päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,865,248 views

Kit^

Posts: 798

#6441 • • Kit^ ihme höpöttäjä
hoh hoh.. oli tosi jäätävä maikka luennolla. eka luento ja puolet jengistä lähti menee ekan puolen tunnin aikana..

ei tällasta opetusta.. eikä se ees opettanu.. se puhu tosi hiljaa ja vaa luki kalvot läpi. eikä ees yrittäny lisää niihin mitää.. *eiei*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Jocular

Posts: 1,359

#6442 • • Edited Jocular Janni
Ostin viime lauantaina ison boxin kiivejä. (eikä nyt nusutella pilkkua, miten se kuuluu kirjottaa)..

Noh, oon tässä aikani ratoks mussuttanu koko paketin, käytännössä 5:ssä päivässä, eli noin 4 kiiviä/per päivä ja kaikki tietty yhteen putkeen ku noihin tulee himo. Noh, tällä mun ahmimisella oon aiheuttanu ehkä kaikkien aikojen isoimman rakkulan kielen alle, mut jostain oudosta syystä se ei oo sillä lailla kipee.. Äsken vedin appelsiinia ihan ilman mitään happoreaktioita *hymy* *täh*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

katjastina

Posts: 398

#6443 • • katjastina magnets and miracles

mayah, 30.5.2007 21:02:
Elämäni oudoin ratikkamatka O_o

Odottelin seiskaa joka lähestyi hakista keskustasta päin. Yhtäkkiä ratikka koukkasi väärälle raiteelle (sille siis mikä nousee Kallioon Hämeentien sijaan) joten kipitimme muiden matkustajien kanssa raiteiden yli. Noustiin ratikkaan kun kuljettaja kuulutti, että tuli edellisellä kuskilla pikkuinen moka ja mentäisiin vaihtoehtoreittiä.

Siinä sitä sitten puksuteltiin pitkin Kallion katuja ja setä kuljettaja kipaisi välillä kääntämässä raiteita käsipelillä oikeaan suuntaan ja sitten taas risteyskohdan jälkeen parkkeerasi ja juoksi kääntämään raiteet takaisin.



joo *tirsk* ammattilaiset taas asialla*ding* mahto olla matkustajilla ihmettelemistä*nauru*
katjastina

Posts: 398

#6444 • • katjastina magnets and miracles
Näin viime yönä oudon unen. Valitin unessa Eliel-aukiolla surkeaa elämääni, niin taivaasta kuului suuri ääni joka sanoi: ei tämä vielä mitään Paljon pahempaa on tulossa tulevaisuudessa.
katjastina

Posts: 398

#6445 • • Edited katjastina magnets and miracles

kottarainen, 1.6.2007 00:14:
Ihmettelen mitä vittua tuolla yläkerrassa tapahtuu. Naapurit ei ollu ilmeisesti kotona ja sieltä kuulu mieletön kolina ja rytinä kuin ois pantu paikkoja uuteen uskoon. Jossain välissä lähdin hakemaan pyykkejä alhaalta ja huomasin rapun edessä maijan ja poliisisedän odottelemassa siinä vieressä kuulokkeet päässä. Sen jälkeen kun olin kävelly ohi, niin se kutsui toista tulemaan ulos. Kun olin tyhjentänyt pesukoneen ja palasin pyykkien kanssa omaan rappuun, tervehdin toista poliisia sanomalla kohteliaasti iltaa. Tämä tervehti ja hymyili takaisin. Kun olin avaamassa ovea niin sieltä rynni se toinen punoittavana ja hikoontuneena melkein mun yli. Hypähdin sivuun etten jää alle. Mainitsin myös hänelle hyvää iltaa niin kuin kaikille yleensä ketä tuossa nyt sattuu kulkemaankin. Äijä sanoo päin naamaa "ihan kuin vaan" ja näytti melko aggressiiviselta.
Naapurit tulivat molemmat vähän myöhemmin kotiin, joten mitä todennäköisimmin jepet olivat käyneet siellä omin päin tonkimassa. Onkos sellainen ollenkaan luvallista*ding* Viimeeksi ne kävi kyllä silloin penkomassa kun naapurit oli kotona. Vähän kans mietityttää millä asenteella ne tulee toisten asumuksille sekoilemaan ja mulkustelemaan päin naamaa. Näkeehän sitä paljonkin poliiseja työssään mutta tilanne oli kerrassaan outo. Käyköhän ne useinkin vierasilla kun satut olemaan vaikka töissä.



joo tuntuu että kytillä on välillä aika omat kuviot. mun kaveri korjattiin viime talvena putkaan, kun se käveli kadulla kaljapullo kädessä. ei ollut humalassa, ei tehnyt mitään. eka se vietiin itiksen kyttikselle ja sieltä kisahallille koko yöksi. seuraavana päivänä kahdentoista aikaan se päästettiin kotiin ja käteen lyötiin lappu, että mies oli maannut lumessa. siis se oli se syy miksi koko yö putkaan*grr* tommosesta pitäis jo mennä lakimiehen juttusille...*grr*
yoni k

Posts: 667

#6446 • • Edited yoni k disko
Oonko hullu?
Äsken kävellessäni kotiin kattelin just aivan _helvetin_ isoa _täysi_kuuta paljain silmin ja ihmettelinkin, että on muuten täyskuun aikaan iso tuo kuu.
Sitten, äsken kattelin huvikseen ilmatieteenlaitoksen sivuja katellakseni että onko huomenna aurinkoista. Pisti sitten silmään se, että pe-la välisen yön kohalla on sirppikuun kuva http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Espoo ?
Voiko kuun ennustus mennä noin pahasti mönkään ?
Kertokaa joku viisas. *ding**nauru*

Sit vielä päivän o_O vol.2:

Tulin samalta reissulta juuri kotiin ja oli keittiönpöydällä varmaan broidin koulustaan (ala-asteelta) tuonut opettajien jakaman lapun, jossa lukee jotakuinkin:

"Koululle on ilmoitettu lähimetsissä liikkuvasta miehestä, joka seuraa ja houkuttelee lapsia kilinäkellon
avulla. Poliisille on ilmoitettu asiasta ja partiointia on lisätty alueella.

Hyvää kesää!"

*sars*
sapeli

Posts: 11,768

#6447 • • sapeli jokukukamikä?

yoni-, 2.6.2007 02:20:
Oonko hullu?
Äsken kävellessäni kotiin kattelin just aivan _helvetin_ isoa _täysi_kuuta paljain silmin ja ihmettelinkin, että on muuten täyskuun aikaan iso tuo kuu.
Sitten, äsken kattelin huvikseen ilmatieteenlaitoksen sivuja katellakseni että onko huomenna aurinkoista. Pisti sitten silmään se, että pe-la välisen yön kohalla on sirppikuun kuva http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Espoo ?
Voiko kuun ennustus mennä noin pahasti mönkään ?
Kertokaa joku viisas. *ding**nauru*



Kyl ihan äskettäin oli täysikuu, et ollu väärässä

http://www.ursa.fi/taivaalla/extra/lunarphases.html

Mä vähän luulen et noi sääsivujen kuunsirpit on vaan siinä kuvaamassa yöaikaa, ei kuun vaiheita *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#6448 • • Freja Sihteeri
Mä luulin et naavaa on enää vaan lapissa, mutta kyllä sitä näköjään hämeenlinnankin metiköistä löyty aika roimat määrät :o

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#6449 • • trusti Guest
mun takia soitettiin poliisit kun olin niin "uhkaava".. fucking unreal
Freja

Posts: 8,775

#6450 • • Freja Sihteeri
Mul ois täydellinen ja edullinen ja ihana juhannusvaihtoehto mielessä (toinen vaihtoehto on helsingissä nysvääminen), ja sitte tyyppi sanoo "mun täytyy miettiä.." WTF?!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#6452 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Saara, 2.6.2007 19:14:

Edistää homoseksuaalisuutta? No mitäs pahaa siinä loppujen lopuksi on?

En vaan tajua.



joo ei voi kässää

--
pinkki on pop!!!

Poppana

Posts: 207

#6453 • • Poppana Tehotyttö
Mä oon ruskettunu!

--
*hellokitty*

typ0

Posts: 1,892

#6454 • • typ0 syntax error

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Kit^

Posts: 798

#6455 • • Kit^ ihme höpöttäjä
ihanaa huomiota yllättävältä taholta..*pihkassa*


toinen päivän o_O on se, et koska tää darra lähtee.. plus se on kans aina yhtä kiva kuulla mitä älyvapait juttui on selittäny yöllä kännis puhelimes.. ei näi.. *justjoo* monist jutuist kyl irtos hyvät naurut ku ne oli nii huonoi.. hyvin mä vedän.. *pepsodent*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Heli

Posts: 1,489

#6456 • • Heli vai kuka se oli
mitä enempi yrittää nukkua darraansa pois sitä enempi vaa väsnyttää!

--
ei se väärin ole.

Bio

Posts: 4,429

#6457 • • Bio The Bullies / Pinky

H3li, 3.6.2007 20:52:
mitä enempi yrittää nukkua darraansa pois sitä enempi vaa väsnyttää!



Sama se on kipeänäkin.. siihen koko ajan nukkumiseen alkaa väsymään ja nukuttaa aina vaan lisää :)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6458 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
musta tuntuu, että kärtsäsin jo aamulenkillä :D ehkä mun pitäs sittenkin hankkia sitä aurinkovoidetta ennen kun meen biitsille.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D