Olen ollut töissä 3,5 vuotta ja tienannut sinä aikana about 35 000 - 40 000 euroa. Olen ostanut muutaman levyn, loput olen dokannut.
Siinä meni omistusasunto ja auto.
o_O
11,982 posts, 600 pages, 4,017,400 views
Juhgu:
No ei tuolla asuntoa vielä hankita, auton kyllä. Mutta
olet aika julma itsellesi, eiköhän tuossa ole paljon muutakin jokapäiväistä elämistä kuin alkoholi :)
Astaroth:
Hmmm... Mietin tässä äsken kulujani työsuhteeni ajalta.
Olen ollut töissä 3,5 vuotta ja tienannut sinä aikana about 35 000 - 40 000 euroa. Olen ostanut muutaman levyn, loput olen dokannut.
Siinä meni omistusasunto ja auto.
ezzy:
O_o
http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihdeuutiset.htm#id893828
Epailija:
Tukholmaan iskee pieni lumisade ja kymmenen asteen pakkanen ja sen seurauksena julkinen liikenne on pienessä kaaoksessa ja tuhannet asunnot ilman sähköä (ja lukuisissa muissa kohteissa on ongelmia sähkönjakelun kanssa). Luulisi, että tyhmempikin svenski tajuaisi, että pohjolassa asuminen tarkoittaa lunta ja pakkasta talvisin. Tuntuu siltä kuin täkäläinen kalusto olisi suunniteltu Saksan leutoja talvia silmälläpitäen...
Zyklonius:
Allekirjoittaneelle myytiin tänään donitsi puoleen hintaan, vaikken edes tingannut eikä tuotteesta löytynyt myrkkyjälkiä. Kiitos sille söötille tylleröiselle, piristit päivääni melkoisesti.
sts:
---
Zyklonius:
Allekirjoittaneelle myytiin tänään donitsi puoleen hintaan, vaikken edes tingannut eikä tuotteesta löytynyt myrkkyjälkiä. Kiitos sille söötille tylleröiselle, piristit päivääni melkoisesti.
---
Se on selkeesti merkki siit et sun pitää tulla toistakki ostamaan donitseja ks. tytöltä...