päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,118 views

Jago

Posts: 4,039

#6942 • • Jago un-trained monkee
bloodmoon näkyy tällä hetkellä*whaat*
vähä hieno*plur**pahis*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Miinapiina

Posts: 3,494

#6943 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
joku random kylähullu: ihana poika shulla tuolla rattaisha...

juu niin olikin, miina jolla oli punanen mekko ja pinkit sukkikset ja pinkki lippis... juu-u ihana poika *joo*

--
pinkki on pop!!!

Mimir

Posts: 1,366

#6944 • • Mimir Rouva Yninä
Meillä on porukoiden kilppari viikonloppuhoidossa, ja se oli kyllä viime yönä tehny taas sellasia temppuja, etten tajua.

Se viettää meillä ollessaan yönsä sellasessa korissa, ja päivät on vapaana. Nostin korin illalla lattialle, koska joskus on käyny sillai, että se on jollain käsittämättömällä tavalla onnistunu pääsemään pois sieltä, ettei sitte ainakaan korkeelta tipahda.

Tämä lattialle nostaminen olikin sitten harvinaisen fiksu idea, aamulla ku herättiin ni konna nimittäin makas selällään noin metrin päästä korista, keskellä lattiaa. En vaan tajua, mitä helvetin voltteja se heittää *nauru* Multa menee yli jo se, että miten se ylipäänsä muka pääsee sieltä korista pois, ja sitten se, että miten se on päätyny niin kauas korista. Ainoo mitä keksin, on että sen lattialle muksahduksen jälkeen se on varmaan sätkinyt selällään niin, että on pikkuhiljaa liikkunut siitä kauemmas. Omin avuinhan se ei pääse takaisin oikein päin.

Nyt se on taas monta tuntia touhottanu ympäri kämppää ja kiivenny kaiken päälle mihin vaan pääsee. Sydän pamppaillen oottelen mitä se seuraavaksi keksii *hih*

--
[Wings are growing on her.]

-V-

Posts: 587

#6948 • • Edited -V-

Sankari, 27.7.2007 13:46:
http://www.sadetanssi.suntuubi.com/?cat=1 O_o



voi juma... tipahdin

Kannustus lauseita, jotta ei kajoaisi ruokaan...

* jos oisit laiha muitten ei tarvitsis hävetä sua

* voi mennä uimaan, eikä tarvii miettii kuinka kaikki tuijottaa sun läskejä....

* töihin otetaan mielummin laihoja kun lihavia

* muut ihmiset kohtelee laihoja paremmin kun lihavia

* ei tarvis olla kateellinen niille kaikille kauniille laihoille ihmisille, vaan tietäis et ois ite yhtä hyvän näkönen

* kukaan ei haluu nähä läskin tanssivan :s

* voi urheilla shortseissa ja topissa

* ei tarvitse hävetä itteään

* selluliitti....öw!

* kun menet kauppaan ja näät jonkun vaatteen, tiedät että se nättää hyvältä päälläsi.

* sähän haluat pitää bikinejä, eikö? (mieti miten kauniilta ne näyttävää kun on pienet jalat ja litteä vatsa...etkä lylly kun liikut niissä)

* jos se masituu hyvälle, se on tappavaa sinulle

* world is control, that's my ultimate, to have control

* i'm not winner, i could be thinner

* ÄLÄ SYÖ! jos on nälkä mene peilineteen ja katso kuinka läski olet

...
RainChild

Posts: 909

#6949 • • RainChild
Näin taas vaihteeks niiin oudon unen *whaat*

--
Rainchild is back home

Avatar
#6953 • • Annakins Guest

violet_angel, 27.7.2007 14:21:

Mä kävin kurkkaa viel vähän tarkemmin tota sivustoo ja oikeesti JÄRKYTYS!!! Ite anoreksia potilaita hoitaneena voisin jo vaikka huolestua...



Vielä kun tohon lisää kaikki ne kirjoitusvirheet ni aah <3 vittu mikä sivusto.
martina

Posts: 1,875

#6954 • • Edited martina FINRG-martat, superhifistelijä
Olin tossa kaupan kassalla jonossa. Yhtäkkiä mun takana oleva abaut 6v. tyttö alkoi sivellä oikein antaumuksella mun selkää kaakaopurkilla ja piti uikuttavaa ääntä. Eeeh...? That kid has some issues.

Ja toi Sankarin postaama linkki laihuuden ihannointi sivustolle. Ei helvetti. *eiei*
edit: sivustosta tehty ilmoitus.
Avatar
#6955 • • niomic Guest
Edustettuna myös laajoja maailmankuvia ja muutenkin perehtymistä aiheeseen:

"Tohon hiustenlähtöön eil mulla oo kokemusta ni en osaa sanoo. Voisin
kuvitella et apteekist löytyvät "hiusten hyvinvointia
edistävät tuotteet" voi kyl auttaa. Esim Priorin vai mikä se
nyt onkaan?
Mut sitä vaan ihmettelin et oot poika? :o En oo ikinä ees netissä
tai missään törmänny syömishäiriöiseen poikaan!
Tunnetko/tiedätkö muit poikia joil on tämmösiä taipumuksia?"

jessus
Jago

Posts: 4,039

#6956 • • Jago un-trained monkee
Kävin just suihkussa ja huomasin että lattiakaivon ritilän päällä kasvaa jonkun kasvin taimi*täh*
Okei siinä oli vähäsen jotain karvoja, mutta ei se oo ees erityisen kakkaisen näköinen*ding*
Nyt voidaan rupee kehittää selkeesti kylppäripuutarhaa*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

asdf

Posts: 3,155

#6957 • • asdf

Jago, 27.7.2007 22:59:
Kävin just suihkussa ja huomasin että lattiakaivon ritilän päällä kasvaa jonkun kasvin taimi*täh*
Okei siinä oli vähäsen jotain karvoja, mutta ei se oo ees erityisen kakkaisen näköinen*ding*
Nyt voidaan rupee kehittää selkeesti kylppäripuutarhaa*nauru*



Kasvi jossa on karvoja kuulostaa suht pelottavalta :D
Jago

Posts: 4,039

#6958 • • Jago un-trained monkee

Zenni, 27.7.2007 23:03:
---
Jago, 27.7.2007 22:59:
Kävin just suihkussa ja huomasin että lattiakaivon ritilän päällä kasvaa jonkun kasvin taimi*täh*
Okei siinä oli vähäsen jotain karvoja, mutta ei se oo ees erityisen kakkaisen näköinen*ding*
Nyt voidaan rupee kehittää selkeesti kylppäripuutarhaa*nauru*

---


Kasvi jossa on karvoja kuulostaa suht pelottavalta :D


joo ja viellä vähän kakkanen, mitäköhän siinä lattiakaivolla on oikeen tehty*nauru*

Niin siis tietty tarkotin sitä alustaa*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

anniharha

Posts: 1,937

#6959 • • anniharha
Ihmettelin että mikä roska mun silmässä oikein on, kun en saanut sitä pois ilman peiliä. Ei meinannut irrota sittenkään ja kun se lopulta lähti, niin se viilsi aika ikävästi. Arviolta viis senttiä ja kaheksankytkolme milliä pitkä tappajahius. Mä en edes yritä ymmärtää, miten oon saanut sen tungettua silmäluomen sisään. *igor*

--
and though my words could save the world they never come out right

lostgone

Posts: 2,493

#6960 • • lostgone

anniharha, 28.7.2007 13:27:
Ihmettelin että mikä roska mun silmässä oikein on, kun en saanut sitä pois ilman peiliä. Ei meinannut irrota sittenkään ja kun se lopulta lähti, niin se viilsi aika ikävästi. Arviolta viis senttiä ja kaheksankytkolme milliä pitkä tappajahius. Mä en edes yritä ymmärtää, miten oon saanut sen tungettua silmäluomen sisään. *igor*

Se turkukunto? *justjoo* Laittaisin *vink * mut ei tikulla enempää silmään..*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.