http://politicalcompass.org/usprimaries2007
Tässä mun ja muutaman kaverin sijoitus (mä olen toi punainen täplä):
11,982 posts, 600 pages, 4,013,856 views
zeuzz, 30.10.2007 19:05:
sitä huomaa olevansa tulossa vanhaksi, kun pitää oikein tarkistaa lähtiessä että on muistanut laittaa housut jalkaan.
Miika, 30.10.2007 20:33:
Mun kotona ei vuoteen ole ollut nettiyhteyttä, edes naapurin verkossa kiinni.
Individual, 30.10.2007 19:32:
Mielenkiintoinen käänne tuossa TEHY-kiistassa. Nyt sitten eivät irtisanoutuvat olekaan irtisanoutumassa ja TEHY on haastamassa työantajapuolta oikeuteen siitä, että he ovat laitaneet hakuun ne työtehtävät, mihin irtisanomiset ovat kohdistumassa.
"Järjestön mukaan työnantajilla ei ole perusteita julistaa työtehtäviä haettaviksi, koska joukkoirtisanoutuminen on työtaistelutoimi, jonka tarkoituksena ei ole lopettaa palvelusuhteita lopullisesti." -www.yle.fi
Eli mitähän hittoa tuossa nyt oikein meinataan? Uhataan, että irtisanoudutaan, joka nyt kaikella maalaisjärjellä tarkoittaa oman työsuhteen lopettamista ja sitten kun työnantajapuoli on valmistautumassa mahdollisiin joukkopakoihin yrittäen saada tilalle uusia työntekijöitä, se ei käykään. Kyllä minä ymmärrän sen, että tässä on mennyt sairaanhoitoväellä se kuuluisa kuppi nurin lopullisesti, mutta en oikein pysy enää kärryillä tässä touhussa.
soturi, 30.10.2007 21:53:
---
Mielenkiintoinen käänne tuossa TEHY-kiistassa. Nyt sitten eivät irtisanoutuvat olekaan irtisanoutumassa ja TEHY on haastamassa työantajapuolta oikeuteen siitä, että he ovat laitaneet hakuun ne työtehtävät, mihin irtisanomiset ovat kohdistumassa.
"Järjestön mukaan työnantajilla ei ole perusteita julistaa työtehtäviä haettaviksi, koska joukkoirtisanoutuminen on työtaistelutoimi, jonka tarkoituksena ei ole lopettaa palvelusuhteita lopullisesti." -www.yle.fi
Eli mitähän hittoa tuossa nyt oikein meinataan? Uhataan, että irtisanoudutaan, joka nyt kaikella maalaisjärjellä tarkoittaa oman työsuhteen lopettamista ja sitten kun työnantajapuoli on valmistautumassa mahdollisiin joukkopakoihin yrittäen saada tilalle uusia työntekijöitä, se ei käykään. Kyllä minä ymmärrän sen, että tässä on mennyt sairaanhoitoväellä se kuuluisa kuppi nurin lopullisesti, mutta en oikein pysy enää kärryillä tässä touhussa.
---
Tehy ei kyllä mun mielestä ole perunut joukkoirtisanoutumista, vaan työnantajat ovat ''ystävällisesti antaneet mahdollisuuden'' työntekijöille perua irtisanoutumisensa tuohon 29.10. mennessä. Ja osa (oisko ollu joku vajaa 300) työntekijöistä sen peruikin.
Individual, 30.10.2007 21:58:
---
soturi, 30.10.2007 21:53:
---
---
Tehy ei kyllä mun mielestä ole perunut joukkoirtisanoutumista, vaan työnantajat ovat ''ystävällisesti antaneet mahdollisuuden'' työntekijöille perua irtisanoutumisensa tuohon 29.10. mennessä. Ja osa (oisko ollu joku vajaa 300) työntekijöistä sen peruikin.
---
Kerro mulle millainen irtisanominen on se, jossa säilyy oikeus samaan työpaikkaan, vaikka sen irtisanomisen on tehnytkin? Eli sama jos sinä huomenna sanoisit itsesi irti työpaikasta x ja työnantaja ei saisi ottaa ketään siihen tilalle, koska sinä voit tulla takaisin. Sitä siis meinasin tuolla "peruttamisella", että jos nyt ollaankin huolissaan siitä, että niille paikoille, jotka ollaan jättämässä, palkataankin mahdollisesti muita ihmisiä, niin ei kai silloin oikeasti ollakaan irtisanoutumassa, ts. ei uskalletakaan pelata sitä peliä loppuun asti, mikä on aloitettu.
soturi, 30.10.2007 22:12:
No en mä tiiä. Siks kommentoinkin vaan siihen, että Tehy ei ole perunut joukkoirtisanoutumista, vaan pieni osa yksittäisistä työntekijöistä on perunut oman irtisanoutumisensa.
pupuankka, 30.10.2007 22:10:
Siis mitä hittoo. muhun ottaa fb:n kautta yhteyttä ihmiset jotka sanovat et ollaan oltu joskus kirjekavereita. Joitakin en todellakaan ees muista. Ihan ihme jengii, miks haluaisin liittää heidät kavereiksi jos olemme olleet kirjekavereita 80-luvulla.
Cloud, 31.10.2007 18:43:
Teeveelupatarkastaja kävi oventakana.
No ei mulla edes ole mitään mitä en voisi sille näyttää.
Mutta kun just saatiin pieni kisumisu. Joka on yber pelokas adoptio kisumisu.
Hyzenthlay, 31.10.2007 20:13:
---
Cloud, 31.10.2007 18:43:
Teeveelupatarkastaja kävi oventakana.
No ei mulla edes ole mitään mitä en voisi sille näyttää.
Mutta kun just saatiin pieni kisumisu. Joka on yber pelokas adoptio kisumisu.
---
hui, mitä pupu tykkää? :)
Loopy, 30.10.2007 10:19:
DJ Mag top 100 2007 #3:
John Digweed
TUNE OF 2007:
Motivi Tuntematon I Dont Feel Good