päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,865,728 views

PieceOfMind

Posts: 628

#3942 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.
Miten Tuukka pystyy jäsentämään eri suuntiin rönsyilevän ja tuntikausia kestävän keskustelun päässään niin, että kun mä kysyn, että mistä me äsken puhuttiinkaan ennen tätä sivujuonnetta, niin vastaus tulee _aina_ kuin apteekin hyllyltä? Ihan käsittämätöntä. Ihailen.
RiD

Posts: 2,817

#3943 • • RiD Nukemi
Mun porukoiden koira sai tänään ensikosketuksen kyykäärmeen kanssa ja voitti!

--
*super* *possu*

lostgone

Posts: 2,493

#3944 • • lostgone
Katson ostostv:tä ja joku on keksinyt uuden keksinnön: pöydän. (table-mate).*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Freja

Posts: 8,775

#3945 • • Edited Freja Sihteeri
Joku soitti mulle pilarin!? O_o antoi kerran soida, ja tässä nyt sit naureskelen ja mietin et mitvit, eikö nää ollu ala-astejuttuja että joku soittaa numero näkyvillä pilarin, eikä tietoja löydy numerohausta. Hohhoi *nauru*

Tai no, mun aikakaudella yläastejuttuja *tirsk*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#3946 • • Freja Sihteeri
Mitä juttuja?! Entinen paras kaverini otti muhun yhteyttä irssigallerian kautta *whaat*
En tajua miten se kehtas, tai ees uskalsi, tyyppihän kun on mulle velkaa sen sata euroa *lmao* No, ny voin ainaki nyhtää niitäkin rahoja jotain kautta *tirsk* *juonittel*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#3947 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
En oo saanu postia viikkoon. Viimeksi viime keskiviikkona taisi tulla Akkari. No...huomenna tulee sitten ainakin se Akkari.
Foxmagon

Posts: 1,329

#3948 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Mulla on aamukiukku.


MULLA EI KOSKAAN OLE AAMUISIN KIUKKUISTA OLOA.



*igor*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

koo

Posts: 379

#3949 • • koo
Mä olen onnistunut pistämään mun läppäristäni paskaksi jonkun prosessorin tai vastaavan. Mun pitäisi oikeasti saada joku ATK:n nobel, sillä vain minä voin onnistua hajottamaan tietokoneeni surffailemalla netissä ja kirjoittamalla vöördillä.

--
Backstagella on paratiisi.

RiD

Posts: 2,817

#3950 • • RiD Nukemi
Mä siivosin, tiskasin, pyyhin pölyt, mitä vittua?!

--
*super* *possu*

dncr

Posts: 249

#3951 • • Edited dncr aika notkee
Yliopistojen paperibyrokratia ja säännöt *whaat*

Suoritin pois alta joitain pakollisia kursseja viime syksynä Helsingin kauppakorkeassa avoimen yliopiston puolella ja nyt kun olen samaisessa koulussa kirjoilla, kurssit hyvitetään mutta niitä ei lasketa mukaan, kun keväällä pitäis valita pääainetta *igor* Eli toisin sanoen mun pitäis ottaa kandin tutkintoon liittyviä kursseja (=tietää mitä haluan lukea) ja siltikään ei ole takeita, että pääsisin tuota ainetta lukemaan...? *hmph**eiei*

--
The love we give away is the only love we keep.

IInesAnkka

Posts: 656

#3952 • • IInesAnkka
Mahdollinen koiruohoallergia *repeil*
tbo

Posts: 935

#3953 • • tbo budhisattva

IInesAnkka, 25.7.2006 16:42:
Mahdollinen koiruohoallergia *repeil*



Meinaaks toi sitä ettei voi juoda absinttia? Paskin allergia ehkä ikinä, suklaa-allergian ohella :/

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

IInesAnkka

Posts: 656

#3954 • • IInesAnkka

tbo, 25.7.2006 17:12:
---
IInesAnkka, 25.7.2006 16:42:
Mahdollinen koiruohoallergia *repeil*

---


Meinaaks toi sitä ettei voi juoda absinttia? Paskin allergia ehkä ikinä, suklaa-allergian ohella :/



Meinaa, en mä sitä juonut ole mutta suht tiheään fleimatessa ehtinyt sen verran imeytyä että tuntuu *nauru* Suklaa-allergia? *eiei* kamalaa
mastream

Posts: 549

#3955 • • mastream
http://en.wikipedia.org/wiki/Drum_%26_bass

Viestin kirjoitushetkellä artikkelin ensimmäinen kappale:

Drum and bass (commonly abbreviated dnb) is bullshit music, it all sounds the same, there is no heart in it and the people who listen to Drum and Bass are the lowest classes of society. Just look at the people at FABRIC nightclub---all f*cked on drugs-pills, coke and that. The lowest trash that scuttle along at the depth of society listen to this music. You cannot diversify with this music, the field of experimentation is so limited that I fear what crap spawns out of it. Goldie is a joke so is Andy C, Hype, Ed Rush, Optical, Pendulum, Fabio, Grooverider, just laughable.



Että tämmöistä tietoa...*igor*
oooo

Posts: 1,249

#3957 • • oooo
Olin lenkillä enkä meinannu löytää heti himaan *tirsk*
mastream

Posts: 549

#3958 • • mastream

duvin, 25.7.2006 18:04:

Ei, kyllä se korjattiin 2 minuuttia ennen sun viestin lähettämistä...



D'uh, en näköjään sitten ollut päivittänyt sivua.
Avatar
#3959 • • + Guest
Leikkasin mun tukan *nauru* *igor*
Rubicon

Posts: 550

#3960 • • Rubicon

RiD, 25.7.2006 16:12:
Mä siivosin, tiskasin, pyyhin pölyt, mitä vittua?!



Ollaan selvästi oltu saman bakteerikannan alaisina,
koska mä tein noi ihan samat ja pesin viel lattiatki!*pökr*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.