissat (mielestäni) tappaa ne, niin tämä meidän kissa ei tapa niitä ollenkaan. Se kantaa niitä suussaan, mutta ei niin kovaa että sille sattuisi jotain. Sitten se laskee sen maahan ja odottaa että se lähtee karkuun, juoksee perään, hyppää tassuilla sen päälle ja läpsii sitä. Mutta missään vaiheessa se ei käytä kynsiään. Tällä hetkellä se hiiri on meidän jääkaapin alla ja kissa kyttää sinne, eikä oo mitään konstia millä saisin sen yksin sieltä pois. Vihaan hiiriä, prkl!*dissaa*
villelope

Posts: 2,846

#7852 • • villelope Lope of Lope & Kantola
DJ Mag top 100 2007 #3:
John Digweed

TUNE OF 2007:
Motivi Tuntematon ‘I Don’t Feel Good’

*piis*
Birgie

Posts: 1,311

#7853 • • Birgie Kikati
Mies, joka on asunut Helsingissä 15 vuotta ei tiedä missä menee Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten rajat. Eikä niinku edes suurinpiirtein. *ding*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

ezzy

Posts: 8,060

#7854 • • ezzy Droid-pappa

Birgie, 30.10.2007 10:56:
Mies, joka on asunut Helsingissä 15 vuotta ei tiedä missä menee Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten rajat. Eikä niinku edes suurinpiirtein. *ding*



Miks sen pitäis ees kiinnostaa :) varsinkaan kauniaisten O_o
Birgie

Posts: 1,311

#7855 • • Birgie Kikati

ezzy, 30.10.2007 11:07:
---
Birgie, 30.10.2007 10:56:
Mies, joka on asunut Helsingissä 15 vuotta ei tiedä missä menee Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten rajat. Eikä niinku edes suurinpiirtein. *ding*

---

Miks sen pitäis ees kiinnostaa :) varsinkaan kauniaisten O_o



No jos mä oon asunu täällä 4 vuotta ja tiedän mihin mikin kaupunginosa kuuluu niin on toi mun mielestä vähän outoa jos ei 17 vuoden jälkeenkään osaa hahmottaa. Eikä tarvi kiinnostaa, luulis että toi jotenkin muutenkin olis itsestään selvää että se vois ehkä kuuluu pääkaupunkiseutulaisen yleissivistykseen.

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

ezzy

Posts: 8,060

#7856 • • ezzy Droid-pappa

Birgie, 30.10.2007 11:10:
---
ezzy, 30.10.2007 11:07:
---
Birgie, 30.10.2007 10:56:
Mies, joka on asunut Helsingissä 15 vuotta ei tiedä missä menee Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten rajat. Eikä niinku edes suurinpiirtein. *ding*

---

Miks sen pitäis ees kiinnostaa :) varsinkaan kauniaisten O_o

---


No jos mä oon asunu täällä 4 vuotta ja tiedän mihin mikin kaupunginosa kuuluu niin on toi mun mielestä vähän outoa jos ei 17 vuoden jälkeenkään osaa hahmottaa. Eikä tarvi kiinnostaa, luulis että toi jotenkin muutenkin olis itsestään selvää että se vois ehkä kuuluu pääkaupunkiseutulaisen yleissivistykseen.



Eri prioriteetit vaan elämällä. Paha sanoa mikä hänellä sit menis sen ohi, mut eipä itseäni ainakaan pahemmin siviilissä muut kaupunginosat tai niiden sijainnit erityisemmin kiinnosta. Työn puolesta noita tulee kyllä kaiveltua sen verran, että tulee tutuksi.

Tiedän suurinpiirtein ehkä 80% missä mikin sijaitsee, mutta osaan silti eksyä huonon muistini ja suuntavaistoni ansiosta tarvittaessa monta kertaa putkeen pk-seudulla *pepsodent*
ja 2001 oon muuttanut pk-seudulle (vantaalle, 2003 espooseen), sitä ennen käynyt ehkä kerran vuodessa stadissa.
Birgie

Posts: 1,311

#7857 • • Birgie Kikati

ezzy, 30.10.2007 11:20:
---
Birgie, 30.10.2007 11:10:
---
ezzy, 30.10.2007 11:07:
---
Birgie, 30.10.2007 10:56:
Mies, joka on asunut Helsingissä 15 vuotta ei tiedä missä menee Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten rajat. Eikä niinku edes suurinpiirtein. *ding*

---

Miks sen pitäis ees kiinnostaa :) varsinkaan kauniaisten O_o

---


No jos mä oon asunu täällä 4 vuotta ja tiedän mihin mikin kaupunginosa kuuluu niin on toi mun mielestä vähän outoa jos ei 17 vuoden jälkeenkään osaa hahmottaa. Eikä tarvi kiinnostaa, luulis että toi jotenkin muutenkin olis itsestään selvää että se vois ehkä kuuluu pääkaupunkiseutulaisen yleissivistykseen.

---


Eri prioriteetit vaan elämällä. Paha sanoa mikä hänellä sit menis sen ohi, mut eipä itseäni ainakaan pahemmin siviilissä muut kaupunginosat tai niiden sijainnit erityisemmin kiinnosta. Työn puolesta noita tulee kyllä kaiveltua sen verran, että tulee tutuksi.

Tiedän suurinpiirtein ehkä 80% missä mikin sijaitsee, mutta osaan silti eksyä huonon muistini ja suuntavaistoni ansiosta tarvittaessa monta kertaa putkeen pk-seudulla *pepsodent*
ja 2001 oon muuttanut pk-seudulle (vantaalle, 2003 espooseen), sitä ennen käynyt ehkä kerran vuodessa stadissa.



No hei, mä ihan varmaan eksyn espooseen vielä vuosia kun en ole siellä päin pyörinyt. Mutta jos joku sanoo esimerkiksi, että asuu Matinkylässä tms. tiedän kyllä, että Matinkylä on Espoossa eikä esim. Vantaalla. That's the point. *piis*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Freja

Posts: 8,775

#7858 • • Freja Sihteeri
Taas systeri sai ylennyksen O_o

Kyl mä tiesin et aussit on laiskoja, mut en mä tienny et mun systeri on noin etevä :D

Millonkohan sen firma rupeis kustantamaan perhevierailulentoliput? *pepsodent*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Samu81

Posts: 1,224

#7859 • • Samu81 kokolihaa

ezzy, 28.10.2007 02:23:
---

Suurin osa naisista, vanhuksista ja muuten vaan epävarmoista kuskeista vois keskittyä ajamiseen sen sijaan, että miettis kokoajan mikä vaihde on tai miten lähteä liikkeelle valoista sammuttamatta autoa. Se on vaan oikeasti helvetin hieno keksintö. Itse en vaihda enää ikinä manuaaliin, kun on molemmilla autoilla tottunut automaatin vaivattomuuteen ja pehmeyteen ja ripeyteen valoista lähtiessä jne jne.



Muuhun kantaaottamatta, toki Kookien inssille nauraen; Ainakaan BMW:n slogan Freude am Fahren ja automaatti eivät tosiaan sovi samaan lauseeseen *vink*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

ezzy

Posts: 8,060

#7860 • • ezzy Droid-pappa

Samu*, 30.10.2007 13:11:
---
ezzy, 28.10.2007 02:23:
---

Suurin osa naisista, vanhuksista ja muuten vaan epävarmoista kuskeista vois keskittyä ajamiseen sen sijaan, että miettis kokoajan mikä vaihde on tai miten lähteä liikkeelle valoista sammuttamatta autoa. Se on vaan oikeasti helvetin hieno keksintö. Itse en vaihda enää ikinä manuaaliin, kun on molemmilla autoilla tottunut automaatin vaivattomuuteen ja pehmeyteen ja ripeyteen valoista lähtiessä jne jne.


---


Muuhun kantaaottamatta, toki Kookien inssille nauraen; Ainakaan BMW:n slogan Freude am Fahren ja automaatti eivät tosiaan sovi samaan lauseeseen *vink*



Yhden M5:n perusteella BMW ei valitettavasti automaattia (tai mikä vitun sekventiaalilelu olikaan) osaa valmistaa :) Ehkä siksi.