päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,670 views

sapeli

Posts: 11,768

#7941 • • sapeli jokukukamikä?

Fakiiri, 8.11.2007 12:25:
http://edition.cnn.com/2007/US/11/08/toy.recall/index.html *ding*



No huh... Leluissa GHB:tä (tai jotain mikä muuttuu sellaiseksi elimistössä). Kiina saa nyt paljon huonoa mediaa Yhdysvalloissa, saanut jo muutenkin viime aikoina. Miten musta tuntuu että nyt on jonkin verran propagandaakin pelissä... Ei ehkä just tän jutun kohdalla mutta muutenkin.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

MissKoo

Posts: 1,289

#7942 • • MissKoo

H3li, 8.11.2007 12:01:
---
MissKoo, 8.11.2007 08:55:
Kissani löysi eilen nänninsä. Imi niitä koko illan *ding* ja kehräsi. En oo koskaan aiemmin kuullu että kissa imee omia nännejään. Saikohan se jotain kiksejä siitä?

*lmao*

---


meijän kissa imee jatkuvasti sitä sen semmosta polkuanturaa tai mikä se on,
saa ilm. kiksejä tai jotain. Tätä se tekee erityisesti silloin, kun on päässyt syliin ja kehräilee. sekä kuolaa.



Siis ihan tosi vai? *tirsk* Imee omaa tassuaan? *nauru* Ehehehe, aika hilpeetä. Toivottavasti tää mun kissa ei ymmärrä mennä nännejään alemmas imee mitään, poikakissa kun on.. *pepsodent*
haesul

Posts: 178

#7943 • • haesul :--)

MissKoo, 8.11.2007 12:43:
---
H3li, 8.11.2007 12:01:
---
MissKoo, 8.11.2007 08:55:
Kissani löysi eilen nänninsä. Imi niitä koko illan *ding* ja kehräsi. En oo koskaan aiemmin kuullu että kissa imee omia nännejään. Saikohan se jotain kiksejä siitä?

*lmao*

---


meijän kissa imee jatkuvasti sitä sen semmosta polkuanturaa tai mikä se on,
saa ilm. kiksejä tai jotain. Tätä se tekee erityisesti silloin, kun on päässyt syliin ja kehräilee. sekä kuolaa.

---


Siis ihan tosi vai? *tirsk* Imee omaa tassuaan? *nauru* Ehehehe, aika hilpeetä. Toivottavasti tää mun kissa ei ymmärrä mennä nännejään alemmas imee mitään, poikakissa kun on.. *pepsodent*


heh ei pidä olla noin vanhoillinen. kait voit antaa sen pitää myös välillä vähän omaa kivaa? *nauru*

--
*kuolaa*

Verano

Posts: 4,649

#7944 • • Verano Merituuli
Menköön tänne tämä valitusvirsi josta ei kannata kenenkään jeesuksen ystävän pahoittaa mieltään.

Eilinen Jenni Vartiaisen keikka Tavastialla sai hiukan ristiriitaisen vastaanoton yleisöltä. Yleensä ottaen Tavalla alkaa keikka (jos on yksi esiintyjä) klo 22:30. Jenniä sitten odotettiin 23:10 asti. Tai oikeastaan Jenniä odotettiin vielä pidempään, koska ensin lavalle marssi gospelkuoro.

Mulla ei ole mitään gospelia vastaan, hienoa, että kirkoissa on vähän iloisempaakin meininkiä. Kuoro heitti yhden biisin, päälaulajalla oli oikein hyvä ääni ja jengi jaksoi alussa olla mukanakin, vaikka hieman ihmetyttikin jeesuksen ylistäminen Tavastian lavalla. Noh, ennakkoluulot romukoppaan.

Biisi loppui ja kappas, kuoro aloitti vielä toisenkin biisin. Yleisö alkoi jo huokailemaan ja pyörittelemään silmiään, mutta jaksoi vielä taputtaa biisin loputtua lähinnä siinä toivossa, että Jenni ilmestyisi vihdoinkin lavalle. Mitä vielä, kuoro aloitti jo kolmannen jeesusta ylistävän laulun, ja yleisöstä alkoi jo kuulua vastalauseita. Itseäkin tympi, koska en ollut tullut kuulemaan gospelkuoroa, eikä minua ateistina kiinnostanut kuunnella sitä ylistystä. Voin toki mennä kirkkoon vapaaehtoisesti, mutta "pakkokuuntelu'" ei oikein ihastuttanut.

Neljäskin biisi lähti käyntiin kuoron voimin, mutta heti sen alussa Jenni tuli lavalle yleisön huoatessa helpotuksesta. Että ei ollut ihan parhaiten pedannut sisääntuloa itselleen.

Olihan se itse keikka sitten melko jees, mutta olisi varmasti ollut enemmän jees ilman kuorolaulantaa. Yksikin kaverini lähti kesken keikan pois :D Loppujen kanssa puhuttiin, että eihän Vartiaisen keikalle uskalla mennä vastaisuudessa jos siellä on sama *jeesus* -meininki.
Anselmi

Posts: 2,578

#7945 • • Anselmi And sell me

Verano, 9.11.2007 12:43:
-Verano gospelmessussa clip-


Vartiaisen pitäisi vastavuoroisesti käydä vähän rallattaan tyttörakkaudesta gospelbileissä ja herätysjuhlilla*hymy*

--
sen pituinen se

Freja

Posts: 8,775

#7946 • • Freja Sihteeri

wiwi, 6.11.2007 19:31:
Joku jurpo istu tänään bussissa mun viereen. Ei siinä vielä mitään, mutta kun bussi oli lähes tyhjä ja olin sattunut sijoittamaan mukana olevan omaisuuteni (kassi, jossa penaali ja kirja, vihko sekä hanskat) juuri siihen viereiselle penkille. Tämä siististi pukeutunut 50-60v "herrasmies" sitten tyynesti rojahti mun tavaroitten päälle ja rupesi tuijottamaan eteensä.

Minä: "Ööö...Anteeks".
Kääpä: "Niin?"
Minä: "Mulla oli mun kamat siinä. Vihko ja kassi".
Torspo: "..."

Nostaa persettään sen verran, että saan kassini kiskaistua sen alta ja jatkaa eteensä tuijottamista. Ei pyydä anteeksi ei mitään. Hanskat jää sinne.
Kyllä täytyy aika rajoittunut tapaus olla, jollei huomaa istuvansa penaali arseessa. Ttu. Oispa mulla ollu mun valmiiksi rikkinäiset prillit siellä kassissa. *pepsodent*



Ei kestä! Mulla oli samantyylinen tapaus eilen junassa.
kai se oli näitä tapauksia, että tyyppien pitää saada protestoitua jotenkin sitä, et ihmiset pitää laukkua penkillä. Mulla oli reppu, ni äijä ei pystynyt istuun sen päälle, mut näin jo kaukaa kuinka sen silmät alkoi kiiltään nähdessään mun repun penkillä.

Tottakai mä otan repun syliin tai laitan sen ylös jos on ruuhkajuna( tai jos ihmisiä alkaa valumaan tasaiseen tahtiin sisään), mut toi ei ees ollut :D Puolityhjä :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Euphoria

Posts: 542

#7947 • • Euphoria 4 everyone

Freja, 9.11.2007 13:15:
---
wiwi, 6.11.2007 19:31:
Joku jurpo istu tänään bussissa mun viereen. Ei siinä vielä mitään, mutta kun bussi oli lähes tyhjä ja olin sattunut sijoittamaan mukana olevan omaisuuteni (kassi, jossa penaali ja kirja, vihko sekä hanskat) juuri siihen viereiselle penkille. Tämä siististi pukeutunut 50-60v "herrasmies" sitten tyynesti rojahti mun tavaroitten päälle ja rupesi tuijottamaan eteensä.

Minä: "Ööö...Anteeks".
Kääpä: "Niin?"
Minä: "Mulla oli mun kamat siinä. Vihko ja kassi".
Torspo: "..."

Nostaa persettään sen verran, että saan kassini kiskaistua sen alta ja jatkaa eteensä tuijottamista. Ei pyydä anteeksi ei mitään. Hanskat jää sinne.
Kyllä täytyy aika rajoittunut tapaus olla, jollei huomaa istuvansa penaali arseessa. Ttu. Oispa mulla ollu mun valmiiksi rikkinäiset prillit siellä kassissa. *pepsodent*

---


Ei kestä! Mulla oli samantyylinen tapaus eilen junassa.
kai se oli näitä tapauksia, että tyyppien pitää saada protestoitua jotenkin sitä, et ihmiset pitää laukkua penkillä. Mulla oli reppu, ni äijä ei pystynyt istuun sen päälle, mut näin jo kaukaa kuinka sen silmät alkoi kiiltään nähdessään mun repun penkillä.

Tottakai mä otan repun syliin tai laitan sen ylös jos on ruuhkajuna( tai jos ihmisiä alkaa valumaan tasaiseen tahtiin sisään), mut toi ei ees ollut :D Puolityhjä :D



Tälläsessä tilanteessa menisin istuu sen urpon päälle:D
Hitchhiker

Posts: 1,754

#7948 • • Hitchhiker
Aloin äsken ihmettelemään kämpän kylmyyttä, no eipä ole ihme jos lämpömittari näyttää sisällä 16 astette. Auttoi kummasti, kun laittoi nuo yliarvostetut patterit päälle *nauru*.
wiwi

Posts: 1,575

#7949 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Näin krapulahoureissani unta todella rankasti parrakkaasta naisesta. Heräsin ahdistuneena ja vasta hetki sitten tajusin, että se tosiaan oli vain uni.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#7951 • • Fuzzy Guest
Lävistykset koukuttaa kyl niiin pahasti... Heti ku on seuraava hankittu nii rupee suunittelee jo toista!
Phuuh... rupee pikkuhiljaa ymmärtää niit joil on vitusti rautaa naamassa... Mäki haluun:D All over my face!
Avatar
#7953 • • Fuzzy Guest

ezzy, 10.11.2007 02:12:
---
-Fuzzy-, 10.11.2007 00:51:
Mäki haluun:D All over my face!

---


Tää tuntuu olevan joku sun teema *lmao*


noh!:D mä kyl mietin et vähä kuulostaa epäilyttävältä, mut sit kelasin et mä vaan luulen niin, ku oon vähä tälläne kaksmielinen muutenki... tai sit se on vaan me.. hope
Slim_Jim

Posts: 573

#7954 • • Slim_Jim
http://www.itworld.com/Tech/3494/071026pivo2/index.html

Kyllä nuo japanilaiset jaksaa, nyt on pitänyt tunkea sellainen animesta tuttu kawaii ^^ animerobo autoonkin. Tosin minua ei tuollainen hirveästi ilostuttaisi ellei

A: Ääneksi saisi sellaisen kuivakan naljailevan House-tyypin
B: Auton mukana tulisi haulikko

Tietysti jos robotin lauseeseen saisi liitettyä omia sanoja, esimerkiksi "Watch your step, human", "Have a nice day, human" tms.

Pimpattavanakin tuo olisi kova, mustaa maalia, pääkalloja, piikkejä sekä söpörobon tilalle Transformers-leffan Megatron karjahtelemaan kaikkea "SUBMIT FLESHLING!".
Avatar
#7955 • • niomic Guest

Slim_Jim, 10.11.2007 03:11:
http://www.itworld.com/Tech/3494/071026pivo2/index.html

Kyllä nuo japanilaiset jaksaa, nyt on pitänyt tunkea sellainen animesta tuttu kawaii ^^ animerobo autoonkin. Tosin minua ei tuollainen hirveästi ilostuttaisi ellei

A: Ääneksi saisi sellaisen kuivakan naljailevan House-tyypin
B: Auton mukana tulisi haulikko

Tietysti jos robotin lauseeseen saisi liitettyä omia sanoja, esimerkiksi "Watch your step, human", "Have a nice day, human" tms.

Pimpattavanakin tuo olisi kova, mustaa maalia, pääkalloja, piikkejä sekä söpörobon tilalle Transformers-leffan Megatron karjahtelemaan kaikkea "SUBMIT FLESHLING!".



Ja Megatronki vois muuttua välillä Galvatroniks, toki pitäis kans olla maailman ärsyttävimmällä äänellä varustettu Starscream mäkättämäs välillä. Sit jos yrittää lähtee kännis ajelee, ni auto vaan shutdownaa kaiken ja lukitsee ovet, käsket käynnistyy, ni "I'm sorry Dave, I'm afraid I can't do that."
Freja

Posts: 8,775

#7956 • • Freja Sihteeri
Muotimessuilla ihmiset jonotti laitattamaan hammaskorua.
HAMMASKORUA.

Mä oon iha selvästi missannu jotain.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Verano

Posts: 4,649

#7957 • • Verano Merituuli

Freja, 10.11.2007 13:31:
Muotimessuilla ihmiset jonotti laitattamaan hammaskorua.
HAMMASKORUA.

Mä oon iha selvästi missannu jotain.



Mun kavereilla oli hammaskoruja palttiarallaa kymmenen vuotta sitten. Ehkä ne on taas päk.
Freja

Posts: 8,775

#7958 • • Freja Sihteeri

Verano, 10.11.2007 13:41:
Mun kavereilla oli hammaskoruja palttiarallaa kymmenen vuotta sitten. Ehkä ne on taas päk.



No mietin kans et jotai sellast siitä on ku mäki niitä kavereilla näin (äiti ei antanu mun laittaa). Kai ne on si taas päk.

Itse kauneus&muotimessut oli pieni pettymys, mut terveys&hyvä olo oli ihan kivasti hoidettu. Jotai hääjuttujakin siellä oli, kiertelin ja kattelin pukuja. Joku täti tuli kysyyn et oonko menos naimisiin, sanoin et "erosin just" ni se jätti mut hiljasesti rauhaan :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Verano

Posts: 4,649

#7959 • • Verano Merituuli

Freja, 10.11.2007 13:47:
Jotai hääjuttujakin siellä oli, kiertelin ja kattelin pukuja. Joku täti tuli kysyyn et oonko menos naimisiin, sanoin et "erosin just" ni se jätti mut hiljasesti rauhaan :D



:DD

*lmao*
KooKie

Posts: 4,338

#7960 • • KooKie aka. Petress Pan

Freja, 10.11.2007 13:47:
Joku täti tuli kysyyn et oonko menos naimisiin, sanoin et "erosin just" ni se jätti mut hiljasesti rauhaan :D



Olisit vetänyt dramaattisen kyyneleen siihen sekaan! Sen naisen päivän fiilis olisi varmasti ollut sen jälkeen huipussaan. :DD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!