Tänä aamuna alkaen n. klo. 08:00!
Oon sairaslomalla paraikaa, selkä täysin paskana! Tyttö-ystävä soittaa aamulla ja ilmoittaa juuri työntäneen auton pahimmasta aamuruuhkasta Tampereen tiellä, Vantaankosken rampin välittömässä risteyksessä! Tottakai heräsin puhelimen soittoon ja tiedustelin asiaa, saaden selville että auton jokainen sähköinen laite oli maagisesti hyytynyt (myöhemmin selvisi laturin olleen paskana!). Pienen n. 15min selvittelyn jälkeen oli tyttö-ystäväni pienessä paniikissa kysellyt multa (LIEVÄSTI sanottuna oon aamu-uninen!
) että kuinka auto saadaan poies! Olin kuitannut jotain "ihan-sama-mitä-teet -meiningistä, tajuten että nyt olikin kyseessä naispuolinen henkilö, että myös tyttö-ystäväni! Korjattuani asian sanoin soittamaan tämän veljelleen, neuvoin myös ottamaan ehkäpä hinauspalveluun yhteyden.. n. 2 tunnin odottelun jälkeen tyttö-ystäväni soitti, että auto on Martinlaakson Nesteellä seisomassa ja mitä sille tulisi tehdä, ilmoittaen myös että tulenko hakemaan sen..? Ajattelin, että WATTAFAK ja kysyin, että tulenko käsivoimilla hinaamaan auton Martinlaakso-Tikkurila väliä?!!!
Kaiken edellä mainitun aamuisen herätyksen, hermojen kasassa pitäminen soittaa ERÄS frendini ja ilmoittaa löytäneensä laturin halvalla... ajattelin kuitenkin kysyä, että mikä laturi? Frendini ilmoitti laturin olevan Suzukin, vieläpä tämän omaan maastoautoon, ei siis meidän Seattiin! Kiva!
*tähän-kohtaan-sellanen-hymiö-että-itse-paholainenkin-säikähtäisi*