Tirhihihi. Vanha läppä. Syntymäkaupunkini Oulu on Suomen kuudenneksi isoin, mm. ennen Lahtea. Ja nykyään asun Turun lähiötä muistuttavassa kaupungissa.
---
mut en mä vihjannu suhun, vaan itteeni :)
Jaa, juu ok. Mutta eipä Lahti ainakaan mikään Suomen mittakaavassa maalaiskunta sekään oo. Muistaakseni 7.suurin Turun ja Oulun jälkeen.
Just katoin forecan sääennustusta kun ajattelin lähteä pyöräilemään ja se näytti että tänään ei pitäis vantaalla sataa. Menee ehkä minuutti niin tulee hirvee ryöppy taivaalta :D Tosin ei se kestänykään kuin minuutin.
Takyon, 21.7.2007 14:24:
Just katoin forecan sääennustusta kun ajattelin lähteä pyöräilemään ja se näytti että tänään ei pitäis vantaalla sataa. Menee ehkä minuutti niin tulee hirvee ryöppy taivaalta :D Tosin ei se kestänykään kuin minuutin.
Pistää miettimään että reagoivatko sääolot ihmisten tarkkailuun? Vähän ku jotain kvanttimekaniikkaa
Ajelin tänään viikonloppureissulta kotiin. Tullessani "meidän" tielle tuli vastaan ihan mielenkiintoinen näky. Joku on ilmeisesti ajanut kohtuullisen suoraan päin katuvaloa viikonlopun aikana O.o Oli ihan kivan näkönen 60 asteen kulma tolpassa. Kiinnostaa vaan, että kukakohan se on mahtanut olla.
Oon myös tänään törmännyt (en kirjaimellisesti) niin moneen eläimeen ajaessa, että ei voi enää uskoa. Vähän väliä pomppi rusakoita ja millon kissoja (ne ei kyllä pomppinut) tien yli. Kummallisin näky oli paikallisen pankin pihalla kun odottelin kaveria automaatilta. Yhtäkkiä talon takaa juoksee rusakko kauheeta vauhtia ja vähän ajan päästä kettu pinkoo perässä. Oli sekin ihan kummallisen näköistä, kun perjantaina inssissä yhtäkkiä Turun keskustassa juoksee kettu tien yli.
Eli käytännössä joku kaveri on kutsunu ison kasan porukkaa siivoomaan sen kämpän?
Voisin kans kokeilla moisia....
haha, mä voisin kans tollasta koklaa joskus
mut lähinnä toi tilaisuus oli puuduttavaa luentoa mifi-siivousvälineiden ja swipe-pesuaineiden uleudesta (ja sit tietty kahvittelua)
Seisoin tänään rautatieasemalla ilman rahaa, kännykästä akku loppuneena ja koti avaimet oli tietysti turvallisesti jäänyt kotiin. Aika orpo olo oli.
Ei voinut tilata isännöitsijää avaamaan ovea tai soittaa poikaystävälle. Ei ollut rahaa ostaa seutulippua (vanhempien kämpän avain on työavainten kanssa samas nipus) ja se oli mukana. Puhelin kesti pari sekunttia niin että sain lähetettyä lomailevalle pikkusiskolle viestin, et tulee mua leppävaaraan vastaan tiettyyn kohtaan ja tuo rahaa et pääsen sielt bussilla pois. Akku loppu sillä tavalla että luulin ettei se viesti ollu menny perille, mutta se olikin. Helsingin sisäistä aikaa mulla oli. Matkustin rautatieasemalta bussilla tänne espooseen, kokoajan pelko persuksissa noiden tarkastajien takia (matka tänne "metsän keskelle" on aika pitkä) ja soitin pikku siskolle että voi palata takas tänne että turhaan mua sielä leppävaarassa odottaa
Miks mulle sattuu niin usein tälläsiä kinkkisiä tapauksia??
Ei oo koskaan tullu mieleen ettii musiikkii levy-yhtiön perusteella, nyt vasta huomasin että hirvee määrä lempibiiseistä ja artisteista onkin anjunabeatsilta. Pitää alkaa varmaan käyttää samaa strategiaa ja ettiä tiedot muittenkin loistavien djden levytysyhtiöiden listoilla olevien toisten djden tuotantoa*joo*
tää vaan meinaa kyl sitä että kohta loppuu tila levyhyllyiltä
Näin livenä takaa-ajon Arkadian kadulla, jossa
poliisiauto ajoi takaa moottoripyörää.
Sen jälkeen kun se oli päässyt Mannerheimintiellä, niin moottoripyörä törmäsi pakettiautoon, joka tuli Manskun suunnalta.
Takaa-ajo loppui siihen.
Mikco, 24.7.2007 08:57:
Näin livenä takaa-ajon Arkadian kadulla, jossa
poliisiauto ajoi takaa moottoripyörää.
Sen jälkeen kun se oli päässyt Mannerheimintiellä, niin moottoripyörä törmäsi pakettiautoon, joka tuli Manskun suunnalta.
Takaa-ajo loppui siihen.
Tällä on hyvä aloittaa aamu
Mä ihmettelinkin, et miks tossa Lasipalatsin kulmilla oli kolme poliisiautoa, prätkä (joka näytti olevan ainakin päällisin puolin ihan OK) ja ambulanssi kun äsken tulin töihin. Tämä selittää asian.