päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,416 views

Snaggo

Posts: 1,147

#8001 • • Edited Snaggo ;__;
Klubbarissa myydään kaksi paria samanlaisia housuja, eri topikit, eri koot, eri myyjät, mut malli on sama O_O

...*nauru*

[o]Edit: vittu, oli niis ainakin sama kuva, malli taitaa kuitenkin olla eri, hämäystä*justjoo*[/o]
Edit: en tajuu enää mistään mitään *justjoo**justjoo*
nukkumaanmenoaika.

--
bojoing.

Avatar
#8002 • • Fuzzy Guest
Mä en ymmärrä miehiä. Eka ne antaa ymmärtää jtn, ja sitten kun käyttäytyy sillä tavalla niitä kohtaan, miten on olettanu että ne haluaa, niin ne suuttuu jostain syystä.
Että jos ei esim. "suhde" ole vakavaa, niin voiks oikeesti muka suuttua siitä jos sanoo, että ei haluukkaan et olis edes vakavaa, ku molemmat nyt on ainaki mun ymmärryksen mukaan ollu samaa mieltä asiasta?? So very confusing o_O
Miraakkeli

Posts: 133

#8003 • • Miraakkeli *As far as you can go*
Sain tänään Tiede-lehden 9/2007 toiseen kertaan, eka tuli n. pari viikkoa sitten. Jutut lähes samat, asettelu ja kannet erilaiset. Ketä tässä nyt yritetään huijata? *ding*

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'He manga wai koia kia kore e whitikia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'Make light of difficulties and they will disappear\\\\\\\\\\\\\\\

Freja

Posts: 8,775

#8004 • • Freja Sihteeri

Miraakkeli, 20.11.2007 18:53:
Sain tänään Tiede-lehden 9/2007 toiseen kertaan, eka tuli n. pari viikkoa sitten. Jutut lähes samat, asettelu ja kannet erilaiset. Ketä tässä nyt yritetään huijata? *ding*



? Kyl mul vaan ihan eri numero on. Edellisenkin tulosta on aikaa. Hmm.

Mielenkiintoista.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Zeratul

Posts: 1,170

#8005 • • Zeratul Captain miserable

-Fuzzy-, 20.11.2007 14:21:
Mä en ymmärrä miehiä. Eka ne antaa ymmärtää jtn, ja sitten kun käyttäytyy sillä tavalla niitä kohtaan, miten on olettanu että ne haluaa, niin ne suuttuu jostain syystä.
Että jos ei esim. "suhde" ole vakavaa, niin voiks oikeesti muka suuttua siitä jos sanoo, että ei haluukkaan et olis edes vakavaa, ku molemmat nyt on ainaki mun ymmärryksen mukaan ollu samaa mieltä asiasta?? So very confusing o_O


Sun ois pitäny jollain supervoimalla aistia et kaveri laski leikkiä sanoessaan ettei haluu mitään vakavaa. Tai sit homma oli ihan ok vaan niin kauan ku se toinen luuli et oisit oikeesti lääpälläs siihen. Eihän semmonen käy et sä voit sen halutessas dumpata vaikka tietenki sillä täytyy moinen oikeus olla.

Ollaan me ihmiset vaan jänniä otuksia.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Miraakkeli

Posts: 133

#8006 • • Miraakkeli *As far as you can go*

Freja, 20.11.2007 19:07:
---
Miraakkeli, 20.11.2007 18:53:
Sain tänään Tiede-lehden 9/2007 toiseen kertaan, eka tuli n. pari viikkoa sitten. Jutut lähes samat, asettelu ja kannet erilaiset. Ketä tässä nyt yritetään huijata? *ding*

---


? Kyl mul vaan ihan eri numero on. Edellisenkin tulosta on aikaa. Hmm.

Mielenkiintoista.



Eli et ole saanut numeroa, jossa oli juttu Hauhon sarjamurhaajasta?

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'He manga wai koia kia kore e whitikia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'Make light of difficulties and they will disappear\\\\\\\\\\\\\\\

Freja

Posts: 8,775

#8007 • • Freja Sihteeri

Miraakkeli, 20.11.2007 19:29:
Eli et ole saanut numeroa, jossa oli juttu Hauhon sarjamurhaajasta?



Uusinta numeroa silmäilin vain nopeasti, ja edellisessä numerossa puhutaan psykopaateista ja ydinjätteistä.
Missä numerossa tuosta Hauhon sarjamurhaajasta olis? O_o

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miraakkeli

Posts: 133

#8008 • • Miraakkeli *As far as you can go*

Freja, 20.11.2007 19:37:
---
Miraakkeli, 20.11.2007 19:29:
Eli et ole saanut numeroa, jossa oli juttu Hauhon sarjamurhaajasta?

---


Uusinta numeroa silmäilin vain nopeasti, ja edellisessä numerossa puhutaan psykopaateista ja ydinjätteistä.
Missä numerossa tuosta Hauhon sarjamurhaajasta olis? O_o



Numerossa 9/2007, tai siis 1/9/2007 *whaat* Tuli joskus pari viikkoa sitten. Pääjuttuna "Suomen ainoa sarjamurhaaja - tappoi sirpillä ja halolla" Ihan kuvan kanssa. Tänään tuli 9/2007 "Supermanner syntyy uudelleen". Lehdissä lähestulkoon samat jutut. Varsin erikoista..

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'He manga wai koia kia kore e whitikia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'Make light of difficulties and they will disappear\\\\\\\\\\\\\\\

Avatar
#8009 • • Fuzzy Guest

Zeratul, 20.11.2007 19:17:

---

Sun ois pitäny jollain supervoimalla aistia et kaveri laski leikkiä sanoessaan ettei haluu mitään vakavaa. Tai sit homma oli ihan ok vaan niin kauan ku se toinen luuli et oisit oikeesti lääpälläs siihen. Eihän semmonen käy et sä voit sen halutessas dumpata vaikka tietenki sillä täytyy moinen oikeus olla.

Ollaan me ihmiset vaan jänniä otuksia.


Eli tarkotaks sä, että nyt se haluuki jtn vakavaa siks, ku sanoin et mä en haluu?
En mä tienny et kunditki tekee tota*nauru*
Zeratul

Posts: 1,170

#8010 • • Zeratul Captain miserable

-Fuzzy-, 20.11.2007 23:18:
---
Zeratul, 20.11.2007 19:17:

---

Sun ois pitäny jollain supervoimalla aistia et kaveri laski leikkiä sanoessaan ettei haluu mitään vakavaa. Tai sit homma oli ihan ok vaan niin kauan ku se toinen luuli et oisit oikeesti lääpälläs siihen. Eihän semmonen käy et sä voit sen halutessas dumpata vaikka tietenki sillä täytyy moinen oikeus olla.

Ollaan me ihmiset vaan jänniä otuksia.

---

Eli tarkotaks sä, että nyt se haluuki jtn vakavaa siks, ku sanoin et mä en haluu?
En mä tienny et kunditki tekee tota*nauru*


Mä ku toivoin ettei kukaan tee noin, mut vahvistit just epäilykseni siitä et naiset ainaki tekee, miksei sit miehetki.

Ja onhan seki faktaa et tytöt runkkaa vaikkei siitä ikinä puhuta.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#8011 • • Fuzzy Guest

Zeratul, 20.11.2007 23:24:

---

Eli tarkotaks sä, että nyt se haluuki jtn vakavaa siks, ku sanoin et mä en haluu?
En mä tienny et kunditki tekee tota*nauru*

---

Mä ku toivoin ettei kukaan tee noin, mut vahvistit just epäilykseni siitä et naiset ainaki tekee, miksei sit miehetki.

Ja onhan seki faktaa et tytöt runkkaa vaikkei siitä ikinä puhuta.


Okhay, sry for the wake up:D

Niin ja:
I*sydän*Dildo
crissy

Posts: 1,958

#8012 • • crissy
ostin meidän tytölle disneyn prinsessa-saippuaa ku se niin tykkää, mut en tajunnu haistaa sitä.. (yleensä noi lasten pesuaineet tuoksuu tooosi hyville) No olis pitäny ku se hais TERVALLE!!!!!!!!!!!!!

mieski oli et hyi helvetti! no sinne meni melkee 5e.. haisee kyl sen verran pahalle et ei varmaan tuu käytettyy kovinkaa..
Jutu

Posts: 3,054

#8013 • • Jutu Blondi

crissy, 21.11.2007 08:38:
ostin meidän tytölle disneyn prinsessa-saippuaa ku se niin tykkää, mut en tajunnu haistaa sitä.. (yleensä noi lasten pesuaineet tuoksuu tooosi hyville) No olis pitäny ku se hais TERVALLE!!!!!!!!!!!!!

mieski oli et hyi helvetti! no sinne meni melkee 5e.. haisee kyl sen verran pahalle et ei varmaan tuu käytettyy kovinkaa..


Tervasaippua tuoksuu just hyvälle *sydän* Voit lahjottaa mulle sen ;)

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

nethr

Posts: 763

#8014 • • nethr !!

crissy, 21.11.2007 08:38:
No olis pitäny ku se hais TERVALLE!!!!!!!!!!!!!



Olisko siks ton hajunen ettei skidit intoutus maistamaan tms *täh*

--
xD

Verano

Posts: 4,649

#8015 • • Verano Merituuli
Eilisen :D oli se, että multa kysyttiin Stockan Alkossa paperit kun ostin kuoharia. Hauskemmaksi tapauksen teki vielä se seikka, että ensimmäisen kerran olen asioinut Stockan Alkossa vuonna -93. Ko Alko oli se mesta, josta alaikäisenä aina haimme valkkarimme, eikä siellä koskaan kysytty papereita. Oli sitten hieman myöhässä eilinen myyjä. Noh, parempi toki näin päin.

I'm such a babyface *justjoo*
Rubicon

Posts: 550

#8016 • • Rubicon
Kuka helvetti ei ilmesty töihin kahdeksaan päivään ja on sit vielä oikeesti ja aidosti yllättynyt,
että sai kenkää?!
Ei oo todellista.

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

pupuankka

Posts: 869

#8017 • • pupuankka poly-wtf?!
Kun en eilen saanut unta, laskin että heiloistani 6 on ollut vegaaneja ja 5:n nimi on puolestaan loppunut o-kirjaimeen. Onkohan tässä olemassa jokin mystinen yhteys? *ding*
sapeli

Posts: 11,768

#8018 • • sapeli jokukukamikä?

Rubicon, 21.11.2007 14:12:
Kuka helvetti ei ilmesty töihin kahdeksaan päivään ja on sit vielä oikeesti ja aidosti yllättynyt,
että sai kenkää?!
Ei oo todellista.



Sellainen joka ei aikaisemmin ole ollut töissä, tai joka on ollut vain sellaisissa töissä joissa on saanut tehdä tuollaista...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#8019 • • Mao & Taikahattu UG-///

Rubicon, 21.11.2007 14:12:
Kuka helvetti ei ilmesty töihin kahdeksaan päivään ja on sit vielä oikeesti ja aidosti yllättynyt,
että sai kenkää?!
Ei oo todellista.



Ahahhahaha! :D
Kunnon riemuidiootteja teillä töissä näemmä...

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Rubicon

Posts: 550

#8020 • • Rubicon

MaoTse, 21.11.2007 14:30:


Ahahhahaha! :D
Kunnon riemuidiootteja teillä töissä näemmä...



Ai meinaatko :D
Mä en kestä,ois ees ollut joku harjoittelija eikä vanha työntekijä,
jolla oli samasta aiheesta jo yks kirjallinen alla.

I iz working with da monkeyz herre,
tuu hakee pois!

--
In this white wave, I am sinking in this silence.