päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,194 views

Tanemann

Posts: 56

#882 • • Tanemann

ee102:
Mää oon taas kännissä... *ding* *känni*



Hmm, mikäs tässä on niin "o_O"? Vai oonko mää vaan liian päissäni tajutakseni asian.. :)
Liqued

Posts: 187

#883 • • Liqued CyberHemuli
Kauhee väsy ja sekoilutila ku tuli nukuttuu 3h ja samantein duuniin raatamaan O.o

--
Spin!

Lin

Posts: 230

#885 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia
Koira nylkyttää tyynyä mun selän takana.

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

leka

Posts: 373

#886 • • leka anteeksi olen eläin
Krapula osaa olla luova olotila....*hymy*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Kalle

Posts: 479

#887 • • Kalle Kiusankappale
Nukuin juuri koko päivän *igor*
JustinSan

Posts: 822

#889 • • JustinSan Nullius in verba
Yleensä jos olen kokenut tarpeelliseksi kuvailla kuinka syvällisesti saatanasta / perkeleen reinkarnaatio / jeesuksen kosto - jokin asia on, olen yleensä muotoillut lauseen malliin "x on enemmän saatanasta kuin Smurffit Goes Idols Feat. Popstars".

Tänä aamuna kulkiessani junalla keravalta helsinkiin, luin 100-lehteä ja satun vilkaisemaan Top40 myydyimmät albumit listaa ja mitä silmäni näkivätkään? Smurffit: Megaidolit - levy komeilee listan kärjessä. Seurauksena oli välitön repeäminen huutonauruun joka vaihtui nopeasti itkupotkuraivareihin joka sai kanssamatkustajani ilmeisesti hieman epäilemään mielenterveyttäni. *ding*

Nyt se on siis todistettu. Tää maailma on saatanasta, perkeleen reinkarnaatiot hallitsee tätä ja kaikesta tästä vääjäämättönä seurauksena tästä on se, että koko maailma hukkuu paskaan pienten sinisten miesten ylipitchattujen löperihumppabiisien tahdissa. Tää on jeesuksen kosto. What a way to go *eiei*



*piis*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

ezzy

Posts: 8,060

#890 • • ezzy Droid-pappa

mayah:
Hämmästyksekseni olen havainnut, ettei koko Espoon alueella ole ainuttakaan tulostinta. o_O Kutsukaa vaan vanhanaikaiseksi, mutta kyllä meillä Turussa sentään jotain vielä printataan paperimuotoon.



0wn3d *igor*
Baby-G

Posts: 377

#891 • • Baby-G

ezzy:
---
mayah:
Hämmästyksekseni olen havainnut, ettei koko Espoon alueella ole ainuttakaan tulostinta. o_O Kutsukaa vaan vanhanaikaiseksi, mutta kyllä meillä Turussa sentään jotain vielä printataan paperimuotoon.

---


0wn3d *igor*



eihän tämä nyt kyllä paikkaansa pidä sitten ollenkaan...
Kriss G

Posts: 1,492

#892 • • Kriss G Wir brauchen bass

JustinSane:

Nyt se on siis todistettu. Tää maailma on saatanasta, perkeleen reinkarnaatiot hallitsee tätä



Eikös Duran Duran ole jo todiste tästä?

--
DESTROY ALL HIPPIES

ezzy

Posts: 8,060

#894 • • ezzy Droid-pappa

Baby-G:
---
ezzy:
---
mayah:
Hämmästyksekseni olen havainnut, ettei koko Espoon alueella ole ainuttakaan tulostinta. o_O Kutsukaa vaan vanhanaikaiseksi, mutta kyllä meillä Turussa sentään jotain vielä printataan paperimuotoon.
---
0wn3d *igor*
---
eihän tämä nyt kyllä paikkaansa pidä sitten ollenkaan...



älä nyt väitä vastaan, kun maija on tehnyt ovelta-ovelle-tutkimusta *plur*
Avatar
#895 • • astaroth Guest
Mä olin tänään yllättäen ekaa kertaa ties miten pitkään treffeillä. o_O

And this shorty was a bangin'! Sillä on mua isommat posket ja polttaa samaa röökiä ja heitin taas niin sukkaa läppää, kuin voi ja ja...*plur*

I guess I still got it.
-Santtu-

Posts: 1,965

#896 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
keittiössä on yli kaksi kiloa Daim-karkkeja mut mun ei tee enää yhtään mieli niitä.. Noh, ehkä taas huomenna. *ding**nauru*
ezzy

Posts: 8,060

#897 • • ezzy Droid-pappa

-Santtu-:
keittiössä on yli kaksi kiloa Daim-karkkeja mut mun ei tee enää yhtään mieli niitä.. Noh, ehkä taas huomenna. *ding**nauru*



Moi! Olen Esa, sinun uusi paras ystäväsi *plur*
Karvinen

Posts: 699

#898 • • Karvinen SekaiSin MariSta
alotan joulusiivousta... meen koht hinkaa saunaa.. hinkuti hinkuti hinkuti.... *justjoo*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

ezzy

Posts: 8,060

#899 • • ezzy Droid-pappa

CandyRaver:
esa, esa*sormea heristel* ei saa mun rinsessan karkkei himoita*nauru*



*nyyh*
-Santtu-

Posts: 1,965

#900 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

ezzy:
---
CandyRaver:
esa, esa*sormea heristel* ei saa mun rinsessan karkkei himoita*nauru*

---


*nyyh*



elä itke, saat yhen karamellin *ojentaa* Jäähän mulle vielä 1,99kg *muhaha*