päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,856,679 views

Avatar
#741 • • Edited astaroth Guest
Hmmm... Mietin tässä äsken kulujani työsuhteeni ajalta.
Olen ollut töissä 3,5 vuotta ja tienannut sinä aikana about 35 000 - 40 000 euroa. Olen ostanut muutaman levyn, loput olen dokannut.
Siinä meni omistusasunto ja auto.

o_O
Avatar
#742 • • Edited astaroth Guest

Juhgu:
No ei tuolla asuntoa vielä hankita, auton kyllä. Mutta
olet aika julma itsellesi, eiköhän tuossa ole paljon muutakin jokapäiväistä elämistä kuin alkoholi :)


Tarkoitin käsirahaa omistusasuntoa varten, joka on 10%
asunnon hinnasta. En nyt sentään joka päivä juo,
mutta budjetit ovat olleet aikoinaan erittäin suuria.
Puhutaan 150e-200e ja jopa 250e illoista, jossain
vaiheessa ja rahaa lainattiin vielä lisää kavereilta.
Oli aika hieno fiilis, kun muutama kuukausi sitten
pääsin lopullisesti eroo velkakierteestä, eikä tarvinnut
maksaa kavereille jotain 300e palkasta
jotain typeriä dokausvelkoja. ^___^

Kun juodaan, niin juodaan kunnolla! Fiilistelijät kyykkyyn!*nauru*
ezzy

Posts: 8,060

#744 • • ezzy Droid-pappa
O_o

"Guamissa on miehiä, joiden kokopäivätyönä on maata nuorien neitsyiden kanssa, jotka maksavat heille palveluksesta harrastaa kanssaan seksiä ensimmäistä kertaa... Syy? Guamin lain mukaan neitsyet eivät saa mennä naimisiin."
micqo

Posts: 1,094

#745 • • micqo
Tilasin viikolla 2kpl puhelimia...ne meni jostain syystä väärälle paikkakunnalle postin mukaan joten kipasin kauppaan ja ostin sieltä puhelimet kun halusin nimen omaan tänään saada uuden puhelimen...
Tulin himaan ja tsekkasin postikoodin seurantaa...ylläri!! puhelimet olivat postissa..eli mulla on sitten 4 uutta puhelinta tällähetkellä. *nauru**nauru*
-P

Posts: 4,972

#746 • • -P

ezzy:
O_o

"Guamissa on miehiä, joiden kokopäivätyönä on maata nuorien neitsyiden kanssa, jotka maksavat heille palveluksesta harrastaa kanssaan seksiä ensimmäistä kertaa... Syy? Guamin lain mukaan neitsyet eivät saa mennä naimisiin."




o__O. pitänee muuttaa guamiin

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Zyklonius

Posts: 1,629

#747 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Astaroth:
Hmmm... Mietin tässä äsken kulujani työsuhteeni ajalta.
Olen ollut töissä 3,5 vuotta ja tienannut sinä aikana about 35 000 - 40 000 euroa. Olen ostanut muutaman levyn, loput olen dokannut.
Siinä meni omistusasunto ja auto.



Kaverini laskeskeli aikanaan että hän oli muutamassa vuodessa käyttänyt dokaamiseen rahaa kohtuukokoisen yksiön verran. Osasyynä hirvittävä viinapää ja huikentelevaiset juomatottumukset ja toistuva urge päästä dokaamaan. Sanoi että hivenen puistatti kun tuli luvut tiskiin.*poks*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Skrapa

Posts: 157

#748 • • Skrapa
Kylläpäs sitä nyt ollaan herkällä päällä kun tuli kyynelet silmään rakkaustarina leffasta "Wicker Park". Ihan katottava leffa oli varsinkin jos tykkää rakkaustarinoista.

--
No more pain, I'm floating away..

Zimeon

Posts: 310

#749 • • Zimeon
Se että sain taas kuulla tyttöystävältä et puhuin unissani jotain ihan outoa =x
Epailija

Posts: 5,636

#751 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Tukholmaan iskee pieni lumisade ja kymmenen asteen pakkanen ja sen seurauksena julkinen liikenne on pienessä kaaoksessa ja tuhannet asunnot ilman sähköä (ja lukuisissa muissa kohteissa on ongelmia sähkönjakelun kanssa). Luulisi, että tyhmempikin svenski tajuaisi, että pohjolassa asuminen tarkoittaa lunta ja pakkasta talvisin. Tuntuu siltä kuin täkäläinen kalusto olisi suunniteltu Saksan leutoja talvia silmälläpitäen...

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ezzy

Posts: 8,060

#753 • • ezzy Droid-pappa

Epailija:
Tukholmaan iskee pieni lumisade ja kymmenen asteen pakkanen ja sen seurauksena julkinen liikenne on pienessä kaaoksessa ja tuhannet asunnot ilman sähköä (ja lukuisissa muissa kohteissa on ongelmia sähkönjakelun kanssa). Luulisi, että tyhmempikin svenski tajuaisi, että pohjolassa asuminen tarkoittaa lunta ja pakkasta talvisin. Tuntuu siltä kuin täkäläinen kalusto olisi suunniteltu Saksan leutoja talvia silmälläpitäen...



Onko kukaan asustanut Norjassa? Osaako nekään ku Suomi ja Ruotsi ei osaa? *lmao*

Täällä Lauttasaaressa lumikinokset vie duunipaikan vieressä korttelin matkalta joku vajaa 15 parkkipaikkaa. Eikö sitä lunta nyt vittu voi tunkea muualle? Muutenkin vähän paikkoja ja kapeat kadut.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#754 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ja mä olen ihan O___o, miten kukaan haluaa ostaa niitä Lagerfeldin vaatteita, muuten kuin siitä syystä että se on suunnitellut ne.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Zyklonius

Posts: 1,629

#755 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Allekirjoittaneelle myytiin tänään donitsi puoleen hintaan, vaikken edes tingannut eikä tuotteesta löytynyt myrkkyjälkiä. *ding* Kiitos sille söötille tylleröiselle, piristit päivääni melkoisesti. *plur*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

sts

Posts: 7,969

#756 • • sts Sama pyynti aitta!

Zyklonius:
Allekirjoittaneelle myytiin tänään donitsi puoleen hintaan, vaikken edes tingannut eikä tuotteesta löytynyt myrkkyjälkiä. *ding* Kiitos sille söötille tylleröiselle, piristit päivääni melkoisesti. *plur*



Se on selkeesti merkki siit et sun pitää tulla toistakki ostamaan donitseja ks. tytöltä...
Zyklonius

Posts: 1,629

#757 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

sts:
---
Zyklonius:
Allekirjoittaneelle myytiin tänään donitsi puoleen hintaan, vaikken edes tingannut eikä tuotteesta löytynyt myrkkyjälkiä. *ding* Kiitos sille söötille tylleröiselle, piristit päivääni melkoisesti. *plur*

---

Se on selkeesti merkki siit et sun pitää tulla toistakki ostamaan donitseja ks. tytöltä...



Äh, minä kun luulin että tuo polkumyynti oli pyyteetöntä lähimmäisenraggautta eikä osa mitään kolkkoa myynninedistämiskampanjaa. *hihu* Oli mitä oli, huomenna uusiksi, jotta progemahan kasvattelu pääsee kunnolla käyntiin.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

sts

Posts: 7,969

#758 • • sts Sama pyynti aitta!

Zyklonius:
-clips-



Muista pyytää puhelinnumeroa "kotiinkuljetusta" varten
Zyklonius

Posts: 1,629

#759 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

sts:
---

Muista pyytää puhelinnumeroa "kotiinkuljetusta" varten



Mä voisin ronskina heppuna antaa sille oikopäätä kotiosoitteeni, johon se voi perjantai-iltana rahdata laatikollisen donizeja. *slurps*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Late

Posts: 3,441

#760 • • Late team Lasse
Asensin antivirus softan tänään mun puhelimeen. *ding*