päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,093 views

kml

Posts: 1,142

#3761 • • kml Keyhole Markup Language
Jussista löytyy varmaan kaikenlaisia tarinoita, mut tää juttu puhutti ja pyöri mielessä aika paljon :P.

Elikä, olin jussina parin kaverin kanssa faijan mökillä, sijaitsee Joutsassa semmosessa lomakylässä, et siel on pari rivaria eli ollaan aika lähekkäin muiden lomailijoiden kanssa.

No, kämpässä ei ollut tilaa nukkua, joten niinku oltiin jo ennalta sovittu ni nukuttiin kavereiden kanssa teltassa autokatoksessa. Hiukan hankala selittää, mutta siinä katoksessa on katon rajassa semmonen välikkö, josta näkee "toiselle puolelle", kuin mistä auto siihen ajetaan. No, teltta oltiin saatu ekana yönä siihen kasattua, ja joskus puolen yön aikoihin jo mentiin nukkumaan.

Pidettiin kai jonkin verran ääntä siinä, ennenku varsinaisesti ruvettiin nukkumaan. Ite nukuin sillä hetkellä selkä kiinni teltan seinässä. Yhtäkkiä tunnen pari kopausta selässä, ja kaveri huus samalla sekunnilla muistaakseni, "LEPAKOT HYÖKKÄÄ!".

Okei, säikähdin ihan vitusti ja pomppasin istumaan, kaverit nauraa ihan kippurassa vieressä. Sillon ainakin kauheelta tuntunu kopina jatkuu ja jatkuu, aattelin et siel on oikeesti lepakko ihan kujalla törmäilee edestakas autokatoksessa. Yritin teltan ovenraosta kurkkia et josko sen lepakon näkis, mut en nähny.

Kopina loppuu hetkeks, ja jään kuuntelemaan et joko se selvis pois. Sit hiukan yllättäen, kuuluu naisen ääni, venäläisellä korostuksella, "Onko siellä varattuja miehiä?". Jäädyttiin hetkeks, mut sit huudetaan yhteen ääneen että "Joo ollaan varattuja!", tai jotain sinnepäin. Sit kuuluu että, "Oottepa te söpöjä miehiä!". Okei, sieltä väliseinän takaa se on päätellyt että me ollaan söpöjä ?. No, se kopina sitten jatkuu ja jatkuu, ajateltiin et se vissiinki heittelee meitä kävyillä.

Sit hetken päästä kuuluu, et "Eikai teillä oo liikaa namuja siellä?". Siis häh?

Kopina lakkaa, ja kurkkaan teltan ovesta, ni teltan ulkopuolella on ihan vitusti karkkia maassa. Mitä vittua ? :D. Se heitteli meitä karkeilla! No, se vissiin sit siinä vaiheessa häippäs, ja yritettiin jatkaa nukkumista. Sit taas kopisee kerran, ja muistan kaverin sanat, "Ykskin karkki vielä..". *kops*.

Pienen humalan vahvistamana syöksyn ulos teltasta kahdessa sekunnissa, ja pamahdan talon läpi takapihalle, missä tää karkinheittelijä oli. Porukat ja niiden kaverit katto ihmeissään ku tuun ihan tohkeissani sieltä ilman paitaa, ja meen takapihalle. No, siel sit oli semmonen blondi, ehkä 150-kilonen nainen, joka oli hiukan ihmeissään kun yhtäkkiä kuuluu, että "Me yritetään nukkua, ei haluta sun karkkejas, että voisitko lähteä pois." Tais se vähän säikähtää, en tiiä oliko mulla jotenkin aggressiivinen äänensävy :P. Kauhee anteekspyyntöjen tulva tulee sieltä, ja se on jo lähössä, mut kääntyykin ja tulee mun luo, ja ojentaa mulle kaksin käsin karkkia. "Anteeksi, anteeksi, ota tästä karkkia." En hyväksy lahjuksia, pyydän sitä vaan poistumaan. "Sul on tosi söpö maha, ota tästä karkkia." *ding*. Faija oli jo siinä vaiheessa siinä vieressä, ja se nainen yrittää vielä että "Onko teillä lapsia siellä? Ottakaa tästä karkkia." No, ei hyväksytty lahjuksia ja se sit onneks lähti siitä :P.

Venäläisiä lepakoita..

Ku mentiin nukkumaan ni kuulu kun se tuli siihen viel huutelemaan jotain että "Jari, avaa ovi!", oli vissiin eksyny väärän kämpän eteen :P.

Tullu tosiaan vähän mietittyä et mitä tollasella mahtaa päässä liikkua... *justjoo*.

Noni, tuli sit hitusen liian pitkästi kerrottua, mut hyvin etenee työpäivä näin :P

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Fresia

Posts: 764

#3762 • • Fresia vähän outo
Mitä ihmettä, minä muka ainainen yksinasuja ikävöin kämppistäni, jota ei tule näkymään ennen elokuuta *whaat*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Woox

Posts: 146

#3763 • • Woox
Puhalsin jo sunnuntai-aamuna nollat .. mutta tuntuu et vielki olis pöhnäs .. tai sitte se on tää väsy *haukottel* mysteerinen olo anyways
Fresia

Posts: 764

#3764 • • Fresia vähän outo
Työkaveri luuli mua 17-vuotiaaksi, koska oon niin pikkuinen *hih* No, -74 syntyneeltä siskoltani kysyttiin viime viikolla alkossa paperit. *tirsk*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

anniini

Posts: 917

#3765 • • anniini a-double n-double i-n-a
eilen kuulin suureksi yllätyksekseni saaneeni vitosen yhdestä englannin tentistä ja nyt tänään tuli lisää ylläreitä; sain vitosen semiotiikan (=merkkiopin) tentistä. siis semiotiikan, jota en ole tajunnut ikinä kunnolla viestintätieteiden osa-alueista. ei voi tajuta. :D

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Optik

Posts: 1,691

#3766 • • Optik Piikkisika/Outopallo

anniini, 27.6.2006 00:51:
eilen kuulin suureksi yllätyksekseni saaneeni vitosen yhdestä englannin tentistä ja nyt tänään tuli lisää ylläreitä; sain vitosen semiotiikan (=merkkiopin) tentistä. siis semiotiikan, jota en ole tajunnut ikinä kunnolla viestintätieteiden osa-alueista. ei voi tajuta. :D



Niinpä, elämä on omituista.. *hih*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

anniini

Posts: 917

#3767 • • anniini a-double n-double i-n-a

Optik, 27.6.2006 01:02:
Niinpä, elämä on omituista.. *hih*



no ainakin mitä tulee allekirjoittaneen menestykseen semiotiikan saralla: elämä on hyvin omituista. :D

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Verano

Posts: 4,649

#3768 • • Verano Merituuli

mayah, 28.6.2006 16:10:
Hmm. Olen nauttinut vähintään yhden ravintola-annoksen alkoholia jokaisena päivänä viime torstaista asti o_O Olenko alkoholisti? Vai johtuuko tää vaan mun lomasta? Vähänkö on maksankuivatusviikot tän viikon jälkeen.



Susta on tullut ranskalainen *joo*
Verano

Posts: 4,649

#3769 • • Verano Merituuli

mayah, 28.6.2006 16:28:

Finland, zero poäng.

Ja sit meen patongille tästä.



No kato ku juot sitä punkkua sen patongin kanssa lasillisen pari joka päivä. Se on ranskalaista se. Eikä ne oo juoppoja. Ainakaan meidän mittapuulla.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#3770 • • Aziz Combat Fighter

Fresia, 26.6.2006 22:00:
Työkaveri luuli mua 17-vuotiaaksi, koska oon niin pikkuinen *hih* No, -74 syntyneeltä siskoltani kysyttiin viime viikolla alkossa paperit. *tirsk*



Mä kysyin tossa pari viikkoa sit paperit illan aikana yhteensä kymmeneltä -78-syntyneeltä. Tehtiinköhän sillon tosi babyface-mimmejä sit? *ding*

Sit ne oli viel ihan et kikatikikati ei multa koskaan kysytä no näytetään nyt sit vaik varmaan joka saatanan poke kysyy ne pahvit. Pleh. Mimmit ehkä luulee et se on sulosta, mut se on oikeesti pikkasen ärsyttävän alentuvaa. Jos on viistoistavuotiaan naama ja kymmenvuotiaan perse ni tottakai kysyn.
martina

Posts: 1,875

#3773 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
tulin just himaan. pihalla naapurisetä varotti, että mun rapussa makaa kolmannen kerroksen tienoilla alaston mies. (jes! tietty mun kerroksen kohdalla...)
kävelin portaita, vastaan tuli housut ja muita vaatteita ja tietty se itse äijjä makas MUN oven edessä...!

herätin sen ja kiitin mun postilaatikon ym. paskaks laittamisesta.

gaad dääm hippies...
$

Posts: 1,802

#3774 • • $ Destination weekend!
1. Kävin Sedulassa.
2. Loukkasin käden, kun yritin sulkea loossia.
3. Pyysin tiskiltä laastaria.
4. Sain sen.
5. Se on sininen.

6. Se jeesas.


7. Hyvä mieli :D
op-

Posts: 197

#3775 • • op- Negis
Tuli yllättäen tech-support keikka Nairobiin. Keskiviikkona ois lähtö jos hommaa ei saada skulaamaan etänä. Ei tosiaan kuulu toimenkuvaan mutta jos maksavat matkat ja majoituksen niin mikä ettei.
Claquesous

Posts: 3,206

#3776 • • Claquesous viidettä kolonnaa

martina, 29.6.2006 02:41:
gaad dääm hippies...



Mistä tiedät sen olleeen joku pitkätukkahippi? Mitäs jos se oli jumalan hukannut pappi, joka on sortunut heroiiniin tai maatilansa pankille menettänyt maanviljelijä ryyppyputkessa? Mahdollisuuksia on monia sen liikaa tajuntaansa laajentaneen hörhön lisäksi.

--
32. of December

bubbelgum

Posts: 2,477

#3777 • • bubbelgum ~sylikissa~
Jaahas, tuli sitten äsken puhelu brasiliasta... Tuomaksen lennot Riosta, SaoPaoloon, ja SaoPaolosta, Muncheniin on peruttu. Eli ei oo mitään hajua, saako se korvaavia lentoja niin että ehtii Munchenistä, Helsinkiin lähtevään koneeseen ollenkaan. Vai jääkö jumiin sinne Rioon pidemmäks aikaa. *ding*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Optik

Posts: 1,691

#3778 • • Optik Piikkisika/Outopallo

martina, 29.6.2006 02:41:
tulin just himaan. pihalla naapurisetä varotti, että mun rapussa makaa kolmannen kerroksen tienoilla alaston mies. (jes! tietty mun kerroksen kohdalla...)
kävelin portaita, vastaan tuli housut ja muita vaatteita ja tietty se itse äijjä makas MUN oven edessä...!

herätin sen ja kiitin mun postilaatikon ym. paskaks laittamisesta.

gaad dääm hippies...



LOL, tätä voi tapahtua ainoastaan Lahdessa.. *lmao**nauru*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

EFS55

Posts: 293

#3779 • • EFS55 Aviomies

martina, 29.6.2006 02:41:
tulin just himaan. pihalla naapurisetä varotti, että mun rapussa makaa kolmannen kerroksen tienoilla alaston mies. (jes! tietty mun kerroksen kohdalla...)
kävelin portaita, vastaan tuli housut ja muita vaatteita ja tietty se itse äijjä makas MUN oven edessä...!

herätin sen ja kiitin mun postilaatikon ym. paskaks laittamisesta.

gaad dääm hippies...



Varmaan erehtyny ovesta ja halunnu sisään?? "sielä ne mun kledjut on! "
Hansu

Posts: 481

#3780 • • Hansu

Ana-5000, 28.6.2006 17:14:
Mä kysyin tossa pari viikkoa sit paperit illan aikana yhteensä kymmeneltä -78-syntyneeltä. Tehtiinköhän sillon tosi babyface-mimmejä sit? *ding*


Tehtiin.

nimim. "vm. -78 ja papereita kysytään Siwassakin yhdestä kaljapullosta"