päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,724 views

larzizi

Posts: 1,661

#6961 • • larzizi
Menin tänään töissä takaoven kautta tupakalle. Pihalle saakka päästyäni etsiskelin roskista/tuhkista tms. joka yleensä siinä oven vieressä on seissyt. Katselin ympärilleni, mutta mitään ei näkynyt. Sitten huomasin maassa kivan roskaläjän. Takas sisälle ja kertomaan pomolle "yks semmonen pikkujuttu, meijän roskis on palanu maan tasalle".

Joku älypää ei sitten ollut tumpannut kunnolla. Mutta oli kyllä aika huvittavaa katsella miten iso ämpäri oli yhtäkkiä sulanut yhdeksi pieneksi läjäksi asfalttiin. En kyllä alunperinkään ole ymmärtänyt, minkä takia tuhkis on ollut muovinen. Tosin pomo on kuulemma kyllä jo aikoja sitten pyytänyt kauppakeskukselta metallista seinään kiinnitettävää tuhkista/roskista, mutta ei ole kuulunut.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

lostgone

Posts: 2,493

#6962 • • lostgone
Minä ja Kattimatikainen jaamme saman tuskan: miten ihmeessä toi melkein kolmivuotias jaksaa, jaksaa ja jaksaa sekä olla noin väkivaltainen?*ding*
Hynynen ja Ismo ovat sentään piiloutuneet sängyn alle.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6963 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mun kuvia on katottu kohta kaksi miljoonaa kertaa klubbarissa (1.717.249) ja profiilia 94.124 kertaa *hih* Melkoinen ero *nauru* Kuvat kiinnostaa, kuvaaja ei *lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

villelope

Posts: 2,846

#6964 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Steven Hoaks, 28.7.2007 20:36:
Mun kuvia on katottu kohta kaksi miljoonaa kertaa klubbarissa (1.717.249) ja profiilia 94.124 kertaa *hih* Melkoinen ero *nauru* Kuvat kiinnostaa, kuvaaja ei *lmao*


Kuvia tulee aina lisää, aina on lisää katsottavaa, mutta sä et oo kyllä muuttunut mihinkään.


;)
Freja

Posts: 8,775

#6966 • • Freja Sihteeri

RainChild, 29.7.2007 01:22:
Hesarin sukupuolitestin (http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/sukupuolitesti/ ) mukaan olen 59% mies ja 41% nainen o_O *nauru*



Tein ton, ja mä oon vaa 57% nainen. Tuli aika masis olo, oon yrittäny päästä tästä mun äijämäisyydestä eroon *igor*

Tää sit ei kyl oo mikään ihme, mutta: tein myös peruskoulutestin, jonka mukaan päättötodistukseni ka olisi nyt 8,3. Ysiltä lähtiessäni se oli 8,7. Historia oli huonontunut entisestään, nyt sain siitä vitosen *hmph*

Hirveen koukuttavia testejä nuo muuten.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MiMoSa

Posts: 1,664

#6967 • • MiMoSa

Freja, 29.7.2007 01:39:
---
RainChild, 29.7.2007 01:22:
Hesarin sukupuolitestin (http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/sukupuolitesti/ ) mukaan olen 59% mies ja 41% nainen o_O *nauru*

---


Tein ton, ja mä oon vaa 57% nainen. Tuli aika masis olo, oon yrittäny päästä tästä mun äijämäisyydestä eroon *igor*

Tää sit ei kyl oo mikään ihme, mutta: tein myös peruskoulutestin, jonka mukaan päättötodistukseni ka olisi nyt 8,3. Ysiltä lähtiessäni se oli 8,7. Historia oli huonontunut entisestään, nyt sain siitä vitosen *hmph*

Hirveen koukuttavia testejä nuo muuten.


Mä oon vaan 60% nainen.*hmph*

Ja sit tosta peruskoulutestistä sain keskiarvoks 9,1 ja kymppejä oli 5.*whaat* Mun päättötodistukseni keskiarvo tais olla 8,9 joten ton mukaan tässä olis niinkun muka viisastuttu vuosien varrella, mikä ei kyl voi pitää paikkaansa.*hih*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

lunake

Posts: 800

#6968 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Olin idässä = Kontulan "yöelämään" tutustumassa. *nauru*
Mutta, Kontulasta saa ihan sikahyvää kinkkisafkaa keskellä yötä, njam! *slurps**joo*

--
Hedelmällisyys on påp!

aaaaaaaa

Posts: 178

#6969 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Musta Enrique Iglesias on aika ihana.

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

Timce

Posts: 5,381

#6971 • • Timce

*Stella, 29.7.2007 15:29:
Musta Enrique Iglesias on aika ihana.



Kukas tää on? O_o

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Freja

Posts: 8,775

#6973 • • Freja Sihteeri

Freja, 11.7.2007 09:01:
Mun näytön ees lens kukkakärpänen, mä sit katoin mihin sen lentää, en huitonu, en tehny mitää. Katoin vaa ku se lens suoraan mun teekuppiin ja siihen jäi.

MIT VIT? Kukkakärpänen halus tehä itsemurhan mun kiehuvaan teemukiin.

Mikä vitun päivä tääkin oikeesti on hei??!



Tänään on selvästi maanantai.

Terveisin nimimerkki "jälleen uusi itsemurhan tehnyt kukkakärpänen teemukissani".

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sallakat

Posts: 2,220

#6975 • • Sallakat jungle, baby !
siis oliks tänä kesänä reclaim the streetsejä stadissa ollenkaan vai olenko voinu missata totaalisesti bileiden postaukset???? o_O
Amuck

Posts: 2,396

#6977 • • Amuck dub-i-dub

Niño, 30.7.2007 13:27:
http://www.iltasanomat.fi/teinix/ *igor*


Iha surkee! Eihän se löydä mitään! :D
"Kirjoita alla olevaan tekstikenttään hakemasi nörttikielen tai chatin lyhenne (esimerkiksi LOL, ihQ) ja klikkaa HAE -painiketta."

ftw = Vastinetta lyhenteelle ei löytynyt
rotflmao = Vastinetta lyhenteelle ei löytynyt
leet = kieli, jossa kirjaimia korvataan samannäköisillä numeroilla
w = Vastinetta lyhenteelle ei löytynyt

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Flügel

Posts: 212

#6980 • • Flügel Leicht begeistert
Oikeastaan jo useamman hetken wtf? Miksi klubbarissa ei ole sanaakaan tämän vuoden UMF:sta????

http://www.uudenmusiikinfestivaali.org/

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali