päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,675 views

asdf

Posts: 3,155

#6481 • • asdf
Oon helvetin väsyny eikä kello oo ees yhtä vielä :o
Nitta

Posts: 5,021

#6482 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Uni ei vaan tule o_O

Ehkä syynä edellisen öiden 10 tunnin unet :D Mut tulis nyt uni niin pääsis huomenna ennen puolta päivää sängystä ylös *grr*
Displacer

Posts: 1,828

#6483 • • Displacer

Bio, 5.6.2007 12:08:
Luin Iltalehden hulluja uutisia. Aika älytöntä jo.

"SYYTTÖMÄNÄ raiskauksesta tuomittu Warren Blackwell on nyt entistä vihaisempi. Brittimies ehti istua vankilassa kolme vuotta ennen kuin hänet sinne toimittanut nainen osoittautui patologiseksi valehtelijaksi, feministiseksi miesvihaajaksi ja ties miksi demariksi. Hra Blackwell odotti saavansa aiheettomasta linnareissustaan korvausta, mutta Englannin sisäministeriö on lähettänyt hänelle sen sijaan 10 000 euron laskun kolmen vuoden ilmaisesta majoituksesta ja ruokinnasta."

http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/200705296167728_hu.shtml



No siis oikeestihan toi taisi mennä sillein, että sen tulevista korvauksista vähennetään jotain ~7000puntaa noiden kustannuksien takia. Aika naurettavaa joka tapauksessa.
Avatar
#6484 • • Aycan Guest
hmmm...outoo..äsken alko taas nokka tiputtaa verta litratolkulla...on useemman päivän nyt vuotanu ain sillon tällön..onkohan aivastelulla jotakin merkitystä asiaan, aivastus kun on niin raju et jos se onnistuu poikkasemaan jonkun ohuen verisuonen tms...emt..*ding**hmph* kiitos ihana siitepöly!!! arr!! *grr*
mariq

Posts: 2,154

#6485 • • mariq
Kuuntelin pari päivää sitte netissä yhen kivan biisin ja päätin uhmata lakia ja ladata sen koneelleni. Muistin erityisesti että biisissä oli tosi kivat sanat. Äsken sitten päätin kuunnella sen kivan biisin uudestaan, mutta tällä kertaa siinä ei ollut lyriikoita ollenkaan *ding* Etsin verkosta linkin uudestaan käsiini ja kuuntelin kappaleen sitä kautta; ei lyriikoita. Tässä kohtaa alan epäillä mielenterveyttäni ja kuuntelen biisin vielä pari kertaa eri lähteistä, kunnes siirryn seuraavaan lauluun, joka kuulostaa aika rouheiselta, ja tässä vaiheessa tarkistan kuulokkaiden piuhan, joka tosiaan olikin sitten hieman irti.. *blush*
Sainpahan hyvät naurut kun oon niin proo *nauru*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sapeli

Posts: 11,768

#6486 • • sapeli jokukukamikä?

mariq, 7.6.2007 12:51:
Kuuntelin pari päivää sitte netissä yhen kivan biisin ja päätin uhmata lakia ja ladata sen koneelleni. Muistin erityisesti että biisissä oli tosi kivat sanat. Äsken sitten päätin kuunnella sen kivan biisin uudestaan, mutta tällä kertaa siinä ei ollut lyriikoita ollenkaan *ding* Etsin verkosta linkin uudestaan käsiini ja kuuntelin kappaleen sitä kautta; ei lyriikoita.



Tosi usein biiseistä on sekä sanallisia että sanattomia versioita, eikä sellaset hirveet kauheet lainsuojattomat hakkerit jotka laittaa biisejä nettiin jakoon välttämättä tiedä niiden versioiden oikeita nimiä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mariq

Posts: 2,154

#6487 • • mariq

sapeli, 7.6.2007 12:56:
---
Tosi usein biiseistä on sekä sanallisia että sanattomia versioita, eikä sellaset hirveet kauheet lainsuojattomat hakkerit jotka laittaa biisejä nettiin jakoon välttämättä tiedä niiden versioiden oikeita nimiä.


Totta, ja tuotakin mietin, mutta kun olin ladannut sen koneelleni sanoineen, niin ei sitä tiedostoa kukaan hakkeri pääse muuttamaan sanattomaksi *vink*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Timce

Posts: 5,381

#6488 • • Edited Timce
Vedin äsken 400g:n valmissalaatin. 1000kcal ja 72g rasvaa. O_O

huh huh..vois seuraavalla kerralla lukea tuoteselosteen.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Lenita

Posts: 1,423

#6490 • • Lenita

Timce, 7.6.2007 13:45:
Vedin äsken 400g:n valmissalaatin. 1000kcal ja 72g rasvaa. O_O

huh huh..vois seuraavalla kerralla lukea tuoteselosteen.



Joo mä en voi ymmärtää, miks niitä pitää kutsua salaateiksi. Monet on lähinnä kylmää pastaa majoneesilla.

Mikä "salaatti" noin tuhtia oli?

--
^_____________^

Timce

Posts: 5,381

#6491 • • Timce

Lenita
Joo mä en voi ymmärtää, miks niitä pitää kutsua salaateiksi. Monet on lähinnä kylmää pastaa majoneesilla.

Mikä "salaatti" noin tuhtia oli?



Just sellanen. Kylmää pastaa, lihaa ja jotain kasviksia. Tais olla Kaisersalaatti.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

pirpeli

Posts: 5,533

#6492 • • pirpeli
Vantaanjoen rannassa oli tänään 2 aika isoa trombia o.O
Toinen kuljetti läheisen siirtolapuutarhan suunnassa paksua isoa suojaharsokasaa ja kaatoi meidän kaikki puutarhatuolit, pöydät ja varjot. Toinen oli kokonaan hiekkaa ja hienon näkönen.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

crissy

Posts: 1,958

#6493 • • crissy
eilen töis yks mies tuli ja tilas magnersia.. no kaadoin ja rahastin.. meni 2min nii oli enää jäät pohjalla.. ja sit se otti vielä sitä uutta red bitter lonkeroo ja taas kerkesin selän kääntää nii kuppi oli tyhjä!! ja sit vaa kiitos ja näkemiin!
Lauruska

Posts: 821

#6495 • • Lauruska nihkee
Harmaan eri sävyt.

Liittyy siis siihen kun oon tehnyt värimallia yhdestä teollisuusrakennuksesta. Joka on harmaa.
Late

Posts: 3,441

#6496 • • Late team Lasse
Yritin etsiä tänään suomen juhlapyhiä googlen kalenteriin, huomasin yllättäen että moni suomalainen on laittanut oman kalenterinsa jakoon. Tiedä sitten onko noi tarkoituksella julkisena vai eikö jengi vaan ole hiffannut että ne näkyy kenelle vaan. O_o

Henk koht en haluaisi että kuka vaan voi käydä kattomassa koska urheilen, koska kavereilla on synttärit tai miten olen töissä ja mitä kokouksia on tiedossa. *ding*
Maago

Posts: 326

#6497 • • Maago
internetin ihmeellinen maailma.
www.särkänniemi.fi

ääkköset näköjään toimii *pepsodent*
Kit^

Posts: 798

#6500 • • Kit^ ihme höpöttäjä
joo-o.. päätin sit kännissä kävellä kotii yöllä baarista.. joku 10 km normaalireittiä, mut en sit tiiä miten oon kierrelly ku matkaan meni 2,5 h.. oli sit fiksu idea, vaik mun piti mennä keskustaa nukkuu..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..