päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,535 views

serotonot

Posts: 3,137

#801 • • Edited serotonot Paul Easy

Ana-5000:
^^^^^^ Edit; oottepa niin hassuja et melkeen pääs nauru! Raiskaaminen on HYVÄ VITSI!! ^^^^^^


Onhan ne ja onhan se!

Raiskaaminenhan on oikein hauskaa puuhaa. Vähän niinku lasta löis.
Late

Posts: 3,441

#802 • • Late team Lasse
Reppu jota en ole edes huomannut kadottaneeni on noudettavissa löytötavara toimistosta.
Edes alkoholilla ei ollut osuutta asiaan, loma tekis varmaan ihan terää. *ding*
Optik

Posts: 1,691

#803 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Tämä nyt sopisi monen eri threadin alle, mutta laitanpa sen nyt tänne..

- Huomenna tulee osat kotiin jolla voin korjata hajonneen tietokoneeni (tää on päivän :)-thread matsua )

- Maksaa ihan hirveästi opiskelijan budjettiin nähden (350) (tämä on päivän :(-thread matskua )

- Vituttaa aivan suunnattomasti kun menee kaikki rahat mitkä mulle on ylipäätään tulossa lähiaikoina (+lainatut) (menee osioon "mikä ärsyttää?") Joten biletyksen voi unohtaa kokonaan hamaan tulevaisuuteen.. *grr*

Summa summarum: Plussia ja miinuksia vilisee vaikka kuinka.. mut lopputuloksena mulla on sentään toimiva ja entiseen verrattuna suht nykyaikainen kone jolla tehdä koulujuttuja (yörgh!) ja muuta oheistoimintaa (mixtapet, kuvien ja videon editointi yms härvääminen) Toisaalta mun sosiaalinen elämä kokee rahan puutteen takia näivettymiskuoleman (jos mulla nyt sellaista edes on ollutkaan)

eli eli.. *igor* *aplodit* *jiihaa* *justjoo* *poks*= o_0

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Avatar
#804 • • candyraver Guest
JOS AUTON IKKUNOIDEN SKRAPAAMINEN ON MUKA VITTUMAINEN HOMMA, niin koittakaapa polkea töihin tälläsellä fillarilla*lmao* vois ahteri jäätyä hyvin pian,eikä toi penkin pitokaan näytä kovin lupaavalta*nauru*
(pyörä bongattu kommuunimme sisäpihalta)
ezzy

Posts: 8,060

#805 • • ezzy Droid-pappa

CandyRaver:
JOS AUTON IKKUNOIDEN SKRAPAAMINEN ON MUKA VITTUMAINEN HOMMA, niin koittakaapa polkea töihin tälläsellä fillarilla*lmao* vois ahteri jäätyä hyvin pian,eikä toi penkin pitokaan näytä kovin lupaavalta*nauru*
(pyörä bongattu kommuunimme sisäpihalta)



Lopetan valitukseni autoilusta tähän kuvaan *lmao*
Jna

Posts: 613

#806 • • Jna

CandyRaver:
JOS AUTON IKKUNOIDEN SKRAPAAMINEN ON MUKA VITTUMAINEN HOMMA, niin koittakaapa polkea töihin tälläsellä fillarilla*lmao* vois ahteri jäätyä hyvin pian,eikä toi penkin pitokaan näytä kovin lupaavalta*nauru*
(pyörä bongattu kommuunimme sisäpihalta)



Samanlainen pyörä ku mulla! Tosin mun on talven säilössä eikä kärsimässä ulkona..
Zyklonius

Posts: 1,629

#807 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Jna:
---

Samanlainen pyörä ku mulla! Tosin mun on talven säilössä eikä kärsimässä ulkona..



Tarkistahan vielä varmuudeksi talvisäilöstäsi, että onko menopelisi yhä tallessa vaiko ottamassa damagea meidän takapihalla. *muhaha*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#808 • • Aziz Combat Fighter

CandyRaver:
JOS AUTON IKKUNOIDEN SKRAPAAMINEN ON MUKA VITTUMAINEN HOMMA, niin koittakaapa polkea töihin tälläsellä fillarilla*lmao* vois ahteri jäätyä hyvin pian,eikä toi penkin pitokaan näytä kovin lupaavalta*nauru*
(pyörä bongattu kommuunimme sisäpihalta)



CYCLOWNED!
k!tty

Posts: 158

#809 • • k!tty se pieni siivekäs kummituseläin
Näyttää todella pahalle! *eiei* Ken on unohtanut pyöräparan napapiirille iiiihan yksinään..*hmph*..?!
Avatar
#810 • • Fiamma Guest
Soitin mutsille kännykkään ja kuulin jonkun toisen puhelun. *ding*
thomas

Posts: 5,618

#811 • • thomas

Liecci:
Soitin mutsille kännykkään ja kuulin jonkun toisen puhelun. *ding*



ne on kuitenkin yhdistäneet sut keskuksessa väärin *joo*
hemuz

Posts: 2,178

#812 • • hemuz kätevä emäntä
Mä en oo vile kattonu mun KRISSEKALENTERISTA, et mitä hömppää se on tälle päivälle keksiny. (voinee johtua myös siitä et oltii eilen laittaa vähän jalal koreeks ja oon nyt sit nukkunu koko päivän...
Avatar
#813 • • Fiamma Guest

thomas:
---
Liecci:
Soitin mutsille kännykkään ja kuulin jonkun toisen puhelun. *ding*

---


ne on kuitenkin yhdistäneet sut keskuksessa väärin *joo*




Niin varmaan, mut ihmetytti ku joku mies huus mulle perkelettä ja heitti luurin korvaan *nauru*
thomas

Posts: 5,618

#814 • • thomas

Liecci:
---
thomas:
---
Liecci:
Soitin mutsille kännykkään ja kuulin jonkun toisen puhelun. *ding*

---


ne on kuitenkin yhdistäneet sut keskuksessa väärin *joo*

---



Niin varmaan, mut ihmetytti ku joku mies huus mulle perkelettä ja heitti luurin korvaan *nauru*



voi raukkaa, ja ihan btw. keskuksia ei oo varmaan ollut 60-luvun jälkeen suomessa ;)
Avatar
#815 • • Fiamma Guest
Mä luulin et siel on joku täti joka yhdistää mut oikeeseen paikkaan. Kiitos thomas kun valaisit mua. *justjoo* *nauru*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#816 • • Peikkotyttö
Miten ihmeen väsynyt sitä voikaan välillä olla*poks* menin koulun jälkeen mukamas tunniksi tai pariksi päiväunille,ja heräsin äskettäin,melkein kuusi tuntia myöhemmin*nukkuu**igor*

--
Groove is in the Heart

Claquesous

Posts: 3,206

#817 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa
Ziigaan tälläkin hetkellä dokkarii jostain kiihkouskovaisesta (lestadiolaisesta?) naisesta, joka on ollut toista kertaa avioliitossa, ja jolla on 16(!) lasta. Yhdeksän ensimmäisestä ja seitsemän toisesta.

Aika hyvät massit varmaankin lapsilisistä ja Herra Pääministerikin lähettää joka joulu onnittelukortin, kun nainen tekee hartiavoimin duunii Suomen väkiluvun nostamiseksi.

EDIT: kalkulaatiovirhe

--
32. of December

Avatar
#818 • • Edited ALIEN Guest
täs on kyl päivän o_0

näin unta Gatecrasher vs Labyrinth 2000 -bileistä ja heräsin aamulla tän näköisenä!!!!
5319227.jpg
(kuvaa ei ole muokattu paitsi vähän sinistetty... )
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#819 • • Edited Aziz Combat Fighter

ALIEN:
täs on kyl päivän o_0

näin unta Gatecrasher vs Labyrinth 2000 -bileistä ja heräsin aamulla tän näköisenä!!!!
-clip-
(kuvaa ei ole muokattu paitsi vähän sinistetty... )



RETINOWNED :D

p.s. I CALL BULLSHIT! Pisamia joulukuussa? Pft. NIIN VARMAAN.
sune

Posts: 2,096

#820 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
aika skitson näkönen...*iihhih*

--
ei kovin ihku eikä plur