päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,865,217 views

Avatar
#841 • • ALIEN Guest
tänään aamulla matkalla kotiini kytät tutki mut kolme kertaa tunnin sisällä, et totaaa.. *nauru*

ei ole helppoa olla epäillyttävän näköinen ei..
Avatar
#842 • • ALIEN Guest

Avernian:
Mitä hittoa sä olit tehnyt? :D



en mitään.. mul oli vain samat tuntomerkit, kuin etsintäkuulutetulla. Ei voinut, kuin nauraa virkaintoisille nuoremille konstaapeleille, kun just edeltävänä iltana frendi, joka sattuu olemaan heidän kollegansa oli just näyttänyt ja selittänyt miten puhutellaan oikealla tavalla kun on tilanne.. *nauru* jeah! :D
Karvinen

Posts: 699

#843 • • Karvinen SekaiSin MariSta
tunsin kuinka siskon vauva potkas sen masussa... säikähdin ihan sikana... se oli aika outo juttu... *justjoo*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Mellu-

Posts: 4,006

#844 • • Mellu-
meidän valmentaja pyys multa pelin jälkeen anteeks Ö_ö

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

demonchild

Posts: 302

#845 • • demonchild Crazy/Beautiful
Kuumetta, oksennusta, pään jomotusta, kiihkeä pulssi ja silti lähdetään bilettään o_O

--
Kiitos ja anteeksi

misi

Posts: 120

#846 • • misi
Eräs mies joka kävi kiinni (siis vihaisesti) minuun töissä, hänen yritykseltään oli minua töissä odottamassa kukkakimppu ja viinipullo... hyvityksenä.. *justjoo* *hih*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#847 • • Aziz Combat Fighter

misi:
Eräs mies joka kävi kiinni (siis vihaisesti) minuun töissä, hänen yritykseltään oli minua töissä odottamassa kukkakimppu ja viinipullo... hyvityksenä.. *justjoo* *hih*



Vittuku meil ois tollasta. Meil on odottamassa yleensä oikeuskäsittely ja selvitys esimiehelle.
UnityF

Posts: 15,721

#848 • • UnityF joo just se
mä aloin taas paistaa torttuja vaikka vkl aíkana niitä tuli tehtyy n.250kpl:tta *ding*
Tarsu

Posts: 2,449

#849 • • Tarsu

UnityF:
mä aloin taas paistaa torttuja vaikka vkl aíkana niitä tuli tehtyy n.250kpl:tta *ding*


Olikos hyviä?
*hih*

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

UnityF

Posts: 15,721

#850 • • UnityF joo just se

Tapsa
Olikos hyviä?
*hih*



sitä pitää kysyy pikkujoulu porukoilta & su aamuna zero-500:ssa olleilta otuksilta..
Itse en syöny kun 1 tortun ja 1 piparin ja ne oli ihan jees...
Nyt sit pitää tehhä muutama kotiinkin.. *hymy*
Individual

Posts: 10,942

#851 • • Edited Individual HYPNO!

Juhgu:
---
sapeli:
---
Ööö... joo, very good *joo* *hih*

---


Jep. Harmi kun en saanut noita demoja imutettua, mielellään olisi kuunnellut mitä tuosta on tulossa. Ulkoasun perusteella uusi hitti amisautoihin.



Kyllä tämän herran sivuilla oli jotain musiikkia imutettavina mm. tällä hetkellä kuuntelemani "Sexy People" .
*hikoil*

http://personal.inet.fi/muoti/max.perttula/maxssess2/audio.htm
Kolera

Posts: 4,256

#853 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Mc Koppakuoriainen on saanut jo radiosoittoa. Kuulin tuossa tunti sitten sen joltain kanvalta mistä tulee kaikenmaailman joululauluja jo

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Individual

Posts: 10,942

#855 • • Individual HYPNO!

Late:
http://personal.inet.fi/muoti/max.perttula/maxssess2/theater.htm

Video on mun lemppari. *jiihaa*



No ei toi jätkä ole onneksi kuin kymmenen vuotta myöhässä.
Yksi vaihtoehtohan on, että hän on tahallaan vetänyt kaiken läskiksi tietoisesti ja nyt kaikki ottaa sen
tosissaan, mutta jotenkin mä epäilen sitä.
Mutta jotenkin tuo video ei oikein käy yksiin sen 5 sivun itsekehumäärän kanssa mitä tuolta löytyy.

Jokainen tyylillään ja pääasia että Viitasaarella tytöt tykkää...*nauru*
Malliesimerkki ihmisestä jolla ei ole mitään annettavaa musiikkielämään, mutta saatanallinen usko omiin kykyihinsä ja Suomessa se usein riittää.
ezzy

Posts: 8,060

#856 • • ezzy Droid-pappa
hienoa miten noi horot suurinpiirtein taistelee huomiosta. voi kauheus miten ankeeta paskaa :) sydämeni itkee verta.

maxia_kiinnostaa.jpg
martina

Posts: 1,875

#857 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
mun puhelin soittelee ITEKSEEN kavereille??????

mun luurissa ei ees näy soitetuissa kavereitten nimiä, jos oisin esim vahingossa istunu phonen päälle ja painanu vaikka jotain pikavalintanamikkaa. mut silti kavereitten puhelimissa lukee mun nimi vastatuissa???

WEIRD!!!!

ootan innolla seuraavaa puhlaskua. plus et moni ihminen varmaan pitää mua jonain puhelinfriikkinä ku soittelen enkä puhu luuriin mitään.. *nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#858 • • sapeli jokukukamikä?

Neiti Etsivä:
Pari iltaa sitten olin aloittamassa hampaiden pesua, kun päätikin hetken mielihäiriössä leikata hiuksiani.. O_o



No missäs se oli kun joku tyyppi meni suihkuun ja siellä kiireessä harjas partaansa hammasharjalla ja ajeli kieltään partahöylällä... *eiei*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

siveys

Posts: 2,492

#859 • • siveys lovely

siveys :: uusia viestejä: 4645R


o_O
John

Posts: 1,384

#860 • • John Lauma

Individual:
Malliesimerkki ihmisestä jolla ei ole mitään annettavaa musiikkielämään, mutta saatanallinen usko omiin kykyihinsä ja Suomessa se usein riittää.



Digital Beat

--
Fancy some cheese, Gromit?