päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,868,187 views

ee102

Posts: 775

#6901 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

H3li, 20.7.2007 23:18:
---
ee102, 20.7.2007 23:07:
---


Tirhihihi. Vanha läppä. Syntymäkaupunkini Oulu on Suomen kuudenneksi isoin, mm. ennen Lahtea. *vink* Ja nykyään asun Turun lähiötä muistuttavassa kaupungissa.

---


mut en mä vihjannu suhun, vaan itteeni :)



Jaa, juu ok. *hihu* Mutta eipä Lahti ainakaan mikään Suomen mittakaavassa maalaiskunta sekään oo. Muistaakseni 7.suurin Turun ja Oulun jälkeen.
Birgie

Posts: 1,311

#6902 • • Birgie Kikati
Birgie is bäck *whaat* *nauru*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Takyon

Posts: 2,945

#6903 • • Takyon Möwkö
Just katoin forecan sääennustusta kun ajattelin lähteä pyöräilemään ja se näytti että tänään ei pitäis vantaalla sataa. Menee ehkä minuutti niin tulee hirvee ryöppy taivaalta :D Tosin ei se kestänykään kuin minuutin.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

sapeli

Posts: 11,768

#6904 • • sapeli jokukukamikä?

Takyon, 21.7.2007 14:24:
Just katoin forecan sääennustusta kun ajattelin lähteä pyöräilemään ja se näytti että tänään ei pitäis vantaalla sataa. Menee ehkä minuutti niin tulee hirvee ryöppy taivaalta :D Tosin ei se kestänykään kuin minuutin.



Pistää miettimään että reagoivatko sääolot ihmisten tarkkailuun? Vähän ku jotain kvanttimekaniikkaa *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sadesola

Posts: 409

#6905 • • sadesola Kettu mikä kettu
Lapsuudenystäväni avatui tänään puhelimitse:
hän on röyhtäysmagneetti.

Tuntemattomat röyhtäisevät päin hänen
kasvojaan, läheltä.

Tätä on tapahtunut jo kuusi kertaa.
Röyhtäilijät ovat olleet miehiä, ystäväni
on hothotkaunis blondi.

Hänessä vaan on sitä jotain.

--
KABOOM!

larzizi

Posts: 1,661

#6906 • • larzizi
Ajelin tänään viikonloppureissulta kotiin. Tullessani "meidän" tielle tuli vastaan ihan mielenkiintoinen näky. Joku on ilmeisesti ajanut kohtuullisen suoraan päin katuvaloa viikonlopun aikana O.o Oli ihan kivan näkönen 60 asteen kulma tolpassa. Kiinnostaa vaan, että kukakohan se on mahtanut olla.

Oon myös tänään törmännyt (en kirjaimellisesti) niin moneen eläimeen ajaessa, että ei voi enää uskoa. Vähän väliä pomppi rusakoita ja millon kissoja (ne ei kyllä pomppinut) tien yli. Kummallisin näky oli paikallisen pankin pihalla kun odottelin kaveria automaatilta. Yhtäkkiä talon takaa juoksee rusakko kauheeta vauhtia ja vähän ajan päästä kettu pinkoo perässä. Oli sekin ihan kummallisen näköistä, kun perjantaina inssissä yhtäkkiä Turun keskustassa juoksee kettu tien yli.

*ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Ozie

Posts: 1,389

#6907 • • Ozie

Miinapiina, 19.7.2007 16:17:
oon menossa pesuaine/siivouskutsuille tänään o_O



Eli käytännössä joku kaveri on kutsunu ison kasan porukkaa siivoomaan sen kämpän? *täh*

Voisin kans kokeilla moisia....
Miinapiina

Posts: 3,494

#6908 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Ozie, 23.7.2007 08:38:

Eli käytännössä joku kaveri on kutsunu ison kasan porukkaa siivoomaan sen kämpän? *täh*

Voisin kans kokeilla moisia....



haha, mä voisin kans tollasta koklaa joskus *tirsk*
mut lähinnä toi tilaisuus oli puuduttavaa luentoa mifi-siivousvälineiden ja swipe-pesuaineiden uleudesta (ja sit tietty kahvittelua)

--
pinkki on pop!!!

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6910 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

pupuankka, 23.7.2007 12:29:
Mä tunnen oloni 15-vuotiaaks *toktok**pökr**igor*



Eikös toi ole ihan hyvä juttu *hih*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6911 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Birgie, 21.7.2007 00:12:
Birgie is bäck *whaat* *nauru*



Ja kauniimpana kuin koskaan *pihkassa*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#6913 • • Annakins Guest
Seuraavat kolme viikkoa MEPP-tiimi = minä. Tänään jo tietysti isketty eteen ties mitä ohjintapyyntöjä ja lausuntoja. Oikeesti. Multa. =D
Ninka

Posts: 564

#6914 • • Ninka
Seisoin tänään rautatieasemalla ilman rahaa, kännykästä akku loppuneena ja koti avaimet oli tietysti turvallisesti jäänyt kotiin. Aika orpo olo oli.

Ei voinut tilata isännöitsijää avaamaan ovea tai soittaa poikaystävälle. Ei ollut rahaa ostaa seutulippua (vanhempien kämpän avain on työavainten kanssa samas nipus) ja se oli mukana. Puhelin kesti pari sekunttia niin että sain lähetettyä lomailevalle pikkusiskolle viestin, et tulee mua leppävaaraan vastaan tiettyyn kohtaan ja tuo rahaa et pääsen sielt bussilla pois. Akku loppu sillä tavalla että luulin ettei se viesti ollu menny perille, mutta se olikin. Helsingin sisäistä aikaa mulla oli. Matkustin rautatieasemalta bussilla tänne espooseen, kokoajan pelko persuksissa noiden tarkastajien takia (matka tänne "metsän keskelle" on aika pitkä) ja soitin pikku siskolle että voi palata takas tänne että turhaan mua sielä leppävaarassa odottaa *eikä*

Miks mulle sattuu niin usein tälläsiä kinkkisiä tapauksia??

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Jago

Posts: 4,039

#6916 • • Jago un-trained monkee
Ei oo koskaan tullu mieleen ettii musiikkii levy-yhtiön perusteella, nyt vasta huomasin että hirvee määrä lempibiiseistä ja artisteista onkin anjunabeatsilta. Pitää alkaa varmaan käyttää samaa strategiaa ja ettiä tiedot muittenkin loistavien djden levytysyhtiöiden listoilla olevien toisten djden tuotantoa*joo*
tää vaan meinaa kyl sitä että kohta loppuu tila levyhyllyiltä*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#6917 • • Peikkotyttö
lomapäivä ja oon ollu jo tunnin hereillä*ding* nukuin 4 tuntia ja nyt ei vaan väsytä enää yhtään O_o

--
Groove is in the Heart

Mikcore

Posts: 914

#6918 • • Mikcore Eternity has passed
Näin livenä takaa-ajon Arkadian kadulla, jossa
poliisiauto ajoi takaa moottoripyörää.
Sen jälkeen kun se oli päässyt Mannerheimintiellä, niin moottoripyörä törmäsi pakettiautoon, joka tuli Manskun suunnalta.
Takaa-ajo loppui siihen.

Tällä on hyvä aloittaa aamu *hymy*
Avatar
#6919 • • Annakins Guest

Mikco, 24.7.2007 08:57:
Näin livenä takaa-ajon Arkadian kadulla, jossa
poliisiauto ajoi takaa moottoripyörää.
Sen jälkeen kun se oli päässyt Mannerheimintiellä, niin moottoripyörä törmäsi pakettiautoon, joka tuli Manskun suunnalta.
Takaa-ajo loppui siihen.

Tällä on hyvä aloittaa aamu *hymy*



Mä ihmettelinkin, et miks tossa Lasipalatsin kulmilla oli kolme poliisiautoa, prätkä (joka näytti olevan ainakin päällisin puolin ihan OK) ja ambulanssi kun äsken tulin töihin. Tämä selittää asian.
Avatar
#6920 • • Annakins Guest
The List: The World’s Stupidest Fatwas =D =D =D

ps. jos joku alkaa selittää, et just tollasiahan ne muslimit on, ni meitsin vastaus on et kattokaa vaan muita uskontoja sääntöineen.