Menköön tänne tämä valitusvirsi josta ei kannata kenenkään jeesuksen ystävän pahoittaa mieltään.
Eilinen Jenni Vartiaisen keikka Tavastialla sai hiukan ristiriitaisen vastaanoton yleisöltä. Yleensä ottaen Tavalla alkaa keikka (jos on yksi esiintyjä) klo 22:30. Jenniä sitten odotettiin 23:10 asti. Tai oikeastaan Jenniä odotettiin vielä pidempään, koska ensin lavalle marssi gospelkuoro.
Mulla ei ole mitään gospelia vastaan, hienoa, että kirkoissa on vähän iloisempaakin meininkiä. Kuoro heitti yhden biisin, päälaulajalla oli oikein hyvä ääni ja jengi jaksoi alussa olla mukanakin, vaikka hieman ihmetyttikin jeesuksen ylistäminen Tavastian lavalla. Noh, ennakkoluulot romukoppaan.
Biisi loppui ja kappas, kuoro aloitti vielä toisenkin biisin. Yleisö alkoi jo huokailemaan ja pyörittelemään silmiään, mutta jaksoi vielä taputtaa biisin loputtua lähinnä siinä toivossa, että Jenni ilmestyisi vihdoinkin lavalle. Mitä vielä, kuoro aloitti jo kolmannen jeesusta ylistävän laulun, ja yleisöstä alkoi jo kuulua vastalauseita. Itseäkin tympi, koska en ollut tullut kuulemaan gospelkuoroa, eikä minua ateistina kiinnostanut kuunnella sitä ylistystä. Voin toki mennä kirkkoon vapaaehtoisesti, mutta "pakkokuuntelu'" ei oikein ihastuttanut.
Neljäskin biisi lähti käyntiin kuoron voimin, mutta heti sen alussa Jenni tuli lavalle yleisön huoatessa helpotuksesta. Että ei ollut ihan parhaiten pedannut sisääntuloa itselleen.
Olihan se itse keikka sitten melko jees, mutta olisi varmasti ollut enemmän jees ilman kuorolaulantaa. Yksikin kaverini lähti kesken keikan pois :D Loppujen kanssa puhuttiin, että eihän Vartiaisen keikalle uskalla mennä vastaisuudessa jos siellä on sama
-meininki.