päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,867,508 views

JustinSan

Posts: 822

#901 • • JustinSan Nullius in verba
Meillä on täällä duunnissa sellanen kahvinmasiina mihin syötetään kokonaisia kahvipapuja. Äsken sitten aamupöhnässäni menin kaatamaan sinne tavallisia kahvipuruja tajuamatta edes mitä tein. Sen jälkeen tulikin sitten aika fiksu fiilis kun siinä tiskialtaan yllä ravistelee sitä isoa mötikkää ylösalaisin ja yrittää saada sitä purupaskaa sieltä pois, työkavereilla oli hauskaa ainakin *ding*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

äm

Posts: 2,376

#902 • • äm
Joudun varmaan tänään ostamaan äks-poksin. Tän päivän ei pitänyt ikinä koittaa.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

JustinSan

Posts: 822

#903 • • JustinSan Nullius in verba

äm:
Joudun varmaan tänään ostamaan äks-poksin. Tän päivän ei pitänyt ikinä koittaa.



Ja kohta sulla on kolme kokispullonpohjan paksuiset prillit, naama täynnä finnejä ja pizza- ja kolajuomatahroja kroonisesti rinnuksillasi, sekä alat yhtäkkiä puhumaan outoa kieltä joka muistuttaa etäisesti englannin kieltä mutta jossa kirjainmerkit kummallisesti korvaantuvat numeroilla ja kielioppisääntöjä ei ole olemassakaan, kuten esim. "PWND!!!" "l3337" "X11T!!"
Susta tulee NÖRTTI *muhaha*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

ezzy

Posts: 8,060

#904 • • ezzy Droid-pappa

JustinSane:
---
äm:
Joudun varmaan tänään ostamaan äks-poksin. Tän päivän ei pitänyt ikinä koittaa.

---


Ja kohta sulla on kolme kokispullonpohjan paksuiset prillit, naama täynnä finnejä ja pizza- ja kolajuomatahroja kroonisesti rinnuksillasi, sekä alat yhtäkkiä puhumaan outoa kieltä joka muistuttaa etäisesti englannin kieltä mutta jossa kirjainmerkit kummallisesti korvaantuvat numeroilla ja kielioppisääntöjä ei ole olemassakaan, kuten esim. "PWND!!!" "l3337" "X11T!!"
Susta tulee NÖRTTI *muhaha*



Miten tää liittyi konsoleihin?
JustinSan

Posts: 822

#905 • • Edited JustinSan Nullius in verba

ezzy:
---

Miten tää liittyi konsoleihin?



Ei se johonki pleikkariin liitykkään, mut kato ku Bill Gates on perkeleen reinkarnaatio eli se on ohjelmoinut nörttiviruksen myös xboxiin, sehän on käytännössä PC ilman näppistä ja hiirtä *nauru*

Nobody's safe from Teh Nöördnezz!! *lmao*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

äm

Posts: 2,376

#906 • • äm

ezzy:
Miten tää liittyi konsoleihin?


Se liittyy niihinkin. Itse ainakin saan heti äks-poks-sanan jälkeen päähäni joko tosi hintelän tai hervottoman lihavan (miehen), joka hakkaa yöstä toiseen jotain sotapeliä ja hioo strategioita ja kittaa Batteryä. Sillon kun ei pelata, istutaan irkissä vaihtamassa vinkkejä tai rassataan konetta. Kaikki kaveritapaamiset rajoittuu äks-poks-juttuihin. Jos joku haluaa katsoa telkkaria välissä, äks-pokseilija saa vierotusoireita ja tärisee ja sen on pakko käydä ostamassa oma telkkari, koska peli jäi jännään paikkaan.

Mun ei ollut ikinä milloinkaan koskaan tarkoitus huolia tollasta invalidisoivaa vehjettä kotiini.

Tosin, jos multa kysyttäis, niin internettikin sais kaatua kokonaan huspois.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Baby-G

Posts: 377

#907 • • Baby-G

ezzy:
---
Baby-G:
---
ezzy:
---
mayah:
Hämmästyksekseni olen havainnut, ettei koko Espoon alueella ole ainuttakaan tulostinta. o_O Kutsukaa vaan vanhanaikaiseksi, mutta kyllä meillä Turussa sentään jotain vielä printataan paperimuotoon.
---
0wn3d *igor*
---
eihän tämä nyt kyllä paikkaansa pidä sitten ollenkaan...

---


älä nyt väitä vastaan, kun maija on tehnyt ovelta-ovelle-tutkimusta *plur*



Aivan, ja hän myös totesi väittämäni oikeaksi *vink*
Hotblood

Posts: 387

#909 • • Hotblood
Tää mietti taas hiusten kasvattamista... *ding*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

merqus

Posts: 1,010

#910 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
On kyllä ollu semmoset joulupyhät, että huhhuijakkaa *ding* Voi taas mennä muutama päivä ennen ku todellisuus kolahtaa ja sitä tajuaa oikeasti mitä on menny tekemään *nauru*
UnityF

Posts: 15,721

#911 • • UnityF joo just se
Mun miltei 80-vuotias mummo tykästyi tranceen.. *ding*
Nea

Posts: 388

#912 • • Nea pökris

UnityF:
Mun miltei 80-vuotias mummo tykästyi tranceen.. *ding*


Hahaaah!
siistiä..
Epailija

Posts: 5,636

#913 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Tulee taas päivän myöhässä tämä. Siis, eilispäivän "o_O ja :)": Spontaani repeäminen kesken jouluaterioinnin. Istuttiin perheen ja muutaman sukulaisen (täti, eno ja kaksi serkuista) kanssa syömässä kaikessa rauhassa ja kaikkien perinteiden mukaisesti (vanhemmat puhuvat ja lapset keskittyvät ruokaan ja keskinäiseen kuittailuun) kun rakas äiteeni aloitti todella syvällisen pohdiskelun tyyliin "Miksiköhän näistä kaloista tulee pienempää mätiä, kun ne ovat kuitenkin suurempia kuin nuo toiset?". Enon kompatessa "Rosolli on mun mielestä ihan hyvää, kunhan sitä ei syö liikaa", ehdin ajatella suurin piirtein "ei v*ttu mitkä jutut" ennen kuin pokka täysin yllättämättä petti. "*nauru*"

Harvemmin tulee korahdettua vastaavasti. Yleensä sitä vain sisäisesti pudistelee päätään tuollaiselle, mutta tuolla kertaa se tuntui yht'äkkiä jotenkin uskomattoman absurdilta tilanteelta (tjsp.) ja lopputuloksena sitä sitten sai kasailla itseään hetkisen.

Onneksi ainakin suvun nuorimmat todennäköisesti tajusivat, mistä kiikasti. x)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Oneiros

Posts: 644

#914 • • Oneiros x)

UnityF:
Mun miltei 80-vuotias mummo tykästyi tranceen.. *ding*



Meidän suvulla on siis sittenkin vielä toivoa. *vink*

--
Space, while it seems to go on and on forever,
actually has a gorilla throwing barrels at you at the end.

UnityF

Posts: 15,721

#915 • • UnityF joo just se

Omnivore:
---
UnityF:
Mun miltei 80-vuotias mummo tykästyi tranceen.. *ding*

---


Meidän suvulla on siis sittenkin vielä toivoa. *vink*



*joo* mut mä oon aina sanonu et meijän suku _on_ omituinen....
ee102

Posts: 775

#916 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

Lene:
---
alien:


En ole koskaan käsitellyt silikonitissejä, kun itse omaan luomut. *hih* Ja mitä miesten puheisiin tulee niin silikonit ovat kuulemma ikävän kovat ja epäluonnolliset kosketella. Luomu on kuulemma pop. Noh, toiset vissiin sitten tykkää käsitellä muovia. Niillä on sitten vissiin puhallettava Barbarakin. *justjoo*

Ei se kyllä tervettä ole (naisten tai miesten taholta), että rintoihin pistetään implantit, jotta ne olisivat miesten mielestä seksikkäämmät. *poks* Taitaa olla äitiä ikävä, jos rinnat ovat elämän keskipiste?

*nauru*http://www.silikonitieto.net*nauru*

[muokattu 22.5.2004 15:02]



*oksennus* Silikonirinnat. Jostain syystä tulee vaan todella paha olo, jos kuvittelee omien tissiensä kohdalle jotain muovilisäkettä. *poks* Saahan sitä jokainen tehä valintansa niinku parhaaks näkee, mutta mua suoraan sanottuna oksettaa jo ajatuski silikonitisseistä. Ja luettuani muutamia kirjoituksia tuolta ylläolevasta linkistä paha olo vaan lisääntyi. Hyi h*lvetti... *oksennus*
joun

Posts: 425

#917 • • joun People want to be needed
Ootteko varmaan huomannu, et ku hokee tarpeeks pitkään samaa sanaa ni se alkaa kuulostaa ihan järjettömältä *ding* Mistäköhän se johtuu?

--
Im happy only when Im busy

sapeli

Posts: 11,768

#918 • • sapeli jokukukamikä?
Heräsin siihen kun mulla ei ollut kulmalävistystä. Siis en siihen että se olisi pudonnut tai lähtenyt irti, vaan siihen että se ei vaan ollut enää paikallaan. *ding* Nuppi ja tappi löytyivät kyllä, mutta olin hetken vähän ymmälläni miten se oli yöllä lähtenyt itsestään livohkaan...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

leka

Posts: 373

#919 • • leka anteeksi olen eläin
on sitten niin v***n vaikeeta löytää yhtä osaa fillariin ! *poks*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#920 • • Peikkotyttö
Eilen duunissa joku asiakas alkoi räyhäämään mulle,kun ääni on flunssan takia niin kähee ja tukkoinen ettei siitä muka saa selvää*justjoo*..niin paljon on vääryyttä maailmassa tjsp.*hmph**hahjust**igor*

--
Groove is in the Heart