päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,007 views

DagO

Posts: 1,066

#763 • • DagO häröö

ALIEN:
linkki


just joo. Mistä sä näitä oikeen kaivat?
-P

Posts: 4,972

#765 • • -P

DagO:
---
ALIEN:
linkki

---

just joo. Mistä sä näitä oikeen kaivat?



irkistä :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

-P

Posts: 4,972

#769 • • -P

kiiki:
"naiset"

o______O



helvetin wanha :D.

[pieni]irkkaajan silmistä maailma näyttää erilaiselta[/pieni]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

rec

Posts: 2,923

#770 • • Edited rec
Tänä aamuna alkaen n. klo. 08:00!

Oon sairaslomalla paraikaa, selkä täysin paskana! Tyttö-ystävä soittaa aamulla ja ilmoittaa juuri työntäneen auton pahimmasta aamuruuhkasta Tampereen tiellä, Vantaankosken rampin välittömässä risteyksessä! Tottakai heräsin puhelimen soittoon ja tiedustelin asiaa, saaden selville että auton jokainen sähköinen laite oli maagisesti hyytynyt (myöhemmin selvisi laturin olleen paskana!). Pienen n. 15min selvittelyn jälkeen oli tyttö-ystäväni pienessä paniikissa kysellyt multa (LIEVÄSTI sanottuna oon aamu-uninen! *vink*) että kuinka auto saadaan poies! Olin kuitannut jotain "ihan-sama-mitä-teet -meiningistä, tajuten että nyt olikin kyseessä naispuolinen henkilö, että myös tyttö-ystäväni! Korjattuani asian sanoin soittamaan tämän veljelleen, neuvoin myös ottamaan ehkäpä hinauspalveluun yhteyden.. n. 2 tunnin odottelun jälkeen tyttö-ystäväni soitti, että auto on Martinlaakson Nesteellä seisomassa ja mitä sille tulisi tehdä, ilmoittaen myös että tulenko hakemaan sen..? Ajattelin, että WATTAFAK ja kysyin, että tulenko käsivoimilla hinaamaan auton Martinlaakso-Tikkurila väliä?!!!

Kaiken edellä mainitun aamuisen herätyksen, hermojen kasassa pitäminen soittaa ERÄS frendini ja ilmoittaa löytäneensä laturin halvalla... ajattelin kuitenkin kysyä, että mikä laturi? Frendini ilmoitti laturin olevan Suzukin, vieläpä tämän omaan maastoautoon, ei siis meidän Seattiin! Kiva!

*tähän-kohtaan-sellanen-hymiö-että-itse-paholainenkin-säikähtäisi*
Avatar
#771 • • ALIEN Guest

DagO:
---
ALIEN:
linkki

---

just joo. Mistä sä näitä oikeen kaivat?



www.hassi.org
Kianoni

Posts: 357

#772 • • Kianoni pomputtaako?
mulla on puhelimessa omatekonen "pikavalinta" eli * aina nimen edessä jos siihen tulee soitettua usein.
ihan näppärää että nää muutamat numerot saa nokialaisessa painamalla ensin nuolta alas ja sitten ylös tietyn monta kertaa. mut joo tästä on se haitta että tärkeet numerot on vierekkäin.
lähetin tekstiviestin kaverille koskien yhtä ihmistä mutta lähetinkin sen viestin sille josta siinä viestissä puhuin. näin. hyvä minä.
äm

Posts: 2,376

#773 • • äm
Erään oppineen, vanhemman naisen suusta: "Jos afrikan mustat miehet olisi aikojen alusta asti ympärileikattu, aidsia ei olisi". *sars*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

ezzy

Posts: 8,060

#774 • • ezzy Droid-pappa

äm:
Erään oppineen, vanhemman naisen suusta: "Jos afrikan mustat miehet olisi aikojen alusta asti ympärileikattu, aidsia ei olisi". *sars*



ahahahaha *lmao*
ezzy

Posts: 8,060

#775 • • ezzy Droid-pappa

Charly RePanic:
Tyttö-ystävä



Oliko kyseessä tyttöystävä vai naispuolinen ystävä?
äm

Posts: 2,376

#776 • • äm

Charly RePanic:
Vantaankosken rampin välittömässä risteyksessä!


..ja mikä on välitön risteys?

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

KittysDead

Posts: 381

#777 • • KittysDead Trooper
Baanaaneis on muutenkin. PAinonvartioiden mukaan niist tulee 2pistettä (aika paljon). KAto niis o nii paljon hiilihydraatteja.
Hyvää safkaa treenin jälkeen. Mmm..mmmm....

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Zyklonius

Posts: 1,629

#778 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

äm:
Erään oppineen, vanhemman naisen suusta: "Jos afrikan mustat miehet olisi aikojen alusta asti ympärileikattu, aidsia ei olisi". *sars*



*hih* Johan on väittämä. Mitenkäs tuo ympärileikkely olisi tämän ikäneidon mielestä vaikuttanut aidsin olemassaoloon? Käsittääkseni iso osa maailman miehistä ei tarvitse esinahan suikaleita tartuttaakseen muita ihmisiä.

"Jos eurooppalaisten valkoisten miesten kitarisat olisi aikojen alusta leikattu, kolonialismia ei olisi koskaan ollutkaan". *yessir*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Mellu-

Posts: 4,006

#779 • • Mellu-
Mun tuleva ex.aviomies tuli ihan yks kaks höpisee jotain, hui. Eikä me ees tunneta sillee O_o hassua.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

rec

Posts: 2,923

#780 • • rec

ezzy:
---
Charly RePanic:
Tyttö-ystävä

---


Oliko kyseessä tyttöystävä vai naispuolinen ystävä?



Eikös siellä lue, että tyttö-ystävä! Joillakin on tapana ilmoittaa myös asia vaimo -nimikkeellä mutta toiset heti ajattelevat, että tämä on menny naimisiin! Idiootit! *igor*