päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,817 views

sune

Posts: 2,096

#1841 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

wxw, 29.7.2005 12:47:
Iski vauvakuume...*ding* SILLÄLAILLA :D
*aplodit*



HYVÄ HYVÄ HYVÄ *sydän**sydän**sydän*

--
ei kovin ihku eikä plur

tuuls

Posts: 60

#1842 • • tuuls
Äsken Pasilan asemalla jäi vähän suu auki kun yks täti veti nassuun semmosta lauantaimakkarapötköä. Semmonen kilon pötkylä. Oli se jo puolet ehtinyt tuhoamaan *possu*
...intohimonsa kullakin *nauru*
tomppi

Posts: 1,600

#1843 • • tomppi thzombie ™

:Denni pieni lokinpoikanen, 29.7.2005 12:48:
Mistä kaupasta löyty?



Lidl.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Avatar
#1844 • • gnomex Guest
- Piti ottaa röökiaski mukaan kauppamatkalle, sitten matkalla vedänkin taskusta aurinkolasit o_O

- Kotioven lukkoon alan syöttämään työpaikan lakua (eli kulkuavainta) o_O
EFS55

Posts: 293

#1845 • • EFS55 Aviomies

tuuls, 29.7.2005 14:36:
Äsken Pasilan asemalla jäi vähän suu auki kun yks täti veti nassuun semmosta lauantaimakkarapötköä. Semmonen kilon pötkylä. Oli se jo puolet ehtinyt tuhoamaan *possu*
...intohimonsa kullakin *nauru*



Eilen näky dösärillä ku joku ukko veti huuleensa puolen kilon edamia =D
domi

Posts: 7,069

#1846 • • domi Työn sankari.

tumpsi, 27.7.2005 16:13:
---
ezzy, 27.7.2005 07:36:
---
Bio, 26.7.2005 16:39:
Voi jumankauta..
Katoin just southparkin tekijöiden team america-leffan. Huomas et Parker & Stone oli taas asialla. Hiukan ne mollas jenkkei.. muutenkin ihan sairas leffa.

---


ameeerikaaaaaa, fuck yeah! *nauru*

---

AREC BARDWIN


F.A.G.
Pauha

Posts: 515

#1847 • • Pauha
Kerrankin täälläpäin tapahtuu jotain.

Aamulla ihan normaalisti töihin ja sitte noin kello 9-10 maissa alkaa tapahtua. Oli ollu jotan tyyppejä riehunu aseen kanssa (jotkut sano et olis ryöstäny jonku paikan). Poliisi kävi sitten ettimässä niitä ovelta ovelle, ja sitte ku sai vihiä missä ne vois olla nii kävi piirittää niitä kerrostaloja. Radiossa kehottettin ihmisiä pysymään sisällä... En sitte tiedä miten tilanne loppujen lopuks selvis...

Sitte ku olin töitten jälkee menossa kotii, nii naapurikerrostalon pihassa oli ambulanssa ja poliisiauto. Ei varmaa liittyny toisiinsa nää tapaukset, mut pisti taas vähän miettimään.

No mut onneks nyt saa olla rauhassa taas täällä niin kauan ku seuraava leijona eksyy tänne *hih*

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

koo

Posts: 379

#1848 • • koo

((rejver)), 29.7.2005 17:02:
---
tuuls, 29.7.2005 14:36:
Äsken Pasilan asemalla jäi vähän suu auki kun yks täti veti nassuun semmosta lauantaimakkarapötköä. Semmonen kilon pötkylä. Oli se jo puolet ehtinyt tuhoamaan *possu*
...intohimonsa kullakin *nauru*

---


Eilen näky dösärillä ku joku ukko veti huuleensa puolen kilon edamia =D



Outoja syömätapoja ihmisillä. Mä näin taas puolestani kerran bussipysäkillä pariskunnan syömässä suoraan paketista raakoja silakoita. Eikä ne edes olleet mitään spugeja, oikein sellaisia "oopperaa ja lasi punaviiniä" -näköistä sakkia. Ja raakoja silakoita!! (Kyllä ne oli raakoja, katsoin kunnolla.)

Ei kyl tulis itselle koskaan mieleen syödä raakoja silakoita saati sitten puolen kilon edamia.

--
Backstagella on paratiisi.

lostgone

Posts: 2,493

#1849 • • lostgone
Kolumbuksen puhelinliittymiä kauppaavilla tyypeillä oli paidat, jossa luki: elämä on*ding*wtf?

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Late

Posts: 3,441

#1850 • • Late team Lasse
Otettiin päikkärit kultsin kanssa, kaksi tuntia täydessä unessa ja ois menny varmaan vielä useampi tunti lisää jos ei ois puhelin herättänyt. :D
sapeli

Posts: 11,768

#1851 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Noni, nyt on tullu luettua kaikki päivittäiset karvis-stripit mitä on toistaiseksi julkaistu (eli melkein 10,000 strippiä) *hih* Opin niistä jotain uuttakin: Osku ei itse asiassa ole Eskon koira, vaan Eskon kämppäkaverin (engl. Lyman) - joka feidattiin näköjään jossain '85 paikkeilla pois sarjasta, mutta Osku jäi *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

_kolibri_

Posts: 1,590

#1852 • • _kolibri_ -lintunen-

sapeli, 31.7.2005 00:04:
Noni, nyt on tullu luettua kaikki päivittäiset karvis-stripit mitä on toistaiseksi julkaistu (eli melkein 10,000 strippiä) *hih* Opin niistä jotain uuttakin: Osku ei itse asiassa ole Eskon koira, vaan Eskon kämppäkaverin (engl. Lyman) - joka feidattiin näköjään jossain '85 paikkeilla pois sarjasta, mutta Osku jäi *ding*



no huhuh... *ding* aika moinen saavutus tuokin *vink*
en kyl tiennyt tuosta Osku_sta tuon...aika ihme
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#1853 • • Peikkotyttö

Late, 30.7.2005 18:45:
Otettiin päikkärit kultsin kanssa, kaksi tuntia täydessä unessa ja ois menny varmaan vielä useampi tunti lisää jos ei ois puhelin herättänyt. :D


heh,sama juttu! menin duunin jälkeen pikkupäikkäreille(aamuherätys 06.30) sen jälkee oli tarkotus lähtee vähän ulos,noh,heräsin jo yhdeksän jälkee illalla,jäi kemutukset väliin:(

--
Groove is in the Heart

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#1854 • • Peikkotyttö

sapeli, 31.7.2005 00:04:
Noni, nyt on tullu luettua kaikki päivittäiset karvis-stripit mitä on toistaiseksi julkaistu (eli melkein 10,000 strippiä) *hih* Opin niistä jotain uuttakin: Osku ei itse asiassa ole Eskon koira, vaan Eskon kämppäkaverin (engl. Lyman) - joka feidattiin näköjään jossain '85 paikkeilla pois sarjasta, mutta Osku jäi *ding*


Ohoh,Karvis-friikkinä toi on mulle ihan uutta O_o

--
Groove is in the Heart

koo

Posts: 379

#1855 • • koo
Olen tulossa kotiin töistä pyörällä. Pyöräilen ihan kaikessa rauhassa ja mietin jotain muuta. Näen vastaan tulevan neljä noin teini-ikäistä pojua, käsissään jotain. Varmaan skeittilaudat, ajattelen. Ajan lähemmäs. Eiku ne onkin sählymailat. Kun jäbät on kohdalla tajuan, että ne on aseet! Tyypit kävelee ihan kaikessa rauhassa, kahdella on ihan siviilikuteet, kahdella inttihomon kuteet.

Tuli ihan ihme fiilis. Eka ajatus oli, et NYT AJAT IHAN VITUN KOVAA KARKUUN!!! En kuitenkaan ajanut ihan vitun kovaa, ohitin vaan kauempaa. Miks jotkut kävelee keskellä kirkasta päivää isot aseet kädessä isolla tiellä. Eikö se ole tyyliin laitonta? Vähäkö tuli kauhea olo.

Olenko jotenkin jossain informaatiollisessa tynnyrissä? Onko nyt esim joku metsästyskausi tai jotain?

Vittu ku tuli ihan outo olo. Ja karseen paha olo.

--
Backstagella on paratiisi.

koo

Posts: 379

#1857 • • koo

Juhgu, 31.7.2005 18:58:
---
koo,

---


Kaipa ne oli jotain replikoita, tuskin kukaan oikeita aseita kadulla noin näkyvästi kanniskelisi.

...mutta asenne ja faktat sulla on taas kohdallaan, olisit varmaan hyvä jonain iltapäivä- tms. kohupaskalehden toimittajana. *hihu*



Sä se jaksat aina vittuilla kaikille. En tiedä oliko aseet oikeita vai ei, mutta ei mulla ainakaan ole kovin turvallinen olo kun jotkut nuoret valopääjätkät kävelee aseiden kanssa kadulla. Mikä itse ajattelisit? "Kliffaa hei, aseit!"

En olekaan nähnyt asetta ennen livenä, jos olivat oikeita siis.

--
Backstagella on paratiisi.

Jutu

Posts: 3,054

#1858 • • Jutu Blondi

koo, 31.7.2005 19:20:
En tiedä oliko aseet oikeita vai ei, mutta ei mulla ainakaan ole kovin turvallinen olo kun jotkut nuoret valopääjätkät kävelee aseiden kanssa kadulla.


Näyttikö ne susta uhkaavilta niiden aseiden kanssa? Eipä mulla tulis ekana mieleen, että noi varmaan ampuu mut jos ne kanniskelee aseita tai että ne ylipäänsä olisi oikeita aseita. Asia olisi eri jos jätkät näyttäisivät uhkaavilta, osoittelisivat niillä tai huutelisi mulle jotain.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

sapeli

Posts: 11,768

#1859 • • sapeli jokukukamikä?

Jutu, 31.7.2005 19:37:
Näyttikö ne susta uhkaavilta niiden aseiden kanssa? Eipä mulla tulis ekana mieleen, että noi varmaan ampuu mut jos ne kanniskelee aseita tai että ne ylipäänsä olisi oikeita aseita. Asia olisi eri jos jätkät näyttäisivät uhkaavilta, osoittelisivat niillä tai huutelisi mulle jotain.



Imo aseille ei ole sijaa Suomen kaduilla, olivatpa käyttäjät kuinka vaarattoman näköisiä tahansa. Ovathan sarjamurhaajatkin aivan tavallisten ihmisten näköisiä ja jopa keskivertoa vaarattomamman oloisia.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

koo

Posts: 379

#1860 • • koo

sapeli, 31.7.2005 19:41:
---
Jutu, 31.7.2005 19:37:
Näyttikö ne susta uhkaavilta niiden aseiden kanssa? Eipä mulla tulis ekana mieleen, että noi varmaan ampuu mut jos ne kanniskelee aseita tai että ne ylipäänsä olisi oikeita aseita. Asia olisi eri jos jätkät näyttäisivät uhkaavilta, osoittelisivat niillä tai huutelisi mulle jotain.

---


Imo aseille ei ole sijaa Suomen kaduilla, olivatpa käyttäjät kuinka vaarattoman näköisiä tahansa. Ovathan sarjamurhaajatkin aivan tavallisten ihmisten näköisiä ja jopa keskivertoa vaarattomamman oloisia.



Tässä olen samaa mieltä. Ei ne jäbät uhkailleet niillä aseilla tai mitään, mutta se että neljä aseistettua jäbää kävelee kadulla vastaan - kyllä mulle tuli kauhea olo siitä. Ehkä olen vaan yliherkkä, mutta tuli jotenkin tosi turvaton olo. Aika hurja voima ja valta tollaisessa aseessa kuitenkin on oli kuinka kiltin näköinen kantaja tahansa.

Ei mullakaan nyt ehkä ekana tullut mieleen, että nyt ne ampuu mut, mutta silti tuli äkkiä karkuun -fiilis. En osaa selittää. Primitiivireaktio.

Outoa silti, eikö? Onko nyt siis joku metsästysaika vai mitä häh? Tietääkö kukaan?

--
Backstagella on paratiisi.